Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaginale schimmelinfectie --> zalf vraagje

+4
Petteflet
Muppie
Sweety
Monte
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vaginale schimmelinfectie --> zalf vraagje - Pagina 2 Empty Re: Vaginale schimmelinfectie --> zalf vraagje

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:54

Lejow schreef:De pillen hielpen bij mij ook nooit en daarbij vond ik ze nog vies ook.. Had de dag erna altijd het idee compleet leeg te lopen ..Rolling Eyes Ik moest echt altijd aan de zalf.

+1

haat aan die (k*t)eieren!! Ik was zo blij toen ik flucozanol had uitgevonden, dat werkt bij mij altijd!

Ik ben er voor bij de gynaecoloog geweest en nu slik ik een tijd iedere 4 weken flucozanol om te voorkomen, zoooo fijn!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaginale schimmelinfectie --> zalf vraagje - Pagina 2 Empty Re: Vaginale schimmelinfectie --> zalf vraagje

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:09

In Engeland was het zo ideaal, daar kon je gewoon een duo-set van flucanozol pil en clotrimazol zalf krijgen bij de drogist. Dus zonder recept, gewoon zelf pakken. Aangezien ik nogal eens last hier van heb, was dat echt een uitkomst. Wilde aan het einde nog wat inslaan, maar helaas kost het wel redelijk wat geld (twaalf euro ongeveer per setje) dus dat ging even niet. Maar heb nog wel aardig wat zalf klaar liggen mocht het nodig zijn :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:12

Ik heb ook wel eens die eieren gehad. Kon dan ook echt niet gaan liggen zonder inlegkruisje in mijn boxer.. wat een zooi geven die dingen. Ook kan ik ze niet zo goed verdragen. Het begon van binnen erg te branden en te steken. Maar na 3 eitjes was de infectie wel weg gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Monte do 21 apr 2011 - 7:51

*

Laatst aangepast door Monte op za 12 okt 2013 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow do 21 apr 2011 - 7:53

Monte schreef:Ik geloof dat ik weer terug moet naar de dokter. Na 6 dagen smeren heb ik nu jeuk op plekken waar ik nooit last van had. Het ziet ook veel roder, dat zal vast niet de bedoeling zijn No

Heb ik ook gehad.. bleek ik een soort allergische reactie gehad te hebben op de zalf..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Monte do 21 apr 2011 - 7:57

Lejow schreef:
Monte schreef:Ik geloof dat ik weer terug moet naar de dokter. Na 6 dagen smeren heb ik nu jeuk op plekken waar ik nooit last van had. Het ziet ook veel roder, dat zal vast niet de bedoeling zijn No

Heb ik ook gehad.. bleek ik een soort allergische reactie gehad te hebben op de zalf..
Oh echt? Ik lees wel ervaringen op internet over deze zalf en iedereen komt eigenlijk tot de conclusie dat het je huid alleen maar (meer) kapot maakt. Grrr waarom krijg ik niet gewoon een paar pilletjes om te slikken, veel sneller en minder pijnlijk
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 9:09

Ik heb jaren lopen k*tten met gyno-daktarin. Elke 2 weken was de infectie terug. Toen kreeg ik fluconazol, wat een verademing! Toch kwam het elke maand terug, maar ik had niet de ene week last en de andere week niet, gek werd ik ervan. Nu ben ik zwanger en mag ik geen fluconazol, en heb sinds vorige week weer een infectie, dus weer gyno. Eerste werkte niet, nu weer 3 hopen dat dit wel werkt. Ondertussen heb ik al 8 jaar in meer of mindere mate infecties, soms ist even weg (halfjaar hooguit) maar het blijft terugkomen.

Gast
Gast

Bericht  Silver do 21 apr 2011 - 10:39

Ik ben gestopt met kuren zalfen e.d. Voor daar beneden *zowel blaas als vaginale ontsteking*
Ik ga het klinkt misschien heel raar. Boven een pan/pot met kokend (beetje afgekoeld) heet water met pure camille op de wc zitten. Ik blijf daar 20-30 min boven zitten (soort van stomen) en herhaal dat 2x daags en naar 3 dagen worden de klachten minder. Vooral wat de blaasontsteking betreft ben ik nu al bijna een jaar kuurvrij. Vaak kwam er dan achter een blaasontsteking een vaginale ontsteking. Je kan het proberen...... Rolling Eyes

Die pan/pot staat dus in je wc bak. Als je diepspoeler hebt is het wel even puzelen maar is het ook mogelijk. Succes en beterschap..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  ExpressoB vr 22 apr 2011 - 6:52

ik zweer bij Bioclin
je hebt verschillende soorten ervan, ik heb de zalf dit kan je zowel uitwendig als inwendig gebruiken, zit een speciaal 'tuutje' bij

kost iets van 11 euro
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: