Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+17
Sweety
Paper Crown
nina
studiebol
Lejow
Lady4
Lavendel
Qiara
Zwoesj
Fiebje
Suus
Bliss
Jeanette
Raindrop
Zininzon
SuperGrover
Snoes
21 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. - Pagina 4 Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 19:40

Stormpie, chillex.. Ik heb je nog op FB? Very Happy Ik weet 't ook niet allemaal Wink Maar voor beide partijen (zowel 't forum als zijzelf) wil ik dit gezegd hebben, voor er weer zo'n topic komt.

Ah 't voelt goed om een bemoeial te zijn smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 19:45

Ok, het zal wel allemaal smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 20:24

Gaat dit echt over dat topic van een paar weken terug ? Waarin sommige meiden zich afvroegen hoe het met CKC en haar zwangerschap ging, puur belangstellend, verder niets. Meen je dat nu echt dat ze aan de hand daarvan 'overstuur' is geworden ? Om eerlijk te zijn kan ik me dat haast niet voorstellen,kom op zeg.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 20:26

Mama_van2 schreef:Gaat dit echt over dat topic van een paar weken terug ? Waarin sommige meiden zich afvroegen hoe het met CKC en haar zwangerschap ging ? Puur belangstellend, verder niets. Meen je dat nu echt dat ze aan de hand daarvan 'overstuur' is geworden ? Om eerlijk te zijn kan ik me dat haast niet voorstellen,kom op zeg.

Ik ook niet..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 20:28

Nee dan zal het leven nog heel hard voor je worden als je daarvan al 'overstuur' kan zijn. En waarom ? Een paar meiden vroegen zich gewoon af hoe het met haar ging en met haar zwangerschap, dat lijkt me toch heel logische aangezien ze een tijd lang een vaste forumster was. Dat ze een miskraam heeft gehad hadden ze hier toch ook niet kunnen weten en dan nog, is dat nu zo 'geheimzinnig' en prive dat het niet op het forum mag staan.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 20:32

Mama_van2 schreef:Nee dan zal het leven nog heel hard voor je worden als je daarvan al 'overstuur' kan zijn. En waarom ? Een paar meiden vroegen zich gewoon af hoe het met haar ging en met haar zwangerschap, dat lijkt me toch heel logische aangezien ze een tijd lang een vaste forumster was. Dat ze een miskraam heeft gehad hadden ze hier toch ook niet kunnen weten en dan nog, is dat nu zo 'geheimzinnig' en prive dat het niet op het forum mag staan.

Als het geheimzinnig is, zet het dan zelf ook niet op internet...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 20:48

Je-zus, echt waar. Wat een ontzettende ophef over niks zeg! Ik was degene die iemands vraag beantwoordde over CKC. Met GOEDE bedoelingen. Vervolgens begonnen een paar forummers hier te bitchen en te doen terwijl ik de info (die blijkbaar zoo vreselijk belastend was??) allang had verwijderd. Come on, het ging echt nergens meer over en het was zeiken om het zeiken. Dat CKC nou dramatisch iedereen van haar Facebook gooit zegt meer over haar dan het welgemeende GOEDBEDOELDE antwoord van mij. Ik had haar allang niet meer op Facebook trouwens, voordat mensen daar ook alweer over gaan zeiken. Ik hoorde het van een net zo geïnteresseerde medeforummer, met ook GOEDE bedoelingen.

Zijn we nou klaar met dat gezeik?

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 20:52

Giacomo schreef:Je-zus, echt waar. Wat een ontzettende ophef over niks zeg! Ik was degene die iemands vraag beantwoordde over CKC. Met GOEDE bedoelingen. Vervolgens begonnen een paar forummers hier te bitchen en te doen terwijl ik de info (die blijkbaar zoo vreselijk belastend was??) allang had verwijderd. Come on, het ging echt nergens meer over en het was zeiken om het zeiken. Dat CKC nou dramatisch iedereen van haar Facebook gooit zegt meer over haar dan het welgemeende GOEDBEDOELDE antwoord van mij. Ik had haar allang niet meer op Facebook trouwens, voordat mensen daar ook alweer over gaan zeiken. Ik hoorde het van een net zo geïnteresseerde medeforummer, met ook GOEDE bedoelingen.

Zijn we nou klaar met dat gezeik?

Eensch!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol do 21 apr 2011 - 20:54

Ik dacht dat Ecrits een keer terug was op dit forum, maar ja ik ben niet zo goed met forum namen dus ik kan me ook vergissen! Maar goed ik ben wel benieuwd hoe het met haar is.

En maple je geeft aan dat de kinderwens er nog is,zijn jullie ook ergens onder behandeling? Als je dat te prive vindt hoef je natuurlijk geen antwoord te geven!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 20:55

_MamaRosa_ schreef:
Had eergisteren zelfs een vrouw die achterstevoren op de fiets zat te kijken naar me, kwam ze weer terug fietsen, zat ze weer achterstevoren, en fietste ze bijna tegen een stilstaande auto op doordat ze niet oplette. Echt, zulke dingen moet ik even lachen!
Vind je het dan niet vervelend dat iemand niets zegt?

Ik had het overigens geweldig gevonden om je tegen te komen!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 20:55

nina schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Had eergisteren zelfs een vrouw die achterstevoren op de fiets zat te kijken naar me, kwam ze weer terug fietsen, zat ze weer achterstevoren, en fietste ze bijna tegen een stilstaande auto op doordat ze niet oplette. Echt, zulke dingen moet ik even lachen!
Vind je het dan niet vervelend dat iemand niets zegt?

Ik had het overigens geweldig gevonden om je tegen te komen!

Ik zou vrolijk zwaaien denk ik en al trots kijkend verder paraderen met mijn mooie kroost!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:14

Lejow schreef:
Mama_van2 schreef:Gaat dit echt over dat topic van een paar weken terug ? Waarin sommige meiden zich afvroegen hoe het met CKC en haar zwangerschap ging ? Puur belangstellend, verder niets. Meen je dat nu echt dat ze aan de hand daarvan 'overstuur' is geworden ? Om eerlijk te zijn kan ik me dat haast niet voorstellen,kom op zeg.

Ik ook niet..

Nou, ik dus ook niet. Wat een dramaqueengehalte..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:26

Ik vind het ook behoorlijk ovetrokken allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:32

Storm schreef:Nee ik stuur haar geen berichtje, ik dacht dat ze gewoon haar facebook verwijderd had, omdat ik haar bij Donnaa in de lijst ook niet meer zag staan. Ik vind het bijzonder flauw dat ze mij heeft verwijderd, ik heb haar voor zover ik weet geen kwaad gedaan en Donnaa ook niet. Ik voel dus niet echt behoefte tot contact eerlijk gezegd.
Ik was degene die het opstapje gaf hoor, door te zeggen dat ze onlangs een kater had :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:34

Lief dat er naar mij gevraagd wordt...Hoe het gaat is met geen pen te beschrijven denk ik...Ik leef nog, ik functioneer, ik ben weer aan het werk (met heel veel begrip en steun van werkgever, heel fijn). Maar verder ben ik doodmoe, geestelijk ben ik 's ochtends al uitgeput. Ik kies na mijn werk heel erg voor mijn eigen gezondheid...Zodat het wel goed met mij blijft gaan. Ik ga voorlopig nog niet afstuderen, maar van de zomer genieten en alleen dingen doen die ik leuk vind. Wat overblijft is een onbeschrijflijk groot en pijnlijk verdriet en gemis...Dat mijn leven beheerst. Huilen lukt me niet meer, ik wou dat het wel lukte, heb de hele dag het gevoel te moeten huilen en dan komt er niks...Ik mis mijn papa met heel mijn hart en meer, hij was mijn maatje, mijn vangnet, mijn alles.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:40

Leaf, hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:43

@ Leaf: Ik vind het super knap van je dat je je leven alweer zo goed hebt opgepakt!
En inderdaad jijzelf komt nu voor!
Geniet van het leven, ook al duren andere dingen dan langer.
hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:44

Leaf, ik lees en voel je verdriet in je tekst, ik vind het zo erg voor je. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik je nog een keer alle sterkte en alle kracht van de wereld wens om hier doorheen te komen. Dikke hug voor jou.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 21:48

Alex schreef:Leaf, ik lees en voel je verdriet in je tekst, ik vind het zo erg voor je. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik je nog een keer alle sterkte en alle kracht van de wereld wens om hier doorheen te komen. Dikke hug voor jou.

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 21:53

Laatst aangepast door 2CKC2 op zo 24 apr 2011 - 20:39; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 21:59

Je kunt ook overdrijven CKC, ik zal niet denken WOEHOE ze lullen over me. Maar ik zal het niet erg vinden dat het gezegd wordt. Zo werkt internet en het doorgeven van informatie nou eenmaal..
En al plaats ik mezelf nog zo in jouw schoenen, ik denk er gewoon heel anders over...

*edit* Ik zou ook niet weten wat ik er dan over zou moeten zeggen, en als ik er wat over zou willen zeggen zou ik me, net zoals jij, wel weer aanmelden. Maar nee, ik geloof niet dat ik het erg zou vinden dat het gezegd wordt..

Daarbij vind ik het wel heel vervelend om te lezen wat er allemaal met je aan de hand is. Het is niet niets, zo te lezen.
Ik vind het knap van je dat je je er zo sterk in plaatst! Want wat je zegt is waar, er zijn zoveel andere mooie dingen om je heen die je mag ervaren. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en dat je de keuze kunt maken die voor jou het beste is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:02

Lejow schreef:Je kunt ook overdrijven CKC, ik zal niet denken WOEHOE ze lullen over me. Maar ik zal het niet erg vinden dat het gezegd wordt. Zo werkt internet en het doorgeven van informatie nou eenmaal..
En al plaats ik mezelf nog zo in jouw schoenen, ik denk er gewoon heel anders over...

*edit* Ik zou ook niet weten wat ik er dan over zou moeten zeggen, en als ik er wat over zou willen zeggen zou ik me, net zoals jij, wel weer aanmelden. Maar nee, ik geloof niet dat ik het erg zou vinden dat het gezegd wordt..

Daarbij vind ik het wel heel vervelend om te lezen wat er allemaal met je aan de hand is. Het is niet niets, zo te lezen.
Ik vind het knap van je dat je je er zo sterk in plaatst! Want wat je zegt is waar, er zijn zoveel andere mooie dingen om je heen die je mag ervaren. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en dat je de keuze kunt maken die voor jou het beste is.

Nee, informatie op internetplaatsen is een, maar tot in den treure zeiken over de ins en outs, dat is storend. Dat begrijp jij wel dat weet ik zeker. En dan te bedenken dat er meiden zijn die twijfelden of ik wel ooit zwanger was geweest. Weet je hoe pijnlijk?! Als je goed leest, staat er ook: GEEN GEHEIM, ik schaam me niet voor mijn miskraam! Dat mogen mensen weten
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 22:04

2CKC2 schreef:
Lejow schreef:Je kunt ook overdrijven CKC, ik zal niet denken WOEHOE ze lullen over me. Maar ik zal het niet erg vinden dat het gezegd wordt. Zo werkt internet en het doorgeven van informatie nou eenmaal..

Nee, informatie op internetplaatsen is een, maar tot in den treure zeiken over de ins en outs, dat is storend. Dat begrijp jij wel dat weet ik zeker. En dan te bedenken dat er meiden zijn die twijfelden of ik wel ooit zwanger was geweest. Weet je hoe pijnlijk?! Als je goed leest, staat er ook: GEEN GEHEIM, ik schaam me niet voor mijn miskraam! Dat mogen mensen weten

Hmm, dat er getwijfeld is weet ik niets van. Het ging mij puur en alleen om het feit dat er zo raar en geheimzinnig over werd gedaan. Dat kon ik gewoon niet zo goed begrijpen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:05

2CKC2: allereerst vind ik het verdrietig om te zien met welke reden je nu heel even terug bent op het forum, want ik heb in dat topic van destijds al laten weten hoe bizar ik het vond dat zulke persoonlijke info op het forum wordt gekwakt, terwijl dit nog altijd de keuze is van degene die het is overkomen. Nu kom je hier om alsnog de forummers een persoonlijk verhaal te vertellen en dat hoeft niet. Dat is iets van jou en je partner, waar niemand iets mee te maken heeft en zelfs als je nog wel actief aanwezig was geweest op het forum, was het je eigen beslissing om dit al dan niet te willen delen.

Ik wens je veel geluk in de (nabije) toekomst en verdedig jezelf hier niet langer. Er is namelijk een verschil tussen iets niet kunnen of willen begrijpen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:05

Jeetje CKC wat heftig! Dat vind ik echt naar om te horen, maar je pakt het blijkbaar positief op. hug Hartstikke veel succes hier mee in de toekomst, en je vindt vast one way or the other wel een oplossing.

Maar: Ik heb me die hele discussie geheel afzijdig gehouden omdat ik er niets zinnigs over te zeggen had, maar nu je hier bent, wil ik het toch even zeggen. In eerste instantie zijn degenen die hier naar vroegen naar jou, echt oprecht geinteresseerd. Je bent een hele bekende forummer geweest en mensen leven echt met jou mee, ook nog nadat je al weg was. Dus dat de vraag kwam hoe het met jou ging, en met je zwangerschap (immers, mensen die je niet op FB hebben, wisten niet dat je een miskraam hadden gehad), is in eerste instantie gewoon echt goed bedoelt. Ik hoop echt dat je dat in ziet, en dat de Yes echt niet alleen een naar roddelcircuit is zoals het nu op je over is gekomen. En dat uiteindelijk iemand dan hier heeft neergezet dat je een miskraam hebt gehad, kan ik op zich wel begrijpen. Het is hele persoonlijke informatie van jou, en je bent hier niet om je te verdedigen, maar mensen zijn wel benieuwd naar je. Dus de informatie an sich, was helemaal niet kwetsend bedoelt. Maar zoals zovaak wordt er dan als een soort kippenbende over gevallen en loopt zoiets totaal uit de hand. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat de intentie was van degene die de vraag stelde, en degene die de vraag beantwoorden. Het was slimmer per PM geweest, maar ik denk echt niet dat je het mensen kwalijk moet nemen dat ze geinteresseerd in je zijn.

Nogmaals sterkte hier mee!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: