Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Osama Bin Laden is dood

+19
Caro
TGR
patjuhhh
mosio
SuperGrover
Atelier Madame
psv-forever
VeryCherry
nina
_Femme
Jeanette
Feline
Sjaantje
TNMN
Happydobby
Kabouter
Moezie
blondje1313
Vancity_girl
23 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Osama Bin Laden is dood - Pagina 2 Empty Re: Osama Bin Laden is dood

Bericht  TNMN zo 1 mei 2011 - 20:47

Fauve schreef:
TNMN schreef:Ik weet eigenlijk niet of dit nou zo geweldig nieuws is. Natuurlijk zat hij achter de aanslagen, maar hij is.maar een 'figure'. Het zou hetzelfde zijn als bijv de koningin gedood werd; het land wordt dan nog steeds bestuurd door de premier, er staat iemand klaar die haar opvolgt en er komt misschien wel een wraakactie.
Of zie ik het nu te donker in?
Dat denk ik ook, maar dan nog is het wel een begin. Misselijkmakend vond ik trouwens Geert Wilders, die meteen begon over de islam bestrijden, terwijl Obama heeft benadrukt dat het geen actie is tegen de Islam maar tegen Al Qaeda.

Ja, het is een begin inderdaad. En ik snap het wel hoor, want het is natuurlijk gigantisch dat zo iemand die jarenlang gezocht is en wordt gezien als degene die 9/11 veroorzaakt heeft nu gedood is, maar ik ben nu best 'bang' voor meerdere aanslagen. Niet dat ik vind dat hij niet gedood had moeten worden! Ik weet nog of gevangen genomen beter was geweest..

Fauve schreef:Misselijkmakend vond ik trouwens Geert Wilders, die meteen begon over de islam bestrijden, terwijl Obama heeft benadrukt dat het geen actie is tegen de Islam maar tegen Al Qaeda.

Hij moet natuurlijk ook weer even zijn zegje doen Neutral
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kabouter zo 1 mei 2011 - 20:48

TNMN schreef:Ik weet eigenlijk niet of dit nou zo geweldig nieuws is. Natuurlijk zat hij achter de aanslagen, maar hij is.maar een 'figure'. Het zou hetzelfde zijn als bijv de koningin gedood werd; het land wordt dan nog steeds bestuurd door de premier, er staat iemand klaar die haar opvolgt en er komt misschien wel een wraakactie.

Dat is ook de reden dat ik me een beetje druk maak over wat er nu zal gaan komen.

En aan Geert ga ik niet eens woorden vuil maken..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  TNMN zo 1 mei 2011 - 20:54

Kabouter schreef:

Dat is ook de reden dat ik me een beetje druk maak over wat er nu zal gaan komen.

En aan Geert ga ik niet eens woorden vuil maken..

Zit net het nieuws te kijken en de man van een slachtoffer zegt dat het enorme comfort brengt voor de mensen die zijn achtergebleven/slachtoffer waren, wat waar is natuurlijk. Maar je hoort wel dat overal de secrurity nu wordt verhoogd. Het schijnt ook dat Bin Laden's zoon gedood is.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjaantje zo 1 mei 2011 - 20:59

Omdat Osama en Obama zo op elkaar lijkt, zit ik steeds verkeerd te lezen en dan snap ik er weer niks van Embarassed

Verder weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Voor 'de wereld' en voor de slachtoffers en nabestaanden van 9/11 is het waarschijnlijk wel een troost dat de man achter de aanslag er niet meer is, maar hij is natuurlijk niet de enige slechterik. Er komt vast een opvolger en zijn aanhangers zullen mogelijk wraak nemen en waar leidt dat dan toe? Nou ja, dit is hierboven allemaal al gezegd maar ik denk er dus hetzelfde over. Verdeeld.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Feline zo 1 mei 2011 - 21:03

Ik snap de blijdschap maar eerlijk gezegd word ik er alleen maar bang van.. Wanneer komt de vergeldingsactie?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:11

Ik was die man eerlijk gezegd al lang weer vergeten... tuurlijk, je denkt er even aan op 11 september, maar dit komt wel erg out of the blue voor mij...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:34

Of dit nu zo'n goed nieuws is? Ik betwijfel het.
Er staat allang een opvolger klaar en er zullen nog heel wat slachtoffers bij gaan komen door de wraak van Al Qaida.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 1 mei 2011 - 21:48

Mooi dat ze hem hebben gevonden! Ben alleen benieuwd wat er verder gaat gebeuren..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Femme zo 1 mei 2011 - 22:12

Nou echt knap joh van die Amerikanen dan ze nu na 10 jaar dan eindelijk die bejaarde zieke zwakke Bin Laden te pakken hebben.. applaus :P

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:18

_Femme schreef:Nou echt knap joh van die Amerikanen dan ze nu na 10 jaar dan eindelijk die bejaarde zieke zwakke Bin Laden te pakken hebben.. applaus :P

Dat is eigenlijk best een prestatie hoor, jij had hem zeker in je eentje wel gevonden?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:21

_Femme schreef:Nou echt knap joh van die Amerikanen dan ze nu na 10 jaar dan eindelijk die bejaarde zieke zwakke Bin Laden te pakken hebben.. applaus :P
Doe niet zo neerbuigend.. Het is 1 persoon die al jaren op de vlucht is.. Weet niet hoe goed jij door bergen en dergelijke heen kan kijken?

Gast
Gast

Bericht  _Femme zo 1 mei 2011 - 22:32

Nouja dat is gewoon hoe ik het voel als ik dit bericht lees, blijkbaar ben ik dan de enige die dat vind of heb ik het mis. Ik vind het beschamend dat het zo lang geduurd heeft.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  nina zo 1 mei 2011 - 22:35

_Femme schreef:Nouja dat is gewoon hoe ik het voel als ik dit bericht lees, blijkbaar ben ik dan de enige die dat vind of heb ik het mis. Ik vind het beschamend dat het zo lang geduurd heeft.
Ik ben blij dat ze 'm te pakken hebben gekregen. Het heeft wel 10 jaar geduurd maar ze hebben hem tenminste. Ik vind het goed dat ze hem gedood hebben. Ze wilden hem gevangen nemen maar toen er veel verzet was is hij doodgeschoten.
En ik vind het ook verstandig dat ze zijn lichaam in zee hebben gegooid. Je moet er toch niet aandenken dat zijn graf een bedevaartsoord wordt.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:44

Ze hebben zijn lijk niet in de zee "gegooid" hoor, neem ik aan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:46

Zijn jullie niet bang dat het hem niet is? Volgens de media zou hij inmiddels al op de bodem van de zee liggen...best raar dat ze niet controleren of het hem echt is? Las net al ergens dat hij op de foto na het doden een zwarte baard had, terwijl hij in videoboodschappen een grijsachtige baard had. Of was hij aan de haarverf?

Gast
Gast

Bericht  nina zo 1 mei 2011 - 22:48

Fauve schreef:Ze hebben zijn lijk niet in de zee "gegooid" hoor, neem ik aan smile
Bij wijze van smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:49

Reva schreef:Zijn jullie niet bang dat het hem niet is? Volgens de media zou hij inmiddels al op de bodem van de zee liggen...best raar dat ze niet controleren of het hem echt is? Las net al ergens dat hij op de foto na het doden een zwarte baard had, terwijl hij in videoboodschappen een grijsachtige baard had. Of was hij aan de haarverf?

Ze hebben het (natuurlijk) wel gecontroleerd, ze hadden zijn DNA. Al spookte dat ook wel door mijn hoofd hoor, wie zegt dat het allemaal klopt. Maar ze (zeggen het te) hebben het wel gecontroleerd dmv DNA.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:50

Die foto waar op hij dood te zien is, lijkt ook echt wel goed, ondanks dat het er verneukt uitziet.. Zijn gebit is best herkenbaar..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:59

nina schreef:En ik vind het ook verstandig dat ze zijn lichaam in zee hebben gegooid. Je moet er toch niet aandenken dat zijn graf een bedevaartsoord wordt.

En hoe weten wij dan zeker dat dit de Osama is? In 2005 zou hij ook al dood zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:01

Coco schreef:
nina schreef:En ik vind het ook verstandig dat ze zijn lichaam in zee hebben gegooid. Je moet er toch niet aandenken dat zijn graf een bedevaartsoord wordt.

En hoe weten wij dan zeker dat dit de Osama is? In 2005 zou hij ook al dood zijn.

Dat waren dus ook mijn gedachte....

Gast
Gast

Bericht  nina zo 1 mei 2011 - 23:03

FoolishSam schreef:
Coco schreef:

Dat waren dus ook mijn gedachte....
Ik ga er van uit dat ze een goede DNA onderzoek hebben gedaan.. Misschien naïef.. ik weet 't niet..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:04

Ik ga daar ook van uit hoor Nina.

Gast
Gast

Bericht  TNMN zo 1 mei 2011 - 23:08

Fauve schreef:Ik ga daar ook van uit hoor Nina.

Ik vind het wel raar dat hij nu in de zee is gegooit eigenlijk, bijna 'verdacht'..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:09

Er zal vast genoeg bewijs zijn.. Nu is het wachten op de eerste aanslag.. Jippie! silent

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:10

Dit vond ik wel een duidelijk artikel daarover smile

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/02/bin-laden-volgens-islamitische-traditie-begraven-op-zee/

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: