Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beeldbabyfoon...

+7
maiadebij
shadow
koNijntje
Pien
PapillonRose
loesje
nisavi
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Beeldbabyfoon...  Empty Beeldbabyfoon...

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 1:25

Mijn man wil persé een beeldbabyfoon. Ik vind het persoonlijk een beetje overbodige luxe, alleen geluid is wat mij betreft prima.

Maar is er iemand met ervaring met dat soort babyfoons? En welke is qua kwaliteit goed?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeldbabyfoon...  Empty Re: Beeldbabyfoon...

Bericht  nisavi ma 28 maa 2011 - 1:30

Wij wilden beiden graag een beeldbabyfoon. We hebben er één van het merk Luvion. Bevalt super en we zijn er erg blij mee!

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 1:38

nisavi schreef:Wij wilden beiden graag een beeldbabyfoon. We hebben er één van het merk Luvion. Bevalt super en we zijn er erg blij mee!
Mijn man wil heel graag deze, maar ik vind het veel geld voor een babyfoon. Heb jij deze ook?
Beeldbabyfoon...  Images?q=tbn:ANd9GcQxZuih-K4ul2NVx4ohdS7wfqRErYdhSH5mv8ZaenO9dxtcKl4y2Y5hH2bSWw

Gast
Gast

Bericht  loesje ma 28 maa 2011 - 1:57

ik vind het een beetje onzin tis alleen fijn de eerste weken daarna ken je je kindje vaak zo goed dat je vaak wel weet waarom dat ie huilt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 1:58

loesje schreef:ik vind het een beetje onzin tis alleen fijn de eerste weken daarna ken je je kindje vaak zo goed dat je vaak wel weet waarom dat ie huilt.
Vind ik dus ook, maar mijn man wil echt heel graag iets met beeld.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 1:59

Ik vind ze inderdaad erg duur, maar als ik het geld ervoor had, had ik 'm ook zeker gekocht smile het lijkt mij wel ideaal! Iig succes met overweging en eventuele koop! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 2:00

FoolishSam schreef:Ik vind ze inderdaad erg duur, maar als ik het geld ervoor had, had ik 'm ook zeker gekocht smile het lijkt mij wel ideaal! Iig succes met overweging en eventuele koop! Very Happy
Ik combineer gewoon het nuttige met het aangename en geef er 1 voor z'n verjaardag Very Happy

Het is toch bijna vakantiegeld- tijd, dus ik kan het me in die zin wel veroorloven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 2:06

ProudMama schreef:
FoolishSam schreef:Ik vind ze inderdaad erg duur, maar als ik het geld ervoor had, had ik 'm ook zeker gekocht smile het lijkt mij wel ideaal! Iig succes met overweging en eventuele koop! Very Happy
Ik combineer gewoon het nuttige met het aangename en geef er 1 voor z'n verjaardag Very Happy

Het is toch bijna vakantiegeld- tijd, dus ik kan het me in die zin wel veroorloven.

Haha idd, jij een babyfoon, hij zijn beeld Wink Gaat de tweeling op 1 kamer slapen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 2:08

FoolishSam schreef:
ProudMama schreef:

Haha idd, jij een babyfoon, hij zijn beeld Wink Gaat de tweeling op 1 kamer slapen?
Ja, in het begin zelfs samen in 1 bedje is de planning. Maar er komen wel gewoon 2 ledikantjes op het kamertje. Mocht het niet gaan dat ze elkaar wakker houden komt er 1 bij ons en knappen we het kleine kamertje maar snel op.
Hoop gewoon dat het goed gaat samen...

Gast
Gast

Bericht  nisavi ma 28 maa 2011 - 2:12

ProudMama schreef:
nisavi schreef:Wij wilden beiden graag een beeldbabyfoon. We hebben er één van het merk Luvion. Bevalt super en we zijn er erg blij mee!
Mijn man wil heel graag deze, maar ik vind het veel geld voor een babyfoon. Heb jij deze ook?
Beeldbabyfoon...  Images?q=tbn:ANd9GcQxZuih-K4ul2NVx4ohdS7wfqRErYdhSH5mv8ZaenO9dxtcKl4y2Y5hH2bSWw

Ja die hebben wij. Ieder z'n ding, als mensen het overbodig vinden mag dat. Wij vinden het juist erg handig en prettig.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 2:31

Ik heb geen ervaring met een beeldbabyfoon, maar is een Alecto een idee? Heb zelf goede ervaringen met een gewone babyfoon van dit merk.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 28 maa 2011 - 3:27

_MamaRosa_ schreef:Ik heb geen ervaring met een beeldbabyfoon, maar is een Alecto een idee? Heb zelf goede ervaringen met een gewone babyfoon van dit merk.
Ik ook! Heb een gewone van Alecto en die bevalt heel goed.

Vind een beeldbabyfoon wel een beetje richting 'big brother is watching you' gaan Wink Aan de andere kant scheelt het wel weer in het gaan kijken of alles ok is, ik doe dat soms misschien wel onnodig vaak (ademt ze nog, slaapt ze nog, ligt ze nog goed ingestopt, etc.) terwijl ik wel een gewone goede babyfoon heb. Maar dat was je vraag niet Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 4:31

Ik vrees dat ik met een beeldbabyfoon constant naar ze zou kijken, ze zijn zo ontzettend cute als ze slapen en ik rustig kan zitten. Niks voor mij dus.

Ik gebruik overigens sowieso geen babyfoon hier in huis.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 28 maa 2011 - 4:49

mijn zus had een beeld ding en werd er gek van! ze kwam niet aan haar rust, was alleen maar aan het kijken en de baby in de gaten aan het houden! uiteindelijk heeft ze zelfs het beeld met tape en papier afgeplakt zodat ze alleen geluid hoorde!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  koNijntje ma 28 maa 2011 - 4:51

Coco schreef:Ik vrees dat ik met een beeldbabyfoon constant naar ze zou kijken, ze zijn zo ontzettend cute als ze slapen en ik rustig kan zitten. Niks voor mij dus.

mijn vriend en ik vroegen ons al af of wij wel een babyfoon wilden,
wij hebben zoiets van 'we horen de kleine wel als deze huilt'
hebben jullie wel een babyfoon gekocht of ook bewust besloten er geen te nemen?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 4:55

Mijn collega heeft ook een beeldbabyfoon, en zij zou het nooit meer doen... ze bleef kijken bij elk geluidje, en liep elke keer naar het kamertje om te kijken omdat ze dacht iets te zien op de babyfoon... Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zij zou zo'n beeldbabyfoon nooit meer kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 5:07

koNijntje schreef:
Coco schreef:Ik vrees dat ik met een beeldbabyfoon constant naar ze zou kijken, ze zijn zo ontzettend cute als ze slapen en ik rustig kan zitten. Niks voor mij dus.

mijn vriend en ik vroegen ons al af of wij wel een babyfoon wilden,
wij hebben zoiets van 'we horen de kleine wel als deze huilt'
hebben jullie wel een babyfoon gekocht of ook bewust besloten er geen te nemen?

Wij hebben er wel 1, maar die gebruik ik alleen bij mijn ouders. Hier horen we ze wel als er echt iets is. Met babyfoon dan staan we bij elke zucht bij de deur te luisteren, zodat ze elkaar niet wakker maken, maar daar wordt je echt knettergek van. Als er echt iets is hoor je ze wel. Tenzij je de tv op zijn hardst hebt.

Gast
Gast

Bericht  shadow ma 28 maa 2011 - 5:13

raar dacht een berichtje gepost te hebben, maar waarschijnlijk iets fout gedaan.
Wij hebben er een gekocht omdat mijn man er graag een wilde. Ik heb er zeker geen spijt van. De meeste vond ik erg camera-achtig en hierdoor niet leuk. Tot ik er een tegen kwam met een bloem als camera. (comfortcam van trebs cc110)

Heerlijk om naar je kindje te kunnen kijken zonder het wakker te maken of telkens naar boven te moeten zonder er iets is. Ook leuk is dat hij kleurenbeeld heeft als het licht is en aan te sluiten op tv. Hierdoor hebben we wat stukjes opgenomen op de hard disk. erg leuk!

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 5:20

shadow schreef:Hierdoor hebben we wat stukjes opgenomen op de hard disk. erg leuk!

Dit lijkt mij dan wel weer erg leuk, om (terug) te zien wat ze uitspoken en brabbelen samen.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij ma 28 maa 2011 - 5:48

Wij hebben een Philips avent gekregen bij een abonnement op een tijdschrift. Ik vind hem erg praktisch, ik hoef niet steeds naar boven als ik denk iets te horen en J wordt altijd heel stilletjes wakker en gaat spelen en valt soms ook weer in slaap, ik vind het prettig om dan even te kunnen kijken zonder haar wakker te maken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 6:31

maiadebij schreef:Wij hebben een Philips avent gekregen bij een abonnement op een tijdschrift. Ik vind hem erg praktisch, ik hoef niet steeds naar boven als ik denk iets te horen en J wordt altijd heel stilletjes wakker en gaat spelen en valt soms ook weer in slaap, ik vind het prettig om dan even te kunnen kijken zonder haar wakker te maken.
Welk tijdschrift? Dat soort combi aanbiedingen zijn vaak wel leuk!!

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 28 maa 2011 - 8:09

ProudMama schreef:
maiadebij schreef:Wij hebben een Philips avent gekregen bij een abonnement op een tijdschrift. Ik vind hem erg praktisch, ik hoef niet steeds naar boven als ik denk iets te horen en J wordt altijd heel stilletjes wakker en gaat spelen en valt soms ook weer in slaap, ik vind het prettig om dan even te kunnen kijken zonder haar wakker te maken.
Welk tijdschrift? Dat soort combi aanbiedingen zijn vaak wel leuk!!
Dat zou ik ook wel willen weten. Ik wil graag een beeldbabyfoon omdat ik bang ben een gewone babyfoon niet goed te horen, dus kan ik dan bij twijfel gemakkelijk op het schermpje kijken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiwen ma 28 maa 2011 - 8:17

Wij hebben de Avent bij een abonnement op de Kinderen gekregen. Is ondertussen al 3/4 jaar geleden dus ik weet niet of ze de aanbieding nog steeds hebben.

Ik ben er erg blij mee, zeker nu ze ziek is vind het heel fijn dat ik haar net wat beter in de gaten kan houden.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 8:29

Helaas is die actie er niet meer...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 8:59

Ik heb in het begin ook aan een beeld babyfoon gedacht. (Gelukkig) Hebben we dit nooit gedaan! Ik zou zelf ook vaak op het schermpje staren. Wij hebben ook een 'gewone' babyfoon, maar heb hem eigenlijk niet nodig. Hoe gek het ook klinkt, Als T. huilt hoor ik hem toch wel (al zit ik in een roemeurige ruimte). Mijn oren zijn sinds zijn geboorte gespits op babygehuil. Als andere mensen hem niet horen, hoor ik hem zelfs van heel ver weg huilen als hij huilt. Daarnaast is het ook een 'stukje' vertrouwen kweken in je kind. Als hij slaapt, slaapt hij en ga ik niet 1 keer kijken op een avond. Eigenlijk pas als ik naar bed ga, kijk ik even. (Al wil ik nu niet zeggen dat het slecht is als je dat wel doet natuurlijk).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: