Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 23 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:21

Theedoosje schreef:
Appeltje> je bent een mooie leuke meid! Dat wilde ik even kwijt smile

Ah superlief theedoosje! Ik vind jou ook een hele lieve en mooie meid Very Happy

Ik heb een niet al te best weekend gehad. Gister een meeting met de omgeving Eindhoven meiden (ik heb theedoosje ontmoet Very Happy) dus lekker gesnoept. Toen ik thuis kwam werd ik gebeld dat mijn ouders een ongeluk hadden gehad dus ik ben meteen doorgeraced naar het ziekenhuis. Ik was pas om 12 uur thuis en ik had niks gegeten, dus heb ik bij de mac een hamburger gehaald voor ik omviel. Over het algemeen heb ik gister dus niet veel gegeten maar wel ongezond. Vanochtend hoorde ik dat mijn oma ook weer op de ehbo lag omdat het niet goed met haar ging dus vandaag was ook geen goede dag. Behalve de meeting echt een schijtweekend gehad. Morgen weer een nieuwe week!

Gelukkig ben ik niet de enige dus we gaan er morgen weer voor Wink.

Blissje heb je al iets van je appartement gehoord?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 23 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge zo 17 apr 2011 - 9:47

Hier ook een weekenddipje gehad met te veel slecht eten en vandaag ook teveel alcohol (maar wel lekker)
Vandaag ook last van mijn maag nu door het vette eten Sad
Naja morgen weer volle bak er tegenaan.
Ik doe dus ook mee met de deal.

Annie, dat is toch geen gezeur... daarvoor kletsen we hier om te zeuren, blij te zijn, tips te delen, etc etc etc...
Kom op meid, die 3 kilo gaan je zeker lukken.
Pu erth thee is de koop bij kruidvat of bij de tuinen of een gezondheidswinkel.

Appeltje, wow wat heftig. hoe is het met je ouders?

Vrijdag dus uit eten geweest, daarna wel flink gedanst maar vanmorgen gaf de weegschaal aan dat ik niet aangekomen was maar zelfs 0,1 eraf... niet veel maar snap ik wel na een etentje... zaterdag een goede dag en vandaag weer slechte dag... verjaardag vriendin, lekker Ajax gekeken en in de zon op het dakterras gezeten... 6 wijntjes op ongeveer en verder wat hapjes... niet zo veel genomen, maar 's avonds was er ook niet echt avondeten maar frituur dus een loempia, frikandel en kroket op... had toch een trek op een gegeven moment
Morgen weer volle bak er tegen aan Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  girli zo 17 apr 2011 - 20:37

Volgens mij hebben we allemaal niet zo'n goede week gehad!!

Ik ben mijn afgevallen kilo's weer aangekomen (0,3 kilo). Niet heel raar aangezien ik vorige week tentamens had waardoor ik heel onregelmatig heb gegeten en ook niet altijd de beste keuzes heb gemaakt.

Deze week weer een nieuwe poging!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Aagje! zo 17 apr 2011 - 20:53

Ik heb het er gister nog even van genomen smile

We hebben patatjes gegeten en savonds nog wat borrelhapjes omdat die op moesten!

Maar deze week ga ik er heel hard tegenaan!! smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  bluppie zo 17 apr 2011 - 20:55

Hoi!

Ik ben er ook weer nadat ik ook in een goed dipje zat.. Hoop vanaf nu wel regelmatiger wat te plaatsen, want ik merk wel dat het lezen van jullie verhalen mij ook juist weer aanspoort om wel verder te gaan. Vanaf vandaag ga ik er weer hard tegen aan. Ik wil gewoon mijn eerste doel halen (-5) Probeer nu echt 5/6x op een dag te eten en alles met kleine porties. Daarnaast natuurlijk veel water drinken en als ik dan toch zin in iets krijg, moet het maar gewoon komkommer zijn oid.

Jullie ook allemaal veel succes en we kunnen het!!
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  applestar zo 17 apr 2011 - 21:41

@Appeltje: Wow, dat is schrikken! Hoe gaat het nu met je ouders en oma?

Hier is de dag gelukkig weer goed begonnen!(ondanks ik vrij ben haha ) Heb netjes gegeten en heb net al 200 buikspieroefenen gedaan en al een liter water op smile
Ook heb ik al lekker het huis gepoetst alleen tijdens het stofzuigen schoot het in mijn rug Sad Arm ruggetje

mijn lijstje voor vandaag:
Ont; 3 wasacrackers met 2x kip en 1x filet amrican en een bakje yoghurt
Td: 1.l water

Juist nu het zo goed gaat, ga ik vanavond uit eten en bowlen. Iemand nog tips angel

Hebben jullie eigenlijk al plannen voor koninginnendag? Ik ga met vriendinnen naar Amsterdam ( naar het concert van Radio 538 ) en van de week heb ik het perfecte oranje t-shirt gevonden smile Deze wilde ik even met jullie delen.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 23 Oranje
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Zeepje89 zo 17 apr 2011 - 21:46

Hoi Allemaal,

Ik ben even een weekje offline geweest ivm drukte op school. Hier gelukkig weer wat afgevallen. Zit nu op 104,5 terwijl de afgelopen twee weken niet de beste waren. Motiveert gelukkig wel dat ik niet aangekomen ben.

Appeltje, hoe is het met je ouders? Dat is wel heel erg schrikken lijkt mij

Applestar, wat een leuk shirt zeg hebben ze die ook met andere teksten?

Net heb ik als ontbijt 4 granen musli gegeten met magere yoghurt en een kop thee.
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102

Bericht  applestar zo 17 apr 2011 - 21:57

Zeepje89 schreef:Hoi Allemaal,

Ik ben even een weekje offline geweest ivm drukte op school. Hier gelukkig weer wat afgevallen. Zit nu op 104,5 terwijl de afgelopen twee weken niet de beste waren. Motiveert gelukkig wel dat ik niet aangekomen ben.

Net heb ik als ontbijt 4 granen musli gegeten met magere yoghurt en een kop thee.

Wat goed dat je toch bent afgevallen! Dat motiveerd zeker wel weer en die 100kg komt voor jou ook steeds dichterbij!

Het shirt hadden ze ook nog in andere varianten zoals: Maxima gaat los, queen for a day etc. Hij is trouwens van Only maar ik zag dat ze hem in Rotterdam ook bij de Vero Moda hadden liggen...
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Aagje! zo 17 apr 2011 - 22:15

Applestar wat een grappig shirt!

Ik ben ook goed begonnen!

7.00 beker melk
8.00 volkorenbrood met appelstroop en kop thee
10.00 volkoren broodje met kip filet en thee

En heb al bijna 0,5 liter water op!

En vanavond sporten!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zeepje89 zo 17 apr 2011 - 22:19

applestar schreef:
Zeepje89 schreef:Hoi Allemaal,

Wat goed dat je toch bent afgevallen! Dat motiveerd zeker wel weer en die 100kg komt voor jou ook steeds dichterbij!

Het shirt hadden ze ook nog in andere varianten zoals: Maxima gaat los, queen for a day etc. Hij is trouwens van Only maar ik zag dat ze hem in Rotterdam ook bij de Vero Moda hadden liggen...

Het is maar een halve kilo, maar beter iets dan niets haha. Ik ga even mijn huiswerk maken en dan ga ik op de hometrainer. Ben weer helemaal gemotiveerd nu. Hebben jullie dat ook dat de motivatie met vlagen komt (en gaat)?

Ik ga van de week even kijken voor die shirts, is wel erg leuk voor koninginnedag

Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar zo 17 apr 2011 - 23:13

Bij mij komt de motivatie ook in vlagen hoor. Als ik een goede dag heb gehad, of als ik ben afgevallen heb ik weer super veel motivatie maar er zijn ook dagen dat het wat minder gaat en dan ik bij mij de motivatie ver te zoeken. Gelukkig krijg ik door dit topic ook super veel motivatie dus dat ik voor mij ook wel een stok achter de deur!

Enne zeepje -0,5kg is hardstikke goed! Afvallen moet vooral geleidelijk gaan want als je in hele korte tijd heel veel afvalt komt het er net zo hard weer aan. Natuurlijk is het voor je gevoel 'weinig'. Dat het ik soms ook. Heb ik een hele goede week gehad en is er maar -0.5kg af. Maar alle beetjes helpen en we gaan voor ons doel!

Heb ik net in opperste concentratie mijn teennagels zitten lakken, stoot ik daarna mij voet:( Nu kan het weer overnieuw............ Mad
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Bliss ma 18 apr 2011 - 5:24

Hmmmmmz bij mij is de motivatie nog steeds ver te zoeken! Heb net paaseitjes gekocht :shock: Ik wijt het aan de ongesteldheid, dus hopelijk is die weer snel voorbij Wink Ik hoop echt dat het in de loop van de week weer beter gaat! Ga als t goed is in elk geval woensdag Ă©n donderdag naar zumba, ff flink zweten hopelijk. En ben net met een hele omweg naar huis gefietst (drie kwartier ipv Ă©Ă©n kwartier).

Dat shirtje heb ik ook gezien, zat er nog over te twijfelen, maar uiteindelijk het hemdje met 'Queen for a day' erop gekocht.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:31

Mijn motivatie was beetje vervaagd sinds ik ziek was, zo hoesten en zo. Toen ging ik ook minder op de hometrainer etc. Maar hij is weer terug geloof ik Wink

Leuk shirtje overigens Very Happy Helaas gaat mij die (nog) niet passen denk ik :P

O en 0,5 afgevallen is super goed hoor!

Gast
Gast

Bericht  Aagje! ma 18 apr 2011 - 20:31

Ja 0,5 afvallen is inderdaad heel goed!

Gister ging het sporten niet door omdat er geen plek meer was Sad dus om toch iets te doen heb ik met het gezinnetje 45 min gewandeld!
Was harstikke lekker om te doen en las ook nog is op internet dat het een hele goede manier is om vet te verbranden! Dan moet je het wel minstens 5 keer per week doen!
Dus vanavond na het eten gaan we weer!
Het is ook nog eens gratis!
En met dit mooie weer hebben we natuurlijk ook nog de skeelers!!! Dat is ook altijd zo lekker!

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 21:04

Hoi lieve meiden,

Toch nog onverwacht is mijn allerliefste oma vannacht overleden. Het was mijn lievelingsoma, een oma die alles voor me deed en me door iedere emotionele periode heeft heen gesleept. Ik zal haar zo missen. Aangezien ik een echte emo eter ben zal er van het afvallen even niet zoveel komen. Ik ben nu niet echt verdrietig, ik ben blij dat ze geen pijn meer heeft en ik weet zeker dat je vanaf een mooi plekje op ons neer zal kijken. Ik blijf jullie wel gewoon lekker steunen hoor want ik ben zo trots op jullie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  bluppie ma 18 apr 2011 - 21:06

sterkte appeltje hug
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aagje! ma 18 apr 2011 - 21:15

Sterkte met het verlies van je oma! Maak je even niet druk om het afvallen meid, dat komt wel weer!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge ma 18 apr 2011 - 22:28

Appeltje, sterkte en gecondoleerd
Afvallen is wel even het laatste waar jouw koppie nu naar staat, doe rustig aan en begin weer wanneer jij er aan toe ben. Geheel logisch dat dat nu niet gaat lukken

Lekker annie, met dit weer wandelen is geen straf smile

Gister weer een goede dag gehad dus dat is lekker... gister nog gesport en vanaf 28-2 is er 10 cm taille omtrek af :O de 1e meting in januari is helaas niet goed gegaan dus weet niet precies hoeveel er in totaal af is... maar 10 cm vanaf 28-2 ben ik echt super blij mee.

Heb gister samen met een vriendin een lang weekend Vlieland geboekt smile
Ga in juni met mijn vriend 2 weken naar Kenia en in Juli weekje last minute met mijn moeder en zusje weg.
En in augustus met de jongeren van mijn werk 5 dagen op kamp smile
Dus over vakantie niet te klagen.
Jullie al / nog vakantieplannen? leuke dingen om te doen in de vakantie? dagje weg etc?

Ga nu richting mijn werk...
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  girli ma 18 apr 2011 - 23:41

Gecondoleerd Appeltje en sterkte hug
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Zeepje89 di 19 apr 2011 - 3:25

Oh, gecondoleerd Appeltje. En heel veel sterkte voor de aankomende periode.

Hier gaat het vandaag goed, gisteren nog op de hometrainer gefietst. Straks ook nog eventjes.
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar di 19 apr 2011 - 6:02

@Bliss: Ben je nog van de paaseitjes afgebleven? ;P Wel goed dat je veel wilt sporten deze week!

@Theedoosje: ik pas de meeste shirtjes van de only ook niet echt. Het ligt er een beetje aan hoe ze vallen maar deze vallen best wel ruim!

@xxanniexx: Geen plek om te sporten? Was het dan zo druk op de sportschool? Ik probeer altijd op de rustige tijden te gaan sporten maar dat lukt ook niet altijd. Ik ga vaak rond een uur of 6 half 7 want dan eten de meeste mensen en dan zorg ik dat ik of daarvoor heb gegeten of daarna wat eet. Maar wel lekker dat je gister hebt kunnen wandelen, het was wel erg lekker weer!

@Appeltje: Gecondoleerd meis. Natuurlijk staat je hoofd niet naar het afvallen. Dat is te begrijpen. Het komt wel weer!

@Inge: jij zit lekker vol geboekt in de vakantie zeg! Ik ga in juni 2 weekendjes weg en verder heb ik niet echt vakantie plannen. Moet een beetje op de centjes letten als ik ook nog een auto wil gaan kopen, haha. Heel miss nog een last minute maar dat zie ik dan wel weer.

@Zeepje: Wat goed! De hometrainer is dus vanaf nu je beste vriend!

@all:

Ben gister uiteten geweest en wezen bowlen. Het was erg gezellig en ik heb me qua eten ook aardig in kunnen houden. Als voorafje haf ik tomaten-sinasappelsoep en als hoofdgerecht een pizza margaritha maar die deelde ik bij een vriendin. Ik heb geen toetje genomen en 3 cola light gedronken. Ben toch best trotst op mijzelf.

Mijn eetlijstjes van gister en vandaag :

Gister:
Ont: 3 crackers met kipfilet 2x en filet american 1x en een glas siroop
Td: 1. L water
Lun: 2 boterhammen met kipfilet en een glas ice tea
Td 0,5 l water en een appel
Av: tomaat-sinasappelsoep, pizza margaritha en 3 cola light

Vandaag:
Ont: 2 crackers met kipfilet en filet american
Td: 0.5 l water
Lun: 2 broodjes met smeerworst en vruchtenhagelslag en glas water
Td: 1,5 l water en een appel
Av: vis met aardappeltjes en een beetje doperwten en een bakje yoghurt

Ik heb vandaag niet zo’n leuk nieuws te horen gekregen op mijn werk. Een kindje van mijn groep heeft een erfelijke ziekte, waardoor ze tumoren ( goedaardig ) krijgt op de vreemste plekken die uitgroeien tot kwaadaardige tumoren. Ik ben er echt even helemaal door in de war. Ik vind het zo zielig voor haar en haar ouders ( die ouders hebben al zo veel meegemaakt ) Toen die moeder het vertelde stonden mijn collega’s en ik echt met tranen in de ogen. ( en nu ik dit typ lopen de tranen over mijn wangen Sad
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:12

Appeltje gecondoleerd! Wat vreselijk nieuws Sad hug

Hier ging het vandaag wel goed, heb alleen een cornetto op wat wat minder is natuurlijk :P
Zo meteen weer even op de hometrainer smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 19 apr 2011 - 6:27

Gecondoleerd appeltje!

Nee, ik ben niet van de paaseitjes afgebleven, ze zijn op :shock: Vandaag waren er op school ook weer eitjes, morgen paasontbijt, dus t gaat niet goed deze dagen... Ik hoop dat ik snel de knop weer om kan zetten!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:29

Je kan het Bliss! Very Happy Neem daar ipv iets anders lekkers gezonds. Stukje fruit of zo?

Gast
Gast

Bericht  bluppie di 19 apr 2011 - 7:01

@ appelstar:
dat is inderdaad erg vervelend nieuws, lijkt me ook echt niets als je dat hoort, laat staan dat je dan de ouders bent.. Cry

@theedoosje: die cornetto fiets je ze wel weer goed op de hometrainer :-)

@inge: kon ik maar zoveel op vakantie! Lijkt me heerlijk! leuk vooruitzicht heb je en dan weet je ook weer meteen waarvoor je bezig bent

@all: bij mij ging het vandaag goed! Ga misschien zo nog wel even sporten, ben vandaag ook al een ruim uur in sportzaal geweest

eetlijstje van vandaag:

O: 2plakken rozijnenbrood
T: 1 plakje ontbijtkoek
L: 2 crackers met pindakaas
T: appel en plakje ontbijtkoek
A: gekookte aardappels met spinazie en cordon bleu
verder veel water!

Allemaal veel succes en we gaan het volhouden Exclamation

ps wel genieten van het weer he?! :-)
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: