Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
+48
Flippin' Bitch
Schaapke
Parisienne
Suus
Ella
Koffieleut
Bliss
Beachgirl
Muppetje
Zininzon
TNMN
klavertje
Lejow
Atelier Madame
SnowWhite
Juul
Travelgurly
Sarah1985
smooch
Bosjesvrouw
Caramba
Ploen
Sterre
Jeanette
Effie_O
Dennenappel
Cheesegirl
Sweety
Ambivalence
Guus
studiebol
Natural
Gizmo
Oasis
Gigi_
Floor
ekiaam87
Zora
Snoes
Xanna
TukTuk
Mida4you
Curious
Inge
Merai
Zwerver
Pien
Lady4
52 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
Irritant is dat Lady! Niet echt netjes... wij hebben ook vorige week woensdag het voorlopige koopcontract getekend, we gaan echt gelijk op samen met Bliss. Leuk! Maar bij ons hadden de verkopers al eerder getekend, waardoor gewoon duidelijk was dat de drie dagen bedenktijd ingingen nadat wij onze handtekening hadden gezet.
Niet dat het verder nog wat uitmaakt, maar ik zou wel even opmerken dat je het niet netjes van de vond en dat ze dat in het vervolg (bij andere klanten) beter kunnen communiceren. Dan geef je in elk geval feedback en ben jij het even kwijt ;-).
1 augustus duurt nog zo langggg he!? Ik wil nu zo graag verhuizen. Ik ga wel als de financiering helemaal rond is vast meubels kijken en bestellen, er schijnt een lange levertijd op te kunnen zitten.
Niet dat het verder nog wat uitmaakt, maar ik zou wel even opmerken dat je het niet netjes van de vond en dat ze dat in het vervolg (bij andere klanten) beter kunnen communiceren. Dan geef je in elk geval feedback en ben jij het even kwijt ;-).
1 augustus duurt nog zo langggg he!? Ik wil nu zo graag verhuizen. Ik ga wel als de financiering helemaal rond is vast meubels kijken en bestellen, er schijnt een lange levertijd op te kunnen zitten.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, echt leuk dat we zo gelijk op gaan! Krijgen jullie ook 1 augustus de sleutel? Daarin gaat Bliss toch een beetje sneller, haha.
Zodra ik de financiering rond heb, wil ik ook alle maten enzo even goed gaan opmeten. En inderdaad een bed, eethoek en gordijnen gaan bestellen. Leuk, leuk!
Vanaf vandaag staat het huis op Funda als 'Verkocht onder voorbehoud', dat voelt ook goed hoor!
Zodra ik de financiering rond heb, wil ik ook alle maten enzo even goed gaan opmeten. En inderdaad een bed, eethoek en gordijnen gaan bestellen. Leuk, leuk!
Vanaf vandaag staat het huis op Funda als 'Verkocht onder voorbehoud', dat voelt ook goed hoor!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ja, wij krijgen ook 1 augustus de sleutel. En gisteren stond het huis op Funda eindelijk ook op 'verkocht onder voorbehoud', omdat de drie dagen bedenktijd over waren denk ik. Dat voelt wel wat rustiger dan dat het nog te koop staat!
5 mei liep ik er even langs met een vriendin, en toen zag ik een stuk of 8 mensen op het balkon zitten/staan/hangen. Haha. Ik dacht echt heel even van heeeyy ga er eens af! Niet het huis trashen nu het verkocht is ;-). Maar anderzijds is het goed om te weten dat het balkon en de reling zoveel mensen houden, dat is goed voor toekomstige feestjes.
Ik heb er echt zin in, ook om meubels uit te gaan zoeken. We willen sowieso een mooie hoekbank, en sinds gisteren ben ik verliefd op die bibliotheekkast die Sisha postte in het topic over hoeveel boeken je hebt. Gordijnen is inderdaad ook wel een goede, en we willen de keuken vervangen. Ik kan niet wachten om naar de meubelboulevard te gaan
5 mei liep ik er even langs met een vriendin, en toen zag ik een stuk of 8 mensen op het balkon zitten/staan/hangen. Haha. Ik dacht echt heel even van heeeyy ga er eens af! Niet het huis trashen nu het verkocht is ;-). Maar anderzijds is het goed om te weten dat het balkon en de reling zoveel mensen houden, dat is goed voor toekomstige feestjes.
Ik heb er echt zin in, ook om meubels uit te gaan zoeken. We willen sowieso een mooie hoekbank, en sinds gisteren ben ik verliefd op die bibliotheekkast die Sisha postte in het topic over hoeveel boeken je hebt. Gordijnen is inderdaad ook wel een goede, en we willen de keuken vervangen. Ik kan niet wachten om naar de meubelboulevard te gaan
Sterre- Ratel
Sterre schreef:Ja, wij krijgen ook 1 augustus de sleutel. En gisteren stond het huis op Funda eindelijk ook op 'verkocht onder voorbehoud', omdat de drie dagen bedenktijd over waren denk ik. Dat voelt wel wat rustiger dan dat het nog te koop staat!
Haha, heerlijk enthousiasme!
Voor de sleuteloverdracht en het passeren van de akte, ga je nog een keer door het huis met de makelaar. Om te kijken of alles nog in goede staat is en er ondertussen geen geen vernielingen of beschadigingen zijn aangebracht. Dus mocht je balkon toch naar beneden komen, dan moeten de huidige bewoners dat nog laten repareren.
Lady4- Ratel
Ik kreeg vanochtend bericht dat de hypotheek rond is! Het huis wordt echt van mij! De hypotheekvestiging ligt inmiddels bij de notaris, alsdus de bank. Betekent dit dat ik de makelaar kan mailen dat de hyoptheek rond is en het huis deifinitief verkocht?
Ik ben blij!
Ik ben blij!
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Ik kreeg vanochtend bericht dat de hypotheek rond is! Het huis wordt echt van mij! De hypotheekvestiging ligt inmiddels bij de notaris, alsdus de bank. Betekent dit dat ik de makelaar kan mailen dat de hyoptheek rond is en het huis deifinitief verkocht?
Ik ben blij!
Wat leuk!! Wij hebben gisteren ook gehoord dat de financiering rond is! Finaal akkoord:) wij moeten nu ook naar de notaris.
OMG je bent vet stoer een huizeneigenaar!!!! STOER
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Lady4 schreef:Ik kreeg vanochtend bericht dat de hypotheek rond is! Het huis wordt echt van mij! De hypotheekvestiging ligt inmiddels bij de notaris, alsdus de bank. Betekent dit dat ik de makelaar kan mailen dat de hyoptheek rond is en het huis deifinitief verkocht?
Ik ben blij!
Wat leuk!! Wij hebben gisteren ook gehoord dat de financiering rond is! Finaal akkoord:) wij moeten nu ook naar de notaris.
OMG je bent vet stoer een huizeneigenaar!!!! STOER
Ik voel me ook STOER, mede doordat ik het allemaal in mijn eentje doe. Gisteravond allemaal leuke ideeën opgedaan voor een bed, eethoek, kleuren, etc. Zo leuk!
Lady4- Ratel
Leuk dat je eindelijk een huis hebt! Welke wijk is het geworden?
Gast- Gast
***yvonne schreef:Leuk dat je eindelijk een huis hebt! Welke wijk is het geworden?
Laatst aangepast door Lady4 op wo 27 jul 2011 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
Zo! Dat heb je razend snel voor elkaar gekregen! Gefeliciteerd meis! Je hebt het als geen ander verdiend!
Gast- Gast
Thank ABE! Het was inderdaad snel rond qua hypotheek. Komt denk ik ook doordat ik al langere tijd wist wat ik wel en niet kon lenen en dat ik uiteindelijk ruim hieronder uitgekomen ben. Had ook geen problemen verwacht, maar het is toch weer een mijlpaal(tje) als je het bericht krijgt dat het definitief rond is.
Lady4- Ratel
Jaaa ik hoop echt dat ik dat bericht ook snel krijg, want om de koop door te laten gaan, moet het vóór 23 mei rond zijn geloof ik! Stress!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Jaaa ik hoop echt dat ik dat bericht ook snel krijg, want om de koop door te laten gaan, moet het vóór 23 mei rond zijn geloof ik! Stress!
Niet teveel stressen meid, ik heb al meerdere keren meegemaakt dat mensen nog 1 of 2 weken langer de tijd kregen voor het rondkrijgen van de hypotheek (bij de huizen die net voor mijn neus werden weggekocht en ik steeds hoopte dat ze het financieël niet rond zouden krijgen).
Bel anders morgen even met je je hypotheekverstrekker, hoe de zaken ervoor staan. Heb je al een offerte getekend ofzo?
Lady4- Ratel
Leuk om dit topic even terug te lezen.
Inmiddels nog maar vijf dagen tot de sleutel van mijn huis! Eethoek, boxspring, dressoir en in betweens zijn in bestelling en gisteren een goede slag geslagen bij de Ikea. Ik heb er zin in!
Inmiddels nog maar vijf dagen tot de sleutel van mijn huis! Eethoek, boxspring, dressoir en in betweens zijn in bestelling en gisteren een goede slag geslagen bij de Ikea. Ik heb er zin in!
Lady4- Ratel
Ostara schreef:Leuk!! Moet er nog veel gebeuren??
Nee! Er worden eind deze maand nog tuindeuren geplaatst en ik wil 1 muur opnieuw behangen met glasvezel benhang en die dan heel lichtroze maken. Verder is het een beetje afhankelijk van wat ik aantref als het huis leeg is. Kan best zijn dat er dan toch nog wat muren gesaust moeten worden, maar veel meer dan dat zal het niet zijn.
Lady4- Ratel
Wat fijn Lady! Nog maar heel even en je hebt de sleutel!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Wat fijn Lady! Nog maar heel even en je hebt de sleutel!
3 nachtjes!
Lady4- Ratel
Ga je ook foto's plaatsen van hoe het uiteindelijk geworden is? Wat is het snel gegaan, zeg!
Gast- Gast
Alex schreef:Ga je ook foto's plaatsen van hoe het uiteindelijk geworden is? Wat is het snel gegaan, zeg!
Jazeker! Duurt nog wel een paar weekjes denk ik hoor!
Lady4- Ratel
Oehh spannend, het is bijna zover! Ik kom wel een keer een weekendje bij je logeren, zodat ik je huis met eigen ogen kan aanschouwen Deal?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Gezellig Bliss!
Lady4- Ratel
Hee Lady! Gefeliciteerd met de sleutel Is het bij jou ook goed gegaan vandaag? Geen rare ontdekkingen in je nieuwe huisje? Hier gelukkig wel, super leuk om er nu echt in te kunnen en te beginnen met klussen en verhuizen
Veel plezier en succes de komende tijd!
Veel plezier en succes de komende tijd!
Sterre- Ratel
Dank je wel Sterre. Jullie ook gefeliciteerd! Hoe voelt het?
Vanochtend bij de oplevering hield de afzuigkap er spontaan mee op. Erg vervelend, maar gelukkig gebeurde het op dat moment. Ik heb uiteindelijk geld van de verkopers gekregen en daarmee zal ik zelf een nieuwe afzuigkap aanschaffen. De verkoper wil hem eventueel nog wel voor mij monteren.
Voor de rest geen gekke dingen ontdekt. Het is gewoon een heerlijk huis en ik voel me er nu al op en top gelukkig ermee! Vandaag heb ik, samen met ouders, zusje en vriendinnen alles schoongemaakt. Mijn eethoek heb ik opgehaald met mijn vader en we hebben muurverf en verfspullen gekocht. Morgen ga ik sausen, samen met een vriendin. Morgenavond moet ik jammer genoeg weer gewoon werken.
En die tuin, fantastisch! Heel veel zon en we hebben er al heerlijk zitten koffiedrinken.
Het liefst zou ik er nu nog even heen gaan, maar ik denk dat ik dat toch morgen maar weer doe. Ga zometeen nog even langs de Gamma en daarna heb ik het ook wel gehad. Maar dat het zo goed voelt, is een goed teken.
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag, Sterre?
Vanochtend bij de oplevering hield de afzuigkap er spontaan mee op. Erg vervelend, maar gelukkig gebeurde het op dat moment. Ik heb uiteindelijk geld van de verkopers gekregen en daarmee zal ik zelf een nieuwe afzuigkap aanschaffen. De verkoper wil hem eventueel nog wel voor mij monteren.
Voor de rest geen gekke dingen ontdekt. Het is gewoon een heerlijk huis en ik voel me er nu al op en top gelukkig ermee! Vandaag heb ik, samen met ouders, zusje en vriendinnen alles schoongemaakt. Mijn eethoek heb ik opgehaald met mijn vader en we hebben muurverf en verfspullen gekocht. Morgen ga ik sausen, samen met een vriendin. Morgenavond moet ik jammer genoeg weer gewoon werken.
En die tuin, fantastisch! Heel veel zon en we hebben er al heerlijk zitten koffiedrinken.
Het liefst zou ik er nu nog even heen gaan, maar ik denk dat ik dat toch morgen maar weer doe. Ga zometeen nog even langs de Gamma en daarna heb ik het ook wel gehad. Maar dat het zo goed voelt, is een goed teken.
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag, Sterre?
Lady4- Ratel
Gefeliciteerd, Lady4!
Edit: En Sterre ook!
Edit: En Sterre ook!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Ons eerste huis gekocht!!! Dit weekend verhuisd :)
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Ons eerste huis gekocht!!! Dit weekend verhuisd :)
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: