Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 25 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar vr 22 apr 2011 - 23:00

Haai meiden!

Hier ben ik ook weer eens. De afgelopen 2 dagen zijn hier helemaal niet goed gegaan. Het was ook heel hectisch op mijn werk. Donderdag en vrijdag met een collega minder gestaan omdat haar dochtertje in het ziekenhuis ligt. Afgelopen donderdag had ik een paasontbijt op mijn werk. Ben wel goed begonnen maar uiteindelijk de mist in gegaan. En s’avonds ook nog een afscheidetentje. Was wel erg leuk en lekker ( allemaal turkse hapjes en bbq ) maar natuurlijk erg slecht.

Nu wilde ik gister weer heel streng zijn voor mijzelf maar door de drukte, stress en warmte is dat niet gelukt dus vanaf vandaag ben ik weer heel STRENG voor mijzelf.

Ik heb besloten dat ik mij deze week niet ga wegen omdat ik mezelf een beetje ken en als ik zie dat ik aangekomen ben demotiveerd dat mij heel erg. Dus volgende week zaterdag ga ik weer op de weegschaal staan!

Ik ben trouwens gelijk weer gestraft door al dat lekkere eten want ik heb weer super veel last van mijn maag en darmen : ( Het enige positieve wat ik er over kan zeggen is dat ik dan niet zo veel eet Wink

Hebben jullie de afgelopen dagen nog een beetje zon gezien? Ik helaas niet maar dat ga ik dit weekend wel inhalen. Doen jullie nog iets speciaals met Pasen? Wij ( Gelukkig ) niet en wij gaan ook niet anders of bijzonders eten.
Helaas is de sportschool dit weekend dicht i.v.m. met paasweekend dus sporten kan ik pas weer volgende week.

@inge: Zoveel calorieën, nu blijf ik voortaan altijd van die paaseitjes af hah
Wauw 17kg eraf! Ik ben gewoon jaloers!

@Bliss: Balen dat het nu niet lekker loopt. Maar Theedoosje heeft gelijk hoor. Eerst lekker genieten van Berlijn en daarna komt het afvallen wel weer.

@bluppie: wat goed er dat zo veel af is in 1 week! Knap hoor!

Nou dames ik ga binnen even opruimen en dan met een boek in de tuin zitten!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 25 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 23:24

Balen dat het minder ging en dat de sportschool dicht is. Maar je kunt ook lekker rondje fietsen/wandelen of zo?
Ik heb de hele week wel zon gezien aangezien ik op mijn werk met de kindjes ook buiten ben :P
Maar ik ga dadelijk hier lekker op mijn ligbed buiten liggen Very Happy
Wij doen ook niks speciaals met Pasen. Alleen bbqen Wink Maar dat is gewoon omdat het lekker weer is.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 4:50

hier een berichtje vanaf mijn tuin haha. binnen blijft de warmte heel erg hangen dus dan maar via mijn mobiel op internet. vandaag ging weer super goed en zo voel ik mij dan ook. heb heel veel water gedronken; zo'n 3,5 liter en heb gewoon nog steeds dorst door de warmte. ik heb lekker in het zonnetje gezeten en ben weer lekker verkleurd smile verder er eigenlijk niet zo veel bijzonders te melden. hoe gaat het bij jullie? komen jullie de warme dagen nog een beetje door?
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 6:36

Ja hier binnen is het ook nog erg warm, maar heb geen zin meer om buiten te zitten. Aangezien ik al veel buiten ben geweest. We hebben net gebarbecued. Het was heerlijk! Naast het vlees heb ik lekkere zelfgemaakte fruitsalade op, huzarensalade maar ook stokbrood met kruidenboter. Aangezien we weinig barbecueën (volgens de spelling schrijf je dit zo maar het staat zo raar?) mocht ik het van mij zelf.
Zo meteen het laatste beetje van de fruitsalade....heerlijk!

Morgen maar weer netjes doen met eten. Ik moet ook even kijken of ik ga fietsen dadelijk. Misschien wel even.
Of telt sex ook bij beweging? :P

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 23 apr 2011 - 6:57

Whaha TD! Seks is idd een prima manier om calorieën te verbranden! Succes ermee Wink En 'barbecueën' is gewoon de juiste spelling idd.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 6:59

Bliss schreef:Whaha TD! Seks is idd een prima manier om calorieën te verbranden! Succes ermee Wink En 'barbecueën' is gewoon de juiste spelling idd.

Heb al sex gehad Embarassed Dusse :P whhaha Very Happy En ja toch wel die spelling?

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 23 apr 2011 - 7:00

Bof jij even! Was t lekker? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 7:00

whaha eh jaaaa Very Happy :P

Gast
Gast

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 7:53

volgens mij verbrandt je met seks juist heel veel calorieën. mag dus elke dag Wink

hier geen seks voor beweging maar ik heb een rondje gefietst. hahahah

@theedoosje: klinkt lekker jou barbecue! ik ga morgen barbecueën maar met niet zo heel veel bijzonders te eten. gewoon een kippenpootje en een paar satestokjes maar het blijft leuk en lekker smile

Ik zal mijn eetlijstje nog even posten:

Ont: yoghurt met een banaan en een beetje siroop
td; 0,5 l water
Lun: lekkerbekje en een appel
td: 3 liter water, waterijstje en 2 appels
Av: gerult gehakt, paprika en ui op een broodje. ( dat is echt een aanrader )
td: Waterijsje

Volgens mij best goed toch? ik zit weer helemaal in het goede ritme al zeg ik het zelf!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 7:54

hebben jullie eigenlijk allemaal een vriend/relatie?

ikke niet Cry Cry
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 7:57

Oh dat gehakt wat jij eet op broodje doen wij hier ook wel eens! Very Happy Lekker!

En ja sex mag elke dag ja whaha :P Maar dat gebeurd hier niet. Ik heb wel een vriend overigens Wink
Goed dat je gefietst hebt! Ook goed bewogen dus Very Happy

Je bent ook goed bezig smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 23 apr 2011 - 7:58

Ik heb ook geen vriend, dus zal mijn lichaamsbeweging toch ergens anders vandaan moeten halen :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 8:22

Bliss schreef:Ik heb ook geen vriend, dus zal mijn lichaamsbeweging toch ergens anders vandaan moeten halen :P
hahahahh ik ook hoor.

een vriend komt vanzelf wel zeg ik altijd maar. ik ben een paar jaar geleden echt opzoek gegaan maar toen kwam ik alleen maar met van die rare type thuis om maar een vriend te hebben. ik heb nu zoiets ik ga niet opzoek maar kom vanzelf de liefde van mijn leven tegen angel

@theedoosje: hebben jullie allang een relatie?
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 8:23

Ja als je echt op zoek gaat kom je vaak niks tegen inderdaad.
Wij hebben nu ruim 5 jaar een relatie.

Gast
Gast

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 8:36

dat is lang! de langste relatie die ik heb gehad ik 2 maanden angel wel met een rare vogel hoor en dat is alweer bijna 3 jaar geleden.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 8:42

Oh een rare vogel ja? Hoezo was dat een rare vogel dan?

Gast
Gast

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 8:49

Theedoosje schreef:Oh een rare vogel ja? Hoezo was dat een rare vogel dan?
hij was gewoon een beetje raar. echt zo geval van ik wil een vriendje dus dan die maar. de eerste en beste vent die je tegen komt :P
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 8:56

applestar schreef:
Theedoosje schreef:Oh een rare vogel ja? Hoezo was dat een rare vogel dan?
hij was gewoon een beetje raar. echt zo geval van ik wil een vriendje dus dan die maar. de eerste en beste vent die je tegen komt :P

haha oke :P Hoop dat je gauw wel een leuke vent tegen komt smile

Gast
Gast

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 9:07

ahh dankjewell theedoosje! ik hoop het ook haha.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 9:08

smile

Zo ik heb weer een flesje water op. Gaat goed met t warme weer Wink

Gast
Gast

Bericht  Inge za 23 apr 2011 - 9:10

Ik heb ook een vriend, al bijna 7 jaar... volgend jaar gaan we trouwen.
Seks is heel goed voor het verbranden van calorieën. ;-)

Vandaag gewerkt, maar was erg rustig, dus heerlijk in de tuin gezeten op het werk, met de jongeren.

Eetlijstje

O; 2 bhm halvarine 2x kipfilet, glas optimel, 2 glazen groene thee
T; druiven, 1 L water
L; 2 bhm met kip kerrie salade light van Menken (29k per 25gram) -> aanrader
T; 1 L water, banaan
D; rijst met beef shanghai met veel groente, 1/2 L water
A; 2 kopjes thee. voor zo nog bakje optimel en eventueel een zakje snack a jacks

Ben nu stoofperen aan het maken, had van een jongere op mijn werk stoofperen gekocht, van school, voor het goede doel.

Gister hele dag op het terras gezeten en een slechte afval dag gehad...
2 frambozen aarbeien biertjes op het terras, verder water en cola light en thee
tortilla chips, stokbrood met dips, kipsate met patat en een chocoladetaartje met kaneelijs ow en in de bios nog skittels... naja ik heb het er gewoon even een dagje flink van genomen :p vandaag weer een hele goede dag.

Morgen naar mijn ouders en daar lekker bbq'en Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  applestar za 23 apr 2011 - 22:11

Goedemorgen op deze warme eerste paasdag!

Mijn paasontbijt was lekker simpel; 3 crackers met kipfilet 2x en filet american 1x en een bakje yoghurt.
Ik ga vandaag weer lekker van het zonnetje genieten en s'middags even langs mijn oma.

En vanavond ga ik ook bbq-en! Heerlijk smile

Ben ongeveer een uurtje wakker maar heb alweer bijna 2 flesjes water op :shock:
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 22:15

Huh ik dacht dat ik op Inge gereageerd had :shock: Blijkbaar niet.
Inge > jouw lijstje ziet er goed uit van gisteren. Die salade van Menken waar kan je die halen?
Veel plezier bij de bbq Wink

Applestar> Goed begin Very Happy Hier heb ik een laatste stukje stokbrood op die ik als broodje heb gegeten met vruchtenhagel en een deel met kruidenboter. Iets minder he.
Nu ben ik ook goed water aan het drinken, en neem ik dadelijk lekker fruit denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 23 apr 2011 - 22:49

Ach laten we deze dagen gewoon lekker genieten van lekkere dingen en dinsdag weer vol er tegen aan Wink

Theedoosje, de enige winkel waar ik die tot nu toe gevonden heb is de jumbo... je hebt hem in kipkerrie, eisalade en zalm (iig een vis). kipkerrie is 29 calorieën per 25gr en die andere 2 iets meer maar nog niet heel veel.

Fijne paasdagen allemaal
Ik ga nu richting mijn ouders, daar vanavond bbq'en... heb ontbeten met optimel kwark aangezien ik vanavond wel wat stokbrood zal nemen :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:10

Dank je Inge. Ik kom daar eigenlijk nooit. Maar hij zit wel in de buurt. Misschien eens keer kijken smile
En idd even lekker eten mag best. Daarna er weer tegen aan.
Heb net als lunch beetje huzarensalade met plakjes komkommer en cherrytomaatjes op. Zo lekker! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: