Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huis ongelukjes met je kindje

+2
VeryCherry
Koeboe82
6 plaatsers

Ga naar beneden

huis ongelukjes met je kindje Empty huis ongelukjes met je kindje

Bericht  Koeboe82 ma 6 dec 2010 - 0:22

Voel me vreselijk schuldig!
Ik was net aan het strijken,ons zoontje was aan het spelen komt aan lopen en houd zo zijn handje op de strijk ijzer!
Schrok me rot!
Meteen gekoeld, blaar op zijn vingertje, meteen huisarts gebeld we konden meteen even komen, zalf er op verbandje, maar die trok hij er meteen af.
Hij word helemaal panisch van pleisters enzo.

Het komt vast wel goed, hij huilt op dit moment heel erg.

Ik voel me zo vreselijk schuldig!!
Ik doe nooit huishuidelijke klusjes met hem in de buurt, hij was zo lief aan het spelen, ik dacht kan wel snel even wat strijken, en nu dit! Mad
Ik kan mijn verhaal ook niet kwijt aan mijn familie ofzo die hebben toch een vooroordeel klaar.

Het ging zo super snel zeg! Ik zet even de strijk ijzer recht op om het strijk goedgoed te legen en het was al gebeurd!

Hebben jullie wel eens van die huis,tuin en keuken ongelukjes gehad met je kleintje?
Hoe reageerde je omgeving er op?

Ik zei tegen de assistent : Je hoort dit meestal van een ander, je denkt gebeurd mij niet ik let goed op. Maar was echt een fractie van een seconde!

Misschien warrig verhaal, maarmoest hem ff kwijt
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huis ongelukjes met je kindje Empty Re: huis ongelukjes met je kindje

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:25

ach joh, dat soort dingen gebeuren! Daar zijn het kinderen voor. Ik heb ook mijn kont wel eens gebrand aan de kachel, ik heb mijn vingers ontelbaar vaak tussen de deur gehad, toen ik wat ouder was en heb ik wel eens tijdens het spelen schoonmaakmiddel in mijn ogen gekregen.

Mijn man is laatst nog per ongeluk tegen de deurpost gelopen met onze dochter op de arm, het ging niet hard, maar je schrikt er flink van en daarna gebeurd het nooit weer. Waarschijnlijk heeft je zoontje nu goed geleerd dat je strijkijzer flink warm is en dat ie daar de volgende keer niet meer aan moet komen!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 6 dec 2010 - 0:26

Wat vervelend zeg! Hopelijk knapt je ventje snel op!
Ik heb ook wel is van die ongelukjes met mijn zoontje gehad. Bij mijn schoonmoeder kreeg hij hete thee over zich heen. *ze had haar kopje laten staan, ik was zelf niet in de kamer* Hij heeft zijn hand is op de gourmetplaat gelegd om te voelen of hij al warm was zodat we konden beginnen met eten. Zelfde verhaal met de open haard buiten bij mijn ouders, daar heeft ie ook een keer zijn hand opgelegd. Aan alle keren heeft hij gelukkig niks overgehouden, maar ik ben me kapot geschrokken. Oja, hij heeft ook een keer luchtverfrisser gedronken omdat het zo lekker rook. Huisarstenpost gebeld en toen moest ik hem maar ontbijtkoek geven.

Maar het helpt niet om je schuldig te voelen, ongelukjes gebeuren nou eenmaal meid.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:27

Gatsie, dat is schrikken zeg! Maar nu let je vast in het vervolg nog beter op.

Ik heb nooit ongelukjes gehad met mijn dochter, ik doe ook nooit gevaarlijke klusjes als ze wakker is. Behalve dan de wat bijna-struikel-partijen als ze ineens onverwacht achter me zat of stond.

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 6 dec 2010 - 6:14

Hier ook wel wat ongelukjes gehad. De ergste was toen ze 5 maanden was. Mijn vriend was met haar aan het spelen en rolde haar heen en weer, toen is haar elleboog uit de kom geschoten en moesten we naar het ziekenhuis.
Handje op een heet strijkijzer heeft ze hier ook gedaan, niet bij ons maar toen oma aan het strijken was. Ze had toen ook een klein blaartje (en weet nu heel goed dat een strijkijzer heet is, ze wijst ernaar en zegt heet). Afgelopen week viel ze van een stoel af waar ze op was gaan staan. Ze is met dansen hard tegen de punt van de tafel aan gevallen en heeft een week met een blauw oog gelopen toen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:19

Twellie schreef:Gatsie, dat is schrikken zeg! Maar nu let je vast in het vervolg nog beter op.

Ik heb nooit ongelukjes gehad met mijn dochter, ik doe ook nooit gevaarlijke klusjes als ze wakker is. Behalve dan de wat bijna-struikel-partijen als ze ineens onverwacht achter me zat of stond.
Jij hoeft ook niet perse een gevaarlijk klusje te doen......er zijn wel meerdere manieren voor een huis tuin en keuken ongelukje...ps, ik weet niet hoe oud je dochter is maar ze zal vast niet heel oud zijn dus let op je woorden je bent er nog niet :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:23

Ik kan intussen een heel boek vol schrijven.....
Merle is van de week van 3 tredes naar beneden gekukkeld...Indy was van boven gekomen en dat had ros niet gehoord en merle was meteen op de trap af gegaan...tsja effe flink schrikken en meteen het hekje maar dicht doen..
Merle heeft met haar vinger ook tussen het hekje gezeten. Indy wilde deze heel lief dicht maken zodat ze niet naar boven kon...vinger ertussen topje gebroken en 3 hechtingen rijker
Indy en Merle zijn beide geen ik zit rustig om mijn kont kinderen dus menige blauwe plekken al van het vallen etc.

Ongelukjes gebeuren nu eenmaal, zo lang je er niet expres voor zorgt dat er dingen gebeuren is het prima toch.....Kids worden nu eenmaal groot d.m.v. vallen en opstaan en vooral experimenteren

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:05

Vervelend maar die dingen gebeuren gewoon.

Ciske is hier een keer van de trap gevallen waar ik bij was. Hij mag van mij altijd zelf naar beneden maar dal oop ik eerst (zodat ik hem eventueel op kan vangen).
Deze keer was hij al onderweg voodat ik er was, ik riep nog dat hij moest wachten maar het was al te laat. Doordat ik riep, werd hij ws afgeleid en stapte hij mis.

Verder tot nu toe geen ongelukjes (klop, klop)

Gast
Gast

Bericht  bella ma 6 dec 2010 - 8:11

En wat voel je je dan vreselijk he?
Wij hebben een verwarming die niet heet word!
Blaast warme lucht zeg maar.
Nooit bij nagedacht dat de buizen wel heet worden!
En ja hoor, die had mijn dochter even goed beet!
Flinke blaren ook!
Inderdaad ook een zalfje gekregen! (zilverzalf?)
Een goeie week gebruikt, en inmiddels is er niks meer van te zien,
maar oh wat heb ik mij ontzetten schuldig gevoeld!
Voordeel is wel dat ze nu bij elke verwarming bedenkt dat het ding heet is, en er niet meer aan komt!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:33

Oh wat vervelend! Ik snap dat je je schuldig voelt, maar je hebt het toch niet expres gedaan..

Mijn zoontje is toen hij zes maanden oud was van het bed af gevallen...ik liep heel even snel naar de woonkamer om iets te pakken en BOEM daar lag hij al op de grond. Het bed was ook best hoog want we hadden er twee matrassen op liggen. Hij huilde als een idioot en ik ben daarna ook meteen naar de dokter gegaan, je weet maar nooit. Wat voelde ik me toen klote zeg, en nu nog steeds wel eens als ik eraan denk dat het voorkomen had kunnen worden.

Ook ben ik toen hij een maand of 10 was met hem van de trap af gevallen. Ik weet nog steeds niet zeker of hij met z'm hoofdje op de stenen is gekomen maar hij huilde toen ook flink. Gelukkig was het daarna allemaal wel over (ik was alleen bont en blauw).

En ook bijna ongelukjes met de commode enzo, dat hij zich ineens omdraait..

Vandaag is hij toevallig nog tegen de tafel rand gevallen en zijn oor is helemaal dik en blauw. Ik vind het heel erg rot maar dat soort dingen gebeuren gewoon.

Ook heeft hij al een paar keer met z'n vinger tussen de kastdeur gezeten en heeft hij regelmatig blauwe plekken op z'n benen/hoofd van het vallen, en ook flinke builen.

Gast
Gast

Bericht  smooch ma 6 dec 2010 - 10:18

Een vriendin van mij ging ook een keertje strijken en haar zoontje was aan het stoeien en kreeg zo de strijkijzer in zijn gezicht. Hij kwam tegen de snoer aan waardoor de stijkijzer viel.
Gelukkig is zijn gezicht mooi gebleven en heeft hij geen littekens.

Een andere vriendin van mij die werd helemaal boos dat ze onverantwoordelijk is etc.
Ik ben toen echt boos op haar geworden, dat ongelukken nu eenmaal gebeuren met kinderen en dat ze hier echt niks aan kon doen en haar ook een schuldgevoel aanpraat. Maar mn vriendin wilt het niet inzien en neemt het haar echt kwalijk.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Bloempjuh23 ma 6 dec 2010 - 12:41

Ik heb hier ook zo'n rouwdouwer..

Verschillende keren als een flinke blauwe bult door tegen de punt van de tafel/kast/stoel..

De keer bij mijn moeder was wel erg of tenminste zag er erg uit.. Ze was omgevallen in de badkamer met haar hoofd op de vloer.
Ze had de afdruk van de voeg in haar voorhoofd staan en een flinke blauwe plek. Toen was ze 8 maanden geloof ik.
Mijn moeder voelde zich enorm schuldig. Nou ja kan gebeuren toch!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 20:43

Jip hier ook ! Het vallen en stoten tel ik niet meer. Ik heb van ellende de vallen stoten gel maar gekocht want zodra de ene blauwe plek/bult weg is, komt de ander er heel snel achter aan ! Het is haast niet bij te houden. Maar kan er vrij weinig aan doen. Hij is gewoon een beetje lomp en rent ipv loopt en dat gaat nogal vaak mis.

Maar wel 1 keer een huis ongelukje gehad helaas en dat pas geleden nog. Ik had net een kop koffie gezet en op de eet tafel gezet. Bewust hoog omdat S zo snel is in zijn handelingen.
Maar schijnbaar stond het toch niet ver genoeg en voor ik überhaupt kon ingrijpen had hij het kopje van de tafel afgetrokken en is het zo over hem heen gevallen. Een groot deel ernaast maar ook een deel over zijn armpje. Hij heeft flink gehuild zo zielig. Meteen gekoeld en onder de douche gezet (wilde de koele doek niet omhouden)
Het was een flinke rode plek maar geen blaar gelukkig. De dag erna was het weer weg.

Man wat ben ik geschrokken echt serieus.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: