Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Zwem jij alleen Inge? Ik wil ook graag zwemmen, maar ik durf niet. Heb me al bijna vijf jaar niet meer in zwemkleding vertoond. Draag je een badpak of bikini?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Thanks applestar!
Goed eetlijstje zeg!
Antibes, ik zwem samen met mijn vriend en soms met een vriendin. Pas 1x alleen gezwommen en opzich is dat best prima, maar vind het minder leuk om in mijn eentje die kant op de gaan.
Ik zwem in een badpak, heb trouwens ook een tankini
wow 5 jaar niet nee ik schaam mij ook wel in mijn badkleding was echt even een drempel die ik overheen moest, maar heb mij niet laten weerhouden om toch te blijven zwemmen. Maar jij hoeft je volgens mij helemaal niet te schamen in badkleding
Moet eigenlijk een nieuw badpak want mijn badpak is veel te groot, naja hij past nog wel prima, maar kan de stof bij mijn buik een heel stuk vooruit trekken.
Moet zeggen dat ik zwemmen wel echt heerlijk vind en daarna altijd even in het bubbelbad en kruidenbad
Goed eetlijstje zeg!
Antibes, ik zwem samen met mijn vriend en soms met een vriendin. Pas 1x alleen gezwommen en opzich is dat best prima, maar vind het minder leuk om in mijn eentje die kant op de gaan.
Ik zwem in een badpak, heb trouwens ook een tankini
wow 5 jaar niet nee ik schaam mij ook wel in mijn badkleding was echt even een drempel die ik overheen moest, maar heb mij niet laten weerhouden om toch te blijven zwemmen. Maar jij hoeft je volgens mij helemaal niet te schamen in badkleding
Moet eigenlijk een nieuw badpak want mijn badpak is veel te groot, naja hij past nog wel prima, maar kan de stof bij mijn buik een heel stuk vooruit trekken.
Moet zeggen dat ik zwemmen wel echt heerlijk vind en daarna altijd even in het bubbelbad en kruidenbad
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Zwem jij alleen Inge? Ik wil ook graag zwemmen, maar ik durf niet. Heb me al bijna vijf jaar niet meer in zwemkleding vertoond. Draag je een badpak of bikini?
Wow waarom doe jij geen badkleding aan joh! Ik ben net zo lang als jij maar weeg 102 en doe toch echt gewoon mijn bikini aan (gisteren weer voor het eerst en oke, ik moet een drempel over maar ik doe het wel). Volgens mij heb jij helemaal geen slecht figuur!
Reageer morgen op alle andere dames, ik heb dadelijk tentamen
Gast- Gast
appeltje schreef:Antibes schreef:Zwem jij alleen Inge? Ik wil ook graag zwemmen, maar ik durf niet. Heb me al bijna vijf jaar niet meer in zwemkleding vertoond. Draag je een badpak of bikini?
Wow waarom doe jij geen badkleding aan joh! Ik ben net zo lang als jij maar weeg 102 en doe toch echt gewoon mijn bikini aan (gisteren weer voor het eerst en oke, ik moet een drempel over maar ik doe het wel). Volgens mij heb jij helemaal geen slecht figuur!
Reageer morgen op alle andere dames, ik heb dadelijk tentamen
Slecht hè, het gaat wel iets vooruit. Tot twee jaar geleden droeg ik ook geen korte broeken/hemdjes. Toen voor het eerst korte broeken (tot op knie en net over knie) gekocht en rokjes met een legging tot halverwege mijn kuiten. Vorig jaar voor het eerst een zomerjurkje gedragen.
Ik weet het niet, ik kan mijn gewicht écht niet accepteren gewoon. Ben altijd heel slank geweest en ben zo dik geworden tijdens (en mede door) mijn depressie en vind mezelf echt "walgelijk", helemaal in zomerkleding..
Heb ook kennissen die wel steviger zijn en die zwemmen ook gewoon op vakantie enzo (zou eigenlijk met hen op vakantie moeten natuurlijk, haha) en dan denk ik waarom beperk ik mezelf zo? Maar toch durf ik niet..
Heeeeel veel succes met je tentamen! Ik moet woensdag en heb nog steeds niets noemenswaardigs uitgevoerd, mijn motivatie is altijd zero vanaf mei...
Antibes- Ratel
Ik ga ook niet in zwemkleding hoor. Terwijl ik zwemmen wel heel lekker vind. Ook niet in shirtjes zonder mouwen op straat.
Gast- Gast
WHaaaa..wat is er veel gekletst!! Heb alles ff doorgenomen en leuk om te zien dat er meiden zijn die steun vinden aan andermans motivatie, dat heb ik zelf ook! Als je ziet dat het bij anderen lukt, denk je: Dat moet ik ook kunnen! :-)
Ik heb vandaag na 2 weken vakantie weer gewerkt, is altijd weer ff wennen, al die kids om me heen, maar het was tof! En enorme honger!!! In de vakantie eet ik later, nu natuurlijk al om 6.45, 10.00, 12.00, 15.30. En in de vakantie is mijn ontbijt pas om 10 uur ofzo. Dus mijn maag is ff ontevreden vandaag. Maar ik heb me toch aan mijn eetlijstje gehouden, nu zitten er lekker een kip hawaï schnitzel in de pan, aardappelschijfjes en ik heb een heerlijke salade, dat wordt weer genieten. Na het eten weer sporten, ik heb er zin in!! Donderdag voor het laatste geweest, dus het wordt ook weer tijd:)
Fijne avond dames!! Ik ga eten:-) XxX
Ik heb vandaag na 2 weken vakantie weer gewerkt, is altijd weer ff wennen, al die kids om me heen, maar het was tof! En enorme honger!!! In de vakantie eet ik later, nu natuurlijk al om 6.45, 10.00, 12.00, 15.30. En in de vakantie is mijn ontbijt pas om 10 uur ofzo. Dus mijn maag is ff ontevreden vandaag. Maar ik heb me toch aan mijn eetlijstje gehouden, nu zitten er lekker een kip hawaï schnitzel in de pan, aardappelschijfjes en ik heb een heerlijke salade, dat wordt weer genieten. Na het eten weer sporten, ik heb er zin in!! Donderdag voor het laatste geweest, dus het wordt ook weer tijd:)
Fijne avond dames!! Ik ga eten:-) XxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Bliss schreef:Ik had steeds een bepaald streven. Eerst wilde ik in de voorjaarsvakantie al vijf kilo kwijt zijn: niet gelukt. Toen in de meivakantie: weer niet gelukt. Erg frustrerend en dit werkt niet op deze manier. Ik ga nu dus gewoon weer proberen af te vallen en ben blij met elke kilo die eraf gaat. Sinds januari zit ik nu weer ongeveer op -3 kilo en wil er nu nog wel zo'n 12 kwijt!
Zo doe ik het ook. Ik laat het op zijn beloop en zie wel wanneer er een bepaald aantal kilo's af zijn. Anders gaat het mij frustreren als de tjid dringt.
Gast- Gast
Mijn eetlijstje:
O: 200g yoghurt + herbalife poeder + klein handje frambozen
L: 3 volkorencrackers + kaas + komkommer/mosterd/zongedroogde tomaat
T: 2 blokjes pure chocola (die is nu op, haha, hèèhèè)
A: postelein + 100g kaasschnitzel + aardappelpuree
T: gele paprika in reepjes
Drinken: zit al over de 2L water + 0,5L thee en glas rivella. Komt vanavond nog wel meer water bij.
O: 200g yoghurt + herbalife poeder + klein handje frambozen
L: 3 volkorencrackers + kaas + komkommer/mosterd/zongedroogde tomaat
T: 2 blokjes pure chocola (die is nu op, haha, hèèhèè)
A: postelein + 100g kaasschnitzel + aardappelpuree
T: gele paprika in reepjes
Drinken: zit al over de 2L water + 0,5L thee en glas rivella. Komt vanavond nog wel meer water bij.
Antibes- Ratel
@Reva en antibes, wat jammer dat jullie niet in badkleding 'willen/durven'
@appeltje, hoe is je tentamen gegaan?
Mijn eetlijstje
O; 1 bhm halvarine kipfilet
T; 1 bhm kipkerriesalade light
L; 2 bhm halvarine 10+ kaas
T; druiven, optimel drink
D; nasi met 200gr roerbakgroente
A; optimel kwark
@appeltje, hoe is je tentamen gegaan?
Mijn eetlijstje
O; 1 bhm halvarine kipfilet
T; 1 bhm kipkerriesalade light
L; 2 bhm halvarine 10+ kaas
T; druiven, optimel drink
D; nasi met 200gr roerbakgroente
A; optimel kwark
Inge- Ratel
Ziet er goed uit Inge, die 10+ kaas is dat smeerkaas? Ik ken helemaal geen 10+ kaas..
Had net even een helder moment, dat de kuren van mijn weegschaal wel eens aan het laminaat konden liggen...
Net paar keer achter elkaar erop gaan staan in de douche (daar heb ik tegels, haha) en dan week hij maar zo'n 3 ons af. Daar kan ik wel mee leven!
Had net even een helder moment, dat de kuren van mijn weegschaal wel eens aan het laminaat konden liggen...
Net paar keer achter elkaar erop gaan staan in de douche (daar heb ik tegels, haha) en dan week hij maar zo'n 3 ons af. Daar kan ik wel mee leven!
Antibes- Ratel
Antibes, ik kom echt niet aan de 2,5 liter drinken (water) per dag. Ik ben al blij als ik een liter per dag binnen krijg. Ik weet ook dat daar m'n probleem ligt. Ik "vergeet" gewoon om te drinken. Fijn dat ze bij je studie zo positief over je zijn. Dat geeft altijd een fijn gevoel.
Puk, sta jij ook voor de klas?
Inge, haha! Ik heb die chips met die dip ook op. Zo lekker! Ik weet ze wel te staan, hoor. Balen van de wedstrijd van gister. Volgende week nog een kans.
Theedoosje, jij haalf de 90 kilo ook wel. Je bent zo lekker bezig. Ik vind een fruitsalade ook altijd lekker. Alleen soms ben ik te lui om er één te maken.
Vandaag weer werken na 2,5 week vakantie. Lang leve het onderwijs! Voor de vakantie hadden we alle kasten leeg gemaakt, omdat we vandaag nieuwe kasten kregen. Nou, dat heb ik geweten. Ik kwam vanmorgen op school en de hele klas lag vol met spullen. Gelukkig konden we de kinderen tot 09.15 uur buiten laten en daarna ging één groep naar de gym. Met de andere groep ben ik gaan opruimen. Maar het resultaat is wel mooi geworden!
Vanmorgen weer gewogen en er is nu ongeveer een kilo af, jeeeeeej!
Ik heb trouwens 3 bikini's. Ik voel me er "gewoon" in. Niet onprettig en niet prettig.
Puk, sta jij ook voor de klas?
Inge, haha! Ik heb die chips met die dip ook op. Zo lekker! Ik weet ze wel te staan, hoor. Balen van de wedstrijd van gister. Volgende week nog een kans.
Theedoosje, jij haalf de 90 kilo ook wel. Je bent zo lekker bezig. Ik vind een fruitsalade ook altijd lekker. Alleen soms ben ik te lui om er één te maken.
Vandaag weer werken na 2,5 week vakantie. Lang leve het onderwijs! Voor de vakantie hadden we alle kasten leeg gemaakt, omdat we vandaag nieuwe kasten kregen. Nou, dat heb ik geweten. Ik kwam vanmorgen op school en de hele klas lag vol met spullen. Gelukkig konden we de kinderen tot 09.15 uur buiten laten en daarna ging één groep naar de gym. Met de andere groep ben ik gaan opruimen. Maar het resultaat is wel mooi geworden!
Vanmorgen weer gewogen en er is nu ongeveer een kilo af, jeeeeeej!
Ik heb trouwens 3 bikini's. Ik voel me er "gewoon" in. Niet onprettig en niet prettig.
Gast- Gast
wat zijn we allemaal goed bezig en wat zijn we allemaal lekker aan het kletsen. werkt voor mij erg motiverend! vandaag is goed gegaan. morgen moet ik onverwachts werken dus dan heb ik ook weer een lekker ritme . ik draag trouwens wel ee bikini maar dan wel 1 met ee hoger broekje of ee extra brede band zodat deze over mijn buik gaan en deze iets minder opvalt.
Antibes, dat is nieuw van slankie.
liv, behoorlijk balen ja idd zondag nieuwe kans... hoop het echt. haha bij de beachbar in het hoekje links (als ze daar nog steeds staan:P) Zo lekker... net als al die verse watermeloen en ananas... zucht
liv, behoorlijk balen ja idd zondag nieuwe kans... hoop het echt. haha bij de beachbar in het hoekje links (als ze daar nog steeds staan:P) Zo lekker... net als al die verse watermeloen en ananas... zucht
Inge- Ratel
@ Liv (& Puk?): ik sta ook voor de klas! Doen jullie basisonderwijs? Ik sta voor groep 7.
Ik ben vandaag goed bezig geweest, voor t eerst sinds tijden. Chocolaatjes weggegeven op school en gezond gegeten. Ik heb gewoon echt regelmaat nodig voor het lijnen! (wordt nog leuk in de zomervakantie...)
Ik ga wel in bikini trouwens, maar niet van harte. Maar goed, ik woon dichtbij het strand, dus dan wil ik ook wel ff lekker kunnen liggen daar en een beetje bijkleuren. Maar ik ga niet zo over t strand lopen paraderen ofzo!
Ik ben vandaag goed bezig geweest, voor t eerst sinds tijden. Chocolaatjes weggegeven op school en gezond gegeten. Ik heb gewoon echt regelmaat nodig voor het lijnen! (wordt nog leuk in de zomervakantie...)
Ik ga wel in bikini trouwens, maar niet van harte. Maar goed, ik woon dichtbij het strand, dus dan wil ik ook wel ff lekker kunnen liggen daar en een beetje bijkleuren. Maar ik ga niet zo over t strand lopen paraderen ofzo!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Men, hoe kan ik nou mijn nachtelijke studiesessies houden zonder chocola en taksi?
Ik heb HONGER en nog wel een paar uur te gaan!!
Antibes- Ratel
Komkommer (met chilisaus), cherrytomaatjes, kleine blokjes kaas (met chilisaus)Antibes schreef:Men, hoe kan ik nou mijn nachtelijke studiesessies houden zonder chocola en taksi?
Zorg dat je zakjes snack a jack in huis hebt :p of rijstcrackers bv
Bakje yoghurt/kwark ?
Augurk? zilveruitjes?
Inge- Ratel
Inge schreef:Komkommer (met chilisaus), cherrytomaatjes, kleine blokjes kaas (met chilisaus)Antibes schreef:Men, hoe kan ik nou mijn nachtelijke studiesessies houden zonder chocola en taksi?
Zorg dat je zakjes snack a jack in huis hebt :p of rijstcrackers bv
Bakje yoghurt/kwark ?
Augurk? zilveruitjes?
Heb net als avondsnack ipv die paprika al een bakje sla gegeten. Daar is kwart komkommer en paar kerstomaatjes al in gesneuveld! Kaas zitten zoveel calorien in (heb ook nootjes, zelfde verhaal). Augurk/zilveruitjes mag ik niet ivm suikers.
Misschien toch maar een bak yoghurt nemen inderdaad, maar dat snackt niet lekker.. *zeur*
Antibes- Ratel
He hoi!
Ik heb heerlijk gesport vanavond, ook nog ff onder de turbo bruiner geweest, heeerlijk! :-)
Heb net nog een appeltje op en een mok groene thee. Heb me weer keurig gedragen vandaag! Haha...
Liv, ik sta voor de klas, jij dus ook lees ik! Leuk! Welke groep heb je? Ik werk op dit moment op een AZCschool, erg leuk! Maar voor volgend schooljaar heb ik overplaatsing aangevraagd en mijn verzoek is ingewilligd, ik ga 1.0. naar een reguliere school:)
Inge, jou eetlijstje ziet er superuit!! Zo zit je snel onder die verrekte 100;)
Antibes, haha, dat is wel een goede ingeving, 3 ons is idd beter dan 3 kilo!!
Bliss, leuk, nog een juffie in dit topic;-) Goed dat je dat chocolaatje hebt weggegeven, ik deed de traktaties altijd verloten onder de kinderen in de klas. Nu hebben wij nooit traktaties van kinderen, omdat we heel erg veel Somalische gezinnen hebben en die weten niet eens wanneer ze jarig zijn.
Slaap lekker allemaal:) XxxX
Ik heb heerlijk gesport vanavond, ook nog ff onder de turbo bruiner geweest, heeerlijk! :-)
Heb net nog een appeltje op en een mok groene thee. Heb me weer keurig gedragen vandaag! Haha...
Liv, ik sta voor de klas, jij dus ook lees ik! Leuk! Welke groep heb je? Ik werk op dit moment op een AZCschool, erg leuk! Maar voor volgend schooljaar heb ik overplaatsing aangevraagd en mijn verzoek is ingewilligd, ik ga 1.0. naar een reguliere school:)
Inge, jou eetlijstje ziet er superuit!! Zo zit je snel onder die verrekte 100;)
Antibes, haha, dat is wel een goede ingeving, 3 ons is idd beter dan 3 kilo!!
Bliss, leuk, nog een juffie in dit topic;-) Goed dat je dat chocolaatje hebt weggegeven, ik deed de traktaties altijd verloten onder de kinderen in de klas. Nu hebben wij nooit traktaties van kinderen, omdat we heel erg veel Somalische gezinnen hebben en die weten niet eens wanneer ze jarig zijn.
Slaap lekker allemaal:) XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Oefff, ik heb de nootjes willen opeten, macaroni willen maken, de oven al voorverwarmd voor kaasschnitzel numero dos en toch ben ik bij het water gebleven!
Nu zo maar slapen, bij ieder woord dat ik opschrijf ga ik de mist in en ben meer aan het krassen dan aan het schrijven. Wordt hem niet meer vanavond! Kan me totaaaaaaal niet concentreren..
En wat ben ik wél aan het doen? Mogelijkheden van buitenlandse top-uni's aan het onderzoeken, je zou toch zeggen dat ik dan EERST even voor dit tentamen zou blokken..
Naja, dit wordt dus morgen geen slaap tot woensdagmiddag tentamen..
Trusten!!
Nu zo maar slapen, bij ieder woord dat ik opschrijf ga ik de mist in en ben meer aan het krassen dan aan het schrijven. Wordt hem niet meer vanavond! Kan me totaaaaaaal niet concentreren..
En wat ben ik wél aan het doen? Mogelijkheden van buitenlandse top-uni's aan het onderzoeken, je zou toch zeggen dat ik dan EERST even voor dit tentamen zou blokken..
Naja, dit wordt dus morgen geen slaap tot woensdagmiddag tentamen..
Trusten!!
Antibes- Ratel
Ja, ik sta 5 dagen per week voor groep 3/5. Ik vind het een hele pittige combinatie, maar ook een hele leuke. Volgend jaar krijg ik waarschijnlijk groep 3/4. De formatie is nog niet helemaal rond.
Vandaag wil ik op tijd naar huis. We eten bloemkool, kipfilet en aardappels. Vanavond wil ik nog even naar de sportschool voor een steples. Als ik zin kan maken, haha!
Vandaag wil ik op tijd naar huis. We eten bloemkool, kipfilet en aardappels. Vanavond wil ik nog even naar de sportschool voor een steples. Als ik zin kan maken, haha!
Gast- Gast
Puk, fijn dat je lekker gesport hebt en een goede eetdag gehad hebt.
Antibes, denk je ook wel een beetje om jezelf! Knap dat je niks genomen hebt, de verleidingen in de avond zijn groot he? Althans ik heb overdag niks geen last maar de avonden
Liv, lekker joh sporten :p
Hier een goede dag, net gewerkt (kort dagje van 9 tot 15) en prima qua eten... Ga vanavond weer 30 minuten baantjes trekken. Qua eten staan er biefstukpuntjes, aardappeltjes uit de oven en wokgroente op het menu
Antibes, denk je ook wel een beetje om jezelf! Knap dat je niks genomen hebt, de verleidingen in de avond zijn groot he? Althans ik heb overdag niks geen last maar de avonden
Liv, lekker joh sporten :p
Hier een goede dag, net gewerkt (kort dagje van 9 tot 15) en prima qua eten... Ga vanavond weer 30 minuten baantjes trekken. Qua eten staan er biefstukpuntjes, aardappeltjes uit de oven en wokgroente op het menu
Inge- Ratel
Hier een pittige afvaldag achter de rug. Heb aardig wat moeilijke momentjes gehad vandaag.
Mijn eetlijstje voor vandaag:
ont: bakje yoghurt met glas siroop
Td: bijna l. thee en 2 bisquitjes en een stukje liga
Lun: 2 boterhammem met smeerkaas en glas melk
td: 1. water en een stukje liga, en een banaan, een kop koffie met alleen melk
Av: Bami met varkensvlees en groente.
Strakjes nog een bakje yoghurt en een glas water.
Wat grappig dat hier veel juffen terug te vinden zijn. Ik werk zelf in de kinderopvang, Theedoosje volgens mij ook? zijn er nog meer meiden die in de kinderopvang werken?
Mijn eetlijstje voor vandaag:
ont: bakje yoghurt met glas siroop
Td: bijna l. thee en 2 bisquitjes en een stukje liga
Lun: 2 boterhammem met smeerkaas en glas melk
td: 1. water en een stukje liga, en een banaan, een kop koffie met alleen melk
Av: Bami met varkensvlees en groente.
Strakjes nog een bakje yoghurt en een glas water.
Wat grappig dat hier veel juffen terug te vinden zijn. Ik werk zelf in de kinderopvang, Theedoosje volgens mij ook? zijn er nog meer meiden die in de kinderopvang werken?
@ applestar: ik werk ook in de kinderopvang! Van werken met kinderen wordt je vast dik
Gast- Gast
je zou haast zeggen van wel hahaha. met welke leeftijd werk jij?M1918 schreef:@ applestar: ik werk ook in de kinderopvang! Van werken met kinderen wordt je vast dik
M1918 schreef:@ applestar: ik werk ook in de kinderopvang! Van werken met kinderen wordt je vast dik
Haha ooooohh is dát het?! En ik heb net twee weken mn vaste aanstelling binnen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: