Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
ohh nee! komt goed! als pasen straks voorbij is en als al dat chocolade weer uit de winkels is, komt het weer helemaal goed! weet het zekerBliss schreef:Gecondoleerd appeltje!
Nee, ik ben niet van de paaseitjes afgebleven, ze zijn op Vandaag waren er op school ook weer eitjes, morgen paasontbijt, dus t gaat niet goed deze dagen... Ik hoop dat ik snel de knop weer om kan zetten!
Oh Applestar heb helemaal er over heen gelezen van jou (had gisteren vluchtig gelezen). Maar heftig zeg! Ik snap dat jullie met tranen in je ogen stonden Maar hoe het gaat verlopen is niet te zeggen? Of wat staat er nu te wachten?
Bluppie> ja dat hoop ik er wel afgefietst te hebben Tussenstand is nu wel dan ik sinds zondag 0,3 kwijt ben. Hoop zondag nog meer
Iedereen weer succes!
Bluppie> ja dat hoop ik er wel afgefietst te hebben Tussenstand is nu wel dan ik sinds zondag 0,3 kwijt ben. Hoop zondag nog meer
Iedereen weer succes!
Gast- Gast
@applestar, wat heftig! verschrikkelijk zulke dingen en zo oneerlijk.
@theedoosje, wat lekker dat je 0,3 kwijt bent... komt goed
Hier gelukkig ook weer wat afgevallen, sinds maandag 0,4 eraf... 2 goede dagen gehad dus yeahhh
Was al bijna mijn motivatie kwijt :-)
Op het werk eten we vandaag patat met broodje hamburger (verjaardag van een jongere op het werk)... ik dacht tot vanmorgen (tot ik op de weegschaal stond) zal ik gewoon maar mee eten... Maar de weegschaal deed mij beseffen dat ik mijn eigen eten zo ga kopen en ik lekker tartaar, wokgroente en zilvervliesrijst ga halen
Ze eten ook vanille ijs als toetje... denk dat ik ook geen toetje ga nemen.
Komend weekend komen er al lastigere dagen aan; vrijdag lunchen, terrassen, happie eten en Gooische vrouwen met vriendinnen (ga wel aan de water en cola light want met de auto, misschien 1 roseetje?). Zondag bbq'en bij mijn ouders... die hebben een stacaravan in Maarssen, aan het water dus daar lekker heen. en 2e paasdag uit eten met mijn vriend...
Jullie nog leuke paasplannen?
Ik las vandaag hoeveel calorieën er in 1 paaseitje zitten :o in 1 klein paaseitje 45 calorieën
Nu is 1 paaseitje niet zo erg of 2... maar de pest is dat ik het niet bij 2 kan houden :p dus ik koop ze maar gewoon niet...
@theedoosje, wat lekker dat je 0,3 kwijt bent... komt goed
Hier gelukkig ook weer wat afgevallen, sinds maandag 0,4 eraf... 2 goede dagen gehad dus yeahhh
Was al bijna mijn motivatie kwijt :-)
Op het werk eten we vandaag patat met broodje hamburger (verjaardag van een jongere op het werk)... ik dacht tot vanmorgen (tot ik op de weegschaal stond) zal ik gewoon maar mee eten... Maar de weegschaal deed mij beseffen dat ik mijn eigen eten zo ga kopen en ik lekker tartaar, wokgroente en zilvervliesrijst ga halen
Ze eten ook vanille ijs als toetje... denk dat ik ook geen toetje ga nemen.
Komend weekend komen er al lastigere dagen aan; vrijdag lunchen, terrassen, happie eten en Gooische vrouwen met vriendinnen (ga wel aan de water en cola light want met de auto, misschien 1 roseetje?). Zondag bbq'en bij mijn ouders... die hebben een stacaravan in Maarssen, aan het water dus daar lekker heen. en 2e paasdag uit eten met mijn vriend...
Jullie nog leuke paasplannen?
Ik las vandaag hoeveel calorieën er in 1 paaseitje zitten :o in 1 klein paaseitje 45 calorieën
Nu is 1 paaseitje niet zo erg of 2... maar de pest is dat ik het niet bij 2 kan houden :p dus ik koop ze maar gewoon niet...
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
@theedoosje: -0.3 is goed!! Zelf met een cornetto dus als je maar met mate doet he? Zo lekker doorgaan en dan komt het gewenste resultaat vanzelf!
@inge: paaseitjes blijven lastig, maar wel erg lekker! En wel genieten van het weekend dan he?! Mijn weekend wordt ook gezellig hoop ik, het is in elk geval erg mooi weer!
@ all: bij mij ging het vandaag wel weer aardig, ga zo nog even sporten, dus dan komt het helemaal goed. Hoop alleen dat ik straks na het sporten geen honger/ trek meer krijg... Dat gebeurt nog al vaak bij mij als ik 's avonds ga sporten.
mijn eetlijstje van vandaag:
O: schaaltje vanille yoghurt
T: plakje ontbijtkoek
L: schaaltje yoghurt met hele sinaasappel erin een een krentenbol
D: bord groentesoep en bordje ravioli
verder natuurlijk heel veel water!
Ik denk dat het vanavond nog een appel wordt..
Ik ga morgen wegen... Ben echt benieuwd of er wat van af is...
@inge: paaseitjes blijven lastig, maar wel erg lekker! En wel genieten van het weekend dan he?! Mijn weekend wordt ook gezellig hoop ik, het is in elk geval erg mooi weer!
@ all: bij mij ging het vandaag wel weer aardig, ga zo nog even sporten, dus dan komt het helemaal goed. Hoop alleen dat ik straks na het sporten geen honger/ trek meer krijg... Dat gebeurt nog al vaak bij mij als ik 's avonds ga sporten.
mijn eetlijstje van vandaag:
O: schaaltje vanille yoghurt
T: plakje ontbijtkoek
L: schaaltje yoghurt met hele sinaasappel erin een een krentenbol
D: bord groentesoep en bordje ravioli
verder natuurlijk heel veel water!
Ik denk dat het vanavond nog een appel wordt..
Ik ga morgen wegen... Ben echt benieuwd of er wat van af is...
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Hier is het niet zo super gegaan vandaag, best redelijk wat gesnoept Zit er op het moment niet even lekker in. Morgen heb ik paasontbijt op mijn werk en dan mag ik van mijzelf best wat lekkers nemen. Vanaf vrijdag ga ik dan weer over op super streng! Want het ging net zo goed!
Ohja en morgen heb ik ook nog een afscheidetentje/ bbq op mijn werk dus ook niet al te best
Ik ga zo maar even een ventilator opzoeken voor op mijn slaapkamer want het is nu al veelste warm.
Ik zal morgen weer even op iedereen reageren!
Hier is het niet zo super gegaan vandaag, best redelijk wat gesnoept Zit er op het moment niet even lekker in. Morgen heb ik paasontbijt op mijn werk en dan mag ik van mijzelf best wat lekkers nemen. Vanaf vrijdag ga ik dan weer over op super streng! Want het ging net zo goed!
Ohja en morgen heb ik ook nog een afscheidetentje/ bbq op mijn werk dus ook niet al te best
Ik ga zo maar even een ventilator opzoeken voor op mijn slaapkamer want het is nu al veelste warm.
Ik zal morgen weer even op iedereen reageren!
Inge schreef:
Oh echt waar. Ik was van plan nu lekker niks meer te doen (kom net thuis), maar ga dan nog maar even op de wii om de paaseitjes weg te werken:D Heb er niet achterlijk veel op hoor, maar verder ook wel een redelijk slechte dag gehad.
We hadden paasontbijt, maar die heb ik overgeslagen:D Had gewoon thuis ontbeten en ben iets later gegaan.
Maar vervolgens hadden m'n collega's dus wat paaseitjes waar ik er een paar van op had. Net uit eten geweest, maar op zich wel netjes gegeten, niet super veel slechts gelukkig.
Vanmorgen was er weer een kilootje af, dus dat moet morgen ook nog zo zijn natuurlijk! (Omdat mijn gewicht zo schommelt wil ik eerst wel een paar keer zien dat ik een bepaald gewicht heb bereikt voordat ik het aanneem:D). Maar hierna nog 1 en dan zit ik onder de 110 (en totaal dan 10 kilo eraf).
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Bij ons liggen ook paaseitjes op het werk, maar ben er tot nu toe goed vanaf gebleven. Vorige week 1 gehad of zo.
Vandaag alleen wel al witbrood op. Dat is iets minder. Ga wel bruinbrood meenemen naar mijn werk. Dan moet vriend het witte maar op eten
Vandaag ook een paasbrunch met de kinderen op het werk. Ik ga wel opletten met wat ik neem.
Succes iedereen weer ! En een goede dag toegewenst
Vandaag alleen wel al witbrood op. Dat is iets minder. Ga wel bruinbrood meenemen naar mijn werk. Dan moet vriend het witte maar op eten
Vandaag ook een paasbrunch met de kinderen op het werk. Ik ga wel opletten met wat ik neem.
Succes iedereen weer ! En een goede dag toegewenst
Gast- Gast
@Bluppie, volgens mij kan je juist beter wel iets eten na het sporten, als het maar gezond is bv een bakje yoghurt, stukje fruit of zoiets
@applestar, geniet van het afscheidsetentje / bbq vanavond op het werk... Je kan het zo slecht maken als je zelf wilt, maar ik zelf heb wel zoiets, als je dan toch lekker eet doe het dan goed :p
@Snoopy, fijn dat er een kilootje af is... ik schommel ook giga in gewicht, zal het warme weer daar misschien ook een rol in spelen? Gister was er 0,4 af en vandaag gaf die dat niet aan op de weegschaal (ik weet, ik weet ik moet er niet elke dag opstaan... maar doe het toch )
Wij zijn met hetzelfde startgewicht ongeveer begonnen.
@theedoosje, fijne dag vandaag... geniet van de paasbrunch
@applestar, geniet van het afscheidsetentje / bbq vanavond op het werk... Je kan het zo slecht maken als je zelf wilt, maar ik zelf heb wel zoiets, als je dan toch lekker eet doe het dan goed :p
@Snoopy, fijn dat er een kilootje af is... ik schommel ook giga in gewicht, zal het warme weer daar misschien ook een rol in spelen? Gister was er 0,4 af en vandaag gaf die dat niet aan op de weegschaal (ik weet, ik weet ik moet er niet elke dag opstaan... maar doe het toch )
Wij zijn met hetzelfde startgewicht ongeveer begonnen.
@theedoosje, fijne dag vandaag... geniet van de paasbrunch
Inge- Ratel
Heej alleen Inge nog maar gepost?
Maar ik heb toch met de paasbrunch gewoon mijn eigen brood gegeten met kipfilet met komkommer en 1 met kaas.
Verder veel water gedronken, waterijsje gehad (zo'n langwerpig zakje weet je wel? die goedkope ).
En nu vanavond huzarensalade met salade van sla, komkommer, cherrytomaatjes en honing mosterd dressing. Oke die dressing is niet zo goed maar wel erg lekker
Fietsen ga ik nu niet meer doen (hometrainer), tenminste niet onder gtst, aangezien ik echt net mijn eten op heb. Misschien dat ik straks nog ga.
Hoe is het bij jullie gegaan?
Maar ik heb toch met de paasbrunch gewoon mijn eigen brood gegeten met kipfilet met komkommer en 1 met kaas.
Verder veel water gedronken, waterijsje gehad (zo'n langwerpig zakje weet je wel? die goedkope ).
En nu vanavond huzarensalade met salade van sla, komkommer, cherrytomaatjes en honing mosterd dressing. Oke die dressing is niet zo goed maar wel erg lekker
Fietsen ga ik nu niet meer doen (hometrainer), tenminste niet onder gtst, aangezien ik echt net mijn eten op heb. Misschien dat ik straks nog ga.
Hoe is het bij jullie gegaan?
Gast- Gast
Bij mij gaat het nog steeds heeeeeel slecht! Balen... En nu heb ik vakantie, wat ook niet bevorderlijk is voor de lijn. Maandag ga ik een paar dagen naar Berlijn met VH, ben benieuwd hoe het daar gaat. Grr ik ben gefrustreerd, maar tegelijkertijd is t natuurlijk gewoon mn eigen schuld
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss laat het nu even voor wat het is en geniet van Berlijn. Ga er daarna weer lekker tegenaan. Je kan het toch niet veranderen nu. En dan gaat het je daarna gewoon weer lukken!
Gast- Gast
Hallo meiden! Ik wil hier ook mee gaan kletsen Ik ben sinds juni 2010 bezig met afvallen en nadat ik een tijd in gewicht heb 'stilgestaan', val ik sinds een paar weken weer af! Ik ben nu 13,4 kilo afgevallen en mijn streefgewicht is 89.9. Uiteindelijk zou ik graag rond de 65-70 kg uit willen komen, maar eerst maar eens onder de 90! Met dit warme weer heb ik wel veel minder honger, hoe zit dat bij jullie?
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Welkom Vilein! En je bent al veel kwijt joh! Hoe heb je dat gedaan?
Tot nu toe heb ik niet minder honger, maar vaak met warmer weer kan ik dat wel hebben idd.
Tot nu toe heb ik niet minder honger, maar vaak met warmer weer kan ik dat wel hebben idd.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Welkom Vilein! En je bent al veel kwijt joh! Hoe heb je dat gedaan?
Dankje Ik ben, in plaats van wit brood, bruin brood gaan eten, meer variëren in eten, minder eten en daarnaast veel meer gaan bewegen. Dat eigenlijk hoofdzakelijk. Bij jou gaat het ook goed zeg, al 6 kilo eraf in zo'n korte tijd!
Phileine- Kletskop
Vilein, netjes zeg... goed bezig.
Bliss, laat het idd even los...
Hier weer een prima dag vandaag... 's avonds op een terrasje gezeten met een paar meiden, heb toen thee en cola light gedronken en een paar nootjes (de japanse crackertjes eruit gehaald en de nootjes laten liggen) :p
Daarna gingen ze nog naar de mac maar dat niet gedaan.
Morgen lekker op een terrasje zitten, hapje eten ergens en bios Gooische vrouwen
Bliss, laat het idd even los...
Hier weer een prima dag vandaag... 's avonds op een terrasje gezeten met een paar meiden, heb toen thee en cola light gedronken en een paar nootjes (de japanse crackertjes eruit gehaald en de nootjes laten liggen) :p
Daarna gingen ze nog naar de mac maar dat niet gedaan.
Morgen lekker op een terrasje zitten, hapje eten ergens en bios Gooische vrouwen
Inge- Ratel
Inge> super gezellig en je hebt je goed gehouden zeg top!
Vilein> dank je wel. In hoeveel tijd ben jij die 13,5 kg kwijt geraakt?
Vandaag weer dagje werken en daarna lekker lang weekend!
Vilein> dank je wel. In hoeveel tijd ben jij die 13,5 kg kwijt geraakt?
Vandaag weer dagje werken en daarna lekker lang weekend!
Gast- Gast
@Bliss: Geniet van het weekendje en dan pak je het daarna toch gewoon weer op?
@Inge: Wat goed bezig geweest op het terras!
@Villein: Hoe lang heb je er over gedaan om die kilo's kwijt te raken?
@ all: bij mij ging het gister ook goed! Heb alleen wel 2 wijntjes gehad, maar dat had ik wel verdiend vind ik..
stond vanmorgen op de weegschaal en hij gaf -0.9 aan!! :-) Dit was nu mijn eerste serieuze week, dus dat vind ik wel goed van mezelf.
succes vandaag en in het weekend!
@Inge: Wat goed bezig geweest op het terras!
@Villein: Hoe lang heb je er over gedaan om die kilo's kwijt te raken?
@ all: bij mij ging het gister ook goed! Heb alleen wel 2 wijntjes gehad, maar dat had ik wel verdiend vind ik..
stond vanmorgen op de weegschaal en hij gaf -0.9 aan!! :-) Dit was nu mijn eerste serieuze week, dus dat vind ik wel goed van mezelf.
succes vandaag en in het weekend!
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben in juni 2010 begonnen, dus ben nu zo'n 11 maanden bezig. In de tussentijd heb ik ook een iets slechtere periode gehad waarin ik weer een paar kilo ben aangekomen. Maar dat is er gelukkig ook weer afgegaan. Die 13,4 kilo is dus vanaf mijn startgewicht vorig jaar juni. Hoelang zijn jullie bezig?
@Bluppie: Netjes hoor, 1 kilo in een week is heel goed En twee wijntjes mag best, lekker genieten is ook erg belangrijk op zijn tijd.
@Bluppie: Netjes hoor, 1 kilo in een week is heel goed En twee wijntjes mag best, lekker genieten is ook erg belangrijk op zijn tijd.
Phileine- Kletskop
@Bluppie, wat goed You go girl!
En zeker dat je zo afentoe eens wijntjes verdiend
@vilein, netjes zeg. Ik ben vorig jaar begonnen met dr Frank... vond ik goed vol te houden en ik was 9 kilo afgevallen. Toen ging ik op vakantie en daarna kon ik het niet meer oppakken.
De dag na mijn verjaardag 14-1 ben ik weer begonnen, ondertussen waren er wel weer 3 kilo bij. Ik heb nog 2 weken dr Frank gedaan en ben toen 2 kilo afgevallen. Vanaf 31-1 ben ik gestart bij de sportschool 2x per week in samenwerking met dietiste (programma wat vergoed werd door mijn zorgverzekering, omdat ik een BMI heb boven de 30) Nu ben ik in totaal 17 kilo kwijt
Helaas stopt het programma van de sportschool nu (was 12 weken) en het vervolg start ivm zomervakantie pas in september (helaas)... nu ga ik qua sport dus 1x in de week zwemmen (deed ik ook al), 3x pw thuis 30min op de crosstrainer en verder veel lopen en fietsen... en naja gezond eten dus :p
Weegschaal was vanmorgen weer happy 104,5 ben nu dus 17 kilo kwijt
En zeker dat je zo afentoe eens wijntjes verdiend
@vilein, netjes zeg. Ik ben vorig jaar begonnen met dr Frank... vond ik goed vol te houden en ik was 9 kilo afgevallen. Toen ging ik op vakantie en daarna kon ik het niet meer oppakken.
De dag na mijn verjaardag 14-1 ben ik weer begonnen, ondertussen waren er wel weer 3 kilo bij. Ik heb nog 2 weken dr Frank gedaan en ben toen 2 kilo afgevallen. Vanaf 31-1 ben ik gestart bij de sportschool 2x per week in samenwerking met dietiste (programma wat vergoed werd door mijn zorgverzekering, omdat ik een BMI heb boven de 30) Nu ben ik in totaal 17 kilo kwijt
Helaas stopt het programma van de sportschool nu (was 12 weken) en het vervolg start ivm zomervakantie pas in september (helaas)... nu ga ik qua sport dus 1x in de week zwemmen (deed ik ook al), 3x pw thuis 30min op de crosstrainer en verder veel lopen en fietsen... en naja gezond eten dus :p
Weegschaal was vanmorgen weer happy 104,5 ben nu dus 17 kilo kwijt
Inge- Ratel
@Inge: Wat knap, 17 kilo eraf! Fijn dat je bij een sportschool onder begeleiding kon sporten, dat is wel een mooie opstap. Ik heb de afgelopen tijd heel veel gelopen en werk nu weer als postbode. Daardoor kom ik ruimschoots aan mijn beweging en daarbij fiets ik veel en neem vaak de trap. Wil je nog veel kilo's kwijt? Ik ben trouwens blij, want ik pas nu jurkjes en rokjes van Hema én sportbh's van H&M Meteen maar een aantal leuke dingen gekocht
Phileine- Kletskop
Bluppie> Je bent goed bezig! Fijn dat de weegschaal dat ook 'zegt'
Vilein> ik ben vanaf feb. dit jaar bezig.
Vilein> ik ben vanaf feb. dit jaar bezig.
Gast- Gast
@Theedoosje: Dat heb je snel gedaan Erg netjes.
Phileine- Kletskop
Vilein schreef:@Theedoosje: Dat heb je snel gedaan Erg netjes.
Dank je, al gaat het soms ook een week de verkeerde kant op hoor Maar hoop nu wel weer wat kwijt te zijn eigenlijk (ik weeg officieel zondag dus nog even wachten).
Gast- Gast
Hoi dames,
Hoe gaat het met jullie met het afvallen? Hier gaat het deze week goed! Maandag op hometrainer gefietst, woensdag 3 kwartier buiten gefietst en gisteren ook 20 min dus dat is mooi!
Hoe gaat het met jullie met het afvallen? Hier gaat het deze week goed! Maandag op hometrainer gefietst, woensdag 3 kwartier buiten gefietst en gisteren ook 20 min dus dat is mooi!
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
Jaa hier gaat het ook weer lekker! Ik heb stiekem vandaag mijn weegdag gedaan ipv morgen (aangezien we gaan bbqen ook Ik let dan wel op wat ik eet maar ja toch he )
En ik ben weer 1 kg kwijt!! Jeeeej!
Zo meteen even boodschappen doen en dan lekker buiten op ligbed met boek. Heerlijk!
En wat zijn jullie plannen?
En ik ben weer 1 kg kwijt!! Jeeeej!
Zo meteen even boodschappen doen en dan lekker buiten op ligbed met boek. Heerlijk!
En wat zijn jullie plannen?
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: