Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Openingspost quoten.

+13
Merai
Caro
Mari
Pien
Suus
Susan
Melis_je
Moezie
VeryCherry
girli
Blond
Zwerver
Toet
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Openingspost quoten. - Pagina 2 Empty Re: Openingspost quoten.

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 1:01

Ehm, ik vind het vrij normaal om op de openingspost te reageren en die zelfs te quoten, ook als er al wat commentaar staat. Dan is het gewoon duidelijk. Er wordt ook wel eens totaal afgeweken van de openingspost en als je daar dan nog op in wil gaan, is een quote gewoon een stuk meer helder.
Daarna ga ik eventueel op reacties en commentaren die verder gegeven zijn in. Soms ga ik ook alleen op gegeven reacties in.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 4:58

Ik stoor me aan mensen die zich overal aan storen. Let it go. Echt, het leven is zoveel leuker als je je niet zo snel stoort.

Het valt mij bijvoorbeeld ook op dat jij vaak d's en t's verkeerd gebruikt, maar daar stoor ik me verder niet aan. En ik ga er al helemaal niet een heel topic over openen. Dit bedoel ik echt niet onvriendelijk, maar ik stoor me er aan dat iedereen zich overal maar aan stoort tegenwoordig Wink . Live and let live.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 3 mei 2011 - 5:19

Ik ben zelf schuldig eraan.... Vanmiddag een antwoord op een topic gedaan en per ongeluk gequote in plaats van post reply. Geen zin gehad om het te veranderen... Ik stoor me er overigens ook niet aan, als andere het doen.

Waar ik me dan wel weer aan stoor, is als mensen bijv10 foto's op plaatjes hebben gepost, en er iemand op 1 wilt reageren, ze allemaal gequote worden. Verwijder dan de rest en hou je quote een beetje kort!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 5:25

Powerbabe schreef:Ik stoor me aan mensen die zich overal aan storen. Let it go. Echt, het leven is zoveel leuker als je je niet zo snel stoort.

Het valt mij bijvoorbeeld ook op dat jij vaak d's en t's verkeerd gebruikt, maar daar stoor ik me verder niet aan. En ik ga er al helemaal niet een heel topic over openen. Dit bedoel ik echt niet onvriendelijk, maar ik stoor me er aan dat iedereen zich overal maar aan stoort tegenwoordig Wink . Live and let live.

+1 Ik stoor mij dan ook aan weinig hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 5:59

_Chance schreef:
Fauve schreef:
_Chance schreef:Ik stoor me aan mensen die geen hoofdletters aan het begin van een zin zetten. Zo heeft iedereen zijn "ding" hé Very Happy

Daar stoor ik me ook aan. Ooooh ik voel een "waar stoor jij je aan" topic aankomen Cool Dat zijn altijd gezellige topics.

Als ik dat bij sommige mensen meerdere malen zie heb ik ook altijd zin om een bitchy opmerking te maken of ze soms niet weten waar hoofdletters voor dienen.
Maar dat doe ik dan weer niet...

haha dan zul je je wel ontzettend aan mij ergeren laughcry Ik typ altijd maar gewoon wat ik denk en in mij opkomt. Vaak is dat zo chaotisch dat ik hoofdletters vergeet of heel veel tekst tussen haakjes zet, omdat dat weer een gedachte is in mijn gedachte.

Ik gebruik wel altijd punten trouwens :P (behalve na een smiley Wink )

Gast
Gast

Bericht  Mari di 3 mei 2011 - 6:03

[quote="Pien"]Ik ben zelf schuldig eraan.... Vanmiddag een antwoord op een topic gedaan en per ongeluk gequote in plaats van post reply. Geen zin gehad om het te veranderen... Ik stoor me er overigens ook niet aan, als andere het doen.

Waar ik me dan wel weer aan stoor, is als mensen bijv10 foto's op plaatjes hebben gepost, en er iemand op 1 wilt reageren, ze allemaal gequote worden. Verwijder dan de rest en hou je quote een beetje kort![/quote]

+1, zo irritant, dan is het echt pagina na pagina hetzelfde.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:14

Irriteer me eigenlijk niet zo snel.

Iedereen heeft zijn eigen aardigheden en eigenaardigheden denk ik dan...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:51

Punk'd schreef:
haha dan zul je je wel ontzettend aan mij ergeren laughcry Ik typ altijd maar gewoon wat ik denk en in mij opkomt. Vaak is dat zo chaotisch dat ik hoofdletters vergeet of heel veel tekst tussen haakjes zet, omdat dat weer een gedachte is in mijn gedachte.

Jij! Jij schrijft 'me vriend' ipv 'mijn vriend' daar stoor ik me ook aan, want het past helemaal niet bij je. (Omdat je me zo'n leuke meid lijkt haha) Ehm. Ok. Ja ik vind mensen die 'me vriend' schrijven meteen al niet leuk. Lekker oppervlakkig van mij he?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:52

Oh en idd steeds foto's quoten en die ander dan ook weer, dat vind ik ook irritant.

Gast
Gast

Bericht  Caro di 3 mei 2011 - 8:16

Ik vind het vervelend als mensen 'zowiezo, sowiezo, zoiezo' schrijven.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:17

Caro schreef:Ik vind het vervelend als mensen 'zowiezo, sowiezo, zoiezo' schrijven.
Sobieso dan!

Gast
Gast

Bericht  Merai di 3 mei 2011 - 8:25

Purple schreef:
Caro schreef:Ik vind het vervelend als mensen 'zowiezo, sowiezo, zoiezo' schrijven.
Sobieso dan!

Of zo en zo, dat had ik tot nu toe alleen nog maar schriftelijk gezien maar ik had laatst iemand op het werk die het ook daadwerkelijk zo uitsprak (dus wel in de betekenis van sowieso).
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:17

Jen_ schreef:

Jij! Jij schrijft 'me vriend' ipv 'mijn vriend' daar stoor ik me ook aan, want het past helemaal niet bij je. (Omdat je me zo'n leuke meid lijkt haha) Ehm. Ok. Ja ik vind mensen die 'me vriend' schrijven meteen al niet leuk. Lekker oppervlakkig van mij he?[/quote]

Ik denk dan altijd meteen dat iemand 16 is...

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 3 mei 2011 - 9:18

Totaal off-topic..

Ik heb iemand op hyves en die heeft het in haar WWW vaak over "Me baby". Dat vind ik zo.. vreemd. Ik ken haar tegenwoordig niet goed meer, maar het liefs zou ik daar echt wat van zeggen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet wo 4 mei 2011 - 2:51

Powerbabe schreef:Ik stoor me aan mensen die zich overal aan storen. Let it go. Echt, het leven is zoveel leuker als je je niet zo snel stoort.

Eigenlijk ben ik het met je eens, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt. Normaal gesproken kan ik daar ook nooit zo over vallen, ook niet over iemands schrijfstijl (maar dat zou ook een beetje raar zijn :P) Dit was gewoon meer iets wat me opviel, waarvan ik benieuwd ben waarom mensen het doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 4:27

Jen_ schreef:
Punk'd schreef:

Jij! Jij schrijft 'me vriend' ipv 'mijn vriend' daar stoor ik me ook aan, want het past helemaal niet bij je. (Omdat je me zo'n leuke meid lijkt haha) Ehm. Ok. Ja ik vind mensen die 'me vriend' schrijven meteen al niet leuk. Lekker oppervlakkig van mij he?

haha wat erg.. doe ik dat serieus Embarassed Dat is me echt nooit opgevallen Laughing haha ik voel me nu echt zo'n nerd. Nu moet ik wel zeggen dat als ik praat ik ook altijd "me vriend" zeg in plaats van "mijn vriend".. Ik noem hem voortaal wel gewoon piet Wink

Edit: Of moet ik nu typen "Ik voel mij nu echt een nerd" (klinkt zo raar.. Ik geef Nijmegen gewoon de schuld.. Dat doen we hier allemaal angel )

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 4:30

Aaah dat was mij ook al opgevallen aan Punk'd en dat vond ik ook zo niet bij je passen :P eens met Jen dus Very Happy Verder vind ik je leuk hoor Punk'd Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 4:33

Fauve schreef:Aaah dat was mij ook al opgevallen aan Punk'd en dat vond ik ook zo niet bij je passen :P eens met Jen dus Very Happy Verder vind ik je leuk hoor Punk'd Wink

Vanaf nu ga ik erop letten. Corrigeer mij maar als ik het niet goed doe. angel

Gast
Gast

Bericht  Snoopy wo 4 mei 2011 - 5:08

Pien schreef:Ik ben zelf schuldig eraan.... Vanmiddag een antwoord op een topic gedaan en per ongeluk gequote in plaats van post reply. Geen zin gehad om het te veranderen... Ik stoor me er overigens ook niet aan, als andere het doen.

Waar ik me dan wel weer aan stoor, is als mensen bijv10 foto's op plaatjes hebben gepost, en er iemand op 1 wilt reageren, ze allemaal gequote worden. Verwijder dan de rest en hou je quote een beetje kort!

Maar waarom delete je de quote dan niet gewoon? Kleine moeite lijkt mij, je selecteert alle tekst en drukt op delete.

Ik snap verder wel als de openingpost wordt gequote als het topic al wat verder is, maar als je de eerste bent die reageert staat het zo raar.

Verder 'erger' ik mij vooral aan spelfouten. De d of t verkeerd kan nog, maar is i.p.v eens en me vriend i.p.v. mijn vriend is gewoon verkeerd. Ik vind het nogal dom overkomen en besef me ook dat dit steeds vaker gebeurd en men tegenwoordig nog maar slecht weet hoe het hoort.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Blond wo 4 mei 2011 - 6:05

Er was ook een tijdje terug iemand die typte dat ze dacht aan "me boy". Dat klinkt nog idioter dan "me vriend".
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien wo 4 mei 2011 - 6:52

Snoopy schreef:
Pien schreef:Ik ben zelf schuldig eraan.... Vanmiddag een antwoord op een topic gedaan en per ongeluk gequote in plaats van post reply. Geen zin gehad om het te veranderen...

Maar waarom delete je de quote dan niet gewoon? Kleine moeite lijkt mij, je selecteert alle tekst en drukt op delete.

omdat ik hem al geplaatst had toen ik het zag... ik snap best dat als ik nog moet gaan typen ik even alles snel weg kan halen, zo dom ben ik nou ook weer niet. Laughing

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 4 mei 2011 - 7:08

mag ik gelijk nog even een irritatie in de groep gooien, al die vervelende topics over openingstijden tijdens bepaalde dagen.... het is toch een hele kleine moeite om even op de website van de desbetreffende winkel te kijken??

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:11

Pien schreef:mag ik gelijk nog even een irritatie in de groep gooien, al die vervelende topics over openingstijden tijdens bepaalde dagen.... het is toch een hele kleine moeite om even op de website van de desbetreffende winkel te kijken??

+1! En anders gewoon van te voren zoals afgelopen dagen misschien de aangepaste winkeltijdenbriefjes in de gaten houden?! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:52

Punk'd schreef:
Fauve schreef:Aaah dat was mij ook al opgevallen aan Punk'd en dat vond ik ook zo niet bij je passen :P eens met Jen dus Very Happy Verder vind ik je leuk hoor Punk'd Wink

Vanaf nu ga ik erop letten. Corrigeer mij maar als ik het niet goed doe. angel

Haha ok Punk'd, ga ik doen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:55

Pien schreef:mag ik gelijk nog even een irritatie in de groep gooien, al die vervelende topics over openingstijden tijdens bepaalde dagen.... het is toch een hele kleine moeite om even op de website van de desbetreffende winkel te kijken??

Daar staat t vrij vaak niet op hoor. Ik vind dat echt geen rare vraag.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: