Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+17
Sweety
Paper Crown
nina
studiebol
Lejow
Lady4
Lavendel
Qiara
Zwoesj
Fiebje
Suus
Bliss
Jeanette
Raindrop
Zininzon
SuperGrover
Snoes
21 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. - Pagina 5 Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 22:08

Marin schreef:Jeetje CKC wat heftig! Dat vind ik echt naar om te horen, maar je pakt het blijkbaar positief op. hug Hartstikke veel succes hier mee in de toekomst, en je vindt vast one way or the other wel een oplossing.

Maar: Ik heb me die hele discussie geheel afzijdig gehouden omdat ik er niets zinnigs over te zeggen had, maar nu je hier bent, wil ik het toch even zeggen. In eerste instantie zijn degenen die hier naar vroegen naar jou, echt oprecht geinteresseerd. Je bent een hele bekende forummer geweest en mensen leven echt met jou mee, ook nog nadat je al weg was. Dus dat de vraag kwam hoe het met jou ging, en met je zwangerschap (immers, mensen die je niet op FB hebben, wisten niet dat je een miskraam hadden gehad), is in eerste instantie gewoon echt goed bedoelt. Ik hoop echt dat je dat in ziet, en dat de Yes echt niet alleen een naar roddelcircuit is zoals het nu op je over is gekomen. En dat uiteindelijk iemand dan hier heeft neergezet dat je een miskraam hebt gehad, kan ik op zich wel begrijpen. Het is hele persoonlijke informatie van jou, en je bent hier niet om je te verdedigen, maar mensen zijn wel benieuwd naar je. Dus de informatie an sich, was helemaal niet kwetsend bedoelt. Maar zoals zovaak wordt er dan als een soort kippenbende over gevallen en loopt zoiets totaal uit de hand. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat de intentie was van degene die de vraag stelde, en degene die de vraag beantwoorden. Het was slimmer per PM geweest, maar ik denk echt niet dat je het mensen kwalijk moet nemen dat ze geinteresseerd in je zijn.

Nogmaals sterkte hier mee!

Nou ja.. dat bedoelde ik dus ook, alleen kan Marin het een stuk duidelijker verwoorden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 22:09

Lejow schreef:
nina schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Had eergisteren zelfs een vrouw die achterstevoren op de fiets zat te kijken naar me, kwam ze weer terug fietsen, zat ze weer achterstevoren, en fietste ze bijna tegen een stilstaande auto op doordat ze niet oplette. Echt, zulke dingen moet ik even lachen!
Vind je het dan niet vervelend dat iemand niets zegt?

Ik had het overigens geweldig gevonden om je tegen te komen!

Ik zou vrolijk zwaaien denk ik en al trots kijkend verder paraderen met mijn mooie kroost!
Ik ook! smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:10

Sjeezus mina, wat een gezeik over CKC zeg...

CKC ik ben blij te horen dat het desondanks allemaal goed met je gaat. Ik vond eigenlijk dat je van de vragen er niets van aan hoefde te trekken en dat je niet speciaal hoefde te reageren. Maar hoe dan ook, ook al ken.ik je niet persoonlijk... Ik wens je het allerbeste in de toekomst met je man. Met veel liefde en geluk.

Zullen we nu met zn allen CKC met rust laten?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:11

Tsjee CKC, ik hoop dat je nog even mee blijft lezen voor de reacties die hier ongetwijfeld op volgen. Aan de ene kant snap ik dat je het vervelend vindt als er persoonlijke informatie wordt verteld hier, het is jouw privéleven en in feite hebben wij daar niets mee te maken. Aan de andere kant weet ik dat heel veel meiden zich oprecht afvroegen hoe het met je ging, iedereen wist natuurlijk dat je zwanger was en dat wilden we allemaal volgen. Puur uit interesse voor jou, omdat wij (of ik in ieder geval, laat ik voor mezelf spreken) jou een leuke meid vinden. Ik wist dan wel dat je een miskraam had gehad, maar voelde me niet geroepen om dat hier te vertellen, omdat ik het zelf ook niet leuk zou vinden als er persoonlijke dingen zonder mijn toestemming worden verteld.

Overigens had ik je via FB een berichtje gestuurd omdat ik wilde weten hoe het met je ging en jammer genoeg heb ik daar geen reactie op gehad. Jouw goed recht natuurlijk, maar ik vind het wel jammer.

Los daarvan vind ik het heel erg voor je wat er gebeurt in je lichaam, dat je nooit een zwangerschap op een 'normale' manier zult hebben. Je komt wel sterk over in je bericht, je kijkt naar wat je wel hebt en niet alleen naar het niet zwanger kunnen blijven. Ik hoop oprecht dat je over niet al te lange tijd toch een kindje op de wereld mag zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:14

CKC, ik vind het nog steeds een beetje overdreven dat je me van FB hebt verwijderd. Ik vond je ook altijd een leuke meid en ik begreep echt niet waarom. Nu is het wel wat duidelijker voor me maar ik ben van mening dat je me ook een berichtje had kunnen sturen met wat je dwars zat. Want het was namelijk echt niet mijn intentie om, zoals jij het nu schrijft, je een aansteller te noemen. Want dat vind ik je helemaal niet.

Ondanks dit, vind ik het wel fijn dat het goed met je gaat. Dat vroegen zich veel forummers zichzelf namelijk oprecht af.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:19

Wat heftig CKC, ik wens jou en je man heel veel sterkte toe met dit proces en de eventuele operatie en het herstel ervan. Hopelijk mogen jullie, op welke manier dan ook, als jullie ervoor besluiten te gaan, een prachtig gezond kindje krijgen.

Verder vind ik het ook vrij brutaal om zulke privé gegevens van iemand zomaar op een forum te kwakken, zeker als degene niet meer op het forum komt, en om ook nog eens te roepen dat het een dramaqueen gehalte is. En al helemaal als je niet alle ins en outs weet.

Ik wens Leaf ook heel veel sterkte met het grote gemis!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:22

Ik denk dat er oprechte belangstelling is vanuit forummers voor CKC. Dat mag ook en is heel aardig.

Maar zonder toestemming persoonlijke informatie van een ander plaatsen, en al helemaal als het gaat om zoiets als een miskraam, hoort daar m.i. niet bij.

Volgens mij is dat het onderscheid dat je in deze situatie moet maken. En als CKC erkent dat de informatie niet vanuit kwaadaardige bedoelingen is geplaatst en de plaatsers (geen idee wie dat zijn) erkennen dat ze een andere keuze hadden moeten maken, is iedereen weer gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:23

Marin schreef:Jeetje CKC wat heftig! Dat vind ik echt naar om te horen, maar je pakt het blijkbaar positief op. hug Hartstikke veel succes hier mee in de toekomst, en je vindt vast one way or the other wel een oplossing.

Maar: Ik heb me die hele discussie geheel afzijdig gehouden omdat ik er niets zinnigs over te zeggen had, maar nu je hier bent, wil ik het toch even zeggen. In eerste instantie zijn degenen die hier naar vroegen naar jou, echt oprecht geinteresseerd. Je bent een hele bekende forummer geweest en mensen leven echt met jou mee, ook nog nadat je al weg was. Dus dat de vraag kwam hoe het met jou ging, en met je zwangerschap (immers, mensen die je niet op FB hebben, wisten niet dat je een miskraam hadden gehad), is in eerste instantie gewoon echt goed bedoelt. Ik hoop echt dat je dat in ziet, en dat de Yes echt niet alleen een naar roddelcircuit is zoals het nu op je over is gekomen. En dat uiteindelijk iemand dan hier heeft neergezet dat je een miskraam hebt gehad, kan ik op zich wel begrijpen. Het is hele persoonlijke informatie van jou, en je bent hier niet om je te verdedigen, maar mensen zijn wel benieuwd naar je. Dus de informatie an sich, was helemaal niet kwetsend bedoelt. Maar zoals zovaak wordt er dan als een soort kippenbende over gevallen en loopt zoiets totaal uit de hand. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat de intentie was van degene die de vraag stelde, en degene die de vraag beantwoorden. Het was slimmer per PM geweest, maar ik denk echt niet dat je het mensen kwalijk moet nemen dat ze geinteresseerd in je zijn.

Nogmaals sterkte hier mee!

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb er ook niet veel van mee gekregen en was ook 1 van de nieuwsgierigen hoe het nu met je gaat. (je was opeens weg, in mijn beleving)
Maar dat heeft er ook mee te maken dat toen je nog actie hier was altijd veel vertelde en dan willen mensen graag weten hoe het af loopt.
Ik hoop dat alles goed komt, welke keuze je ook gaat maken!

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat je weg bent, ik vond het altijd leuk om dingen over je te lezen of hoe je dingen beleefde!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:24

Coco schreef:Wat heftig CKC, ik wens jou en je man heel veel sterkte toe met dit proces en de eventuele operatie en het herstel ervan. Hopelijk mogen jullie, op welke manier dan ook, als jullie ervoor besluiten te gaan, een prachtig gezond kindje krijgen.

Verder vind ik het ook vrij brutaal om zulke privé gegevens van iemand zomaar op een forum te kwakken, zeker als degene niet meer op het forum komt, en om ook nog eens te roepen dat het een dramaqueen gehalte is. En al helemaal als je niet alle ins en outs weet.

Ik wens Leaf ook heel veel sterkte met het grote gemis!
Heel erg +1.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 21 apr 2011 - 22:27

Gloria schreef:Ik denk dat er oprechte belangstelling is vanuit forummers voor CKC. Dat mag ook en is heel aardig.

Maar zonder toestemming persoonlijke informatie van een ander plaatsen, en al helemaal als het gaat om zoiets als een miskraam, hoort daar m.i. niet bij.

Volgens mij is dat het onderscheid dat je in deze situatie moet maken. En als CKC erkent dat de informatie niet vanuit kwaadaardige bedoelingen is geplaatst en de plaatsers (geen idee wie dat zijn) erkennen dat ze een andere keuze hadden moeten maken, is iedereen weer gelukkig.

Helemaal mee eens!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:29

Ik ben het ook met Gloria eens. Zulke dingen moet je vantevoren even vragen aan de forummer in kwestie. Dan was er meteen duidelijkheid geweest of het op het forum had mogen staan of niet.

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 21 apr 2011 - 22:33

Je maakt nogal wat mee nu CKC. Ik wil je even heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je binnenkort de kracht kan vinden om toch te bellen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:36

@ Alex: dat is gek, want ik heb wel gereageerd. Ik zag namelijk het berichtje veel later pas. Ik krijg niet altijd een melding op FB.

@ All:
Luister meiden, nogmaals: dat er interesse is, echt geloof me ik begrijp het.. maar er is een verschil tussen interesse tonen en gewoon dingen neerzetten zonder dat diegene dat weet, ik kreeg ineens een ping van Jen_ van lees het forum eens.. dat heb ik gedaan, nou ik wist niet wat ik zag. Giacomo zei letterlijk: "CKC heeft voor de tweede keer een miskraam gehad, dat weet ik van TGR die het van Susan had.. :P " Dit stond er, letterlijk! Zouden jullie dit nou leuk vinden?! Dus, kwam het op mij neer - Susan wist het, niet van mij dacht ik, maar ok.. en die verteld het aan TGR, TGR aan Gia en ploep.. op het forum. Voila.. En toen volgenden er pagina's vol, getrouwtrek over mij, zonder mij.. Iedereen zei wat, meiden die het voor me op konden nemen, zeiden gewoon dat dit nou eenmaal een forum was, en dat er blablablaaaaa.. Storm ik voelde me gewoon echt gekwetst door jou, zeker omdat ik had bedacht, dat ik mijn uilenoorbellen niet droeg, jouw adres via anderen te achterhalen en je gewoon de oorbellen zou toesturen. Als verrassing, omdat je het moeilijk hebt.. Juist omdat ik je een leuke meid vond was ik echt, met alle emoties want het nieuws was toen nog heel erg vers.. dacht ik letterlijk: stik maar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:38

Haha om dat laatste moest ik wel even lachen...ik had het wel heel lief gevonden hoor CKC, en nogmaals, het was van mijn kant geen intentie om jou te kwetsen of wat dan ook. Jammer dat je dat zo ziet.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:39

Gloria schreef:Ik denk dat er oprechte belangstelling is vanuit forummers voor CKC. Dat mag ook en is heel aardig.

De vraag kwam echt uit interesse.. maar het antwoord, was in mijn optiek heel laconiek geplaatst, want ik weet dat meiden achter mijn rug om, hebben lopen roddelen dat ik geeneens zwanger was en dat ik wel even twee miskramen uit mijn duim zoog. Ik.. waarom?! Waarom zou ik dat doen, een weldenkend vrouw.. leven op de rit, geen woord gelogen, nooit op het forum altijd heel open en heel erg ruim in het vertellen van informatie, waarom zou ik dan in hemelsnaam een miskraam faken?!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:40

Ik denk dat het pure onnadenkendheid was dat Giacomo die informatie hier neerzette....het werd ineens een hele rel, ik denk niet dat zij (of andere mensen) daar bij stilgestaan hebben.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 22:41

Storm schreef:Ik denk dat het pure onnadenkendheid was dat Giacomo die informatie hier neerzette....het werd ineens een hele rel, ik denk niet dat zij (of andere mensen) daar bij stilgestaan hebben.

Ja of nou ja, ik snap wat je bedoelt, maar ik weet niet of 'onnadenkendheid' het juiste woord is...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:42

Guattari schreef:2CKC2: allereerst vind ik het verdrietig om te zien met welke reden je nu heel even terug bent op het forum, want ik heb in dat topic van destijds al laten weten hoe bizar ik het vond dat zulke persoonlijke info op het forum wordt gekwakt, terwijl dit nog altijd de keuze is van degene die het is overkomen. Nu kom je hier om alsnog de forummers een persoonlijk verhaal te vertellen en dat hoeft niet. Dat is iets van jou en je partner, waar niemand iets mee te maken heeft en zelfs als je nog wel actief aanwezig was geweest op het forum, was het je eigen beslissing om dit al dan niet te willen delen.

Ik wens je veel geluk in de (nabije) toekomst en verdedig jezelf hier niet langer. Er is namelijk een verschil tussen iets niet kunnen of willen begrijpen.

Bedankt daarvoor, je was een van de weinigen die echt als eerste zei dat het niet normaal was dat mensen zullen dingen bespraken over mi,j zonder mij..
En dat is inderdaad maar net hoe het is, misschien ook van mijn kant.. dat ik dingen misschien verkeerd begrijp maar ik zou gewoon liegen als ik zei dat ik dacht dat mensen vooral wat meiden met wie ik leuk contact had, hadden kunnen zeggen: meiden, dit is te persoonlijk, maar nee.. ze deden gewoon mee..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:43

Lejow schreef:
Storm schreef:Ik denk dat het pure onnadenkendheid was dat Giacomo die informatie hier neerzette....het werd ineens een hele rel, ik denk niet dat zij (of andere mensen) daar bij stilgestaan hebben.

Ja of nou ja, ik snap wat je bedoelt, maar ik weet niet of 'onnadenkendheid' het juiste woord is...
Ik weet het eigenlijk ook niet, maar ik denk niet dat de intentie van Giacomo is geweest dat ze even lekker wilde roddelen over CKC...tenminste zo zag ik dat niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:44

Ik kan het begrijpen dat je je enorm gekwetst voelt!
Wat jij (en je man) nu mee maken is echt niet leuk.

En dan gaan mensen zonder toestemming informatie over jou vrij geven en gaan zeggen dat je liegt.
Nou dan zou ik ook flink pissig zijn hoor!

p.s. stiekem zou ik het heel erg leuk vinden als je terug zou komen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:45

Kan je donder op zeggen, op dit forum worden zulke dingen een rel, zou je als doorgewinterde forumster op zijn minst kunnen weten. Want ze was zich zeker wel deels bewust dat ze dingen zei die misschien niet echt leuk zijn, want ze vertelde er gauw bij: Ik heb t van Susan en die van TGR..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 do 21 apr 2011 - 22:46

Ik heb destijds dat hele topic gemist, dus daar meng ik me verder ook niet in.

CKC, ik vind het fijn dat je hier weer eens bent, al is de reden daarvoor natuurlijk minder leuk. Waarschijnlijk zul je ook niet lang blijven. Ik vind het heel erg voor jou en je man dat je weer een miskraam hebt gehad en dat er zo'n heftige diagnose uit voort is gekomen. Neem de tijd die je nodig hebt en dan hoop ik voor jullie dat je vanzelf de stap naar het ziekenhuis durft te nemen. Ik wens jou en je man alle geluk en goeds voor in de toekomst, hopelijk met een prachtig kindje van jullie samen!

Hoe is het met.. - Pagina 5 699888
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:47

2CKC2 schreef:

Kan je donder op zeggen, op dit forum worden zulke dingen een rel, zou je als doorgewinterde forumster op zijn minst kunnen weten. Want ze was zich zeker wel deels bewust dat ze dingen zei die misschien niet echt leuk zijn, want ze vertelde er gauw bij: Ik heb t van Susan en die van TGR..
Aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt maar aan de andere kant...tsja ik weet niet, ik denk dat er gewoon niet goed is nagedacht over de info hier plaatsen, want Giacomo heeft het naderhand ook nog weggehaald toen iemand zei dat jij het niet wilde hebben op het forum.

Maar ik begrijp jouw kant ook wel goed. Ik ben even in de war Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:47

Storm schreef:
Lejow schreef:

Ik weet het eigenlijk ook niet, maar ik denk niet dat de intentie van Giacomo is geweest dat ze even lekker wilde roddelen over CKC...tenminste zo zag ik dat niet.

Ach, het maakt niet uit, laten we hier nou geen probleem van maken. Iedereen weet nu hoe het zit, ik heb mijn zegje gedaan en de rest ook, het is hoe het is gegaan en bepaalde dingen zijn niet meer terug te draaien, en ja eerlijk is eerlijk: als Jen zoiets hier had neergekalkt had ik dat veel beter kunnen hebben dan van Gia, want die had ik al van FB verwijderd, omdat ik niets had met haar. Dus dat het nieuws uit haar kwam, maakte me echt zo kwaad!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 21 apr 2011 - 22:49

Lady4 schreef:Ik heb destijds dat hele topic gemist, dus daar meng ik me verder ook niet in.

CKC, ik vind het fijn dat je hier weer eens bent, al is de reden daarvoor natuurlijk minder leuk. Waarschijnlijk zul je ook niet lang blijven. Ik vind het heel erg voor jou en je man dat je weer een miskraam hebt gehad en dat er zo'n heftige diagnose uit voort is gekomen. Neem de tijd die je nodig hebt en dan hoop ik voor jullie dat je vanzelf de stap naar het ziekenhuis durft te nemen. Ik wens jou en je man alle geluk en goeds voor in de toekomst, hopelijk met een prachtig kindje van jullie samen!

Hoe is het met.. - Pagina 5 699888

Lieve meid, ik zag je nieuwe huisje!! Zooooooo mooi, ik wist gewoon dat elke keer een huis aan je neus voorbij ging, dat dat jouw huisje gewoon niet was! Ik dacht elke keer, wacht maar af! EN JA! Love your new home! Ga je nu je financieen snel regelen?! Want, de rentes gaan weer skyhigh!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: