Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 9 van 44 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 9 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  studiebol za 19 maa 2011 - 16:27

Dat is het voordeel van een iPhone en wifi dan kan je ff gauw reageren. Morgen nig een dagje strand en dan gaan we maandag al weer richting huis. Het is wel heel snel voorbij zeg.
Hoe is het verder met jou?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol di 22 maa 2011 - 20:45

Goedemorgen!!

Zoo ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bed, net lekker ontbeten met een cracker met vruchtenhagel ik kan er weer tegen aan Very Happy De vakantie was heerlijk! Wat een mooie dingen hebben we gedaan en gezien! Echt super! Zo'n terugreis met een vliegtuig vind ik altijd een domper, kan nooit goed slapen en dan zit ik me zelf altijd enorm in de weg in de kleine stoetljes maar goed.. dat maar weer vergeten! VAndaag gelukkig nog ff een dag je bij huis, ff bijkomen, wassen en toch iets werken vanuit huis!

En hoe is het hier???
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 22 maa 2011 - 21:14

Hee, je bent weer thuis!
Fijne vakantie gehad dus, lekker hoor! Very Happy Kan me voorstellen dat je in een vliegtuig niet kunt slapen, ik kan überhaupt niet zittend slapen en in een vliegtuig ben ik er helemaal te gestresst voor, haha.
Moet je morgen weer aan het werk dan? Ik had volgens mij gewoon lekker de hele week vrij gevraagd, haha. Even bijkomen, op vakantie gaan (en dan vooral de reis heen en terug) is vaak best vermoeiend!
Pff, ik wil ook wel op vakantie, haha, ben er echt aan toe! Heb het gevoel dat ik alleen maar aan het werk ben.. :S
Heb het er nu met een vriendin over om eind mei samen naar Londen te gaan. Hoop dat dat door gaat, er lekker even tussenuit! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol do 24 maa 2011 - 5:41

Leuk dat je plannen hebt om naar londen te gaan! Dat is een leuke stad!! Hoop voor je dat het door gaat!
Ach ja ik hoefde maar een dagje te werken en heb nu weer weekend Very Happy Het was goed te doen, zit er al weer helemaal weer in! Dus tja het vakantie gevoel is zo weg..

Mijn vriend is het weekend ook nog lekker thuis dus dat is wel fijn. Was al weer een beetje boos, tijdens onze vakantie hebben ze een paar keer gebeld teon heeft hij gelukkig niet opgenomen. Maar we waren dinsdag nog echt geen 5 min thuis ging mijn telefoon, ik kende het nummer niet maar nam en het was dus zijn werk. Mijn vriend nam niet op dus gingen ze mij bellen! Nou ik was echt over de zeik, heb ook wel vrij kort gezegd hij staat hier naast me en heb toen de telefoon weg gegeven. Maar ik wilde eigenlijk zeggen, nee tuurlijk neemt hij niet op hij heeft vakantie!!! Maar goed ze hadden weer een fout gemaakt met een visum en wilde eigenlijk dat mijn vriend dat ging regelen maar die heeft wel heel goed gezegd dat hij vrij was en dat dus niet ging doen.... hij leert het wel Very Happy Hij moet nu dacht ik maandag weg!

Jullie nog leuke weekend plannen?/
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 25 maa 2011 - 3:51

Ja, ik hoop dat het doorgaat, heb er zo'n zin in! Sowieso al lang niet echt weg of vrij geweest, dus daar ben ik ook wel aan toe en als dat dan in Londen kan.. Heerlijk! Very Happy
Morgenavond komt die vriendin langs, dan zouden we overal even naar gaan kijken.. Hebben nu aan aanbieding gevonden voor 5 dagen inclusief boot, trein en hotel (nachtboot, dus dan hebben we 3 volle dagen Londen) voor 190,- pp. Dat is ook ongeveer het bedrag waar we zelf aan dachten en goedkoper heb ik het nog niet gevonden (of je moet vliegen op rare tijden waardoor je veel minder tijd in Londen zelf hebt), dus hopen dat we dat morgen gaan boeken!

Wat een stom werk heeft jouw vriend soms toch zeg.. Lekker bellen in Mexico! Maar goed dat hij niet heeft opgenomen, moet je zelf immers ook weer voor gaan betalen. Ze moeten zelf de dingen gewoon goed regelen vind ik. En in ieder geval niet verwachten dat het personeel dat zelf gaat doen terwijl ze op vakantie zijn! Was hij vandaag ook vrij of wel weer aan het werk?
Wat hebben jullie trouwens allemaal gedaan op vakantie? Ben benieuwd naar de foto's!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 25 maa 2011 - 4:59

Arwyn ik wil wat foto's plaatsen maar ik wil niet dat iedereen op mijn hyves kan.. dus ik ben er nog niet achter hoe ik dan foto's kan plaatsen.

Maar wat we gedaan hebben, we zijn met een jeep en boot naar een natuurreservaat geweest! zoo mooi, knalblauwe zee, witte stranden, daar hebben we ook dolfijnen en zeeschilpadden gezien en krokodillen. We zijn een dag met een catamaran weggeweest naar een ander eilandje en vervolgens heerlijk op een verlaten stukje strand gegeten echt genieten! We hebben in een groot natuurlijk aquarium gezwommen en gesnorkeld, zoveel vissen gezien echt niet normaal! En we zijn nog een dagje met een quad de jungle ingeweest, hele toch gemaakt en daar nog gesnorkeld in een grot ook erg mooi!

We vonden het allebei erg mooi, we hebben echt mooie dingen gezien, wat een mooi land!

Volgens mij is dat helemaal niet zo duur wat je gezien hebt voor Londen, en je vermaakt echt wel drie volle dagen daar! Leuk ik hoop voor je dat je vanavond kan boeken!
Mijn vriend was vandaag ook vrij maar is met zijn broer op pad, hij vertrekt dinsdag, hij was gisteren wel naar kantoor geweest. Voor morgen hebben we nog geen plannen, zondag gaan we ff bij vrienden langs! Misschien morgen ff naar een tuincentrum om wat plantjes te halen voor de bloembakken.. maar we zullen we zien!
En moet je nu meer werken nu ze zo'n actie hebben bij de c&a??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 25 maa 2011 - 7:00

weg.

Laatst aangepast door studiebol op zo 27 maa 2011 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 25 maa 2011 - 7:02

weg.

Laatst aangepast door studiebol op zo 27 maa 2011 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 25 maa 2011 - 7:03

Even een paar foto's, ik haal ze wel weer weg... dus niet quoten aub!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 25 maa 2011 - 7:20

*breekt even in*
wow... ziet er heerlijk uit Studiebol
*vertrekt snel weer uit dit topic*
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  _DoI vr 25 maa 2011 - 19:10

Even gauw een update: Mijn vriend begint maandag bij een bedrijf hier 20 minuten verderop en krijgt een proefperiode van een paar maanden. Hij heeft afgelopen week nog wel een paar sollicitatiebrieven naar Noorwegen verstuurd, maar voor nu heeft hij een baan hier in de buurt smile
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  studiebol vr 25 maa 2011 - 21:54

@ Do, wat een goed nieuws zeg! Heerlijk voor jullie! Hoop dat je vriend het goed naar zijn zin gaat krijgen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _DoI vr 25 maa 2011 - 22:17

Bedankt Studie! Jij een heerlijke vakantie gehad zo te lezen? Wel een domper zeg dat ze jouw vriend zelfs bellen terwijl jullie op vakantie zijn, en dan ook nog eens naar jouw nummer als hij niet opneemt. Kan me goed voorstellen dat je je daar aan ergerde. Waar naartoe en hoelang zijn jullie op vakantie geweest?
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  studiebol zo 27 maa 2011 - 8:22

Doi, de vakantie was heerlijk! Echt genoten en zoveel mooie dingen gezien! Super! We waren naar m.exico.

Hoe was jullie weekend?
Die van ons heerlijk! Vrijdag ff met vriendinnen afgesproken om bij te kletsen en wat gedronken in de stad. Zaterdag lekker uitgeslapen en mijn zus kwam s'ochtends ineens langs, het lijkt alsof ze weer normaal kan doen, maar het is nog ff afwachten je weet het nooit met haar smile En toen nog ff planten gekocht bij het tuincentrum haha ik vind dat gezellig als mijn vriend mee gaat lekker knus planten kopen Very Happy en savonds kwamen mijn vriend zijn broer en vriend langs en die gingen best laat weg! Vandaag bij vrienden langs geweest en vanavond nog ff spontaan uiteten geweest samen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 27 maa 2011 - 20:41

DoI: Wat fijn dat je vriend weer werk heeft! En vast fijn dat het toch dichtbij is. Het lijkt me niks om in een vreemd land te zitten terwijl mijn vriend dan ook nog eens ergens anders werkt!

Studie: Mooie foto's van Mexico zeg! Vast balen dat je daar nu niet meer zit, haha.
Je vriend gaat morgen weer weg? Dan is het dus weer even uit met de vakantie pret! De eerste dagen na een vakantie zijn altijd zo raar vind ik, ben je gelijk weer uit je vakantie stemming!
Nog wel een fijn weekend gehad dus, alweer helemaal druk bezig met de tuin! Fijn dat je zus weer een beetje normaal tegen je doet. Het blijft toch je zus en dan is het gewoon vervelend als het zo loopt.

Londen is nog niet geboekt trouwens. Waren zaterdag veel te druk met andere dingen, haha. Hebben voor april ook al afgesproken (zijn 2 dagen na elkaar jarig, dus dat vieren we dan in 1 keer Wink ) dus misschien dat we dan gaan boeken!
Moest wel extra werken ja, we hadden gister koopzondag. Druk dat het was!! :shock: Pff, was kapot toen ik vrij was! En chagrijnig.. Toen ik thuis kwam, was mijn vriend weg dus konden nog lang niet eten, de was die ik die ochtend in de machine had gedaan zat er nog steeds in te stinken en de was van zaterdag hing nog steeds buiten en op het rekje.. Hij had dus gewoon helemaal niks gedaan, dus het eerste dat ik moest doen was de was! Ik wou gewoon even zitten en mijn beentjes rust gunnen, maar dat kon dus niet.. En toen was hij ook nog verontwaardigd dat ik chagrijnig was dat ik alles nog moest doen terwijl hij afgelopen week meer vrij was dan ik! Werk nou steeds extra (komende week alleen donderdag vrij, zaterdag en zondag ook werken) en alsnog ben ik degene die eigenlijk alles in huis moet doen. Op de een of andere manier stelt dat niks voor als ik het moet doen, terwijl het wel veel is als hij het moet doen.. Als ik die vrije dagen heb, vind ik het ook helemaal niet erg, maar als ik 6 dagen werk, mag hij verdorie ook wel eens iets doen! Pff, sorry hoor, het zit me echt gewoon dwars, vooral omdat hij dat gewoon maar niet wil begrijpen!
Nou ja, nu eerst maar snel afwassen, anders hebben we vanavond niks om van te eten en ik denk niet dat hij gaat afwassen terwijl ik nog aan het werk ben...
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 28 maa 2011 - 8:01

Ooh Arwyn wat vervelend dat je vriend niks heeft opgepikt om in huis te doen! tuurlijk is dat irritant Evil or Very Mad Misschien ff een goed gesprek met hem vanavond? Nog een keer goed duidelijk maken dat het niet alleen op jou neer komt als jullie samen wonen. Ff goed je punt duidelijk maken hoor!
Wel fijn dat je zoveel kan werken of niet? Is wel goed voor je bankrekening Very Happy

Ja het vakantiegevoel is helaas zo weer verdwenen, niks aan! Zit ook zo weer in het werk en alles gaat zo zijn gangetje. Mijn vriend vertrekt morgen weer..tja niks aan te doen, maar baal er wel van. Het ging zo lekker hij is vier weken thuis geweest. Ik vind het heerlijk, net zoals zaterdag lekker burgelijk naar de tuinland, haha echt fijn!
Van het weekend vier ik mijn verjaardag, wist van te voren dat mijn vriend er niet zo zijn, maar ja toch als het dan zover is is het toch weer ff jammer!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 28 maa 2011 - 20:41

Hmmz, echt een gesprek erover helpt meestal niet echt.. Maar iets is wel blijven hangen. Hij was gister net een paar minuten later thuis dan ik, ik had de was al even gedaan en hij liep toen zo door naar de keuken om te gaan koken, terwijl ik dus eerder thuis was. Dat vond ik toch wel netjes, haha. Meestal als ik het vraag doet hij het ook wel, maar het zou zoo fijn zijn als hij er zelf ook eens over nadacht! Steeds vragen vind ik zo irritant, hij hoeft het mij toch ook niet te vragen??

Ik hoop trouwens dat het extra werken goed is voor de bankrekening! De afgelopen maandag was het steeds zo dat als ik ergens 'extra' moest werken, een paar van mijn eigen uren weer geschrapt werden, waardoor ik uiteindelijk alsnog niks extra's had.. Hoop dat ze dat dit keer niet doen, haha, ik merk het wel! Een dagje vrij is stiekem ook wel fijn... :p

Wat jammer dat je vriend er niet is op je verjaardag! Hadden jullie de vakantie toch een weekje later moeten plannen. Dan was je deze week terug gekomen en was hij lekker nog even thuis geweest! Ik geef geen enorm gewicht aan verjaardagen en hoef ook echt niet het huis vol te hebben zitten, maar vind het toch altijd wel fijn als m'n vriend er iig is. Op de een of andere manier had hij de afgelopen jaren steeds oefeningen op mijn verjaardag, dus mocht hij eigenlijk niet eens bellen (steeds wel gedaan gelukkig, haha), da's dan toch raar! Wordt vast alsnog wel gezellig op je verjaardag smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 29 maa 2011 - 6:38

Misschien is er idd wat blijven hangen dat is dan maar te hopen. Ik herken het ook wel hoor mijn vriend heeft ook wel eens van die dingen en dan denk ik echt "had je dat niet zelf kunnen bedenken? "Maar ja idd het vragen ik doe het altijd maar gewoon wel want ik irriteer me meer aan het feit dat hij het niet doet dan dat ik het moet vragen, haha dus tja dan vraag ik het maar!

Ik geef meestal ook niet zoveel om mijn verjaardag maar ja toch is het niet leuk dat hij er niet is, maar daar is wel over nagedacht, hij wilde ook graag carnaval vieren en we wilde in deze periode op vakantie, en eigenlijk zou hij vorige week donderdag al weer aan het werk zijn, maar ja zoals gewoon veranderd het weer, dus hij had dan wel echt ander halve week meer vrij moeten nemen en dat vond ik het dan weer niet waard. Soms is het gewoon niet anders, gelukkig komt er dit weekend allemaal bezoek en als ik jarig ben dan eet ik gezellig bij mijn ouders!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 30 maa 2011 - 6:35

Ach ja, komt vast allemaal wel goed.. Hij heeft nu al 3 avonden achter elkaar weer moeten koken (omdat ik veel later thuis ben) en dan staat het gewoon allemaal klaar, haha. Baalde er toen gewoon van dat die was 5uur in de machine had gezeten, dan gaat het zo stinken! :s

Ben je dit weekend ook echt jarig? Heb je al wel je cadeautje gekregen?? Wink Hihi, flauw. Gelukkig heb je wel genoeg afleiding dan, maar het blijft vervelend. Weet je hoe lang hij dit keer weg is? Zou wel een geweldig cadeautje zijn als hij een heeel snelle klus heeft en zaterdag zomaar weer op de stoep staat, haha Wink

Ik ben morgen weer even lekker een dagje vrij! Heerlijk, daarna moet ik er sowieso weer 4 achter elkaar, misschien 6! Ga even naar Groningen met m'n moeder. Even daar bij de C&A kijken of ik nieuwe werkkleding kan vinden, kan bij ons geen goede broeken vinden.. Alleen wel jammer dat het morgen juist weer niet zulk lekker weer is en als ik weer mag werken, dan weer wel! Beetje jammer, maar ach.. Jij kunt zaterdag iig in de tuin je verjaardag vieren! Very Happy Ik las dat het plaatselijk wel 23graden kan worden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 30 maa 2011 - 7:50

Ik ben eigenlijk maandag jarig.. maar vind dat een stomme dag voor een verjaardag Very Happy
Ik hoorde idd dat het mooi weer is maar ja s'avonds zal het nog wel goed afkoelen dus ik denk niet dat we dan buiten kunnen zijn! Mijn vriend heeft geen korte klus maar het is wel zeker dat hij volgend weekend terug komt, omdat er weinig vluchten terug ging dus hij moest van zijn baas sowieso gebruik maken van het ticket dat ze geboekt hebben. Maar ja je zult altijd zien dat er dan weer een uitzondering gemaakt wordt en hij toch moet blijven smile Nee heb nog geen kado'tjes gehad.... maar goed ik hoop dat hij dan volgend weekend thuis is want dan zouden we samen lekker uiteten gaan voor mijn verjaardag!

Zoo jij bent maar druk aan het werk, wel lekker toch! Maar idd als jij dan moet werken is het wel mooi weer dat is dan weer ff balen! Fijn dat je vriend wel gekookt heeft, hij lijkt het dan toch wel een beetje te snappen smile

Jullie al leuke weekend plannen, daar mag je nu naar kijken he het is woensdagavond! Veel plezier morgen met je moeder!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 31 maa 2011 - 7:00

Haha, maandag is niet echt een dag om het te vieren inderdaad! Dan is de zaterdag toch een stuk beter.
Wij hebben dit soort dingen trouwens wel steeds toevallig dicht bij elkaar he! Zoveel jaar samen, verjaardag.. Je loop steeds net een paar dagen op me voor, haha Wink Wat ga je vragen voor je verjaardag trouwens?? Ik ben nog druk aan het denken!!
Ik hoop voor je dat je vriend gewoon volgend weekend terugkomt! Later zou echt balen zijn..

Vandaag lekker even weg geweest, maar dan heb je alsnog niet echt het gevoel dat je veel vrij bent geweest, haha. Morgen weer de hele dag werken! Ach, komt ook wel weer goed natuurlijk Wink Was op zoek naar een nieuwe broek voor het werk, maar ook in Groningen was helaas niks lang genoeg voor mij.. Nog maar even verder zoeken dus!
We hebben niet echt plannen voor het weekend. Ik moet het hele weekend werken, dus dan heb ik meestal niet echt zin om het 's avonds erg laat te maken of zo. Denk dat ik gewoon lekker thuis blijf en zou me niks verbazen als vriend weer de stad in gaat oid!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 31 maa 2011 - 7:26

Jammer dat je niet geslaagd bent! Heb jij zulke lange benen dan dat niks past? Verder ook niks gekocht
Ja het klopt we zitten vlakbij elkaar steeds, jij bent toch volgend weekend jarig?

Ik was idd druk aan het bedenken wat ik graag wil hebben voor mijn verjaardag, vond het echt moeilijk. Vraag wat dingen van de Rituals vind dat zulke fijne spulletjes Very Happy En een bon van de schoonheidsspecialiste, en een boek en een cd. Tja en verder moeten ze maar zelf wat bedenken!

Morgen ga ik ff naar de stad, nog ff wat dingetjes halen en dan boodschappen doen, vind ik nooit zo leuk, zeker niet als je zoveel moet halen door een verjaardag!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 1 apr 2011 - 6:50

Nja, ik heb niet eens zulke super lange benen, maar wel te lang voor de normale lengte helaas!
Vriendin van mij woont in Amsterdam, dus misschien dat ik daar volgende week even ga kijken, misschien dat daar wel iets hangt! Ik heb wel een langer wit t-shirtje gehaald, een shirtje met een baby Mickey en Minnie Mouse en twee hemdjes/jurkjes in wit en donkergroen. Die vind ik eigenlijk toch niet zo mooi zitten, dus denk dat die terug gaan.

Ik ben trouwens over 2 week jarig! Zit dus ietsje meer tijd tussen, 10 dagen Wink
Je vraagt wel leuke dingen hoor, haha. Rituals is inderdaad erg fijn! Allemaal lekkere verwen dingetjes iig smile
Heb je al je boodschappen vandaag al gedaan? Gedoe is dat altijd he! En vooral als je alles alleen moet halen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 2 apr 2011 - 0:36

Weet jij al wat je voor je verjaardag gaat vragen dan? Vanavond krijg ik de kado's dus daarna kan ik je vertellen wat ik gekregen heb, soms bedenken mijn vriendinnen nog wat uit zichzelf vind ik altijd erg leuk!

Gisteren op stap geweest, was erg gezellig maar wel een latertje.. en nu heb ik al ff gauw hapjes gemaakt voor vanavond dan kan ik straks nog ff in de zon zitten heb ik wel verdiend:-)

Jammer dat je met dit lekkere weer moet werken zal je altijd zien dat het dat zo is, het zal wel niet zo druk zijn geweest of wel?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 2 apr 2011 - 6:52

Nou, voor mijn ouders hoef ik niks meer te verzinnen, die hebben me al een deel van mijn laptop gegeven.
Denk dat ik aan vrienden dingen als cadeau/boekenbonnen ga vragen.. Heb bv nog nieuwe BH's nodig, dus die kan ik dan mooi halen, haha. En wat ik me net bedacht, is dat ik zo'n mixer met mengkom wel handig zou vinden, die je dan gewoon aan kunt zetten zonder dat je zelf hoeft te mixen. Nu met dat taarten bakken lijkt dat me wel handig, 10 minuten iets mixen is zo saai he, haha. Een keukenmachine is me nog iets te (heb ik ook geen ruimte voor, haha), maar zo'n ding lijkt me wel wat!

Je bent al helemaal klaar voor je verjaardag dus? Ik vind het altijd zo'n gedoe! boodschappen doen, hapjes maken, iedereen bezig houden.. Pff, ben daarna helemaal moe, haha Wink Veel plezier voor vanavond! Het is wel altijd erg gezellig Very Happy

Ik hoefde gelukkig maar tot 1uur te werken, dus vanmiddag nog even lekker in het zonnetje gezeten met een ijsje! Morgen ook weer werken, maar dan is het toch geen mooi weer meer, haha. Heb net wat kleine taartjes uit de oven gehaald, dus die kan ik morgen mooi versieren Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 44 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: