Knock-knock
+4
Penny Blossom
Zwerver
Jordana
Antibes
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Knock-knock
ProudMama schreef:Had jij er nog 2 letters voor en de avatar van een hondje?
Yup that's me!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Okeeee... kwartje gevallen!Antibes schreef:ProudMama schreef:Had jij er nog 2 letters voor en de avatar van een hondje?
Yup that's me!
Welkom terug!
Gast- Gast
Hoiiii lang niet gezien idd:D
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:
Mijn motor is er ook nooit van gekomen, dus dat wordt hem niet..
Ben binnen en jaar al toe aan mijn tweede helaas. Maar wie weet in de toekomst.
In elk geval weer een motormeid terug op het forum
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Antibes schreef:
Mijn motor is er ook nooit van gekomen, dus dat wordt hem niet..
Ben binnen en jaar al toe aan mijn tweede helaas. Maar wie weet in de toekomst.
In elk geval weer een motormeid terug op het forum
BALEN! Gestolen of kaduuk? Wat rijd je nu?
Antibes- Ratel
Gejat uit een afgesloten gemeenschappelijke fietsenkelder. Maar heb sinds dit weekend een Fazer. Heerlijk beestje, maar wel even wennen na een bandit.Antibes schreef:
Heb je, je rijbewijs uiteindelijk nog gehaald? Want je was er mee bezig dacht is..
silly-one- Ratel
silly-one schreef:Gejat uit een afgesloten gemeenschappelijke fietsenkelder. Maar heb sinds dit weekend een Fazer. Heerlijk beestje, maar wel even wennen na een bandit.Antibes schreef:
Heb je, je rijbewijs uiteindelijk nog gehaald? Want je was er mee bezig dacht is..
Oh ja, rijbewijs heb ik toen allemaal gewoon zoals gepland gehaald. Alles in één keer ook en al bijna 2 jaar geleden. Geloof dat ik toen nog wel actief was op het forum, maar weet het niet zeker..
Fazer! Weet nooit wat ik daarvan moet vinden, zijkant lijkt hij wel een beetje op een bandit en vind ik hem mooi. Maar ik vind die agressieve insectachtige koplampen niet zo mooi (met name bij de relatief nieuwe modellen)..
Ben wel jaloers op je hoor, zeker met dit weer!!
Antibes- Ratel
heee leuk dat je er weer bent! Ben jij serieus al toe aan je afstudeerscriptie joh? Wat gaat de tijd hard dan!
Gast- Gast
Tja, ik heb een model van 2002. Ik moet zeggen dat ik in het begin er twee keer eentje heb gehuurd en qua stijl vond ik hem heerlijk rijden. Wel grappig want ik riep toen dat ik een fazer wilde en nu heb ik hem uiteindelijk.Antibes schreef:
Oh ja, rijbewijs heb ik toen allemaal gewoon zoals gepland gehaald. Alles in één keer ook en al bijna 2 jaar geleden. Geloof dat ik toen nog wel actief was op het forum, maar weet het niet zeker..
Fazer! Weet nooit wat ik daarvan moet vinden, zijkant lijkt hij wel een beetje op een bandit en vind ik hem mooi. Maar ik vind die agressieve insectachtige koplampen niet zo mooi (met name bij de relatief nieuwe modellen)..
Ik zal niet snel jaloers zijn met dit weer, want het is leuk totdat je stil staat. Zondag gereden en ik kwam thuis en mijn broek kon ik ongeveer uitwringen van het zweet. Puur om zo een pak aan te hebben. Maar ja zondag ga ik weer rijden . Ben benieuwd eerste keer met de (studenten) motor vereniging. Ondanks dat ik geen student meer ben haha.
silly-one- Ratel
Powerbabe schreef:heee leuk dat je er weer bent! Ben jij serieus al toe aan je afstudeerscriptie joh? Wat gaat de tijd hard dan!
Nee, geen afstudeerscriptie. Bij mijn opleiding is je afstuderen ook geen scriptie maar een project. Er gaat een literatuurstudie = scriptie aan vooraf. Hoeft ook maar 10.000 woorden te zijn ofzo..
Normaal alleen in het 2e jaar een miniscriptie, maar in het kader van mijn honourstraject wordt het zo'n heel onderzoeksproces van nu een literatuurstudie, dan mijn eigen research proposal schrijven en uitvoeren als afstudeerproject en dan weer een vervolg proposal.
Oftewel, ik mag nu al aan de bak. Was wel spannend hoor, want moest dus ook al een onderwerp kiezen!
Antibes- Ratel
silly-one schreef:Tja, ik heb een model van 2002. Ik moet zeggen dat ik in het begin er twee keer eentje heb gehuurd en qua stijl vond ik hem heerlijk rijden. Wel grappig want ik riep toen dat ik een fazer wilde en nu heb ik hem uiteindelijk.Antibes schreef:
Ik zal niet snel jaloers zijn met dit weer, want het is leuk totdat je stil staat. Zondag gereden en ik kwam thuis en mijn broek kon ik ongeveer uitwringen van het zweet. Puur om zo een pak aan te hebben. Maar ja zondag ga ik weer rijden . Ben benieuwd eerste keer met de (studenten) motor vereniging. Ondanks dat ik geen student meer ben haha.
Klopt, maar goed, gewoon route met niet teveel stoplichten en zorgen dat je weinig stilstaat.. Rijd je nog in textiel trouwens of in leer?
Wel leuk joh, studentenmotorvereniging! Veel plezier!! Waar gaan jullie rijden?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:ProudMama schreef:Had jij er nog 2 letters voor en de avatar van een hondje?
Yup that's me!
Yeey dan weet ik het ook weer. Welkom terug.
Gast- Gast
Antibes schreef:
Klopt, maar goed, gewoon route met niet teveel stoplichten en zorgen dat je weinig stilstaat.. Rijd je nog in textiel trouwens of in leer?
Textiel, puur omdat ik ook woon werk er mee rij als het nodig mocht zijn. Vorig jaar ook tot de eerste sneeuwval gereden en in 6 maanden 5000 km gereden.
Geen idee waar we zondag gaan rijden, we gaan iets van 100 km rijden zodat ze weten hoe de nieuwe leden rijden qua stijl. Mochten we een keer een lange toerrit maken kunnen ze ons beter indelen op rijstijl zodat het voor iedereen leuk is. Ik heb ook super veel zin in de bata want die ga ik mee begeleiden als motorrijden. Weinig rijden, maar wel veel motorrijders bij elkaar.
Weet je wel wat je ooit zal willen aanschaffen als je het geld hebt voor een eigen motor?
silly-one- Ratel
silly-one schreef:Antibes schreef:
Textiel, puur omdat ik ook woon werk er mee rij als het nodig mocht zijn. Vorig jaar ook tot de eerste sneeuwval gereden en in 6 maanden 5000 km gereden.
Geen idee waar we zondag gaan rijden, we gaan iets van 100 km rijden zodat ze weten hoe de nieuwe leden rijden qua stijl. Mochten we een keer een lange toerrit maken kunnen ze ons beter indelen op rijstijl zodat het voor iedereen leuk is. Ik heb ook super veel zin in de bata want die ga ik mee begeleiden als motorrijden. Weinig rijden, maar wel veel motorrijders bij elkaar.
Weet je wel wat je ooit zal willen aanschaffen als je het geld hebt voor een eigen motor?
Vind nog altijd die Bandit 650S cool..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:
Vind nog altijd die Bandit 650S cool..
Die had ik :p, maar dan wel een s-je ( nu trouwens ook een fazer s)
silly-one- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: