Zomerkleding baby
+7
mauwmauw
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
PiP
loesje
PapillonRose
Parisienne
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zomerkleding baby
en even on-topic. Ik neus ook heel vaak een beetje op marktplaats (daar kan ik me serieus uren mee vermaken). Daar koop ik af en toe ook wel eens nagenoeg nieuwe spullen. Vaak hier in de buurt zodat ik het zelf op kan halen en kan bekijken. Zitten soms ontzettend leuke dingen tussen voor bijna niks.
Gast- Gast
Hier een smalle dame maar wel lengte.. niet erg handig met kleding al zijn er wel merken zoals Noppies die lang en smal vallen.
Lynn is bijna 9 maand en zit nu nog in sommige dingen maat 68 en verder maat 74
Lynn is bijna 9 maand en zit nu nog in sommige dingen maat 68 en verder maat 74
Gast- Gast
Z. heeft nu maat 74. Maar ook sommige kleding van maat 74 wordt al iets te klein voor haar.
@ Dromertje, ik kan me ook uren vermaken door op Marktplaats alles af te struinen. Heel veel dingen die ik tegenkom zijn nog zo goed als nieuw en heb ik voor een prikkie. Echt leuk Marktplaats. Ik probeer ook altijd te heen te gaan want dan kan ik het zelf even bekijken en hoef ik geen verzendkosten te betalen
@ Dromertje, ik kan me ook uren vermaken door op Marktplaats alles af te struinen. Heel veel dingen die ik tegenkom zijn nog zo goed als nieuw en heb ik voor een prikkie. Echt leuk Marktplaats. Ik probeer ook altijd te heen te gaan want dan kan ik het zelf even bekijken en hoef ik geen verzendkosten te betalen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
S. is nu 9 maanden en draagt shirtjes in maat 74 en broekjes in maat 68. Ik koop de kleding van S. vooral bij de Hema en de Prenatal. Al moet ik wel zeggen dat ik veel shirtjes van de Hema vaak niet zo fijn vind want die rekken niet zo mee. De broekjes vind ik wel altijd fijn van de Hema. Verder vind ik shirtjes van Mexx ook wel fijn want die rekken goed. Als is het wel meteen wat duurder dan kleertjes van bijv. de Hema. Soms koop ik ook wel dingetjes via Marktplaats van Esprit, Mexx etc
Gast- Gast
PiP schreef:NIet wat je zoekt, maar ik vind deze ook wel leuk:
Kort broekje, geen zachte stof, maar wel lekker ruim en luchtig denk ik:
Ik had vorig jaar een luierbroekje van BFC, maar die hebben ze nu niet meer zie ik.
Verder als ik op kleertjes.com kijk, hebben ze genoeg leuke shirtjes, blousjes en jurkjes!
Pip, wat een leuk pakje! Waar op de site staat ie?
H&M heeft ook korte joggingbroekjes, in een aantal kleurtjes.
Edit: ik heb hem al gevonden!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» En dan nu een zomerkleding topic.
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: