Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat ga jij door de week naar bed?

+48
Mariposa
Beachgirl
ladycat
Rapunzel
Moonlight
Flip Fluitketel
SleepingBeauty
Qiara
Suus
studiebol
Flinder
minoessepoes
bo
Zwerver
Mari
Toet
Mizz_S
Serena
mo-lola
Jeanette
Oasis
Atelier Madame
Koffieleut
Mida4you
Melis1985
Kaboutertje
Snoes
girli
Flippin' Bitch
Blond
smooch
Jezzie
Sugarfall
Jules
Vlinderrr
Ugly Betty
Sundae
Caramba
Arwyn
Fearie
banjer49
Tyrael
Sjaantje
Curious
Monte
Susan
_Lacey_
Champagne
52 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe laat ga jij door de week naar bed? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat ga jij door de week naar bed?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 8:12

Tussen 22:00 en 23:30 gaat bij ons het licht uit.

Ben ik afgepeigerd/ziekjes dan wordt het wel eens heel erg vroeg of heb ik een gelegenheid/ben ik juist nog heel fit dan wordt het soms wel eens later. Maar doordeweeks voornamelijk de genoemde tijden.

Op het weekend is geen peil te trekken, maar tot diep in de nacht opblijven maakt me niet echt gelukkig meer, vast ouderdom laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat ga jij door de week naar bed? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat ga jij door de week naar bed?

Bericht  Flip Fluitketel do 14 apr 2011 - 8:27

Meestal rond 22.30/23.00
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Moonlight vr 15 apr 2011 - 7:26

Doordeweeks lig ik er meestal rond 23:00 in, en voordat ik slaap is het vaak wel 23:30 of 00:00 Very Happy In de weekenden maakt het me niets uit. Gewoon wanneer ik zin heb.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Rapunzel vr 15 apr 2011 - 7:47

Tussen 22:30 en 23:00. Het duurt meestal nog een half uur tot een uur voordat ik slaap (als ik überhaupt in slaap kom) ik ben nogal een slechte slaper, meestal zit ik met zoveel dingen in mijn hoofd die ik niet van me af kan zetten. Dan slaap ik 3 nachten bijna niet en dan ben ik uiteindelijk zo uitgeput dat ik de vierde nacht wel slaap en dan de volgende nacht weer slecht... Merk wel dat ik veel rustiger slaap als ik vrij heb of weekend heb. Omdat ik dan niet aan mijn werk denk en nog even kan blijven liggen 's ochtends.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ladycat vr 15 apr 2011 - 8:19

Tussen 1:00 en 3:00
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 9:23

Standaard te laat..

Neem elke dag het voornemen om voor 23.00 uur in bed te liggen. Maar het is de laatste dagen bijvoorbeeld 01.00. Ja, dan voel ik me brak ja de volgende ochtend. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 9:29

ladycat schreef:Tussen 1:00 en 3:00
Dan kun je mij na 3 dagen opvegen.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 15 apr 2011 - 9:58

tussen 23.00 en 23.30
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Beachgirl vr 15 apr 2011 - 10:01

Purple schreef:
ladycat schreef:Tussen 1:00 en 3:00
Dan kun je mij na 3 dagen opvegen.

mij na 1 dag... Sleep
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 20:55

Meestal tussen 22:45 en 23:15 uur

Gast
Gast

Bericht  Mariposa za 16 apr 2011 - 3:57

Meestal tussen 0.00 en 3.00. Ben een echt avond/nachtmens. Zou wel willen dat ik voor twaalven kon slapen aangezien ik er meerdere keren per week om 6.30 uit moet en ik toch wel minimaal 7 uur slaap nodig heb. Maar door mijn biologische klok en wisselende diensten krijg ik er niet echt een vast ritme in. Aan het eind van de week ben ik dan meestal ook uitgeput en moet ik echt m'n slaap weer inhalen.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Bolleke za 16 apr 2011 - 3:57

Ik ga meestal tussen 21.30 en 22u naar boven, dan lees ik nog wat en het ligt eraan hoe laat het word, soms vallen mijn ogen na een kwartier al dicht, en soms pas om 23.30.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 5:54

Door de weeks best vroeg. Maar ik vind het gewoon heerlijk om in bed tv te kijken. Mijn vriend is veel weg 's avonds en dan komt het wel eens voor dat ik rond 20.00 uur in bed lig. Echt slapen doe ik dan pas rond 22.30.

In het weekend is het heel verschillend.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:48

Meestal zo tussen middernacht en 2 uur.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 14:26

Dijn82 schreef:Meestal zo tussen middernacht en 2 uur.
+1

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 16 apr 2011 - 22:41

Heel vroeg. Meestal tussen 20.45-21.15.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Inge_ zo 17 apr 2011 - 2:56

Meestal rond een uur of 2.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  ilse3 zo 17 apr 2011 - 7:42

Reeza schreef:Meestal rond 23:00/23:30. Wil wel eerder maar ik zit vaak véél te lekker op de bank :P
oh wat herkenbaar, dat heb ik ook altijd en ik neem me iedere keer weer voor om eerder te gaan maar het lukt gewoon nooit haha
ilse3
ilse3
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: