Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Osama Bin Laden is dood

+19
Caro
TGR
patjuhhh
mosio
SuperGrover
Atelier Madame
psv-forever
VeryCherry
nina
_Femme
Jeanette
Feline
Sjaantje
TNMN
Happydobby
Kabouter
Moezie
blondje1313
Vancity_girl
23 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Osama Bin Laden is dood - Pagina 4 Empty Re: Osama Bin Laden is dood

Bericht  Atelier Madame zo 1 mei 2011 - 23:57

En stel he, ze hadden hem levend meegenomen naar de VS (sowieso geen land wil hem hebben denk ik)
-waar moeten ze hem van beschuldigen? Er is geen direct bewijs dat hij een aanslag heeft gepleegd bijv, hooguit het lid zijn van een terorristische organisatie
-proberen ze hem dan niet te bevrijden?
-Had hij sowieso niet liever doodgewild dan een proces? Volgens mij zien veel mensen 'van zijn soort' zon dood als een opoffering/aanslag en wachten er straks 11 maagden op hem in de hemel.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:01

Ik zei vandaag op facebook ook al tegen iemand die het had over de complottheorieën van 9/11, dat de VS dat zelf heeft gedaan, ik geloof het gewoon niet. Nee, ik KIES ervoor om het niet te geloven. Dan noemen mensen me maar naïef, ik wil niet zo wantrouwend in het leven staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:04

Fauve schreef:Ik zei vandaag op facebook ook al tegen iemand die het had over de complottheorieën van 9/11, dat de VS dat zelf heeft gedaan, ik geloof het gewoon niet. Nee, ik KIES ervoor om het niet te geloven. Dan noemen mensen me maar naïef, ik wil niet zo wantrouwend in het leven staan.
Ik ook niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:05

Ohh maar ik vind zeker niet dat ze hem levend hadden moeten berechten, dood mag ie van mij sowieso. Alleen vind ik het zo snel in zee gooien verdacht, maar wellicht komen de bewijzen nog. Een mens is hij in mijn ogen allang niet meer. Ondanks dat ik in principe tegen de doodstraf ben. Voor hem zie ik geen andere optie.

Hoezo is het dubbel om te denken aan wraakacties? Dat is toch een heel logisch gevolg van het doden van Osama? Iets in twijfel trekken wil nog niet zeggen dat je niet over de gevolgen kunt nadenken toch?
Anyway, hij zal vast dood zijn, maar daarom kunnen we sommige dingen wel toevallig of krom vinden, lijkt mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:05

Storm schreef:
Fauve schreef:Ik zei vandaag op facebook ook al tegen iemand die het had over de complottheorieën van 9/11, dat de VS dat zelf heeft gedaan, ik geloof het gewoon niet. Nee, ik KIES ervoor om het niet te geloven. Dan noemen mensen me maar naïef, ik wil niet zo wantrouwend in het leven staan.
Ik ook niet!

Ik ook niet, ben het met jullie eens. Ik vind het prima zo.

Moeten we trouwens Donald Trump niet even vragen wat hij van de hele zaak vindt? ( Sorry flauw, kon het niet laten... )

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:11

Wat een raar topic :P

Denk je nou echt dat Obama niet wist wat hij deed? Dit komt als donderslag bij heldere hemel omdat het zo zorgvuldig gepland is door de Amerikaanse dienst. Ze hebben dat natuurlijk niet aan de grote klok gehangen, want dan was Bin Laden allang weer gevlucht. Nee, dit moest allemaal top secret en er is gistermorgen pas officieel besloten dat ze in gingen vallen. Ik vind het niet meer dan logisch dat ze 'm geliquideerd hebben. Hij had zich waarschijnlijk nooit gevangen laten nemen, en bovendien, wat moet je met een gevangende die zulke daden heeft gepleegd? Ik ben niet zo sterk pro of tegen de doodstraf, maar zoals Fauve heel goed zei, in dit geval begrijp ik het volkomen. Ik heb de laatste berichten gemist over het lijk in de zee, is dat echt zo? Wat ik vanochtend hoorde is dat Obama hem absoluut een Islamitische gewaardeerde humane begrafenis wilde geven. Is dat dit dan? Dan zijn ze wel ineens omgeslagen in mening. Maar verder begrijp ik het heel goed dat het zo stiekem is gelopen en dat het nu ineens nieuws is.

Vergeet niet hoe veel mensen er dood zijn gegaan door 9/11. Ook al is dit 10 jaar geleden, het verdriet en gevoel van onmacht heerst nog altijd heel sterk in Amerika. Toen ik die beelden terug zag vanochtend dacht ik ook echt wat een idiote gek die dat gedaan heeft. Nee hoor, ik begrijp heel goed dat ze 'm geliquideerd hebben.
Ik vind het eng, heel eng (want er zal ongetwijfeld een wraakactie komen, dat zeiden ze op het nieuws ook), en maar de vreugde begrijp ik wel. Helaas is het een soort vreugde uit verdriet, dus dat zal altijd heel wrang voelen voor Amerikanen.

Gast
Gast

Bericht  nina ma 2 mei 2011 - 0:12

Coco schreef:Ohh maar ik vind zeker niet dat ze hem levend hadden moeten berechten, dood mag ie van mij sowieso. Alleen vind ik het zo snel in zee gooien verdacht, maar wellicht komen de bewijzen nog. Een mens is hij in mijn ogen allang niet meer. Ondanks dat ik in principe tegen de doodstraf ben. Voor hem zie ik geen andere optie.
Volgens mij hebben ze hem zo snel in zee gegooid omdat een Moslim binnen 24 uur 'begraven' moet zijn.
Mensen die op zee sterven die leggen ze ook liever in het water (niet gooien dus:)) dan dat ze ze na 24 uur nog op het land moeten begraven.

Edit: Marin, zoals ik het begreep wilden ze hem nergens begraven om te voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord zou worden.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 0:15

nina schreef:
Edit: Marin, zoals ik het begreep wilden ze hem nergens begraven om te voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord zou worden.

Klinkt logisch inderdaad. En dan is het door zo'n snelle begrafenis toch waardig naar z'n geloof toe (dat vind ik wel heel belangrijk, om respectvol voor zover mogelijk met iemand om te gaan), maar zijn ze 'mooi wel' van z'n lichaam af.

Gast
Gast

Bericht  mosio ma 2 mei 2011 - 0:48

Marin schreef:Wat een raar topic :P

Denk je nou echt dat Obama niet wist wat hij deed? Dit komt als donderslag bij heldere hemel omdat het zo zorgvuldig gepland is door de Amerikaanse dienst. Ze hebben dat natuurlijk niet aan de grote klok gehangen, want dan was Bin Laden allang weer gevlucht. Nee, dit moest allemaal top secret en er is gistermorgen pas officieel besloten dat ze in gingen vallen. Ik vind het niet meer dan logisch dat ze 'm geliquideerd hebben. Hij had zich waarschijnlijk nooit gevangen laten nemen, en bovendien, wat moet je met een gevangende die zulke daden heeft gepleegd? Ik ben niet zo sterk pro of tegen de doodstraf, maar zoals Fauve heel goed zei, in dit geval begrijp ik het volkomen. Ik heb de laatste berichten gemist over het lijk in de zee, is dat echt zo? Wat ik vanochtend hoorde is dat Obama hem absoluut een Islamitische gewaardeerde humane begrafenis wilde geven. Is dat dit dan? Dan zijn ze wel ineens omgeslagen in mening. Maar verder begrijp ik het heel goed dat het zo stiekem is gelopen en dat het nu ineens nieuws is.

Vergeet niet hoe veel mensen er dood zijn gegaan door 9/11. Ook al is dit 10 jaar geleden, het verdriet en gevoel van onmacht heerst nog altijd heel sterk in Amerika. Toen ik die beelden terug zag vanochtend dacht ik ook echt wat een idiote gek die dat gedaan heeft. Nee hoor, ik begrijp heel goed dat ze 'm geliquideerd hebben.
Ik vind het eng, heel eng (want er zal ongetwijfeld een wraakactie komen, dat zeiden ze op het nieuws ook), en maar de vreugde begrijp ik wel. Helaas is het een soort vreugde uit verdriet, dus dat zal altijd heel wrang voelen voor Amerikanen.

Helemaal mee eens.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  patjuhhh ma 2 mei 2011 - 0:51

mosio schreef:
Marin schreef:Wat een raar topic :P

Helemaal mee eens.

hier kan ik me ook helemaal in vinden!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  TGR ma 2 mei 2011 - 1:24

Wat vinden jullie van deze foto?

http://h6img.com/p/8/so-i-said-to-binladen-why-the-long-face.jpg (kan als schokkend ervaren worden)

Er wordt gezegd dat er gesjoemeld is met de foto.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:26

Die foto is hoax!

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 2 mei 2011 - 1:27

TGR schreef:Wat vinden jullie van deze foto?

http://h6img.com/p/8/so-i-said-to-binladen-why-the-long-face.jpg (kan als schokkend ervaren worden)

Ja maar wát wordt er dan gezegd? Dat laat je nu heel erg in het open... Wil je ons de conclusies laten trekken of wil je en discussie over de fotos.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  TGR ma 2 mei 2011 - 1:27

Storm schreef:Die foto is hoax!

Ik loop weer enorm achter de feiten aan. Nasleep van een heftige Koninginnedag Embarassed

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:28

Die foto is echt wel kei nep ! Als je naar de eerste en de laatste foto kijkt zie je duidelijk dat het dezelfde foto is.
Nee nee daar trapt Razzje niet in ! Wink

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een echte foto of beelden van zijn lichaam

Gast
Gast

Bericht  TGR ma 2 mei 2011 - 1:28

Caro schreef:
TGR schreef:Wat vinden jullie van deze foto?

Ja maar wát wordt er dan gezegd? Dat laat je nu heel erg in het open... Wil je ons de conclusies laten trekken of wil je en discussie over de fotos.

Laat maar smile http://www.zita.be/nieuws/buitenland/1312943_gruwelfoto-osama-bin-laden-vrijgegeven.html

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  TGR ma 2 mei 2011 - 1:29

Osama Bin Laden is dood - Pagina 4 Osama-bin-laden-found-and-killed-2

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:31

TGR schreef:Osama Bin Laden is dood - Pagina 4 Osama-bin-laden-found-and-killed-2
Vet, zou hij dit echt zo gedaan hebben? Of is dit van een andere persconferentie?

Gast
Gast

Bericht  TGR ma 2 mei 2011 - 1:33

Storm schreef:
TGR schreef:Osama Bin Laden is dood - Pagina 4 Osama-bin-laden-found-and-killed-2
Vet, zou hij dit echt zo gedaan hebben? Of is dit van een andere persconferentie?

GIFJE IS EEN HOAX :P

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:35

TGR schreef:
Storm schreef:

GIFJE IS EEN HOAX :P
Echt? Embarassed Embarassed Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 2 mei 2011 - 6:09

zou niet eens twijfelen :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:50

Misschien een domme vraag hoor, maar als die foto een hoax is, waarom showen ze hem dan op het nieuws? Trekken ze hun bronnen niet na? Hoe komen zij dan aan die foto, en waarom laten ze een nepfoto zien?

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 2 mei 2011 - 7:29

Jen_ schreef:Misschien een domme vraag hoor, maar als die foto een hoax is, waarom showen ze hem dan op het nieuws? Trekken ze hun bronnen niet na? Hoe komen zij dan aan die foto, en waarom laten ze een nepfoto zien?
Ik heb geen idee hoe het met deze foto zit en of deze écht is of niet: maar vaak moet een redactie snel het nieuws bij elkaar rapen voor de uitzending: montage, tekstredactie etc etc moet ook nog gebeuren. Dan kan het gebeuren dat iets niet helemaal goed wordt nagetrokken.
Maar ook in een bepaalde 'hype' die de wereld rondgaat, kan het zijn dat bijvoorbeeld (ik noem maar iets) de BBC de foto als waar aanziet, en de NL redacties dit overnemen omdat ze dan de BBC vertrouwen.

Maar goed, dit is allemaal speculatief.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:39

Caro schreef:
Jen_ schreef:Misschien een domme vraag hoor, maar als die foto een hoax is, waarom showen ze hem dan op het nieuws? Trekken ze hun bronnen niet na? Hoe komen zij dan aan die foto, en waarom laten ze een nepfoto zien?
Ik heb geen idee hoe het met deze foto zit en of deze écht is of niet: maar vaak moet een redactie snel het nieuws bij elkaar rapen voor de uitzending: montage, tekstredactie etc etc moet ook nog gebeuren. Dan kan het gebeuren dat iets niet helemaal goed wordt nagetrokken.
Maar ook in een bepaalde 'hype' die de wereld rondgaat, kan het zijn dat bijvoorbeeld (ik noem maar iets) de BBC de foto als waar aanziet, en de NL redacties dit overnemen omdat ze dan de BBC vertrouwen.

Maar goed, dit is allemaal speculatief.

Ah zo, ja klinkt ook plausibel. Dank voor de uitleg Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:42

Toen ik vanochtend het nieuws aanzette was dat het eerste wat ik hoorde. Ze zeiden zoiets als:"Volgens bronnen is Osama Bin Laden ditmaal echt dood". En toen had ik al zoiets van:"Jaja, nu eerst zien en dan geloven". En ik geloof het nog niet eens echt. En de nepfoto's zijn een beetje jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: