Dankjewel voor jullie steun!
+54
Joli86
Verona
Error
Poisongirl
Ambivalence
Lotus_
mosio
Aziraphale
minoessepoes
banjer49
Polly
Joontjuh
*Rainbow
Creabea_28
Jeanette
Lynn_
Jordana
Sweety
TNMN
blondje1313
Qiara
Lies
Minx
Merai
Alias
Try
VeryCherry
nina
L!ND@
PapillonRose
Dawn
Rupsie
Laquisia
Zwoesj
Zininzon
MiKa
sterremaan
Parisienne
Snoes
studiebol
Roze Roos
Butterfly78
JD
Bolleke
Inge
Mamasapje
Sjaantje
Bliss
Oasis
Tullow
ExpressoB
Floor
Zora
Lejow
58 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Dankjewel voor jullie steun!
En weer een update'tje; de kaarten blijven binnenstromen, dank dank! Leaf is erg blij en dankbaar voor de lieve steun!
@Sweety (Namens Leaf dus) Dank voor het prachtige gedichtje dat je stuurde, erg treffend, echt heel mooi
Zaterdag ga ik samen met Leaf op zoek naar een mooie asbedel en een mooie gedenk pandora bedel!
@Sweety (Namens Leaf dus) Dank voor het prachtige gedichtje dat je stuurde, erg treffend, echt heel mooi
Zaterdag ga ik samen met Leaf op zoek naar een mooie asbedel en een mooie gedenk pandora bedel!
Gast- Gast
Ze mist hem vooral, maar sterk als ze is, gaat ze pittig door Nog intens verdriet, maar ze voelt de liefde van haar omgeving en weet wat ze aan hen heeft, dat doet wel goed. 't Gemis is echter enorm, natuurlijk.. Verder is ze moe; héél erg moe..
Gast- Gast
Zeg maar graag gedaan. Ben blij om te lezen dat er zoveel forummers zijn die een kaartje hebben gestuurd naar haar en dat het haar goed doet. Succes morgen met het zoeken en we zullen de foto's ervan wel weer zien. ( als dat niet te persoonlijk is natuurlijk )Trisha schreef:En weer een update'tje; de kaarten blijven binnenstromen, dank dank! Leaf is erg blij en dankbaar voor de lieve steun!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Leafs armband met bedels;
De Boedha is omdat haar papa boedha's heel mooi en speciaal vond, de gekleurde omdat ze gek is op roze en 't biggetje is eigenlijk van mij; omdat ik dan altijd bij d'r ben
Er komt nog een mooie asbedel bij; dat is 't tweede 'cadeau' van het forum Ze is er erg blij mee!
De Boedha is omdat haar papa boedha's heel mooi en speciaal vond, de gekleurde omdat ze gek is op roze en 't biggetje is eigenlijk van mij; omdat ik dan altijd bij d'r ben
Er komt nog een mooie asbedel bij; dat is 't tweede 'cadeau' van het forum Ze is er erg blij mee!
Gast- Gast
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Heel mooi!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben er echt ontzettend blij mee!! Zo mooi symbolisch, zo mooi ook om iets tastbaars van jullie allemaal om mijn arm te hebben...Ik moet er steeds even naar kijken en even aanraken!
Heel heel erg bedankt meiden, dit is zo enorm superlief...ik heb nog geen internet in mijn nieuwe huis en typ nu vanaf mn BB, maar als ik internet heb zal ik ook even wat pm's gaan rondsturen, want ik heb heel veel kaarten gehad, en ook heel veel met een lief gedichtje, of een gelijksoortig verhaal...
Dit maakt mijn dag nu echt even goed. Nu nog een mooie asbedel eraan idd en dan heb ik mijn papa tenminste weer altijd bij me...
Heel heel erg bedankt meiden, dit is zo enorm superlief...ik heb nog geen internet in mijn nieuwe huis en typ nu vanaf mn BB, maar als ik internet heb zal ik ook even wat pm's gaan rondsturen, want ik heb heel veel kaarten gehad, en ook heel veel met een lief gedichtje, of een gelijksoortig verhaal...
Dit maakt mijn dag nu echt even goed. Nu nog een mooie asbedel eraan idd en dan heb ik mijn papa tenminste weer altijd bij me...
Gast- Gast
Overigens raad ik 't niemand aan om met Leaf naar een Pandora winkel te gaan
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik ben er echt ontzettend blij mee!! Zo mooi symbolisch, zo mooi ook om iets tastbaars van jullie allemaal om mijn arm te hebben...Ik moet er steeds even naar kijken en even aanraken!
Ondanks dat het nog steeds moeilijk voor je zal zijn vind ik dit wel fijn om te lezen.
Gast- Gast
Mooi! Fijn om te lezen dat je je er een heeeel klein beetje aan kan optrekken.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb goede en slechte dagen, maar uit mijn gedachten is papa nooit. Vandaag is een goede dag, ik geniet van het weer en ons prachtige nieuwe huisje. Maar de pijn blijft...sommige dagen is die enorm overheersend en alles verlammend aanwezig. Donderdag en vrijdag bijvoorbeeld, die dagen heb ik na mijn werk volledig apathisch doorgebracht. Dit is de allerergste pijn die ik ooit gevoeld heb, het doet gewoon fysiek pijn. En dit zal nog wel even duren ook...
Gast- Gast
Wat een mooie armband met mooie bedels. Hopelijk geeft dat je wat steun, waar je ook bent. Lief dat Trish ook bij je was gisteren
Gast- Gast
Marin schreef:Wat een mooie armband met mooie bedels. Hopelijk geeft dat je wat steun, waar je ook bent. Lief dat Trish ook bij je was gisteren
Heel erg eens! Dikke knuffel voor jou Leaf
Gast- Gast
Wat een mooie bedels. Heel veel sterkte.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
oeps ik lees het nu pas, maar wil je toch nog veel sterkte wensen, want juist nu het achter de rug is, en het leven door zou moeten gaan, komen er nog vele klappen..
wel fijn om te lezen dat je al af en toe een goede dag erbij hebt zitten, en die gaan er meerdere komen!
wel fijn om te lezen dat je al af en toe een goede dag erbij hebt zitten, en die gaan er meerdere komen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Ik heb een TIP voor jullie
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Ik heb een TIP voor jullie
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: