Zul je altijd zien
+4
me-girl
Silver
Ploen
VeryCherry
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zul je altijd zien
He bah wat vervelend voor je!
Ik heb zelf ook heel vaak (en lang) last gehad van mijn amandelen, incl koorts, dikke klieren, de hele rataplan. De dokter vond dat het vanzelf over moest gaan, maar de kno arts was geschrokken van de grootte van mijn amandelen, en die heeft ze er uit gehaald.
Ik heb nu echt nooit meer last van mijn keel, ben minder vaak ziek, en ben blij dat ik gedramt heb om een doorverwijzing.
Ik heb zelf eigenlijk amper last gehad na de ingreep, had genoeg aan de pijnstillers, en kon ook wel redelijk pijnloos eten en drinken. Van bloedingen en ontstekingen, en de narcose heb ik gelukkig ook geen last gehad.
Veel beterschap er mee in ieder geval
Ik heb zelf ook heel vaak (en lang) last gehad van mijn amandelen, incl koorts, dikke klieren, de hele rataplan. De dokter vond dat het vanzelf over moest gaan, maar de kno arts was geschrokken van de grootte van mijn amandelen, en die heeft ze er uit gehaald.
Ik heb nu echt nooit meer last van mijn keel, ben minder vaak ziek, en ben blij dat ik gedramt heb om een doorverwijzing.
Ik heb zelf eigenlijk amper last gehad na de ingreep, had genoeg aan de pijnstillers, en kon ook wel redelijk pijnloos eten en drinken. Van bloedingen en ontstekingen, en de narcose heb ik gelukkig ook geen last gehad.
Veel beterschap er mee in ieder geval
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Zul je altijd zien
Ik heb nu bijna vier jaar geleden ook mijn amandelen laten verwijderen. Ik had ook elke paar maanden keelontsteking en mijn amandelen waren sowieso behoorlijk groot. Zag vréselijk op tegen die ingreep (was ook nog nooit onder narcose geweest en had überhaupt nog nooit in het ziekenhuis gelegen) en tja, het is even kut, maar uiteindelijk is het het zeker waard! Heb daarna bijna nooit meer keelontsteking gehad, dus dat is wel erg prettig!
Ik zou het dus doen, zeker als je een druk jaar voor de boeg hebt, dan kun je het je niet veroorloven om elke paar weken/maanden ziek te zijn denk ik!
Ik zou het dus doen, zeker als je een druk jaar voor de boeg hebt, dan kun je het je niet veroorloven om elke paar weken/maanden ziek te zijn denk ik!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: