Deze kamer komt over 3 weken!
+7
L!ND@
Liadan
Fearie
Zora
Pien
Floor
yes1984
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Deze kamer komt over 3 weken!
Jaa morgen wordt 'ie' geleverd (en de box, kinderwagen en verzorgingstas).
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik vind het nogal meevallen.Zora schreef:yes1984 schreef:Zora schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen Prachtig! Hoe duur is nou zoiets als ik vragen mag? En dan krijg je de meubels of ook wat aankledingsdingetjes?
Tuurlijk mag je dat vragen, de kamer is € 599,-. Dit inclusief ledikantje, kast en commode. Exclusief wandrekje en accessoires.
Dus dat krijg je er niet bij, maar we hebben natuurlijk wel wat dingetjes gekocht. En gaan nog wat dingetjes kopen!
Poeh, veel geld! Maar goed, ik neem aan dat dit nog niet eens zo duur is voor een kamertje. Maar zou toch wel verwachten dat je op z'n minst het wandrekje erbij krijgt wel echt heel mooi zeg!
Wij zijn al 520,- kwijt voor 2 ledikantjes, en daar zitten dan nog niet eens de matrassen bij.
Maar omdat dat het enige is wat we aan meubeltjes kopen, vond ik het wel 'kunnen'.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik vind het nogal meevallen.Zora schreef:yes1984 schreef:Zora schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen Prachtig! Hoe duur is nou zoiets als ik vragen mag? En dan krijg je de meubels of ook wat aankledingsdingetjes?
Tuurlijk mag je dat vragen, de kamer is € 599,-. Dit inclusief ledikantje, kast en commode. Exclusief wandrekje en accessoires.
Dus dat krijg je er niet bij, maar we hebben natuurlijk wel wat dingetjes gekocht. En gaan nog wat dingetjes kopen!
Poeh, veel geld! Maar goed, ik neem aan dat dit nog niet eens zo duur is voor een kamertje. Maar zou toch wel verwachten dat je op z'n minst het wandrekje erbij krijgt wel echt heel mooi zeg!
Wij zijn al 520,- kwijt voor 2 ledikantjes, en daar zitten dan nog niet eens de matrassen bij.
Maar omdat dat het enige is wat we aan meubeltjes kopen, vond ik het wel 'kunnen'.
Het is een kamer uit de Basic collectie. Ik vond de prijs ook nog wel meevallen.
Hier zit ook geen matrasje bij.
Maar die hebben we uiteraard wel gekocht en die wordt morgen ook geleverd.
yes1984- Prater
Pien schreef:wij zijn tijdens mijn hele zwangerschap een aantal keer bij babydump geweest maar vonden het uiteindelijk een rotwinkel, zijn dus ook niet meer wezen kijken naar die kamer wat voor kleur wit het nou was, in de periode dat wij een kamer wilde bestellen stond deze namelijk nog nergens in een winkel.
uiteindelijk zijn we bij gardo geweest en hebben daar de kamer Daan gekocht (besteld met hele lange levertijd) Voordeel van Gardo is dat we binnen 20 min naar de winkel kunnen rijden en dat we er alle keren super goed geholpen zijn!!
wij waren ook naar babydump geweest en naar de Gardo. Wij hebben ook een kamertje van de Gardo.
Een vriendin van me had een babykamer + maxi cosi mura 4 kinderwagen met autostoel bij babydump gekocht maar ze kregen echt een slechte service. Terwijl die spullen bij elkaar ruim 1500 euro koste.
Ik vind dit ook een heel mooi kamertje, wij hebben ook een kamertje die kleur heeft.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Pien schreef:wij zijn tijdens mijn hele zwangerschap een aantal keer bij babydump geweest maar vonden het uiteindelijk een rotwinkel, zijn dus ook niet meer wezen kijken naar die kamer wat voor kleur wit het nou was, in de periode dat wij een kamer wilde bestellen stond deze namelijk nog nergens in een winkel.
uiteindelijk zijn we bij gardo geweest en hebben daar de kamer Daan gekocht (besteld met hele lange levertijd) Voordeel van Gardo is dat we binnen 20 min naar de winkel kunnen rijden en dat we er alle keren super goed geholpen zijn!!
wij waren ook naar babydump geweest en naar de Gardo. Wij hebben ook een kamertje van de Gardo.
Een vriendin van me had een babykamer + maxi cosi mura 4 kinderwagen met autostoel bij babydump gekocht maar ze kregen echt een slechte service. Terwijl die spullen bij elkaar ruim 1500 euro koste.
Ik vind dit ook een heel mooi kamertje, wij hebben ook een kamertje die kleur heeft.
Ik ben benieuwd naar jullie kamertje. Vervelend dat je vriendin zo'n slechte ervaring met Babydump heeft. Wat is er misgegaan? Wij zijn tot nu toe erg vriendelijk en goed geholpen. Ben benieuwd hoe de levering morgen verloopt.
yes1984- Prater
Leuk dat het kamertje morgen geleverd wordt. Bij ons duurt het nog een tijdje.
Onze kamer komt ook van babydump.
De kamertjes van meerdere vrienden van ons ook, bij hun is ook alles netjes geleverd.
De kamertjes van meerdere vrienden van ons ook, bij hun is ook alles netjes geleverd.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:Leuk dat het kamertje morgen geleverd wordt. Bij ons duurt het nog een tijdje.
Ik denk dat bij iedere keten wel eens iets fout gaat.
Ik hoop dat wij en jullie het babykamer project bij de Babydump goed kunnen afsluiten
yes1984- Prater
Hihi die vriendin van me had alles wel optijd hoor!
Alleen ze kregen een slechte service en ze hadden op zaterdag het kamertje besteld en op maandag bleek je er een box bij te krijgen, ze waren nog terug gegaan omdat ze ook die box wilde maar die kregen ze niet, terwijl ze voor ruim 1500 aan spullen hadden. Hun waren dus over die service niet happy.
Had die verkoper gezegt dat ze er een box bijkregen op maandag dan hadden ze het pas op maandag gekocht. Dit was wel bij een ander filiaal.
Ik heb onze wagen bij babydump gehaald en ik ben goed geholpen in Almere.
Alleen ze kregen een slechte service en ze hadden op zaterdag het kamertje besteld en op maandag bleek je er een box bij te krijgen, ze waren nog terug gegaan omdat ze ook die box wilde maar die kregen ze niet, terwijl ze voor ruim 1500 aan spullen hadden. Hun waren dus over die service niet happy.
Had die verkoper gezegt dat ze er een box bijkregen op maandag dan hadden ze het pas op maandag gekocht. Dit was wel bij een ander filiaal.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Dat is inderdaad heel sneu. Bij ons is juist gezegd dat we de aanbiedingen in de gaten moesten houden, want tot de levering hadden we daar recht op. Hebben ze net de verkeerde persoon getroffen. Maar erg vervelend dat de box je op deze manier door de neus wordt geboord. Zeker niet netjes!Happydobby schreef:Hihi die vriendin van me had alles wel optijd hoor!
yes1984- Prater
Vind het een mooi kamertje!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Samen op een kamer
» Komt er iemand bij de primark Rotterdam een deze dagen?
» Wanneer tv op kamer?
» Kamer dilimma
» Bij mekaar op de kamer
» Komt er iemand bij de primark Rotterdam een deze dagen?
» Wanneer tv op kamer?
» Kamer dilimma
» Bij mekaar op de kamer
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: