Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+17
Sweety
Paper Crown
nina
studiebol
Lejow
Lady4
Lavendel
Qiara
Zwoesj
Fiebje
Suus
Bliss
Jeanette
Raindrop
Zininzon
SuperGrover
Snoes
21 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:14

Lize schreef:Maar het is toch overduidelijk wie Darcy is.. Of heb ik dat?

Hoe is het met TheeDoosje, ben ik gewoon nieuwsgierig naar?

Huh je noemt mij? Very Happy Was jij iemand anders voorheen of niet? :P
Maar met mij gaat het goed hoor. Very Happy Veel werken dat wel, maar dat is leuk met de kinderen smile Lekker buiten, met water en zo, heerlijk Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:15

Snoes schreef:
Lize schreef:
Hoe is het met TheeDoosje, ben ik gewoon nieuwsgierig naar?
Met haar gaat het ook goed Very Happy. Heb haar vorige zaterdag nog gezien en ze ziet er nog steeds even goed uit haha Wink.

Het is niet dat ik voor elke forummer ga antwoorden hoor, je noemde er toevallig 2 die ik persoonlijk ken :P

haha ik lees het nu pas dank je Snoes Very Happy Zie ik er nog even goed uit? Dank je Very Happy Lief van je Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 21 apr 2011 - 7:16

Birgit schreef:@Fauve: ik dacht dat jij Ecrits was.
Ik snap dus ook niet alle naamsveranderingen Laughing

Dat dacht ik idd ook heel even toen Fauve hier net weer was!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:18

Zininzon schreef:Weet iemand hoe het met CKC is?

Met CKC gaat 't z'n gangetje, genietend van de zon - helaas werkend overdag. Daar houden we het maar op; ze leeft nog en verder gaat 't het forum weinig aan smile

Gast
Gast

Bericht  Suus do 21 apr 2011 - 7:19

Ah, heb het nu ook pas door, Fauve smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:25

Snoes schreef:Nou, zo superoverduidelijk vind ik het niet hoor. Zeker niet als je niet heel veel op het forum te vinden bent. Ik zou het ook niet geweten hebben denk als ik haar niet in het echt zou kennen.

Zininzon, die vraag werd in het vorige "hoe is het met" topic ook gesteld. Daardoor is dat topic toen ook gesloten en verwijderd, omdat er geen (te) persoonlijke informatie gegeven mag worden zonder toestemming van haarzelf.

Edit: SG, ik zou gewoon dit topic in de gaten houden, ze komt hier vast wel even reageren Wink
Er wordt wel vaker persoonlijke info gegeven over een ex-forummer en vast ook zonder toestemming. Je mag toch wel vragen hoe het met iemand gaat? Sluiten en verwijderen is wel heel drastisch om een persoon wat hier niet komt maar het dus wel volgt?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:27

Het bleef niet bij die ene vraag. Als er vervolgens weet ik veel hoeveel meer wordt besproken over iemand, waarbij info op een forum terecht komt, zonder dat diegene daarvan weet en zich dus ook niet kan verantwoorden, verdedigen of verdere tekst en uitleg geven.. Vind ik ook niet helemaal fair. Anyway; 't gaat dus goed met CKC en that's it, meer info wil zij ook niet meer op 't forum hebben, gevolg van dat eerdere topic dus.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 7:30

Francaise_ schreef:
Snoes schreef:Nou, zo superoverduidelijk vind ik het niet hoor. Zeker niet als je niet heel veel op het forum te vinden bent. Ik zou het ook niet geweten hebben denk als ik haar niet in het echt zou kennen.

Zininzon, die vraag werd in het vorige "hoe is het met" topic ook gesteld. Daardoor is dat topic toen ook gesloten en verwijderd, omdat er geen (te) persoonlijke informatie gegeven mag worden zonder toestemming van haarzelf.

Edit: SG, ik zou gewoon dit topic in de gaten houden, ze komt hier vast wel even reageren Wink
Er wordt wel vaker persoonlijke info gegeven over een ex-forummer en vast ook zonder toestemming. Je mag toch wel vragen hoe het met iemand gaat? Sluiten en verwijderen is wel heel drastisch om een persoon wat hier niet komt maar het dus wel volgt?
Ja, tuurlijk, ik vind ook dat dat prima kan hoor. Ik heb het topic ook niet gesloten/verwijderd Wink, gaf alleen maar even aan dat er vorige keer een hele discussie was omtrent de vraag naar CKC.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:30

Trisha schreef:Het bleef niet bij die ene vraag. Als er vervolgens weet ik veel hoeveel meer wordt besproken over iemand, waarbij info op een forum terecht komt, zonder dat diegene daarvan weet en zich dus ook niet kan verantwoorden, verdedigen of verdere tekst en uitleg geven.. Vind ik ook niet helemaal fair. Anyway; 't gaat dus goed met CKC en that's it, meer info wil zij ook niet meer op 't forum hebben, gevolg van dat eerdere topic dus.
Ik heb het ook niet gevolgd maar het klinkt nogal drastisch. Anyway, ik wens haar veel succes met kerel,kind en nieuw huis.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:32

Tja ik vind ook niet dat je 't kunt maken om iemands wel en wee op 't forum te gooien, omdat je het van haar FB bijv hebt geplukt of in prive iets hebt gehoord.. Dan vind ik 't begrijpelijk dat die informatie verwijderd wordt en als 't topic 80% (bij wijze van) bezaaid is met die info....

Achja, 't is geweest smile

Hmmm even ontopic; ik ben wel benieuwd naar de dames die nét (recentelijk) een huis hebben gekocht; wát voelen jullie nu? Euforie? Niks bijzonders?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:35

Trisha schreef:Tja ik vind ook niet dat je 't kunt maken om iemands wel en wee op 't forum te gooien, omdat je het van haar FB bijv hebt geplukt of in prive iets hebt gehoord.. Dan vind ik 't begrijpelijk dat die informatie verwijderd wordt en als 't topic 80% (bij wijze van) bezaaid is met die info....

Achja, 't is geweest smile

Eens!

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 21 apr 2011 - 8:06

Trisha schreef:
Hmmm even ontopic; ik ben wel benieuwd naar de dames die nét (recentelijk) een huis hebben gekocht; wát voelen jullie nu? Euforie? Niks bijzonders?

Ik voel me aangesproken, gisteren een huis gekocht Very Happy Dat wil zeggen, we zijn het eens over de prijs, er is nog niks getekend ofzo, maar dat komt vastgoed (:P). Ik ben zeer blij, maar besef het ook nog niet helemaal ofzo... Het lijkt nog onwerkelijk, maar ben mn huidige woning zooooooooo zat, dat ik niet kan wachten om te verhuizen! Het verhuizen zelf vind ik wel vreselijk, maar het is voor een goed doel Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 8:08

Wij hebben in januari ons huis al gekocht, maar krijgen deze zondag de sleutel. Zelfs voor ons voelt het nog enorm onwerkelijk, ook al is het bijna zondag!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop do 21 apr 2011 - 8:09

Bliss schreef:
Trisha schreef:

Ik voel me aangesproken, gisteren een huis gekocht Very Happy Dat wil zeggen, we zijn het eens over de prijs, er is nog niks getekend ofzo, maar dat komt vastgoed (:P). Ik ben zeer blij, maar besef het ook nog niet helemaal ofzo... Het lijkt nog onwerkelijk, maar ben mn huidige woning zooooooooo zat, dat ik niet kan wachten om te verhuizen! Het verhuizen zelf vind ik wel vreselijk, maar het is voor een goed doel Wink

Oehhh wat leuk Bliss Very Happy Gefeliciteeeerd!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:10

Bliss schreef:
Trisha schreef:

Haha ik doelde ook op jou en Lady! Very Happy Niet dat Snoes zich nu uitgesloten moet voelen haha. Ik kan me dat gevoel gewoon totáál niet voorstellen! Wat je dan voelt bedoel ik dan dus.... Of je gek wordt van blijdschap, of dat zoiets juist 'maar' een dag aanhoudt en je dan weer gewoon overgaat tot de orde van de dag etc... Ik vind 't in ieder geval wel supergaaf voor jullie! Very Happy

En spannend, Snoes! Wel een vreemde dag, om de sleutel te krijgen :P

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 21 apr 2011 - 8:10

Dank je!

Edit: @ Trisha: ik ben wel héél blij, maar heb het niet uitgegild van blijdschap ofzo. Bij Lady is dat anders denk ik, die was al jaren op zoek. Ik ben eigenlijk pas twee maanden aan t zoeken ofzo en hoopte al wel dat ik snel iets zou vinden. Ik gil het wel uit als ik hier weg kan denk ik en straks mn spullen wat beter kwijt kan en geen rochelende Chinees meer naast me heb wonen Wink
Oh en je vergeet Sterre, die heeft gisteren ook een huis gekocht!

Laatst aangepast door Bliss op do 21 apr 2011 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop do 21 apr 2011 - 8:11

Snoes jij ook gefeliciteerd!
Het lijkt me echt een fijn gevoel!
Ga je een eind verhuizen of blijf je in dezelfde plaats wonen?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 8:12

Ik vond het gewoon een heel onwerkelijke dag vooral. Wij hadden op dezelfde dag dat we het huis bekeken een bod uitgebracht en dat werd ook dezelfde dag nog geaccepteerd. Dat was zo raar, zo onwerkelijk, het besef was er niet gelijk, ook al waren we heel euforisch. Maar nu is het nog steeds zo onwerkelijk, het zal wel werkelijk worden als we er eenmaal in wonen Very Happy

Trish, vind je het een vreemde dag omdat het Pasen is? Haha ja, dat is op zich wel zo, maar zij verhuizen nu vrijdag en poetsen zaterdag het huis nog helemaal en dan hebben we zondag afgesproken om er gelijk een glaasje bij te klinken!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 8:13

Snowflake schreef:Snoes jij ook gefeliciteerd!
Wij blijven in dezelfde woonplaats, 1,5 km van waar we nu wonen. Lekker gemakkelijk dus Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fiebje do 21 apr 2011 - 8:16

op het oude yes forum was de grote groente held nogal actief. Maar ben haar hier nog niet tegen gekomen. Of is ze van naam veranderd?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 8:18

Die is weer teruggekeerd naar haar vroegere naam smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:18

't Wordt in ieder geval een Pasen om noooooit te vergeten angel

Excuses aan Sterre!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 8:20

Haha, da's waar Trish!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop do 21 apr 2011 - 8:29

Snoes schreef:
Snowflake schreef:Snoes jij ook gefeliciteerd!
Wij blijven in dezelfde woonplaats, 1,5 km van waar we nu wonen. Lekker gemakkelijk dus Very Happy

Ah fijn!
Volgend jaar willen wij ook kijken voor een ander huis (waarschijnlijk eerst huren omdat ik bang ben dat het ons niet zal bevallen en ook omdat ik eerst zekerheid wil hebben qua werk).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 8:38

Snowflake, wat denk je dat jullie misschien niet zal bevallen? Het huis zelf of het samenwonen? Want jullie wonen toch al samen he? Waar willen jullie gaan kijken? Ook gewoon in de regio waar je nu woont?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: