Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!!

+6
Teddyaapje
Kat1980
Rumble
Tazz
Mida4you
Susan
10 plaatsers

Ga naar beneden

Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!! Empty Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:36

PICCALILLY!!!!!!

Bij H. had ik daar ook zoooooooo'n zin in!
Soms gingen er twee tot drie potten in de week erdoor.
En dan op een bruine boterham met kaas en een lekkere laag piccalilly op!

Maar helaas, manlief is werken...
Ik moet dus wachten tot morgen.
Wat kan ik hier nu van balen haha. bounce

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!! Empty Re: Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:39

Ooh, ik had helemaal gemist dat je weer zwanger bent!

Gefeliciteerd! Very Happy

Gast
Gast

Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!! Empty Re: Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:42

Oh haha. Dank je wel!

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 13 apr 2011 - 7:48

Ik had altijd zin in bepaald eten en dat ging ik dan kopen, maar tegen etenstijd had ik er totaal geen trek meer in. Of ik ging boodschappen doen en had enorm veel trek in bloemkool, maar de dag er na begreep ik niet waarom ik dat ooit lekker had gevonden. Mijn eetlust was echt totaal in de war.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:54

Dat heb ik ook wel hoor.
Als ik in de ochtend aan het avondeten denk begin ik al te kokhalzen.
Dan maakt mijn man iets waarvan hij weet dat ik het lekker vind maar het staat me zooo tegen!

Maar bij H. bleef ik zin houden in piccalilly. Wanneer ik er ook zin in had.
Het is vaak genoeg voorgekomen dat ik om 3u `s nachts beneden een boterham met kaas en piccalilly zat te eten :P

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 13 apr 2011 - 7:57

Toen ik zwanger was van Yrsa had ik steeds zo'n trek in Indisch. Er lag een Indisch kookboek op de wc dat ik echt uit mijn hoofd kende op een gegeven moment, zo vaak zat ik erin te bladeren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Mida4you wo 13 apr 2011 - 8:00

Ik had tijdens mijn zwangerschap een verslaving aan appelsap en waterijsjes ( waterijsjes omdat het zo ongelooflijk heet was toen ik zwanger was )
Ik stond op met appelsap en ging er mee naar bed lol!

Owja en ik kon geen genoeg krijgen van goud kiwi's!!!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Tazz wo 13 apr 2011 - 10:04

Ik heb eigenlijk geen idee wat dat is.. Embarassed

Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik vooral heel veel fruit. En bij de tweede CHOCOLADE! en nu geef ik nog BV en blijft mijn lichaam erom vragen, door de hormonen denk ik. Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik vanaf nu ermee ga stoppen, hoop dat het me lukt. Want ik zit 's avonds ook op de bank met de gedachte: Ik wil het, ik wil het ik wil het! :shock:
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rumble wo 13 apr 2011 - 10:53

Misschien hebben je buren Picalilly in huis? angel

Hier zijn de perenijsjes van Festini niet aan te slepen.. Ik eet er echt twee per dag ofzo! Ook de Chocomel moet het bezuren, er gaan echt pákken per week doorheen...
Nouja, ben over 9 dagen uitgerekend dus zo lang verwacht ik deze verslaving niet meer haha.

Succes met het wachten, Hazeltje!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Kat1980 do 14 apr 2011 - 1:58

Tazz schreef:Ik heb eigenlijk geen idee wat dat is.. Embarassed

Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik vooral heel veel fruit. En bij de tweede CHOCOLADE! en nu geef ik nog BV en blijft mijn lichaam erom vragen, door de hormonen denk ik. Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik vanaf nu ermee ga stoppen, hoop dat het me lukt. Want ik zit 's avonds ook op de bank met de gedachte: Ik wil het, ik wil het ik wil het! :shock:

Hier bij beide zwangerschappen een enorme chocolade verslaving (en het dan gek vinden dat ik 20 kg aankwam Embarassed ) Nu heb ik mezelf dus een chocolade verbod opgelegd, omdat de laatste 2,5 kg er echt af moet (en verder ook op mijn eten letten hoor). Maar goh, wat is dat soms moeilijk... Zeker tijdens mijn maandelijkse periode Cry
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Teddyaapje do 14 apr 2011 - 2:15

Misschien moet je maar een grote voorraad piccalilly in huis halen!

Ik had altijd de hele week zin in kroket, en als we dan in het weekend eindelijk frietjes aten dan smaakte die kroket voor geen meter!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:57

Ik heb helemaal geen rare eetgewoontes... Kan dat nog komen? Alleen dingen die ik nu niet meer lus, maar geen overdreven trek in bepaalde dingen..

Gast
Gast

Bericht  JD do 14 apr 2011 - 3:52

Joh, ik heb ook gemist dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!

En sja...hier nu al vanaf ik chocolade mocht een chocoladeverslaving, dus als ik ooit zwanger wordt zal ie wel 10x zo erg worden... smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  L!ND@ do 14 apr 2011 - 5:41

Ik heb een verslaving aan M&M's overgehouden....Die gewone, bruine zak. En ik heb enorm veel chinees gegeten, pittig graag!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Dora do 14 apr 2011 - 5:42

En heb je je picalily (of zoiets) al?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 6:03

Jaaaaaaaa! Manlief is vanmorgen meteen boodschappen gaan doen!
Hij heeft maar gelijk 3 potten meegenomen dus ik kan vanavond mijn hart ophalen hahaha.

Oeh, die bruine m&m's.... Erg lekker. Maar die blauwe zijn ook lekker!
Nee, laat ik daar maar gewoon niet aan beginnen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 6:57

Hee zeg het moet er straks ook allemaal weer af he!! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:01

Haha, jaja... Maar dit is niet zo heeeeeeeeel ongezond :P
En je weet het he... Vanaf april sta ik ingeschreven bi jde fysio haha.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 14 apr 2011 - 7:35

Bazyle schreef:Ik heb helemaal geen rare eetgewoontes... Kan dat nog komen? Alleen dingen die ik nu niet meer lus, maar geen overdreven trek in bepaalde dingen..

Ik ook niet, alleen ik was gek op koffie en die vind ik momenteel niet zo.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:41

Ik was normaal gek op chips ( at ook zeker wel 4 hele zakken p week Neutral ) Vind het nu niet meer echt lekker... gelukkig! haha. Maar.. daar is weer een andere verslaving voor gekomen: Tosti's cheers Ook kan ik niet genoeg krijgen van een gewone geroosterde boterham met boter en kaas..hmm

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:17

Tazz schreef:Ik heb eigenlijk geen idee wat dat is.. Embarassed

Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!! 1227089622_hak_piccalilly

Mijn vader eet dit vaak als mijn moeder deze combi maakt : bloemkool, gekookte aardappelen en een gehaktbal. Hij prakt het dan bij elkaar en gooit er piccalilly op pale Het smaakt een beetje zuur en is oa gemaakt van augurken, zilveruitjes en wortel

Mijn eetverslaving was alles van de patatzaak en chips ! Heerlijk vond ik dat al dat vette eten. Maar ik mocht van mezelf maar 1 keer in de week daar iets halen als avondeten. En mocht van mezelf maar 1 zak chips per week leegeten smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: