Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
+48
Flippin' Bitch
Schaapke
Parisienne
Suus
Ella
Koffieleut
Bliss
Beachgirl
Muppetje
Zininzon
TNMN
klavertje
Lejow
Atelier Madame
SnowWhite
Juul
Travelgurly
Sarah1985
smooch
Bosjesvrouw
Caramba
Ploen
Sterre
Jeanette
Effie_O
Dennenappel
Cheesegirl
Sweety
Ambivalence
Guus
studiebol
Natural
Gizmo
Oasis
Gigi_
Floor
ekiaam87
Zora
Snoes
Xanna
TukTuk
Mida4you
Curious
Inge
Merai
Zwerver
Pien
Lady4
52 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
Nogmaals bedankt allemaal!
Het klopt inderdaad dat er een badkamermeubel op de overloop zit. Dit hebben ze gedaan omdat de douche en toilet beneden zitten. Ik ga de badkamer misschien ooit nog wel eens naar boven laten verplaatsen, maar voor nu laat ik het eerst zo.
Het klopt inderdaad dat er een badkamermeubel op de overloop zit. Dit hebben ze gedaan omdat de douche en toilet beneden zitten. Ik ga de badkamer misschien ooit nog wel eens naar boven laten verplaatsen, maar voor nu laat ik het eerst zo.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Er zijn veel klusprogramma's en in elk programma raden ze een badkamer beneden niet aan. Maar ik heb twee jaar in een herenhuis gewoond met een badkamer beneden en heb het altijd als zeer fijn ervaren. Maar zoveel mensen, zoveel wensen.
Gast- Gast
Wat fijn voor je! En wat een leuk huis!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ABE schreef:Er zijn veel klusprogramma's en in elk programma raden ze een badkamer beneden niet aan. Maar ik heb twee jaar in een herenhuis gewoond met een badkamer beneden en heb het altijd als zeer fijn ervaren. Maar zoveel mensen, zoveel wensen.
Ook ik woon nu tijdleijk ergens en heb ook de badkamer beneden. Ik vind het ideaal!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Goochempie schreef:
en dat voor die prijs! ik hou van m'n randstad maar op zulke momenten is Friesland toch helemaal niet zo verkeerd
Allereerst Lady: gefeliciteerd! Wát lijkt me het spannend om een huis te kopen, het is niet zomaar iets!
Verder: ik dacht precies wat hierboven in de quote staat: voor dat geld! Super! Daar koop je hier nog geen appartement voor....
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Yvette schreef:ABE schreef:Er zijn veel klusprogramma's en in elk programma raden ze een badkamer beneden niet aan. Maar ik heb twee jaar in een herenhuis gewoond met een badkamer beneden en heb het altijd als zeer fijn ervaren. Maar zoveel mensen, zoveel wensen.
Ook ik woon nu tijdleijk ergens en heb ook de badkamer beneden. Ik vind het ideaal!!
Waarom vind je het ideaal? Een badkamer beneden was niet mijn eerste keuze, maar ik vind het ook geen ramp.
Lady4- Ratel
Leuk huis zeg!!! Wel druk behang in de woonkamer haha!
Gast- Gast
Wat een leuk huisje Lady! Lekker knus en een mooi prijsje voor een gezinwoning. Geniet ervan!
Gast- Gast
Ik zag net de link van je huis voorbij komen in het laatst gekocht topic. Wat een onwijs gaaf huis joh! Echt super, gefeliciteerd ermee!
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je woning! Ein-de-lijk na lang zoeken is het dan gelukt!
Gast- Gast
Dank julllie wel, ben nog steeds superblij!
Lady4- Ratel
Ik ben net met een aannemer door het huis geweest voor een bouwtecnisch rapport. Hij vind het er echt heel goed uitzien en er is helemaal geen achterstallig onderhoud aan licht gekomen, wat me veel geld zou gaan kosten. Ook het plaatsen van tuindeuren is mogelijk en eventueel de badkamer (in de toekomst) naar boven verbouwen is ook geen probleem. Echt fijn om te horen!
Het voelde supergoed om weer in het huis te zijn en ik krijg nog meer zin in 1 augustus. De verkoopster was zelf thuis en heeft me even bijgepraat over de buurt. Allemaal prima.
Kortom, ik ben blij!!
Het voelde supergoed om weer in het huis te zijn en ik krijg nog meer zin in 1 augustus. De verkoopster was zelf thuis en heeft me even bijgepraat over de buurt. Allemaal prima.
Kortom, ik ben blij!!
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Yvette schreef:ABE schreef:Er zijn veel klusprogramma's en in elk programma raden ze een badkamer beneden niet aan. Maar ik heb twee jaar in een herenhuis gewoond met een badkamer beneden en heb het altijd als zeer fijn ervaren. Maar zoveel mensen, zoveel wensen.
Waarom vind je het ideaal? Een badkamer beneden was niet mijn eerste keuze, maar ik vind het ook geen ramp.
Wij werken onregelmatig en worden op deze manier niet wakker. Als je 1 vroeg of laat gaat docuhe.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat een leuk huis zeg, gefeliciteerd!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Afgelopen woensdag heb ik het voorlopig koopcontract getekend, dat voelt echt goed!
Maar nu het volgende: Vanaf het moment dat beide partijen, dus koper en verkoper, hun handtekening hebben gezet onder het voorlopig koopcontract, heb je als koper nog drie dagen de tijd om de koop, zonder opgaaf van reden, te ontbinden. Dit is om emotionele aankopen te voorkomen. De tijd van deze 3x24 uur gaat in om precies 0.00 uur, na het tekenen van het voorlopig koopcontract door beide partijen. De verkopers hebben het contract afgelopen donderdag getekend en daarmee is mijn bedenktijd donderdag op vrijdag om 0.00 in gegaan. Omdat weekenddagen niet meetellen, heb ik tot morgenavond 0.00 uur bedenktijd.
De makelaar heeft mij echter helemaal niet ingelicht over het feit dat de verkopers donderdagavond ondertekend hebben! Ik heb er vanavond een mailtje tegenaan gegooid met de vraag wanneer ze gaan tekenen en krijg nu net als antwoord dat dit dus donderdagavond gebeurd is.
Ik vind het erg vreemd dat de makelaar mij hiervan niet op de hoogte heeft gesteld. Ik ben niet van plan gebruik te maken van de bedenktijd, maar het gaat om het principe. Moet ik hier nou wat mee doen of niet?
Maar nu het volgende: Vanaf het moment dat beide partijen, dus koper en verkoper, hun handtekening hebben gezet onder het voorlopig koopcontract, heb je als koper nog drie dagen de tijd om de koop, zonder opgaaf van reden, te ontbinden. Dit is om emotionele aankopen te voorkomen. De tijd van deze 3x24 uur gaat in om precies 0.00 uur, na het tekenen van het voorlopig koopcontract door beide partijen. De verkopers hebben het contract afgelopen donderdag getekend en daarmee is mijn bedenktijd donderdag op vrijdag om 0.00 in gegaan. Omdat weekenddagen niet meetellen, heb ik tot morgenavond 0.00 uur bedenktijd.
De makelaar heeft mij echter helemaal niet ingelicht over het feit dat de verkopers donderdagavond ondertekend hebben! Ik heb er vanavond een mailtje tegenaan gegooid met de vraag wanneer ze gaan tekenen en krijg nu net als antwoord dat dit dus donderdagavond gebeurd is.
Ik vind het erg vreemd dat de makelaar mij hiervan niet op de hoogte heeft gesteld. Ik ben niet van plan gebruik te maken van de bedenktijd, maar het gaat om het principe. Moet ik hier nou wat mee doen of niet?
Lady4- Ratel
Euh wat wil je ermee bereiken dan..? Dat je de volgende keer als je een huis koopt, hij je beter op de hoogte brengt?..
Gast- Gast
Lady4 schreef:Afgelopen woensdag heb ik het voorlopig koopcontract getekend, dat voelt echt goed!
Wij hebben hetzelfde gehad. Wij hebben ook aangegeven dat wij dit toch heel graag hadden willen weten. Maar ja, veel meer kun je niet echt doen, lijkt mij.
Gast- Gast
We gaan vrijdag een drankje op jouw nieuwe huis drinken
Gast- Gast
Ik weet niet wat ik er mee zou willen bereiken. Maar die drie dagen bedenktijd zijn wettelijk vastgelegd en belangrijk. Hij had mij gewoon in moeten lichten. Het voelt niet goed, alsof hij een beetje een loopje met mij neemt.
Ik laat het denk ik gewoon rusten, omdat ik me toch niet ga bedenken. Maar toch..
Ik laat het denk ik gewoon rusten, omdat ik me toch niet ga bedenken. Maar toch..
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Ik weet niet wat ik er mee zou willen bereiken. Maar die drie dagen bedenktijd zijn wettelijk vastgelegd en belangrijk. Hij had mij gewoon in moeten lichten. Het voelt niet goed, alsof hij een beetje een loopje met mij neemt.
Snap wel wat je bedoelt hoor! En je zou 't natuurlijk wel even kunnen opmerken, maar dat is ook gewoon 't enige dat je kunt doen volgens mij..
Naja mss een gratis pen eisen?
Gast- Gast
Of nog 10.000 euro van de prijs. Ooh nee, ik heb het voorlopig koopcontract al getekendBazinga schreef:Lady4 schreef:Ik weet niet wat ik er mee zou willen bereiken. Maar die drie dagen bedenktijd zijn wettelijk vastgelegd en belangrijk. Hij had mij gewoon in moeten lichten. Het voelt niet goed, alsof hij een beetje een loopje met mij neemt.
Snap wel wat je bedoelt hoor! En je zou 't natuurlijk wel even kunnen opmerken, maar dat is ook gewoon 't enige dat je kunt doen volgens mij..
Jij hebt by the way een nieuwe naam zeker?
Lady4- Ratel
Yeaaah!Marin schreef:We gaan vrijdag een drankje op jouw nieuwe huis drinken
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Of nog 10.000 euro van de prijs. Ooh nee, ik heb het voorlopig koopcontract al getekendBazinga schreef:Lady4 schreef:Ik weet niet wat ik er mee zou willen bereiken. Maar die drie dagen bedenktijd zijn wettelijk vastgelegd en belangrijk. Hij had mij gewoon in moeten lichten. Het voelt niet goed, alsof hij een beetje een loopje met mij neemt.
Jij hebt by the way een nieuwe naam zeker?
Ja dat, of iemand heeft mijn plaatje gejat waar mijn naam op staat...
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Ons eerste huis gekocht!!! Dit weekend verhuisd :)
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Ons eerste huis gekocht!!! Dit weekend verhuisd :)
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: