Glasbakpoes
+15
loura
Pien
Moezie
Arwyn
_Mashimaro_
Oasis
Jeanette
Phileine
Inge
Minx
mzcharlotte
SnowWhite
Mida4you
smooch
Lady Starstruck
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Glasbakpoes
Ik word hier zo agressief van he echt.. Als ik ooooooit iemand tegen kom die zoiets doet, aan het doen is of zoiets heeft gedaan. Dan weet ik echt niet wat ik ga doen. Hier moet gewoon een hogere straf op komen op dierenmishandeling.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:Nee, ik vind dat best gek. Iemand moet dat beest toch verzorgen, eten geven en binnen laten enzo?_Donnaa schreef:Ja? Dat kan toch gewoon..Storm schreef:De eigenaar heeft die kat dus onbeheerd achtergelaten toen hij op vakantie was?
+1. Gelukkig hebben we hier buren die dat voor elkaar doen. Ik zorg ook altijd voor de poes van de buren als ze weggaan, 2 x per dag eten en vers water en als ze lang weg zijn doe ik ook de kattebak.
Een poes/kater kan maximaal 24 uur zonder eten en drinken. Edit: ik bedoel max 24u met hetzelfde bakje eten en drinken. Zonder is natuurlijk belachelijk
Laatst aangepast door Tea-Leaf op di 26 apr 2011 - 4:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Best aso eigenlijk, krijg je ook nog even de rekening op je bord..
Maar er was toch een katteluikje? Ik had dat dan afgesloten en iemand gevraagd 2 x daags mijn beest te komen verzorgen.
Aso vind ik het niet, al had ik wel het geld verhaald op de aanstichter.. Maar daar kom je toch niet achter denk ik. Of is bekend wie t gedaan heeft?Dan ben ik spuit11
Gast- Gast
Wel bizar, mijn moeder woont in de omgeving van Oude Pekela, waar deze kat gevonden is. Bij haar in de wijk zijn de afgelopen maanden tientallen katten vermist of dood gevonden. Zo triest. Vraag me af waar ze mee bezig denken te zijn daar.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
De vrouw des huizes was gewoon thuisTea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Best aso eigenlijk, krijg je ook nog even de rekening op je bord..
Maar er was toch een katteluikje? Ik had dat dan afgesloten en iemand gevraagd 2 x daags mijn beest te komen verzorgen.
Gast- Gast
Het moet toch niet gekker worden....eerlijk...je bent dan toch gewoon ziek als je zoiets doet! Opsluiten!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Best aso eigenlijk, krijg je ook nog even de rekening op je bord..
Aso vind ik het niet, al had ik wel het geld verhaald op de aanstichter.. Maar daar kom je toch niet achter denk ik. Of is bekend wie t gedaan heeft?Dan ben ik spuit11
Het is heel zielig om een kattenluikje dicht te doen als een kat er an gewend is in en uit te lopen. Wij hebben ons katteluikje ooit afgesloten en onze kat zat er vordurend woest aan te krabben en ontwikkelde vervolgens blaasgruis.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:De vrouw des huizes was gewoon thuisTea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Best aso eigenlijk, krijg je ook nog even de rekening op je bord..
Oh, niet goed gelezen. Daar ben ik goed in.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Best aso eigenlijk, krijg je ook nog even de rekening op je bord..
Het is heel zielig om een kattenluikje dicht te doen als een kat er an gewend is in en uit te lopen. Wij hebben ons katteluikje ooit afgesloten en onze kat zat er vordurend woest aan te krabben en ontwikkelde vervolgens blaasgruis.
Wat zielig!!! Heb ook niet echt verstand van die dingen, wij hebben er geen.
Gast- Gast
Wat zielig. Gelukkig waren ze er nog op tijd bij!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Triest, waarom moet zo'n diertje het weer ontgelden?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
JA heel zielig maar dit is wel een van de redenen dat mijn vriend zijn katten van kitten af aan binnen houd. Gelukkig zijn ze zeer tevreden met het balkon en vinden ze de voordeur niet interresant om door heen te gaan. Vond deze kat er ook al te verzorgd uit zien om mishandeld te zijn door de eigenaar
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
gatver wat erg..!!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3