Openingspost quoten.
+13
Merai
Caro
Mari
Pien
Suus
Susan
Melis_je
Moezie
VeryCherry
girli
Blond
Zwerver
Toet
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Openingspost quoten.
Waarom doen mensen dit? En dan al helemaal aan het begin van een topic. Iedereen snapt toch dat je op de beginpost reageerd..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Openingspost quoten.
Zover als ik weet doe ik dat zelf niet. Haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat zijn vast mensen die HEEL duidelijk willen maken dat ze het tegen JOU hebben
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik doe het wel eens als specifiek reageer op een bepaalde zin of alinea.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
toetje_ schreef:Waarom doen mensen dit? En dan al helemaal aan het begin van een topic. Iedereen snapt toch dat je op de beginpost reageerd..
Geen idee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Chance schreef:Dat zijn vast mensen die HEEL duidelijk willen maken dat ze het tegen JOU hebben
Haha
Gast- Gast
VeryCherry schreef:toetje_ schreef:Waarom doen mensen dit? En dan al helemaal aan het begin van een topic. Iedereen snapt toch dat je op de beginpost reageerd..
Geen idee
Haha ja dit was te verwachten natuurlijk. Me er aan storen is wat groot gezegt, maar ik snap het gewoon niet, het is onnodig. Er zit gewoon een post reply knop. Ja, ik stoor me er dus eigenlijk wel aan.
Toet- Lady Post-a-lot
Geen idee.. Heb ook iet het idee dat ik hetzelf doe. Nu ga ik twijfelen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik stoor me aan mensen die geen hoofdletters aan het begin van een zin zetten. Zo heeft iedereen zijn "ding" hé
Blond- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:VeryCherry schreef:toetje_ schreef:Waarom doen mensen dit? En dan al helemaal aan het begin van een topic. Iedereen snapt toch dat je op de beginpost reageerd..
Geen idee
Haha ja dit was te verwachten natuurlijk. Me er aan storen is wat groot gezegt, maar ik snap het gewoon niet, het is onnodig. Er zit gewoon een post reply knop. Ja, ik stoor me er dus eigenlijk wel aan.
Hij was flauw, i know
_Chance schreef:Ik stoor me aan mensen die geen hoofdletters aan het begin van een zin zetten. Zo heeft iedereen zijn "ding" hé
Ja dat is zo, maar dat is weer iets heel anders. Ik dacht, misschien denken mensen dat het moet of niet anders kan haha.
Toet- Lady Post-a-lot
Wat ik wel irritant vind is als mensen vragenlijstjes + intro uit de openingspost quoten
Ja, plus dat ze makkelijker in te vullen zijn als je ze gewoon kopieert (vind ik dan).VeryCherry schreef:Wat ik wel irritant vind is als mensen vragenlijstjes + intro uit de openingspost quoten
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Ja, plus dat ze makkelijker in te vullen zijn als je ze gewoon kopieert (vind ik dan).VeryCherry schreef:Wat ik wel irritant vind is als mensen vragenlijstjes + intro uit de openingspost quoten
Vind ik ook
_Chance schreef:Ik stoor me aan mensen die geen hoofdletters aan het begin van een zin zetten. Zo heeft iedereen zijn "ding" hé
Daar stoor ik me ook aan. Ooooh ik voel een "waar stoor jij je aan" topic aankomen Dat zijn altijd gezellige topics.
Gast- Gast
Fauve schreef:_Chance schreef:Ik stoor me aan mensen die geen hoofdletters aan het begin van een zin zetten. Zo heeft iedereen zijn "ding" hé
Daar stoor ik me ook aan. Ooooh ik voel een "waar stoor jij je aan" topic aankomen Dat zijn altijd gezellige topics.
Als ik dat bij sommige mensen meerdere malen zie heb ik ook altijd zin om een bitchy opmerking te maken of ze soms niet weten waar hoofdletters voor dienen.
Maar dat doe ik dan weer niet...
Blond- Lady Post-a-lot
Ja, bij vragenlijstjes quoten ze het zonder de vorige naam weg te halen. Heel onduidelijk. Doorquoten en quoten terwijl het duideljk voor één persoon is, vind ik sowieso irritant.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ja bij die vragenlijstjes ja haha. Je kunt toch gewoon kopiëren plakken dan! Eindeloos doorquoten is ook irritant.
Toet- Lady Post-a-lot
Op het Vivaforum gebeurde het vaak dat de openingspost werd weggehaald als de reacties niet bevielen en omdat men daarvan baalde, werd vaak al heel in het begin de openingspost gequote zodat dat niet meer kon. Nu is er weer een regel dat je de openingspost niet zonder reden in z'n geheel mag quoten, omdat mensen toch recht hebben om uit pricacyoverwegingen hun post weg te halen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja maar naar mij idee zijn er op viva sowieso ontzettend veel (overdreven) regeltjes.
Toet- Lady Post-a-lot
Pff, aan dat soort dingen kan ik mij ook ergeren Dus geen hoofdletters gebruiken, of geen punten en komma's. Of inderdaad dat gequote bij vragenlijstjes, daar wordt het heel onduidelijk van
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
En het viva-forum lijkt me erg stom
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja dat is me ook wel eens opgevallen! Ik vind het ook een beetje onnodig. En verder stoor ik me aan mensen die niet het verschil weten tussen jou en jouw.
Gast- Gast
Jouw en jou is ook wat ja en het is zó simpel. Ik ben zelf ook niet heel goed in spelling/nederlandse taal maar dit heeft niet eens meer met spelling te maken.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: