Glasbakpoes
+15
loura
Pien
Moezie
Arwyn
_Mashimaro_
Oasis
Jeanette
Phileine
Inge
Minx
mzcharlotte
SnowWhite
Mida4you
smooch
Lady Starstruck
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Glasbakpoes
Heel erg eens.Sunprincess schreef:
Dit zijn gewoon sadistische dingen en ik ben er echt van overtuigd dat iemand die dit soort dingen doet, helemaal niet goed bij zijn hoofd is. Zwaar straffen die handel en verplichte opname.
Als je in staat bent dit soort dingen met dieren te doen (een poes in de glasbak met de weteschap dat ze zich verschrikkelijk zal verwonden???), is er volgens mij ook ee redelijke kans dat je ooit doordraait tegenover mensen of je kinderen.....
Gast- Gast
Echt zielig! Degene die dit geflikt heeft mogen ze van mij levenslang dicht tapen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ik met diegene wil doen kan ik niet op het forum zetten Dan pakken ze me op voor bedreiging haha. Ik snap dat echt niet, waar zit mensen hun gevoel dat ze dit kunnen.
Gast- Gast
Ja ik ook. Ik denk ook echt dat die persoon echt iets mist in zijn hoofd. Het idee alleen al geeft mij kippevel.Storm schreef:Heel erg eens.Sunprincess schreef:
Dit zijn gewoon sadistische dingen en ik ben er echt van overtuigd dat iemand die dit soort dingen doet, helemaal niet goed bij zijn hoofd is. Zwaar straffen die handel en verplichte opname.
Als je in staat bent dit soort dingen met dieren te doen (een poes in de glasbak met de weteschap dat ze zich verschrikkelijk zal verwonden???), is er volgens mij ook ee redelijke kans dat je ooit doordraait tegenover mensen of je kinderen.....
Gast- Gast
Een vriendin van mijn zusje had een paar jaar terug een nestje...
Toen heeft iemand een plastic buis in de grond gegraven en daar vlees in gegooid.
Die kittens zijn er allemaal in gevallen
Toen heeft iemand een plastic buis in de grond gegraven en daar vlees in gegooid.
Die kittens zijn er allemaal in gevallen
Gast- Gast
Bah, wat leven we toch in een verrotte wereld... arme kat, gelukkig is ze gered!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Geknevelde poes uit glasbak terug bij eigenaar
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011 09:31
Gewijzigd: dinsdag 26 april 2011 09:31
OUDE PEKELA - De eigenaar van poes Yuki heeft zich gemeld.
Yuki werd zaterdag gekneveld in een glasbak gevonden in Oude Pekela. Ze bleek zwanger van drie kittens. De eigenaar van Yuki kwam maandagavond terug van een meerdaags visuitje en hoorde toen pas wat er met zijn poes was gebeurd. Hij heeft zijn huisdier onmiddellijk opgehaald.
De Pekelder krijgt wel een gepeperde rekening van de dierenarts. Hij moet tweehonderd euro betalen voor het leed dat een onbekende dierenbeul heeft aangericht.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=100200
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011 09:31
Gewijzigd: dinsdag 26 april 2011 09:31
OUDE PEKELA - De eigenaar van poes Yuki heeft zich gemeld.
Yuki werd zaterdag gekneveld in een glasbak gevonden in Oude Pekela. Ze bleek zwanger van drie kittens. De eigenaar van Yuki kwam maandagavond terug van een meerdaags visuitje en hoorde toen pas wat er met zijn poes was gebeurd. Hij heeft zijn huisdier onmiddellijk opgehaald.
De Pekelder krijgt wel een gepeperde rekening van de dierenarts. Hij moet tweehonderd euro betalen voor het leed dat een onbekende dierenbeul heeft aangericht.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=100200
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Wat mij betreft mogen er zware gevangenisstraffen op staan voor dit soort walgelijke dierenmishandeling.
Gast- Gast
Iemand anders heeft dat dus gedaan met een kat die niet eens van hem was??
Getver.. Dat ga je ook nooit meer lekker weg.. :S
Getver.. Dat ga je ook nooit meer lekker weg.. :S
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Moet er niet aan denken dat ze zoiets met mijn kat zullen doen. Wat zal die eigenaar geschrokken zijn zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
De eigenaar heeft die kat dus onbeheerd achtergelaten toen hij op vakantie was?
Gast- Gast
Ja? Dat kan toch gewoon..Storm schreef:De eigenaar heeft die kat dus onbeheerd achtergelaten toen hij op vakantie was?
Gast- Gast
Twellie schreef:Wat mij betreft mogen er zware gevangenisstraffen op staan voor dit soort walgelijke dierenmishandeling.
+1.
Moet er niet aan denken dat als ik terug kom van vakantie, mijn kat zoiets overkomen is.. brrr... Ik zou de dader wel willen vinden waarschijnlijk, maar wat ik met 'm wil doen kan ik niet zeggen haha
Oasis- Ratel
Nee, ik vind dat best gek. Iemand moet dat beest toch verzorgen, eten geven en binnen laten enzo?_Donnaa schreef:Ja? Dat kan toch gewoon..Storm schreef:De eigenaar heeft die kat dus onbeheerd achtergelaten toen hij op vakantie was?
Gast- Gast
Misschien een kattenluikje. En misschien zette iemand wel eten en drinken neer.Storm schreef:Nee, ik vind dat best gek. Iemand moet dat beest toch verzorgen, eten geven en binnen laten enzo?_Donnaa schreef:Ja? Dat kan toch gewoon..Storm schreef:De eigenaar heeft die kat dus onbeheerd achtergelaten toen hij op vakantie was?
Ik had mijn kat naar mijn moeder gebracht, maar mijn kat vond het daar echt vreselijk. Als wij weg gaan, breng ik haar nooit meer naar iemand anders toe.
Gast- Gast
Storm schreef:Nee, ik vind dat best gek. Iemand moet dat beest toch verzorgen, eten geven en binnen laten enzo?_Donnaa schreef:Ja? Dat kan toch gewoon..Storm schreef:De eigenaar heeft die kat dus onbeheerd achtergelaten toen hij op vakantie was?
Kan toch dat dat wel gebeurd is. Als er een kattenluikje is kan de kat gewoon naar buiten en binnen wanneer die wilt. Denk echt wel dat de kat verzorgd werd door iemand hoor
Maar goed zulke dingen zijn wel de reden waarom mijn katten niet buiten komen (behalve in de eigen tuin)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
hier het verhaal
http://www.prachtigpekela.nl/nieuws/6506/Eigenaar-glasbakkatje-meldt-zich-bij-PP/#26511
Zijn vriendin was gewoon thuis.
http://www.prachtigpekela.nl/nieuws/6506/Eigenaar-glasbakkatje-meldt-zich-bij-PP/#26511
Zijn vriendin was gewoon thuis.
Gast- Gast
Kattenluikje.. En met een normale bak voer en water kan een kat wel 2 dagen vooruit, dan hoeft er niet persee iedere dag iemand te komen..Storm schreef:Nee, ik vind dat best gek. Iemand moet dat beest toch verzorgen, eten geven en binnen laten enzo?_Donnaa schreef:Ja? Dat kan toch gewoon..Storm schreef:De eigenaar heeft die kat dus onbeheerd achtergelaten toen hij op vakantie was?
Maar schijnbaar was z`n vriendin dus thuis..
Gast- Gast
Haha ja inderdaad!
Maarja ook al ben je thuis, een kat die door de kattenluik naar buiten kan houd je niet tegen.
En die zal gerust 1 of 2 dagen weg zijn, dan verwacht je dit toch niet..
Maarja ook al ben je thuis, een kat die door de kattenluik naar buiten kan houd je niet tegen.
En die zal gerust 1 of 2 dagen weg zijn, dan verwacht je dit toch niet..
Oasis- Ratel
Ik snap gewoon niet dat mensen zoiets kunnen doen!!
Ik kan hier zo kwaad om worden..
Ik kan hier zo kwaad om worden..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
jeetje ik word er gewoon helemaal verdrietig van...
welke gek doet zoiets??
welke gek doet zoiets??
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Walgelijk, ik kan er echt niet bij met mijn verstand dat iemand hiertoe in staat is. Gelukkig is het poesje gered.
Wel zuur dat haar baasje nu die 200 euro voor de dierenarts moet betalen, daar ben je dan ook mooi klaar mee.
Wel zuur dat haar baasje nu die 200 euro voor de dierenarts moet betalen, daar ben je dan ook mooi klaar mee.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: