Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+17
Sweety
Paper Crown
nina
studiebol
Lejow
Lady4
Lavendel
Qiara
Zwoesj
Fiebje
Suus
Bliss
Jeanette
Raindrop
Zininzon
SuperGrover
Snoes
21 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. - Pagina 6 Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:51

2CKC2 schreef:
Guattari schreef:2CKC2: allereerst vind ik het verdrietig om te zien met welke reden je nu heel even terug bent op het forum, want ik heb in dat topic van destijds al laten weten hoe bizar ik het vond dat zulke persoonlijke info op het forum wordt gekwakt, terwijl dit nog altijd de keuze is van degene die het is overkomen. Nu kom je hier om alsnog de forummers een persoonlijk verhaal te vertellen en dat hoeft niet. Dat is iets van jou en je partner, waar niemand iets mee te maken heeft en zelfs als je nog wel actief aanwezig was geweest op het forum, was het je eigen beslissing om dit al dan niet te willen delen.

Ik wens je veel geluk in de (nabije) toekomst en verdedig jezelf hier niet langer. Er is namelijk een verschil tussen iets niet kunnen of willen begrijpen.

Bedankt daarvoor, je was een van de weinigen die echt als eerste zei dat het niet normaal was dat mensen zullen dingen bespraken over mi,j zonder mij..
En dat is inderdaad maar net hoe het is, misschien ook van mijn kant.. dat ik dingen misschien verkeerd begrijp maar ik zou gewoon liegen als ik zei dat ik dacht dat mensen vooral wat meiden met wie ik leuk contact had, hadden kunnen zeggen: meiden, dit is te persoonlijk, maar nee.. ze deden gewoon mee..

Graag gedaan. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nu alsnog niet de laatste alinea/2 alinea's van je eerste post in dit topic heb gelezen, omdat ik het gewoon ongepast vind (van mezelf) als ik me op die manier ga verdiepen in andermans leed, terwijl ik verder buiten het forum geen contact met je heb. Dat betekent dus geenszins dat ik het niet heel erg voor jou en je partner vind dat er een miskraam heeft plaatsgevonden, maar meer dat als je de behoefte had gehad dit te willen delen met mij of die dan ook van het forum, ik dat dan wel had gemerkt doordat je me daarover had benaderd. Ik zou not amused zijn als ik hier nog in zo'n context word genoemd als ik zelf niet meer actief ben op het forum, maar dat is denk ik puur wat ik al aangaf; iets niet kunnen of willen begrijpen. Het maakt in dit geval helemaal niet uit of het al dan niet goed was bedoeld, het gaat erom dat andermans vrijheid stopt waar die van jou begint.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:53

En nu, allemaal weer lief doen tegen elkaar.. ik ga lekker met mijn hot and smoking body in de zon liggen.. want heeeeee, voordeel van geen baby is geen gelubbert lichaam! laughcry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lady4 do 21 apr 2011 - 22:55

2CKC2 schreef:
Lady4 schreef:Ik heb destijds dat hele topic gemist, dus daar meng ik me verder ook niet in.

CKC, ik vind het fijn dat je hier weer eens bent, al is de reden daarvoor natuurlijk minder leuk. Waarschijnlijk zul je ook niet lang blijven. Ik vind het heel erg voor jou en je man dat je weer een miskraam hebt gehad en dat er zo'n heftige diagnose uit voort is gekomen. Neem de tijd die je nodig hebt en dan hoop ik voor jullie dat je vanzelf de stap naar het ziekenhuis durft te nemen. Ik wens jou en je man alle geluk en goeds voor in de toekomst, hopelijk met een prachtig kindje van jullie samen!

Hoe is het met.. - Pagina 6 699888

Lieve meid, ik zag je nieuwe huisje!! Zooooooo mooi, ik wist gewoon dat elke keer een huis aan je neus voorbij ging, dat dat jouw huisje gewoon niet was! Ik dacht elke keer, wacht maar af! EN JA! Love your new home! Ga je nu je financieen snel regelen?! Want, de rentes gaan weer skyhigh!
Haha, dank je wel! Ik heb gisteren de hypotheek besproken en we zijn op 5.2%, tien jaar vast, uitgekomen. Best redelijk volgens mij.

Ik ben superblij met dit huis, ook gezien de prijs. Het is kleiner dat andere huizen die ik bekeken heb, maar voor mij alleen echt prima. En er past eventueel ook nog best een leuke vent bij Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:58

Lady4 schreef:
2CKC2 schreef:
Lady4 schreef:Ik heb destijds dat hele topic gemist, dus daar meng ik me verder ook niet in.

CKC, ik vind het fijn dat je hier weer eens bent, al is de reden daarvoor natuurlijk minder leuk. Waarschijnlijk zul je ook niet lang blijven. Ik vind het heel erg voor jou en je man dat je weer een miskraam hebt gehad en dat er zo'n heftige diagnose uit voort is gekomen. Neem de tijd die je nodig hebt en dan hoop ik voor jullie dat je vanzelf de stap naar het ziekenhuis durft te nemen. Ik wens jou en je man alle geluk en goeds voor in de toekomst, hopelijk met een prachtig kindje van jullie samen!

Lieve meid, ik zag je nieuwe huisje!! Zooooooo mooi, ik wist gewoon dat elke keer een huis aan je neus voorbij ging, dat dat jouw huisje gewoon niet was! Ik dacht elke keer, wacht maar af! EN JA! Love your new home! Ga je nu je financieen snel regelen?! Want, de rentes gaan weer skyhigh!
Haha, dank je wel! Ik heb gisteren de hypotheek besproken en we zijn op 5.2%, tien jaar vast, uitgekomen. Best redelijk volgens mij.

Ik ben superblij met dit huis, ook gezien de prijs. Het is kleiner dat andere huizen die ik bekeken heb, maar voor mij alleen echt prima. En er past eventueel ook nog best een leuke vent bij Wink

Ja 5.2% is heel netjes! Goed gedaan meis, je kan trots op jezelf zijn. En die vent die komt echt, en ach.. geniet nog maar even van je schone rustige huisje, voordat je het weet prikt er een console van een playstation in je billen die hij lekker heeft laten liggen op de bank (ja, ervaring gebeurde net!!!)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lady4 do 21 apr 2011 - 23:02

2CKC2 schreef:
Lady4 schreef:
2CKC2 schreef:

Ja 5.2% is heel netjes! Goed gedaan meis, je kan trots op jezelf zijn. En die vent die komt echt, en ach.. geniet nog maar even van je schone rustige huisje, voordat je het weet prikt er een console van een playstation in je billen die hij lekker heeft laten liggen op de bank (ja, ervaring gebeurde net!!!)

Inderdaad, alles heeft zijn voor- en nadelen! Wink Zijn jullie nog op zoek naar een ander huis? Als je het niet meer wilt delen op het forum, begrijp ik ook hoor!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:14

CKC, ik vind het heel erg voor je. Maar nogmaals, ik ga het er gewoon niet meer overhebben. Ik ben niet degene die de discussie weer heeft aangewakkerd en ik vind het ook gewoon geen discussie meer waard. Ik vind niet dat ik fout ben geweest en daar blijf ik ook bij. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je in de toekomst gezond zwanger mag worden, op welke manier dan ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:16

Lieve Leaf, hele dikke knuffel voor jou meid!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:20

CKC, ik heb je zwangerschappen op het forum gevolgd en ik schrik er nu echt van dat het alweer mis is gelopen Sad . Gelukkig is de oorzaak gevonden, hoe ernstig ook, zodat je het niet nog een keer door hoeft te maken. Ik heb echt bewondering voor hoe sterk je erin staat en ik hoop dat het in de toekomst nog voor je weggelegd is om moeder te worden.

Gast
Gast

Bericht  Oasis do 21 apr 2011 - 23:24

Twellie schreef:CKC, ik heb je zwangerschappen op het forum gevolgd en ik schrik er nu echt van dat het alweer mis is gelopen Sad . Gelukkig is de oorzaak gevonden, hoe ernstig ook, zodat je het niet nog een keer door hoeft te maken. Ik heb echt bewondering voor hoe sterk je erin staat en ik hoop dat het in de toekomst nog voor je weggelegd is om moeder te worden.

+1 hug

En ook voor Leaf een hele dikke knuffel. Je bent zo'n sterkte vrouw, heb ik echt bewondering voor! Heel veel sterkte met het verwerken van jouw verlies...
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  TGR do 21 apr 2011 - 23:42

Sad Was niet mijn bedoeling om die informatie op het forum laten belanden, CKC. Ik houd voortaan mijn mond tegen iedereen (ook waarvan ik denk dat ze oprecht geinteresseerd zijn). Ik snap wel dat je gewoon geen zin meer hebt in mensen van het forum op je Facebook. Het ga je goed! Kusje

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 0:33

nina schreef:
Lejow schreef:
nina schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Had eergisteren zelfs een vrouw die achterstevoren op de fiets zat te kijken naar me, kwam ze weer terug fietsen, zat ze weer achterstevoren, en fietste ze bijna tegen een stilstaande auto op doordat ze niet oplette. Echt, zulke dingen moet ik even lachen!
Vind je het dan niet vervelend dat iemand niets zegt?

Ik had het overigens geweldig gevonden om je tegen te komen!

Ik zou vrolijk zwaaien denk ik en al trots kijkend verder paraderen met mijn mooie kroost!
Ik ook! smile

Ik kijk dan ook maar heel vriendelijk terug hoor, ik ben gewoon erg trots als ik zo loop met mijn 4 kindjes! Vind het niet zo erg als mensen zo staren, ze doen maar. Ik merk wel dat veel mensen even willen kijken, ach, ook prima. Ik show wel!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 22 apr 2011 - 1:05

ckc jemig wat erg dat je weer een miskraam hebt gehad en daarna die vreselijke uitslag, zo te lezen ben jij heel gelukkig met je man samen en ik heb echt bewondering voor je hoe sterk je bent en hoe je er mee omgaat. hug
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zininzon vr 22 apr 2011 - 4:31

Jeetje, wat een reacties.
Ik voel me nu wel een beetje de pisang, want ik was degene die naar ckc vroeg en het hele vorige topic had ik gemist.
Mijn interesse was ook oprecht en het was geen doel om dit weer uit te lokken..

ckc, geniet en doe het rustig aan
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  SuperGrover vr 22 apr 2011 - 4:57

Wat vreselijk CKC. Goed van je dat je er zo sterk onder bent. Ik heb dat topic ook gemist, dus ik wist hier nog niks van. Sterkte!

(maar ik vraag me nog steeds af wie Darcy nu is... heeft ze al gereageerd in dit topic?)
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 5:03

SuperGrover schreef:

(maar ik vraag me nog steeds af wie Darcy nu is... heeft ze al gereageerd in dit topic?)

Je moet wel een beetje opletten hoor, ik had me allang gemeld Wink

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 22 apr 2011 - 5:12

Serieus? Haha, wellicht heb ik een lichte zonnesteek opgelopen laughcry Maar leuk dat je weer terug bent!!

Je bent eigenlijk al best lang terug... Ik wist alleen niet dat jij Darcy was :P
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 5:13

Haha dat hoor ik vaker Wink Maar dat was ook een beetje de bedoeling :P Of meer, het is geen geheim wie ik eerst was, maar ik hoef niet meer zo actief of herkenbaar te zijn. Dat vond ik niet meer zo prettig smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:05

studiebol schreef:En maple je geeft aan dat de kinderwens er nog is,zijn jullie ook ergens onder behandeling? Als je dat te prive vindt hoef je natuurlijk geen antwoord te geven!!

Nee, we hebben het door omstandigheden even tijdelijk stil moeten zetten, helaas...

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 6:11

Wat vervelend Maple hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 6:12

Zininzon schreef:Jeetje, wat een reacties.
Ik voel me nu wel een beetje de pisang, want ik was degene die naar ckc vroeg en het hele vorige topic had ik gemist.
Mijn interesse was ook oprecht en het was geen doel om dit weer uit te lokken..
Nou, dat kon je toch niet weten? Jij vroeg het met de beste bedoelingen en ik vind het absoluut niet raar dat je vraagt naar iemand die hier voorheen enorm actief was.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:29

Wow, dit is nog een heel topic geworden ook :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:49

Lieve CKC,

Ik heb je via hyves ook al een berichtje gestuurd.
Ik vind niet dat je je hier hoefde te komen "verdedigen".
Maar je hebt het al gedaan :P

Ik wist inderdaad al hoe of wat en ik vind het absoluut niet aan mij om zoiets te vertellen.
En het is ook niet aan iemand die het via via via heeft. Uberhaupt persoonlijke informatie plaatsen van iemand die hier weg is...
Het is gebeurd en daar is helaas niks meer aan te veranderen. Ik denk wel dat er beter nagedacht moet worden voor je zulke informatie over iemand plaatst. Al helemaal als je het niet van de persoon zelf hebt en die persoon je niet gevraagd heeft dat te plaatsen.

Meis, dikke knuffel.
Neem je tijd en het juiste "antwoord" komt vanzelf op je pad!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 0:32

Ik ben (als meelezer) benieuwd hoe het met Tamm gaat? Zij is hier toen zwanger "weggegaan". Is ze nog terug gekomen? Ze had altijd leuke en spontane reacties

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 0:54

Ik lees nu alles pas van CKC.. Had dit topic eerder weer moeten openen.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  luenca wo 4 mei 2011 - 7:43

M1918 schreef:Ik ben (als meelezer) benieuwd hoe het met Tamm gaat? Zij is hier toen zwanger "weggegaan". Is ze nog terug gekomen? Ze had altijd leuke en spontane reacties

zie het topic: voor een kindje in 2011. en dan een paar pagina's voor de laatste staat er in hoe het met haar is.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: