Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij met een prins kunnen trouwen?

+13
klavertje
Jeanette
Sanne_86
Mari
Arwyn
Jente10
Roxi3
Tania
Pussycat
Ugly Betty
loura
studiebol
Antibes
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zou jij met een prins kunnen trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij met een prins kunnen trouwen?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 6:22

Nee, ik houd er niet van mezelf weg te cijferen en ik ben erg gehecht aan mijn vrijheid.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij met een prins kunnen trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij met een prins kunnen trouwen?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 6:29

Ja wel als ik echt van hem hou. Al negatieve redenen die hier worden genoemd vind ik ook niet zo bij mij passen:, veel verplichtingen, niet je eigen carrière kunnen hebben (maar wel veel invloed kunnen uitoefenen, veel meer als je in een andere baan kunt doen), in de belangstelling staan etc. Allemaal niet zo mijn ding, maar als het échte liefde zou zijn, dan zeg ik toch JA! Very Happy

(Maar eigenlijk dus Nee, want ik heb de liefde van mijn leven al gevonden, en zover ik weet is hij geen prins. )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 10:56

Neh daar ben ik veel te goofy voor. Ik zie er sowieso niet uit als een royal en dat zal ik ook echt nooit worden ook. Daar heb ik het lijf niet voor, de kop niet voor en de klasse niet voor.
Los daarvan zou mijn karakter botsen met wat me voorgeschreven zou worden. No way dat ik het bij zo'n droge stompkus zou houden op dat balkon zoals William en Kate, nuh-uh! Gewoon een hele dikke pakkerd, als het kan ik de kerk al!

Maar ja, niks geen kerk voor mij. Lange sleep prima, maar de boel er om heen... ik besprak het met mijn collega vandaag, en we waren er allebei over uit dat als wij uit zo'n koets zouden stappen we niet zo stijfjes zouden zwaaien maar met twee armen in de lucht peacetekens zouden maken, met hoogstwaarschijnlijk een raar gezicht erbij ook.

En dat mag dan al niet eens. Nou de groeten dan hoor. Vind ik er ook niks meer aan silent

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: