Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
ja zoveel onderzoeken: 4 maagonderzoeken, 2dikkedarm onderzoeken, 1dunnedarm onderzoek, mege veel bloed laten prikken ect en ga zo maar door maar toch weten ze niet wat het is .
Oow jeetje ja dan snap ik dat je er geen zin meer in hebt en je zelf maar dingen probeert. Heftig zeg
Gast- Gast
vandaar dat ik het nu maar op eigen houtje probeer. misschien kan ik daaruit nog iets ontdekken. tenminste dat hoop ik wel . hoe is vandaag bij jullie gegaan sommige gingen toch naar een meeting ofzo?
Ik snap je volledig hoor dat je dat zo probeert.
EN ja de meeting was erg gezellig Wel gezondigd dus Iedereen had zelf gemaakte dingen meegenomen.
EN ja de meeting was erg gezellig Wel gezondigd dus Iedereen had zelf gemaakte dingen meegenomen.
Gast- Gast
hallo dames,
Ik lees soms mee met jullie!
En omdat ik vandaag 5kilo ben afgevallen en graag nog 15 kilo wil afvallen en straks wel wat steun kan gebruiken
Ik heb niet echt wat bijzonders gedaan, sochtends met fruit ontbijten ipv brood en veel water drinken.
Ben ook 2x naar een dietiste geweest maar ik merk dat het een beetje te zweverig typ voor mij was, dus neem haar advies wel mee daarin, daarin bleek dat ik juist te weinig at en te weinig dronk dus ben me nu dat allemaal aan het aanleren en merk dat het inderdaad helpt! En natuurlijk meer bewegen doet ook wonderen... en mijn doe is om straks 100 of minder te wegen en dan misschien aan kinderen te beginnen Dus heb natuurlijk wel een mooi doel ervoor!
Zo dit was een beetje mijn verhaal
Groetjes, Love
Ik lees soms mee met jullie!
En omdat ik vandaag 5kilo ben afgevallen en graag nog 15 kilo wil afvallen en straks wel wat steun kan gebruiken
Ik heb niet echt wat bijzonders gedaan, sochtends met fruit ontbijten ipv brood en veel water drinken.
Ben ook 2x naar een dietiste geweest maar ik merk dat het een beetje te zweverig typ voor mij was, dus neem haar advies wel mee daarin, daarin bleek dat ik juist te weinig at en te weinig dronk dus ben me nu dat allemaal aan het aanleren en merk dat het inderdaad helpt! En natuurlijk meer bewegen doet ook wonderen... en mijn doe is om straks 100 of minder te wegen en dan misschien aan kinderen te beginnen Dus heb natuurlijk wel een mooi doel ervoor!
Zo dit was een beetje mijn verhaal
Groetjes, Love
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Welkom Love!
@applestar, balen zeg van je darmen/buik. Ik heb er soms ook wel eens last van, vroeger meer dan nu. Ik heb gestopt met veel melk drinken, dronk eerst elke dag 1 a 2 glazen, nu maar eens in de week of zo (wel ander zuivel als yoghurt). Ook lijk ik er vaker last van te hebben met kip. Alleen weet ik nog niet helemaal of het echt de kip is of bepaalde kruiden.
@Inge, ik weet nog niet welke spiegelreflex ik wil. Wordt waarschijnlijk wel een Canon, maar welk type daar moet ik me nog in verdiepen. Hoewel ik de Sony Alpha ook wel leuk vind. Welke heb jij? (je hebt er toch een?)
@applestar, balen zeg van je darmen/buik. Ik heb er soms ook wel eens last van, vroeger meer dan nu. Ik heb gestopt met veel melk drinken, dronk eerst elke dag 1 a 2 glazen, nu maar eens in de week of zo (wel ander zuivel als yoghurt). Ook lijk ik er vaker last van te hebben met kip. Alleen weet ik nog niet helemaal of het echt de kip is of bepaalde kruiden.
@Inge, ik weet nog niet welke spiegelreflex ik wil. Wordt waarschijnlijk wel een Canon, maar welk type daar moet ik me nog in verdiepen. Hoewel ik de Sony Alpha ook wel leuk vind. Welke heb jij? (je hebt er toch een?)
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Hoe doe je dat vandaag 5 kilo afvallenlove schreef:
Welkom hier... Succes... de 1e 5 kilo zijn er al af, super netjes! op naar de volgende 15
Snoopy, ik heb idd een spiegelreflex, ik ben sowieso canonfan Wij hadden de canon eos 450D en nu hebben we de canon 7D, die is echt geweldig... maar goed wel iets duurder. De 450 was trouwens ook super, alleen zijn er nu natuurlijk al nieuwe modellen.
Theedoosje, had je een meeting van yes?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Welkom Love en succes met afvallen! Je bent al goed bezig
Inge> ja en meeting met meiden van omgeving Eindhoven
Zoals ik al dacht, aangekomen 0,4 kg. Deze week ga ik er weer vol tegen aan. Weer gewoon sporten (heb nu s avonds nog niks gepland dus heb weer ritme hoop ik )
Inge> ja en meeting met meiden van omgeving Eindhoven
Zoals ik al dacht, aangekomen 0,4 kg. Deze week ga ik er weer vol tegen aan. Weer gewoon sporten (heb nu s avonds nog niks gepland dus heb weer ritme hoop ik )
Gast- Gast
Vervelend Theedoosje
Welkom Love!
Welkom Love!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Girli> ja dat wel , maar wel motivatie om er weer voor te gaan Ik wil namelijk niet nog meer aankomen
Gast- Gast
Dat is zeker zo Theedoosje.
@ Applestar heftig al die onderzoeken! En wat *piep* dat je nog steeds niets weet eigenlijk.
@ Applestar heftig al die onderzoeken! En wat *piep* dat je nog steeds niets weet eigenlijk.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
wat vervelend theedoosje! volgende week brengt de weegschaal weer postief nieuws hoor! en welkom Love! ik moet weer eens reageren via mijn telefoon want mijn internet thuis ligt er weer eens uit
mijn maag e darmen reageren ook heel erg op kruiden. dus ik probeer dat zo veel mogelijk te vermijden of alleen de kruide te eten waar ik wel tegen kan. waar ik absoluut niet tegen kan is olijfolie. als ik dat binnenkrijg kan ik er gerust een hele week ziek van zijn. verder kan ik niet tegen gefrituurde dingen, kauwgom, energie drank en ook niet zo goed tegen alcohol en tegen koolsoorten ( bloemkool ect )Snoopy schreef:Welkom Love!
applestar schreef:wat vervelend theedoosje! volgende week brengt de weegschaal weer postief nieuws hoor! en welkom Love! ik moet weer eens reageren via mijn telefoon want mijn internet thuis ligt er weer eens uit
Daar ga ik wel vanuit
Gast- Gast
Applestar wat vervelend zeg dat er veel is waar je niet tegen kan!
Ik had voorheen snel last van mijn maag en maagzuur! Sinds ik aan de lijn doe gelukkig niet meer!
Vervelend dat er niks uit de onderzoeken komt!
Theedoosje, gezellig meeting ei'hoven en omgeving.
Je motivatie is vast nu weer terug! Volgende week heeft de weegschaal vast beter nieuws!
Hier gewicht 105 dus nog steeds 0,1 eraf! Nog 5,1 en dan onder de 100
Nu onderweg naar verjaardag / high tea / bbq vrienden
Ik had voorheen snel last van mijn maag en maagzuur! Sinds ik aan de lijn doe gelukkig niet meer!
Vervelend dat er niks uit de onderzoeken komt!
Theedoosje, gezellig meeting ei'hoven en omgeving.
Je motivatie is vast nu weer terug! Volgende week heeft de weegschaal vast beter nieuws!
Hier gewicht 105 dus nog steeds 0,1 eraf! Nog 5,1 en dan onder de 100
Nu onderweg naar verjaardag / high tea / bbq vrienden
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge fjn dat je door het lijnen ook geen last meer hebt van maagproblemen
En ja Eindhoven meeting was leuk Mijn motivatie is er zeker weer Dus komt goed.
Ik hoop echt weer onder die 110 te komen..ik was er zo trost op namelijk. Jij hoeft niet zo super veel meer voor onder de 100, super!
Fijne dag vandaag en geniet er van!
En ja Eindhoven meeting was leuk Mijn motivatie is er zeker weer Dus komt goed.
Ik hoop echt weer onder die 110 te komen..ik was er zo trost op namelijk. Jij hoeft niet zo super veel meer voor onder de 100, super!
Fijne dag vandaag en geniet er van!
Gast- Gast
@ inge: waar koop je die pru erth thee?
Wat leuk dat je zoveel complimentje kreeg! motiveerd weer erg denk ik?
@ applestar: Wat eng dat je ineens zo niet goed werd... Heb je het daarna nog een keer gehad? ik had het gister.
Wat wel lekker denk dat stuk fietsen?? Lekker sportief!
Wat een leuk idee dat van die beloning, ik heb nog niets maar ga denk toch maar ff met me man praten haha...
@ love: welkom en succes met het afvallen!
@ theedoosje: Snap wel dat je baalt dat je aangekomen bent! Maar ik zie dat de sport plannen er alweer zijn, dus kom op, je kunt het!!
----------------------------------------
Hier gaat het even helemaal niet goed met afvallen... zit een beetje met mezelf in de knoop
Ik wil aan de ene kant super graag afvallen, maar aan de andere kant lukt het gewoon niet. zondig steeds vaker. Ik denk overal waar ik naartoe ga/binnen kom dat mensen denken, goh die is dik/groot/breed ik maak mezelf helemaal gek ...
Mijn eerste doel is om onder de 100 te komen, en daarvoor hoef ik nog 3 kilo...
sorry voor dit 'gezeur' maar moet het gewoon ff kwijt... en hier kan je het lekker van je af schrijven
Wat leuk dat je zoveel complimentje kreeg! motiveerd weer erg denk ik?
@ applestar: Wat eng dat je ineens zo niet goed werd... Heb je het daarna nog een keer gehad? ik had het gister.
Wat wel lekker denk dat stuk fietsen?? Lekker sportief!
Wat een leuk idee dat van die beloning, ik heb nog niets maar ga denk toch maar ff met me man praten haha...
@ love: welkom en succes met het afvallen!
@ theedoosje: Snap wel dat je baalt dat je aangekomen bent! Maar ik zie dat de sport plannen er alweer zijn, dus kom op, je kunt het!!
----------------------------------------
Hier gaat het even helemaal niet goed met afvallen... zit een beetje met mezelf in de knoop
Ik wil aan de ene kant super graag afvallen, maar aan de andere kant lukt het gewoon niet. zondig steeds vaker. Ik denk overal waar ik naartoe ga/binnen kom dat mensen denken, goh die is dik/groot/breed ik maak mezelf helemaal gek ...
Mijn eerste doel is om onder de 100 te komen, en daarvoor hoef ik nog 3 kilo...
sorry voor dit 'gezeur' maar moet het gewoon ff kwijt... en hier kan je het lekker van je af schrijven
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Annie> dank je wel Fijn al die steun van iederen, dat doet wel goed
En jij kan het ook Annie. Nog 3kg en je hebt je 1e doel, je kan het echt! Neem af en toe wel wat lekkers en geniet er wel van maar probeer dit weer te compenseren met gezondere dingen en bewegen Jij kan het ook!
En jij kan het ook Annie. Nog 3kg en je hebt je 1e doel, je kan het echt! Neem af en toe wel wat lekkers en geniet er wel van maar probeer dit weer te compenseren met gezondere dingen en bewegen Jij kan het ook!
Gast- Gast
@inge: Ik hoop stiekem ook dat ik door het afvallen en gezonder te eten dat het ook minder wordt. Tot nu to merk ik er nog niets van, maargoed dat kan denk ook niet zo snel
@annie: nee gelukkig daarna niet meer gehad maar het was wel even schrikken.
Balen dat het minder gaat met afvallen. Hopelijk is dit voor jou gewoon een dipje en lukt het weer Misschien is 100kg wel een mooi doel om eerst te behalen. Misschien geeft het juist weer motivatie om dan weer verder te gaan.
Hier gaat het verders goed:
Mijn eetlijstje van vandaag:
Ont: 2 boterhammen met vruchtenhagelslag
Td: 0,5 l water
Lun: 3 wasa crackers met kipfilet (2x) en filetamerican ( 1x)
Een banaan en een glas cristal clear
Td: een zelfgemaakte smootie ( banaan, peer, yoghurt en een klein beetje aarbeien siroop ) en een plakje ontbijtkoek.
0,5 l water
Wat is vanavond ga eten moeten we eerst nog maar eens even verzinnen (H)
@annie: nee gelukkig daarna niet meer gehad maar het was wel even schrikken.
Balen dat het minder gaat met afvallen. Hopelijk is dit voor jou gewoon een dipje en lukt het weer Misschien is 100kg wel een mooi doel om eerst te behalen. Misschien geeft het juist weer motivatie om dan weer verder te gaan.
Hier gaat het verders goed:
Mijn eetlijstje van vandaag:
Ont: 2 boterhammen met vruchtenhagelslag
Td: 0,5 l water
Lun: 3 wasa crackers met kipfilet (2x) en filetamerican ( 1x)
Een banaan en een glas cristal clear
Td: een zelfgemaakte smootie ( banaan, peer, yoghurt en een klein beetje aarbeien siroop ) en een plakje ontbijtkoek.
0,5 l water
Wat is vanavond ga eten moeten we eerst nog maar eens even verzinnen (H)
Goed lijstje Applestar! Lekker ook een smoothie
Ik heb net badkamer gepoetst, gestofzuigd en gedweild. Ik zweet mij kapot whaha. Dat voelt goed
Ik heb net badkamer gepoetst, gestofzuigd en gedweild. Ik zweet mij kapot whaha. Dat voelt goed
Gast- Gast
Hola! Hier Bliss vanuit de trein :p ik zie dat ik niet de enige ben met een dipje... Heb een slecht weekend achter de rug! Vrijdagavond véél drank, gisteren ijs en wat chips, vandaag nog een ijsje en nu eet ik Pop Choc van Lion. Oh en avondeten wordt ws de snackbar. AHUM! mijn excuus is dat ik gisteren ongesteld ben geworden..
Morgen gaan we er weer voor met zn allen, deal?
Morgen gaan we er weer voor met zn allen, deal?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss deal! We gaan er weer voor !
Maar geniet vandaag wel nog van de snackbar he...als je toch bezig bent
Gast- Gast
ik heb net ook een beetje laten gaan:( ik had zo'n trek en nu heb ik een beetje veel gesnoept/gesnackt. dus ik doe mee met de deal bliss en theedoosje!
Theedoosje schreef:Bliss deal! We gaan er weer voor !
Ga ik doen! Anders is t ook zonde natuurlijk
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Theedoosje schreef:Bliss deal! We gaan er weer voor !
Ga ik doen! Anders is t ook zonde natuurlijk
Ja precies, als je toch al verkeerd bezig bent dan kan je net zo goed genieten
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: