nicknames
+58
SoezieQ
bolus26
Prosecco
CaptainSpectacular
Monte
Blair
Ugly Betty
Zininzon
Dolphinne
Zora
momo
loura
SuperGrover
xxDila
Moezie
SoGood
SarahKey
Janelie
Sweety
Sterre
ButterflyEffect
Toet
Hoela_Hoep
smooch
Caresses
tralala
Catootje
Yzma
mzcharlotte
Carra
Schaapke
Sylvana
_Lacey_
Phileine
Oasis
M_as
Lotus_
Kaatje
Lotus
rapa nui
minoessepoes
Caroow
_DoI
Chocolate Cookie
Jelin
NerdChic
mo-lola
Serena
Caro
VeryCherry
Japie
Lies
Rosa
Silver
Angela_1986
Sjaantje
Jeanette
Zwoesj
62 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
nicknames
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe zijn jullie aan je nicknames gekomen? Zomaar in je opgekomen, of hebben ze echt een betekenis?
Ik zei vroeger vaak woesj als ik in een vrolijke blije bui was. Mensen dachten altijd dat ik zwoesj zei ipv woesj, vandaar mijn nick Klinkt lekker blij, precies zoals ik zelf ook ben
Ik zei vroeger vaak woesj als ik in een vrolijke blije bui was. Mensen dachten altijd dat ik zwoesj zei ipv woesj, vandaar mijn nick Klinkt lekker blij, precies zoals ik zelf ook ben
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Re: nicknames
Het is zo in me opgekomen, maar wel een beetje omdat een meisje die ik via via ken zo heet en zij is echt fucking stoer haha!
Gast- Gast
Mijn nicknaam is mijn gewone naam. Hoe inspiratieloos haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Even gekopieerd uit het andere topic:
Mijn nick is mijn bijnaam in het echte leven: ik heet Chantal, dat werd afgekort tot Chan en als je dat uitrekt klinkt het als Sjaan. Er is een tijd geweest dat er echt bijna niemand was die mij nog bij mijn echte naam noemde maar nu ben ik dat toch aan het veranderen. Zeker ook omdat ik mijn kleine nichtje niet wil aanleren dat ik 'tante Sjaan' ben. Maar toevallig vroeg m'n zusje me vorige week nog of het goed was als zij me wél Sjaan bleef noemen, want ze vond 'Chantal' veel te afstandelijk klinken, 'Sjaan' vond ze veel knusser. Nou ja, zij mag dat!
En ik vind Zwoesj ook echt superleuk klinken!
Mijn nick is mijn bijnaam in het echte leven: ik heet Chantal, dat werd afgekort tot Chan en als je dat uitrekt klinkt het als Sjaan. Er is een tijd geweest dat er echt bijna niemand was die mij nog bij mijn echte naam noemde maar nu ben ik dat toch aan het veranderen. Zeker ook omdat ik mijn kleine nichtje niet wil aanleren dat ik 'tante Sjaan' ben. Maar toevallig vroeg m'n zusje me vorige week nog of het goed was als zij me wél Sjaan bleef noemen, want ze vond 'Chantal' veel te afstandelijk klinken, 'Sjaan' vond ze veel knusser. Nou ja, zij mag dat!
En ik vind Zwoesj ook echt superleuk klinken!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijne heeft een betekenis. Het is de provincie in california waar ik gewoond heb 8 jaar geleden en ik zou m'n eventuele dochter zo willen noemen.
Bij Reva denk ik steeds aan Teva (slippers) haha
Bij Reva denk ik steeds aan Teva (slippers) haha
Gast- Gast
Dit was de 2e meisjesnaam die mijn ouders hadden uitgezocht, maar ik heb dus een andere naam gekregen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Door een zware depressieve perdiode voelde ik me net een brandende bloem. Ik ben er nu aan gewend. Het engels een beetje verdraaid, maar het lijkt wel wat
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Mijne is een afkoring van m'n officiële naam, hoewel m'n roepnaam weer anders is.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
De mijne lijkt om mn echte naam..
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Geen idee. Ik weet alleen dat echte namen als nick mij goed bevallen. Isa kwam zo in mij op. Eigenlijk wil ik graag Isa* heten, maar dan moet ik mailen enzo... Ach, Isa volstaat ook.
Gast- Gast
Isa schreef:Geen idee. Ik weet alleen dat echte namen als nick mij goed bevallen. Isa kwam zo in mij op. Eigenlijk wil ik graag Isa* heten, maar dan moet ik mailen enzo... Ach, Isa volstaat ook.
Waarom zou je dat sterretje erachter willen? Een sterretje achter iemands naam geeft bij mij de associatie dat diegene overleden is en ehm ik geloof niet dat dat bij jou aan de orde is?
Mijn nickname is de afkorting van mijn naam. Bijna iedereen om mij heen noemt mij zo.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Sjaantje schreef:Isa schreef:Geen idee. Ik weet alleen dat echte namen als nick mij goed bevallen. Isa kwam zo in mij op. Eigenlijk wil ik graag Isa* heten, maar dan moet ik mailen enzo... Ach, Isa volstaat ook.
Waarom zou je dat sterretje erachter willen? Een sterretje achter iemands naam geeft bij mij de associatie dat diegene overleden is en ehm ik geloof niet dat dat bij jou aan de orde is?
Klopt. Maar bij mij heeft het een andere betekenis. Maar ik laat het gewoon zoals het is.
Gast- Gast
Lagom is het eerste Zweedse woord dat ik echt leerde. Ik zou wel een andere naam willen maar ik heb daar nooit genoeg inspiratie voor.
Gast- Gast
Isa schreef:Sjaantje schreef:Isa schreef:Geen idee. Ik weet alleen dat echte namen als nick mij goed bevallen. Isa kwam zo in mij op. Eigenlijk wil ik graag Isa* heten, maar dan moet ik mailen enzo... Ach, Isa volstaat ook.
Klopt. Maar bij mij heeft het een andere betekenis. Maar ik laat het gewoon zoals het is.
Precies... je bent goed zoals je bent
Ik kwam op deze naam doordat ik gek op thee ben en deze naam nog beschikbaar was.
En doosje meerdere betekenissen heeft en ik soms wel eens mijzelf een doos vind Met je er achter klinkt het dan weer liever.
En doosje meerdere betekenissen heeft en ik soms wel eens mijzelf een doos vind Met je er achter klinkt het dan weer liever.
Gast- Gast
Nou, heel simpel, ik hou van kersjes en ik vind Lola een hele mooie naam. Ik weet wel dat het cherry moet zijn, maar cherrie vind ik leuker staan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Het is de mannelijke hoofdpersoon uit mijn lievelingsboek en ik vind het daarnaast ook een stoere meisjesnaam En ik was mijn oude echt spuugzat.
Gast- Gast
Mijne is gewoon de afkorting van mijn volledige naam :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik was op zoek naar een bloemennaam, ben gek op bloemen, maar vond pioenroos toch een beetje een lange nickname en toen kwam ik hierop, en een meisje van een uitwisseling heet ook zo, vind het wel een mooie naam
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
mo-lola Betekent: mo zijn de eerste 2 letters van me naam Lola zo heet me hond
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Omdat ik mezelf vanbinnen net een nerd vind maar van buiten gewoon een meisje meisje ben, vandaar het chic.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: