25-jarig jubileum
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
25-jarig jubileum
Hallo,
Ik ben bezig om samen met mijn broer en zusje het 25-jarig huwelijksjubilieums feestje te organiseren voor mijn ouders.
Nu heb ik de opdracht gekregen om uitnodigingen te maken.
En ook om er een briefje bij in te doen waar we ze vragen om bijvoorbeeld iets persoonlijks te maken.
Nu heb ik een paar vraagjes/ideeën nodig:
* Waar kun je leuke (goedkope) uitnodigingen maken?
* Of kan dat ook gewoon een uitnodiging op een a4-papier?
* Wat is een leuke tekst om op deze uitnodiging te zetten?
En voor het persoonlijke cadeau van de gasten zitten wij te denken aan een a4-tje met een herrinnering aan hun.
Dit kun je dan allemaal in een map samen bundelen, en het op deze manier geven.
Nu hoorde ik laatst van een ander feest, om iedereen een fles wijn te laten kopen. En er zelf een etiket op te plakken. Mijn ouders houden allebei wel van een wijntje. Maar je kunt zo'n etiket niet bewaren, en dat is wel zonde eigenlijk. Want ook daar komt iets persoonlijks op te staan.
Of heeft iemand anders hier een idee voor?
Alvast bedankt!
Ik ben bezig om samen met mijn broer en zusje het 25-jarig huwelijksjubilieums feestje te organiseren voor mijn ouders.
Nu heb ik de opdracht gekregen om uitnodigingen te maken.
En ook om er een briefje bij in te doen waar we ze vragen om bijvoorbeeld iets persoonlijks te maken.
Nu heb ik een paar vraagjes/ideeën nodig:
* Waar kun je leuke (goedkope) uitnodigingen maken?
* Of kan dat ook gewoon een uitnodiging op een a4-papier?
* Wat is een leuke tekst om op deze uitnodiging te zetten?
En voor het persoonlijke cadeau van de gasten zitten wij te denken aan een a4-tje met een herrinnering aan hun.
Dit kun je dan allemaal in een map samen bundelen, en het op deze manier geven.
Nu hoorde ik laatst van een ander feest, om iedereen een fles wijn te laten kopen. En er zelf een etiket op te plakken. Mijn ouders houden allebei wel van een wijntje. Maar je kunt zo'n etiket niet bewaren, en dat is wel zonde eigenlijk. Want ook daar komt iets persoonlijks op te staan.
Of heeft iemand anders hier een idee voor?
Alvast bedankt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: 25-jarig jubileum
'Na 25 jaar nog steeds gek op elkaar'
Graag nodigen wij u uit om dit feest met ons te vieren op [datum] om [tijd] in/bij [locatie].
Je kunt de kaart namens je ouders versturen, namens het hele gezin of namens jullie als kinderen.
Graag nodigen wij u uit om dit feest met ons te vieren op [datum] om [tijd] in/bij [locatie].
Je kunt de kaart namens je ouders versturen, namens het hele gezin of namens jullie als kinderen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Een uitnodiging op A4 kan wel hoor. Ik zou hem dan staand houden en dan doormidden vouwen, zodat je hem neer kunt zetten op de dan brede kant zeg maar, snap je? Op de buitenkant een afbeelding en binnenin de uitnodiging, lijkt mij prima!
Van die flessen wijn zou je dan ook een foto kunnen maken en dat dan bundelen. Dan hebben ze de flesjes wijn, maar ook de herinnering.
Van die flessen wijn zou je dan ook een foto kunnen maken en dat dan bundelen. Dan hebben ze de flesjes wijn, maar ook de herinnering.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Een foto kan natuurlijk ook, duhuh!
Burn- Lady Post-a-lot
Als je kiest om zelf te printen op a4 (of ze doorknipt op a5) dan zou ik wel wat steviger papier kopen. Dan ziet het er net wat chiquer uit.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Goede tip! Dankje!
Burn- Lady Post-a-lot
Heb je geen trouwfoto van je ouders online? Dan kan je daar een uitnodigingskaart mee (laten) maken.
Wat bij mijn oom & tante gedaan was toen ze 25 jaar getrouwd waren; iedereen had gekleurd papier in een driehoek geknipt en dat in een slinger gemaakt, dus iedereen had de punten gemaakt. En daarop werd een herinnering gezet van die 25 jaar. Het was heel kleurig en super leuk gedaan.
Wat bij mijn oom & tante gedaan was toen ze 25 jaar getrouwd waren; iedereen had gekleurd papier in een driehoek geknipt en dat in een slinger gemaakt, dus iedereen had de punten gemaakt. En daarop werd een herinnering gezet van die 25 jaar. Het was heel kleurig en super leuk gedaan.
Gast- Gast
Laatst heb ik met een vriendin voor haar ouders ook een uitnodiging gemaakt en toen hebben we gewoon een trouwfoto ingescand. En die gebruikt. Zij had iedereen via de mail een uitnodiging gestuurd, dus niet laten afdrukken.
Toen mijn vader 60 werdt hebben wij een fkinderfoto op mooi dik papier gewoon geprint (foto was wel mooi bewerkt) in zwart wit, maar goed het was ook een zwart/wit foto en dat zal bij jouw ouders vast niet zo zijn (wel zo dat het een kaart was die in een enveloppe paste).
Verder hadden we een filmpje gemaakt met allemaal trouwfoto's die gewoon tijdens het feest op een beamer werdt afgespeeld, gewoon op de achtergrond. Was heel leuk omdat er ook veel neven en nichten op stonden die nu inmiddels volwassen zijn en er met hun eigen kinderen waren! En verder ook wat hoogtepunten uit hun huwelijk zoals de geboortes van de kinderen, foto's van de huwelijksreis, dat soort dingen.
Misschien is het leuk om te vragen of iedereen een foto wil mailen/ opsturen waar je ouders op staan met een kort verhaaltje (van de afgelopen 25 jaar), dat af laten drukken in een album met tekst en al?
Toen mijn vader 60 werdt hebben wij een fkinderfoto op mooi dik papier gewoon geprint (foto was wel mooi bewerkt) in zwart wit, maar goed het was ook een zwart/wit foto en dat zal bij jouw ouders vast niet zo zijn (wel zo dat het een kaart was die in een enveloppe paste).
Verder hadden we een filmpje gemaakt met allemaal trouwfoto's die gewoon tijdens het feest op een beamer werdt afgespeeld, gewoon op de achtergrond. Was heel leuk omdat er ook veel neven en nichten op stonden die nu inmiddels volwassen zijn en er met hun eigen kinderen waren! En verder ook wat hoogtepunten uit hun huwelijk zoals de geboortes van de kinderen, foto's van de huwelijksreis, dat soort dingen.
Misschien is het leuk om te vragen of iedereen een foto wil mailen/ opsturen waar je ouders op staan met een kort verhaaltje (van de afgelopen 25 jaar), dat af laten drukken in een album met tekst en al?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
ik weet een site waar je zelf wijnwikkels kan maken en die moet je dan om de wijnfles plakken, deze kunnen ze dus wel bewaren. Ik zal eens even gaan zoeken hoe die site ook alweer heet.
edit: www.party-gifts.nl en dan bij werktekeningen
edit: www.party-gifts.nl en dan bij werktekeningen
Gast- Gast
Bedankt ladies voor de tips!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: