Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby do 28 apr 2011 - 0:25

@chelle, de voedingen van 0 tot 6 maanden zijn allemaal hetzelfde, dus die van huismerken zijn idd voordeliger.

@Limburg, je hoort van veel dat het niet lukt met de bv, ik ga daarom ook nog geen kolf kopen, eerst maar eens proberen en een kolf huren.
Bij mijn neefje lukte de bv ook niet en hij doet het harstikke goed op de fles.

@Chipa, balen van je adapter, stom he met die bedrijven. Pas had ik ook onderdelen besteld en heb ruim 2 weken moeten wachten.

@laced, Ik heb dat ook wel eens gehoord, mijn zusje heeft een collega die had dat ook, alleen ze kreeg een ks onder volledige narcose, pas toen ze weer volledig bij positieven was bleek ze een zoon te hebben ipv een dochter.
Daarom houden wij wel alles neutraal of voor allebei. Alleen kleertjes koop ik gericht maar ik heb ook unisex dingen.
Een vriendin van me heeft een roze maxicosi omdat ze een dochter krijgt maarja als de volgende een zoon is dan zit je met een roze maxi cosi.
nou kan je er wel hoezen voor kopen maar toch.

@theezakje, heb nu vakantie en voel me een ander mens, veel minder rugpijn en minder last van mijn bekken.

@woezel en lidian, wat een draaikonten hebben jullie, ik dacht dat als de kleine eenmaal goed ligt het geen kant meer op kan.

@kruumel, van dat kraamverband moet je er wel opletten dat gewoon maandverband plastic onder zit, dit kan gaan broeien, ik geloof dat kotex geen plastic onderkant heeft maar dat weet ik niet zeker aangezien ik zeker 13 jaar geen maandverband heb gebuikt
Aangezien wij in de zomer bevallen kan het sneller broeien.

@all,
Hier flink bezig met de voorbereidingen, de babykamer is bijna leeg dus we gaan volgende week beginnen met behangen, we hebben inmiddels de kinderwagen ook, ze hadden dat ding op voorraad.
Ook wel weer grappig, ik was met mijn auto naar de babydump gereden en ik dacht dat kinderwagens niet op voorraad waren maar dat was deze dus wel. Het was een flinke doos dus ik zeg tegen die man, ik kom zo wel terug met een andere auto.
Met de auto van mijn vriend alsnog die doos opgehaald, kreeg er ook een verzorgingstas bij.
Heb inmiddels bijna alles wel gekocht.

De week vakantie doet me wel goed, heb bijna geen rugpijn meer en de pijn in mijn bekken lijkt ook minder.
Ik ben nu wel blij dat ik 100 % ziek ben, moet dus echt geen zwaar werk meer verrichten.
Gisteren zijn mijn schoonouders geweest maar mijn verjaardag vier ik pas zondag.
Zo dus nog wat boodschappen doen dat is dat vast binnen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  chipa do 28 apr 2011 - 1:27

@smaragdje: vrees dat het bij mij voor het grootste gedeelte toch uit vet bestaat:( Voordat ik zwanger raakte sportte ik veel en dronk en at light producten. Al snel gestopt met sporten vanwege bloedverlies en later misselijkheid en vermoeidheid, en neem ook nauwelijks meer light producten omdat het niet goed voor de baby zou zijn. Wil geen risico nemen, dus dan maar wat meer vetjes.

@Woezel: wat een klein draaikontje die kleine van jou. Hopelijk draait de baby nog even in de goede positie!

@Chelle: Gelukkig heb ik nog geen dracula verhalen gehoord haha. Alleen van die charmante mega maandverbanden en stretch broekjes die in het kraampakket zitten. Maak me er tot nog toe weinig zorgen om. Iedereen is anders en ik zie het dan wel weer.

Qua gewicht denk ik dat het meeste bij mij toch vet is. Zie mijn reactie aan smaragdje.
Hoop wel dat die adapter nog bij dat bedrijf retour gaat komen anders is het kwijt bij tnt en kan ik fluiten naa mijn geld en nieuwe adapter:( Gebruik nu nog even mijn oude, maar daar zit een kabelbreuk in dus vind het een eng ding.

@all: Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen waardoor ik me vandaag alweer stukken energieker voel. Nog even een lijstje gemaakt met de laatste spulletjes die we nodig hebben en het to do lijstje. Wil alles over 3 weken klaar hebben. Zal je zien, besluit meneer pas met 42 weken te komen haha.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby do 28 apr 2011 - 2:25

@chipa, ik ben inmiddels 6 kg aangekomen. Mijn collega's vonden dit weinig. Tja ik eet goed en gezond en meerdere porties op een dag. bij de vk ben ik nog nooit gewogen dus ik neem aan dat het goed is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  chipa do 28 apr 2011 - 2:49

@Happydobbey: netjes hoor, 6kg. Verschilt zo van persoon tot persoon. Ik hoef ook nooit op de weegschaal bij de VK, dus kennelijk vind ze me nog wel meevallen elephant haha.
Ga er nu wel extra op letten. Dus niet teveel snoepen en snacken. Gewoon gezond dat is het beste.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 do 28 apr 2011 - 2:59

Chelle, komt goed. Wil ook niet al teveel laten liggen voor mijn vriend die gewoon een fulltime baan heeft. Dus rustig aan en dan gaat het wel.

Novalee, met kussens slapen heb ik ook al geprobeerd, maar wil ook niet echt helpen helaas. Misschien heeft de fysio morgen wel de gouden tip haha.. Laatste keer (2 weken geleden) was ik 7 kg aangekomen in totaal. Ben elke keer weer benieuwd hoeveel er is bijgekomen.

happydobby, fijn dat je je een stuk beter voelt nu je vakantie hebt. Hoe lang ben je nog vrij?

Zo, vergadering is weer achter de rug.
Boodschappen weer binnen.
En de benedenverdieping is weer gesopt. Alleen vanavond even aan mijn vriend vragen of hij de vloer wil doen!

Verder wordt zaterdag de laatste hand gelegd aan de babykamer Very Happy . Wandplankje moet nog opgehangen en de lamp. En ook de canvasdoek waar ik een muursticker op heb geplakt. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet als het af is!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 4:21

Even een ego berichtje, zal binnenkort even helemaal bijlezen.

Echo vandaag was gelukkig weer goed, de ene baby loopt zelf voor in groei! Geen enkele aanwijzing voor TTS gelukkig.
Alleen is de ene baby helemaal gedraait, terwijl ze al weken allebei met het hoofdje beneden lagen. Nu ligt er dus 1 in hoofdligging en 1 in stuit.

Morgen naar de gyn, ben benieuwd. Merk wel dat ik steeds meer harde buiken kreeg, moest vanmiddag echt even gaan zitten, was ook pijnlijk. Hoop dat het verder geen kwaad kan.

Mijn kraampakket is trouwens binnen! Er zat een tummy tub in, erg leuk.
Extra kraamverband heb je wel nodig denk ik.... Welke is aan te raden?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 7:41

ProudMama schreef:Extra kraamverband heb je wel nodig denk ik.... Welke is aan te raden?

Ik gebruik nu zelf Kotex night sinds ik het kraamverband op heb. Die heb ik alle keren na de bevalling gebruikt, en is erg fijn. Is bijna hetzelfde als het kraamverband, lekker zacht, zeker fijn als je hechtingen hebt.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Amb_maxiNightimePad

Fijn zeg dat de echo goed was. En dat draaien, hier lagen ze ook lang hetzelfde, en ik de laatste weken draaide de jongste constant, dan weer hoofd, dan weer stuit. Op het laatst lag ze zelfs dwars.

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op do 28 apr 2011 - 7:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 28 apr 2011 - 7:42

ProudMama schreef:
Mijn kraampakket is trouwens binnen! Er zat een tummy tub in, erg leuk.
Extra kraamverband heb je wel nodig denk ik.... Welke is aan te raden?

Bij etos verkopen ze maar 1 soort. Als je nu 2 pakken in je kraampakket heb dan zou ik eerst aankijken hoeveel je nodig hebt.
Ik weet niet hoe handig je man is maar die van mij kan ik zo naar de drogist sturen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Dora do 28 apr 2011 - 9:19

@ Chelle: inderdaad een heel gedoe. Je denkt alles gewoon goed geregeld te hebben. Maar we hebben vandaag ook erg positief nieuws gehad zie mijn @ All.. Vind je het trouwens niet erg moeilijk dat dit je 1ste en laatste zwangerschap zal zijn? Of willen jullie heel bewust maar 1 kindje?

@ Laced: tja, blijkbaar is dat toch erg moeilijk wanneer je niet ‘gewoon’ met een man bent getrouwd. Anders is het gewoon prima geregeld! Dus als het goed is moet het bij jullie geen problemen geven, maar na vragen kan nooit geen kwaad (blijkt wel). Nou ik hoop toch niet dat het ons zou overkomen! Jemig, daar zou ik toch ontzettend van balen zeg…

@ Theezakje: mijn buik lijkt nu ook wel met de dag te groeien. Precies wat jij zegt, de ene week zit iets nog goed/ruim, zit het een week later al een stuk strakker. Moet jij iedere keer op de weegschaal bij de verloskundige? Hier alleen maar tijdens de 1ste afspraak of wanneer ze twijfelen. Heb je ook foto’s van de babykamer? En mogen wij ze zien?

@ Happydoppy: Tuurlijk mag je vragen waarom ik de naam van mijn vrouw heb aan genomen: Ik heb geen idee…. Hahah. Toen ik ze ten huwelijk vroeg heb ik gezegd dat ik graag *haar achternaam* wilde gaan heten. Heb wel mijn eigen geboortenaam (meisjesnaam) er achter gehouden en zij heeft mijn geboortenaam achter die van haar geplakt. En inderdaad een stuk handiger dat beide kinderen de zelfde achternaam hebben. Ik zie bij mijn schoonzus dat het erg veel verwarring geeft, 2 kinderen hebben een achternaam met een S en 1-tje met een K. Wat een toeval trouwens, 28 jaar worden en dan precies 28 weken zwanger zijn! De babydump heeft inderdaad altijd veel op voorraad.

@ Chipa: vervelend dat je dus nog geen adapter hebt gekregen. Ik zou er op vele plekken bestellen en dan de 1ste beste die het doet houden en de rest annuleren of terug sturen. Enne… je bent een olifantje voor een goed doel!

@ Novalee: dat is een kleine tegenvaller van de muren zeg. Maar gelukkig is het al (zo goed als) opgelost.

@ All: In totaal zijn er nu bij mij 7 kilo’s bijgekomen, maar ik heb ook heel lang op 5 kg gezeten. Vandaag ook weer bij de verloskundige geweest en ik ben weer helemaal goed gekeurd. En bewegelijk dat die kleine dame in mijn buik vandaag is! Ook hebben we vandaag heerlijk genoten van A.nouk, want die wilt nu ook graag rondstappen. En ze is zo lief, ze heeft zich zo goed gedragen in de prenatal, daar hebben we even lekker wat shirtjes en een ¾ legging voor mij gehaald.
Vandaag zijn we de akte van naamserkenning in orde gaan maken. En daar vroegen ze of we al post van de gemeente hadden gehad. Wij meteen nieuwsgierig, nee nog niet gehad, hoezo? Ja, dat wilde ze natuurlijk weer niet vertellen. Dus na een lange dag shoppen zijn we thuis gekomen en ligt er inderdaad een brief van de gemeente op de mat met de volgende mededeling: Ik heb gewoon ook ouderlijk gezag over A.nouk! In eerste instantie werd ons verteld dat ik geen ‘recht’ op A.nouk zou hebben als er mijn vrouw iets zou overkomen, dus dan zouden wij een dure adoptieprocedure moeten starten. Maar dat is dus nu niet meer nodig! En voor Ukkie is het ook al geregeld.
Gisteren hebben ze al gebeld van de kraamzorg, maar kon op dat moment niet opnemen, dus daar moet ik van de week nog even voor terug bellen. Als ik het niet vergeet maandag nog even doen. We willen ook vragen naar de zelfde kraamverzorgster als bij A.nouk

*edit:* Lees net in een ander topic dat Woezel in het ziekenhuis ligt. Met een meisje wat dwars ligt en gevaar bij het breken van de vliezen.

Laatst aangepast door Teigertje op do 28 apr 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Woezel)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  chipa do 28 apr 2011 - 20:01

@Teigertje: Wat fijn dat het nu allemaal geregeld is zeg! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken.

Hopelijk gaat het allemaal goed met woezel. Ben erg benieuwd hoe en wat.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Mel do 28 apr 2011 - 20:51

Even snel ego berichtje..

Als eerste duimen natuurlijk voor Woezel dat alles goed met haar gaat..

@all, gisteren bij de verloskundige geweest. Ze heeft geen inwendig onderzoek gedaan en niks, alleen de standaard controles. Hebben gevraagd wat het beleid is na 40 weken, gaf ze aan dat ze dan in de week erna gingen strippen en daarna evt naar gyn en inleiden. Toen we weg gingen en een afspraak maakten voor de volgende keer, zegt de verloskundige "dat wordt dan maandag 9 mei" :shock: :shock: :shock: Heb aangegeven dat ik 1,5 week nu echt te lang vind Evil or Very Mad Oehhh.. ik was kwaad, hadden het er net over gehad dat ik het beu ben en veel klachten heb en dat ze dus komende week gingen strippen, wilt ze me over 1,5 week pas zien, gek mens. Toen kon ik ineens toch eerder terecht, hetzij op een andere locatie (nou en?) en nu mogen we komende dinsdag weer, 3 mei. Dan gaan ze strippen als dat mogelijk is en een afspraak maken bij de gyn. Ben er gister nog de hele tijd kwaad over geweest..

Heb vannacht wel weer eens redelijk geslapen, gelukkig. Laat het een voorteken zijn Cool
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Smaragdje do 28 apr 2011 - 22:17

@ Mel,hopelijk heb je dan al wel ontsluiting zodat ze je kunnen strippen! Eerder komen dan 3 mei mag natuurlijk ook Wink

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  chipa vr 29 apr 2011 - 5:00

@Mel: Lekker zeg die VK. Goed dat je er gelijk wat van gezegd heb. Ik zal duimen voor je dat het strippen volgende week niet eens nodig is en we dit weekend lezen dat je bent bevallen! hug

chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 8:10

chipa schreef:@Mel: Lekker zeg die VK. Goed dat je er gelijk wat van gezegd heb. Ik zal duimen voor je dat het strippen volgende week niet eens nodig is en we dit weekend lezen dat je bent bevallen! hug

Dat hoop ik ook voor je, Mel!

Gast
Gast

Bericht  Chelle vr 29 apr 2011 - 20:07

hey meiden!

Ik reageer dit weekend uitgebreid. Was gister bezig met een lange reactie en ineens mijn hele tekst weg!!! Grrrrr!! Haha!
Zit nu op mijn telefoon dus schiet ook niet op.. Heb alleen ff op topic van woezel en PM gereageerd.

Fijne dag allemaal!!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 21:04

Pfft, heb een slecht nachtje gehad, veel wakker geweest.

Ben nu ook erg bewust van mijn buik, en dat is ook niet zo prettig, zit er de hele dag op te letten.

Gelukkig is het al iets minder als gisteravond voor mijn idee, toen was mijn buik echt onrustig door het gepruts in en aan mijn lijf. En de schrik denk ik Wink

Gast
Gast

Bericht  Chelle vr 29 apr 2011 - 22:05

@ Liadan, Jij ook al zo'n eigenwijs kindje zeg!! Ik zou er ook behoorlijk zenuwachtig van worden. Maar inderdaad, je kan het goed voelen aan de hik. Die voel ik altijd links onderin.

@ Novalee, ik ben inderdaad ook van de datums ja. Zo ben ik op 20 mei uitgerekend en heb ik 3 jaar geleden op 17 mei een miskraam gehad. Heb dus steeds het "gevoel"dat uk op 17 mei wordt geboren. Zal dan toch wel heel merkwaardig zijn...
En met foto's terug kijken is inderdaad erg leuk ja! Wat je nu weet maar toen nog niet wist... bijzonder...
Fijn dat alles voor de kinderkamer en zo al lekker opschiet bij jou! Alleen jammer van de muren. Hopen dat de tweede laag mooi wordt!

@ Kruumel, ik heb niet dat mijn haar minder snel vet is (helaas). Wel valt het nu niet meer uit. Heb namelijk dun haar en viel ook nog eens best uit altijd. Maar ja, ze zeggen dat na de bevalling de pret weer voorbij is en je haren alsnog uitvallen! haha!!

@ Smaragdje, bedankt voor je uitleg/ervaring. Vind het altijd wel fijn te weten wat je "ongeveer" kunt verwachten. Ik ga altijd maar uit van het ergste, kan het alleen maar meevallen... haha!!

@ Happydobby, fijn dat de vakantie je goed doet zeg! Nu lekker rustig aan doen en echt aan jezelf denken. Je ziet dat het helpt! angel
Leuk he dat je een tas bij de wagen krijgt!? Ik heb een mutsy-transporter bij de babydump gekocht en kreeg er ook een tas bij. Maar omdat die tassen niet bij de wagen "paste" heb ik op een andere tas de korting gekregen van de waarde van de tas die je erbij kon krijgen. Ik vind de babydump echt een leuke winkel met een hoop extra's! Welke wagen heb jij?

@ Chipa, heb jij stretch-broekjes gekregen in je kraampakket? Wat gek dat alle pakketten per verzekeraar zo verschillen zeg! Ik heb kraamverband gekregen maar ook gewoon maandverband voor de "lichtere" dagen. Maar die broekjes heb ik niet kunnen vinden. Wink
En ik lees dat PM een tummytub heeft gekregen... Dat is ook leuk!!

@ Theezakje, hangen de plank en de lamp in de kinderkamer? Is ie helemaal af? Je weet wat dat dan betekend he!? Foto!!!! Laughing

@ Teigertje, Ik vind het niet moeilijk dat ik weet dat dit mijn 1e en laatste zwangerschap zal zijn. Wij willen echt bewust 1 kindje. Het heeft best lang geduurd voordat het zover was en ik ben hier heel gelukkig mee. Het is goed zo... en dat voelt ook erg goed. Denk dat ik daarom nu echt "bewust" geniet en dat vind ik heel mooi om mee te maken.
Fijn dat jullie zijn goed gekeurd bij de vk! En ook nog eens goed nieuws van de gemeente! Heerlijk als alles ineens zo goed verloopt he!?

@ Mel, ooowwwhh spannendddd, je bent vandaag 40 weken zwanger!!!! (maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook wel! hahaha! nerd )
Goed dat je bij de vk gezegd hebt wat je wilde zeggen hoor! Lekker voor jezelf opkomen! Is natuurlijk niet raar dat je graag nou wel je kindje wil vast houden! Een controle over een langere tijd schiet dan natuurlijk niet op!

@ PM, logisch dat je een slechte nacht heb gehad... ik duim echt voor je dat alles goed komt. Maar zoals je in het andere topic heb gelezen hebben meerdere dit gehad en is ook goed afgelopen, dus wel positief blijven denken meis, dat hebben je kindjes wel nodig nu! hug

@ All, vandaag een rustige koninginnedag queen. Ik ga straks even lekker douchen en dan met mijn man even een rustig terasje opzoeken in een natuurgebied hier in de buurt. Denk dat iedereen toch wel aan het feesten is...
Iedereen een heeeeele fijne dag vandaag! En lekker allemaal nuchter blijven he!? haha!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Mel za 30 apr 2011 - 4:32

Hier nog steeds geen baby!! Heeft die Woezel me nog ingehaald smile !!

@Woezel, gefeliciteerd, geniet van jullie meisje!!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Chelle za 30 apr 2011 - 6:08

@ mel, ook jouw baby komt echt wel binnenkort hoor! Wees maar niet ongerust! ;-) haha!
Nee hoor, ik snap dat je beetje ongeduldig wordt. Maar probeer nog wel te genieten van je kindje in je buik...

@ woezel, nogmaals gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je verhaal en je ervaring in het ziekenhuis aangezien je hier een beetje tegenop zag...

@ all, iedereen lekker genieten van deze zonnige koninginnedag?
Ik heb heerlijk met mijn man terrasje gepakt. Was heerlijk!
Heb afgelopen dag en nacht soms beetje last van mijn buik (rechtsonder). Maar volgens niet mijn banden, voelt eerder beurs... Ook heb ik soms ongesteld-achtig gevoel in mijn onderbuik. Zal dat allemaal horen bij de laatste loodjes? Pfff wat ben ik weer een zeur-muts.haha!

Lig nu maar even lekker op de bank, even rustig aan..
Fijne avond!!!

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Chelle za 30 apr 2011 - 7:40

oh jee, ik zit me ineens te bedenken dat ik na Mel aan de beurt ben om te bevallen!!! Dat maakt me nu NOG nerveuser!! Haha!

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Liadan za 30 apr 2011 - 7:47

Chelle schreef:oh jee, ik zit me ineens te bedenken dat ik na Mel aan de beurt ben om te bevallen!!! Dat maakt me nu NOG nerveuser!! Haha!

Dan om je iets minder nerveus te maken, ik ben nog voor jou :P .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan za 30 apr 2011 - 8:04

Hallo allemaal!

Vanmorgen vroeg in bed voelde ik me 'anders' en ik heb me heel de dag raar gevoeld. Ik had echt het idee dat de bevalling vandaag wel eens zou kunnen beginnen, maar had daarbij ook het gevoel dat het juist nog niet zou beginnen, lekker vaag, haha. Het zal ook nog wel een paar weken duren denk ik. Ben wel ook de hele dag wat misselijk, misschien komt het gevoel daardoor.
Ik zit verder de hele dag door aan mijn buik te voelen of ik het hoofd van de baby nog beneden voel, ik denk steeds dat ie weer dwars ligt. Maar volgens mij ligt ie toch nog wel met het hoofd naar beneden, heb al 2 dagen de hik niet meer gevoeld dus daar kan ik het ook niet aan merken.
Met mijn moeder en Yara ben ik naar de vrijmarkt hier in het dorp geweest. Daar een leuk houten loopfietsje gekocht, wat boekjes en puzzels en een spelletje. Yara en ik hadden allebei ons oranje shirtje met Jip erop (hema), ik alleen met buikband want het shirt kwam tot net onder mijn navel, haha.

Chelle, fijn he dat ongesteldheidsgevoel, heb ik ook regelmatig. En vandaag voelde het weer de hele dag alsof iemand hard in mijn kruis heeft geschopt, fijn gevoel is dat Evil or Very Mad . Leuk dat je een terrasje hebt gepakt, het was mooi weer vandaag.

mel, wat jammer dat de baby er nog niet is. Raar gevoel is dat he, als je 40 weken zwanger bent. Ik vond het bij mijn dochter maar raar en ook wel een beetje onzeker over hoe het dan allemaal gaat lopen.

PM, veel succes morgen, ik hoop dat het goed is morgen! Ik heb zelf 2 pakken kraamverband bij de prenatal erbij gekocht en verder ga ik hetzelfde maandverband gebruiken als mamarosa, van kotex dus.

Teigetje, jij bent ook nog niet zoveel aangekomen dus, ik ook nog niet, er zit nu 8 kilo bij, vind ik helemaal niet erg:-) Wat een goed nieuws van de gemeente, super!

theezakje, hoe is het kamertje geworden, is het nu helemaal af?

chipa, al komt je kindje pas met 42 weken, het is toch wel heel fijn om alles op tijd af te hebben. Ik zou nu helemaal onrustig worden als we nog veel zouden moeten doen.

happydobby, wat fijn dat jullie nu bijna alles in huis hebben en leuk dat je de kinderwagen meteen mee kon nemen, welke kinderwagen is het geworden? En ook fijn dat het beter gaat met je rug nu tijdens je vakantie. Veel plezier morgen!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle za 30 apr 2011 - 8:24

Liadan schreef:
Chelle schreef:oh jee, ik zit me ineens te bedenken dat ik na Mel aan de beurt ben om te bevallen!!! Dat maakt me nu NOG nerveuser!! Haha!

oh ja, das waar! Haha! Ben ineens een stuk minder nerveus! Zat op het tabel op pagina 1 te kijken, die klopt natuurlijk niet meer...
Dat gevoel alsof je in je kruis bent getrapt heb ik bijna altijd....lekker he!? Haha! Schijnt toch het indalen te zijn.
Ook ben ik vaker misselijk, we hebben echt zelfde kwaaltjes als ik jou zo lees. Wie weet bevallen we tegelijk!
;-)
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Liadan za 30 apr 2011 - 8:37

Chelle schreef:
Liadan schreef:

oh ja, das waar! Haha! Ben ineens een stuk minder nerveus! Zat op het tabel op pagina 1 te kijken, die klopt natuurlijk niet meer...
Dat gevoel alsof je in je kruis bent getrapt heb ik bijna altijd....lekker he!? Haha! Schijnt toch het indalen te zijn.
Ook ben ik vaker misselijk, we hebben echt zelfde kwaaltjes als ik jou zo lees. Wie weet bevallen we tegelijk!
;-)
Dan hoop ik voor jou dat ik niet weer met 41 weken beval, want dat zou inhouden dat jij ook overtijd gaat Wink . Maar we hebben inderdaad wel dezelfde kwaaltjes. Maar als jij 8 mei ook een mooie datum vindt, dan kunnen we daarvoor gaan?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:38

Missselijk ben ik vandaag ook bij vlagen, maar dat zal vast wel stress zijn.

Zie net een nat plekje op mijn topje (bij mijn ene borst), begint dat lekken nu al?? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: