Glasbakpoes
+15
loura
Pien
Moezie
Arwyn
_Mashimaro_
Oasis
Jeanette
Phileine
Inge
Minx
mzcharlotte
SnowWhite
Mida4you
smooch
Lady Starstruck
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Glasbakpoes
Glasbakpoes Oude-Pekela is zwangerDe zaterdag in een glascontainer in Oude-Pekela aangetroffen poes Yuki (Japans voor geluk) blijkt zwanger te zijn.
Het diertje werd vastgebonden aan pootjes en met een stuk tape op haar bekje aangetroffen in een glascontainer. Alerte voorbijgangers trokken gelijk aan de bel van de dierenambulance. Het diertje wordt nu opgevangen bij een hulpverleenster thuis. Toen Yuki met haar pootjes begon te trekken, is zij met het dier naar de dierenarts gegaan. Die constateerde dat de poes zeker drie kittens in haar draagt, die het prima maken.
Bron: hvnl.
------------------------------------------------------
Wat vreselijk zielig!
Gast- Gast
Re: Glasbakpoes
Als ik ooit hoor dat iemand in mijn omgeving tot zoiets in staat is....
Die zal ik eens vast tapen!
Walgelijke lui! Bah!
Die zal ik eens vast tapen!
Walgelijke lui! Bah!
Gast- Gast
Vreselijk. Zoiets doe je toch niet!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Echt zielig, dat doe je toch niet!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dit vindt ik echt niet normaal!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik kan me ook gewoon eigenlijk niet voorstellen dat mensen zoiets doen :S Dat is toch echt zo vreselijk zielig
Gast- Gast
Ah dit vind ik zo vreselijk om te zien. Dat er toch zulke zieke geesten zijn die dit doen, verschrikkelijk!
Gast- Gast
Het is niet te geloven dat dat überhaupt bij mensen in hun gedachten komt, én dat ze het uitvoeren.
Gast- Gast
Verschrikkelijk!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Die goorlap die dit geflikt heeft zou van mij een enorm harde knal voor zijn of haar harsens krijgen.
Ben je dan ziek of ben je dan ziek? Arm beestje. Ik kijk nu even opzij naar mijn poezebeest die heerlijk ligt te slapen op een kussen. Hoe kan je een dier zo behandelen????
Ben je dan ziek of ben je dan ziek? Arm beestje. Ik kijk nu even opzij naar mijn poezebeest die heerlijk ligt te slapen op een kussen. Hoe kan je een dier zo behandelen????
Gast- Gast
Diep, diep triest.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Tea-Leaf schreef:Die goorlap die dit geflikt heeft zou van mij een enorm harde knal voor zijn of haar harsens krijgen.
Wel meer dan een harde knal voor zijn kop. Dierenmishandeling mag van mij schandalig hoog gestraft worden. Aangezien het ook schandalige daden zijn.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Tea-Leaf schreef:Die goorlap die dit geflikt heeft zou van mij een enorm harde knal voor zijn of haar harsens krijgen.
Wel meer dan een harde knal voor zijn kop. Dierenmishandeling mag van mij schandalig hoog gestraft worden. Aangezien het ook schandalige daden zijn.
Dat zijn het zeker. Maar ik denk niet dat ik meer aan kan richten dan een harde knal: ik ben 1.66m en heb maat M. Bovendien ben ik dan zelf net zo fout helaas
Het voelt zo onrechtvaardig... Dronkers pubers die een beetje vechten in een kroeg, ah joh. Dat is wel levelwaardig.
Maar een onschuldig dier zo vreselijk behandelen? Dat breekt mijn hart.
Helaas heb ik een baas die katten haat tot in het diepste van zijn ziel. Het is een leuke man, maar haat aan dieren? Hmmm.
Gast- Gast
Laat CBL dit maar niet zien joh! Maar wat een mafkeltel zeg. Ik snal dit niet wat bezield je om een weerloos beestje iets aan die doen. Waarom???
Gast- Gast
Wat een gestoorde gek die dit gedaan heeft. Opknopen die handel. Maar wat een mooie kat echt een schatje. Zou haar zo willen adopteren.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
verschrikkelijk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oh my...... Ik begrijp dit echt niet. Waar zit je gevoel???
Je kunt zoveel doen met een zwangere poes, waarom dan zoiets?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Oh my...... Ik begrijp dit echt niet. Waar zit je gevoel???
Ja precies, naar een asiel ofzo. Paar jaar geleden hadden ze hier 2 katten zo opgehangen met een touw om de nek dat als ze niet bleven staan ze zichzelf op zouden hangen. Ook al zo vreselijk. Snap de lol er ook niet van.
Gast- Gast
Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die tot zoiets in staat zijn Echt vreselijk, maar goed dat ze gevonden is en ik hoop dat ze een fijne plek krijgt.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dolcis_ schreef:Sunprincess schreef:Oh my...... Ik begrijp dit echt niet. Waar zit je gevoel???
Ja precies, naar een asiel ofzo. Paar jaar geleden hadden ze hier 2 katten zo opgehangen met een touw om de nek dat als ze niet bleven staan ze zichzelf op zouden hangen. Ook al zo vreselijk. Snap de lol er ook niet van.
Dit zijn gewoon sadistische dingen en ik ben er echt van overtuigd dat iemand die dit soort dingen doet, helemaal niet goed bij zijn hoofd is. Zwaar straffen die handel en verplichte opname.
Als je in staat bent dit soort dingen met dieren te doen (een poes in de glasbak met de weteschap dat ze zich verschrikkelijk zal verwonden???), is er volgens mij ook ee redelijke kans dat je ooit doordraait tegenover mensen of je kinderen.....
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: