Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Hmmm.... lastig. Aan de ene kant is het inderdaad een slecht begin, maar als je wel gaat en jezelf zo beroerd voelt dat je niets doet, schiet het ook niet op. Misschien kun je je zumba-les vervangen voor beweging die je wel kunt doen. Een stuk gaan wandelen bijvoorbeeld. Dan kun je naar huis wanneer je wilt en kun je toch bewegen.Bliss schreef:Nou ja, ik weeg me nu gewoon alleen nog op de dagen dat ik een goed gevoel heb én naar de wc ben geweest Dit was vanmorgen dus niet het geval, dus het had zo gekund dat ie weer een kilo meer aangaf. Ik voel zelf 's morgens wel aan of ik me zwaar of licht voel die dag en ik ga gewoon alleen op de lichte dagen wegen
Goed bezig iedereen! Vanavond begint mijn nieuwe zumbacursus, maar ik voel me helemaal niet lekker. Holtes zitten vol, pijnlijke klieren en de hele dag al buikpijn. Ik overweeg dus om niet te gaan, maar dat is wel een slecht begin. Morgen moet ik ook weer, want ik ga eigenlijk op maandag en woensdag, maar woensdag kan ik niet. Wat vinden jullie, gaan of niet gaan?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Applestar, wat knap van je! yeaahh
Annie, welkom hier
Bliss, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.. sporten terwijl je je niet fit voelt is trouwens echt niks fijn. Ik ben ook 1x gegaan terwijl ik mij niks fit voelde en heb heel rustig aan gedaan want voelde mij snel duizelig etc. dus als je gaat doe dan heel rustig aan, zumba is natuurlijk behoorlijk intensief
Appeltje, nieuwe week nieuwe kansen... komt goed...
Dank je trouwens, ben zelf ook wel beetje trots op mijzelf
Reva, NY is zoooooo gaaf... en je kan er zo goed eten bestel wel van alles klein want dat is voor ons al groot
Ik heb dit weekend schandalig geshopt.. ik was het niet van plan, maar echt niet normaal :o
Zal zo wel kijken of ik wat foto's kan plaatsen van de kleding die ik gekocht heb.
Gister dus een heerlijke snackdag gehad en vandaag weer een goede dag. mijn zusje en haar vriend waren er nog dus zijn we naar een stad gegaan hier in de buurt, op terrasje gezeten (aan de spa blauw) en geshopt.
Annie, welkom hier
Bliss, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.. sporten terwijl je je niet fit voelt is trouwens echt niks fijn. Ik ben ook 1x gegaan terwijl ik mij niks fit voelde en heb heel rustig aan gedaan want voelde mij snel duizelig etc. dus als je gaat doe dan heel rustig aan, zumba is natuurlijk behoorlijk intensief
Appeltje, nieuwe week nieuwe kansen... komt goed...
Dank je trouwens, ben zelf ook wel beetje trots op mijzelf
Reva, NY is zoooooo gaaf... en je kan er zo goed eten bestel wel van alles klein want dat is voor ons al groot
Ik heb dit weekend schandalig geshopt.. ik was het niet van plan, maar echt niet normaal :o
Zal zo wel kijken of ik wat foto's kan plaatsen van de kleding die ik gekocht heb.
Gister dus een heerlijke snackdag gehad en vandaag weer een goede dag. mijn zusje en haar vriend waren er nog dus zijn we naar een stad gegaan hier in de buurt, op terrasje gezeten (aan de spa blauw) en geshopt.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Aangezien ik nu toch al aan het spammen ben kan dit ook nog wel hihi
Ik krijg binnenkort visite en ik wil iets voor bij de koffie wat lekker is, maar nog wel redelijk in de categorie gezond valt zonder droge koekjes te serveren. Deze mensen weten niet dat ik op dieet ben en dat hou ik graag zo. Wie heeft er tips?
Ik krijg binnenkort visite en ik wil iets voor bij de koffie wat lekker is, maar nog wel redelijk in de categorie gezond valt zonder droge koekjes te serveren. Deze mensen weten niet dat ik op dieet ben en dat hou ik graag zo. Wie heeft er tips?
girli- Ratel
in mijn lijstje staat:
voorkeur: koeken; biscuitjes, lange vingers, cafe noit, cannelly's, eierkoek, rijstewafel, gebak; klein soesje, nuys negerzoenen, cake, vruchtentaart, vruchtenvlaai zonder room
middenweg; koeken; speculaasjes, bitterkoekje, chonelly, vitalinea stroopwafel
pennywafel, gebak; appeltaart, kwarktaart, tompouce,
en als je bv een stroopwafel of een andere koek doet is dat ook niet erg, als je er 1 neemt
voorkeur: koeken; biscuitjes, lange vingers, cafe noit, cannelly's, eierkoek, rijstewafel, gebak; klein soesje, nuys negerzoenen, cake, vruchtentaart, vruchtenvlaai zonder room
en als je bv een stroopwafel of een andere koek doet is dat ook niet erg, als je er 1 neemt
Inge- Ratel
girli schreef:Aangezien ik nu toch al aan het spammen ben kan dit ook nog wel hihi
Misschien kun je zelf iets bakken en dan een wat magere variant nemen bijvoorbeeld? Of ben je niet zo creatief ?
Gast- Gast
girli schreef:Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Het is nu vooral belangrijk om deze week weer goed te beginnen en weer lekker verder te gaan Een slechte dag/week maakt niet gelijk het hele afvallen mislukt. We hebben allemaal wel eens een terugvaller. Yes you can
Wat lief dankjewel
Gast- Gast
Ik ga niet naar zumba, voel me écht niet lekker, ben weer eens oververmoeid geloof ik. Ik ben chronisch vermoeid en één keer in de zoveel tijd voel ik me daardoor ziekjes, zo ook nu. Ga om 20:30 naar bed denk ik en hopelijk slaap ik dan goed, zodat ik morgen wel naar zumba kan.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Inge schreef:in mijn lijstje staat:
Indische cake (gewoon te koop in de supermarkt) is geloof ik erg laag in vet. Wel lekker!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
mmm ik merk dat ik niet zo'n actieve poster ben hier, maar ik lees wel jullie posts om gemotiveerd te blijven! Ik wil ook eerst onder die 110 komen net als Theedoosje!
En net als Bliss schommelt mijn gewicht ook enorm, laatst postte ik dat ik 111,9 woog, sindsdien heb ik vanalles op de weegschaal gezien tussen dat en 113,8 Maar gelukkig was het vanmorgen 111,4 ! Dus het gaat er wel af, duurt alleen even:S
Mijn grootste valkuil: avondsnacken! Iemand de geniale tip? Uiteraard probeer ik het zo gezond mogelijk te doen, maar ik moet gewoon leren er mee te stoppen.
Ontbijten gaat trouwens al een stuk beter. Als ik vroeg weg moet voor m'n werk (7.30 uur) dan lukt het niet om de tijd te nemen, maar dan eet ik thuis snel een plakje ontbijtkoek en neem ik een pakje ontbijtgranen mee voor in de trein.
Gelukkig moet ik vaker later weg voor m'n werk en dan maak ik luchtige crackers met smeerkaas en leverpastei.
En net als Bliss schommelt mijn gewicht ook enorm, laatst postte ik dat ik 111,9 woog, sindsdien heb ik vanalles op de weegschaal gezien tussen dat en 113,8 Maar gelukkig was het vanmorgen 111,4 ! Dus het gaat er wel af, duurt alleen even:S
Mijn grootste valkuil: avondsnacken! Iemand de geniale tip? Uiteraard probeer ik het zo gezond mogelijk te doen, maar ik moet gewoon leren er mee te stoppen.
Ontbijten gaat trouwens al een stuk beter. Als ik vroeg weg moet voor m'n werk (7.30 uur) dan lukt het niet om de tijd te nemen, maar dan eet ik thuis snel een plakje ontbijtkoek en neem ik een pakje ontbijtgranen mee voor in de trein.
Gelukkig moet ik vaker later weg voor m'n werk en dan maak ik luchtige crackers met smeerkaas en leverpastei.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy dat is ook mijn struikelblok.
Ik probeer wat later te eten in de avond. Eet mijn toetje (magere yoghurt / optimel kwark) later op de avond, uurtje op 21.00uur.
Bij trek snoeptomaatjes, komkommer (in azijn met peper), soms een zakje snack a jacks of een snack a jack wafel.
De echte geniale tip heb ik helaas ook niet voor je... bij mij helpt bovenstaande nog goed.
Heel soms neem ik een paar blokjes 20+ kaas
Ik probeer wat later te eten in de avond. Eet mijn toetje (magere yoghurt / optimel kwark) later op de avond, uurtje op 21.00uur.
Bij trek snoeptomaatjes, komkommer (in azijn met peper), soms een zakje snack a jacks of een snack a jack wafel.
De echte geniale tip heb ik helaas ook niet voor je... bij mij helpt bovenstaande nog goed.
Heel soms neem ik een paar blokjes 20+ kaas
Inge- Ratel
@inge: eens de in de zoveel tijd mag je best zondige hoor. Als je de dagen daarna maar weer wat strenger bent toch?
@XXannieXX: welkom! Veel succes met afvallen en hopelijk heb je veel aan de topic
Wat een mooi eetlijstje heb jij van de dieetiste! Ik heb ook een tijdje bij de dieetiste gelopen maar op een gegeven moment was ik er klaar mee.
@girlie: Wat fijn dat er toch 0,3kg af is. Dat motiveerd indd weer heel erg!
@blackrabbit: Fijn he die drukken dagen. Ik heb dan altijd zo iets, nu even een half uurtje voor mijzelf. Wat een mooi eetlijstje heb je voor vandaag!
@Appeltje: het komt helemaal goed! Iedereen heeft wel eens een slechte dag/week. Dan pakken we de draad er daarna weer gewoon op en gaan we weer met goede moed verder.
Volgens mij is jou eetlijstje voor vandaag geeneens zo slecht hoor.
@bliss: misschien is het wel even lekker om toch te gaan ( tenminste dat heb ik altijd ) maar je voelt het zelf aan. Het moet ook wel leuk blijven.
@snoopy: fijn he dat je gewicht schommeld. Ik heb er ook heel erg last van!
Ehhmm tips tegen het avond snacken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel veel last van hem. Ik heb eigenlijk nooit echt na het avondeten gegeten. ( Ja alleen in het weekend ) Misschien dat water drinken helpt maar dan moet je denk ik ook weer van naar de wc.
@All: vandaag is goed gedaan ! ik heb de paaseitjes netjes afgeslagen. Wel nog een paar keer naar gekeken en heel even getwijfeld maar ze netjes weer terug gegelegd en dat ondanks ik ook nog ongesteld ben!
Helaas ben ik halverwege de middag heel erg misselijk geworden ( er heerst ook weer vanalles op mijn werk ) en niet zo veel meer gegeten. Toen ik om half 7 thuis kwam heb ik ook geen avondeten op. alleen het idee al.
Mijn eetlijstje:
Ont: Special k ontbijtgranen
Td: 2 soepstengels en 1. L. water
Lun: 1 boterham met kip en 1 boterham met vruchtenhagelslag ( helemaal gevonden door Theedoosje )
Td: 2 soepstengels en 0,5 l water en een kop koffie zonder suiker.
Av. Niets
Ik ga zo maar eens even een bakje yoghurt proberen.
Ik moet deze week even puzzelen wat sporten betreft. Ik heb woensdag tot mijn vaste sportdag opgeofferd alleen nu moet ik deze woensdag tot laat werken en dan ga ik in de avond ook nog naar de film……………..
weet iemand nog een lekkere en gezonde snack voor tijdens de film?
@XXannieXX: welkom! Veel succes met afvallen en hopelijk heb je veel aan de topic
Wat een mooi eetlijstje heb jij van de dieetiste! Ik heb ook een tijdje bij de dieetiste gelopen maar op een gegeven moment was ik er klaar mee.
@girlie: Wat fijn dat er toch 0,3kg af is. Dat motiveerd indd weer heel erg!
@blackrabbit: Fijn he die drukken dagen. Ik heb dan altijd zo iets, nu even een half uurtje voor mijzelf. Wat een mooi eetlijstje heb je voor vandaag!
@Appeltje: het komt helemaal goed! Iedereen heeft wel eens een slechte dag/week. Dan pakken we de draad er daarna weer gewoon op en gaan we weer met goede moed verder.
Volgens mij is jou eetlijstje voor vandaag geeneens zo slecht hoor.
@bliss: misschien is het wel even lekker om toch te gaan ( tenminste dat heb ik altijd ) maar je voelt het zelf aan. Het moet ook wel leuk blijven.
@snoopy: fijn he dat je gewicht schommeld. Ik heb er ook heel erg last van!
Ehhmm tips tegen het avond snacken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel veel last van hem. Ik heb eigenlijk nooit echt na het avondeten gegeten. ( Ja alleen in het weekend ) Misschien dat water drinken helpt maar dan moet je denk ik ook weer van naar de wc.
@All: vandaag is goed gedaan ! ik heb de paaseitjes netjes afgeslagen. Wel nog een paar keer naar gekeken en heel even getwijfeld maar ze netjes weer terug gegelegd en dat ondanks ik ook nog ongesteld ben!
Helaas ben ik halverwege de middag heel erg misselijk geworden ( er heerst ook weer vanalles op mijn werk ) en niet zo veel meer gegeten. Toen ik om half 7 thuis kwam heb ik ook geen avondeten op. alleen het idee al.
Mijn eetlijstje:
Ont: Special k ontbijtgranen
Td: 2 soepstengels en 1. L. water
Lun: 1 boterham met kip en 1 boterham met vruchtenhagelslag ( helemaal gevonden door Theedoosje )
Td: 2 soepstengels en 0,5 l water en een kop koffie zonder suiker.
Av. Niets
Ik ga zo maar eens even een bakje yoghurt proberen.
Ik moet deze week even puzzelen wat sporten betreft. Ik heb woensdag tot mijn vaste sportdag opgeofferd alleen nu moet ik deze woensdag tot laat werken en dan ga ik in de avond ook nog naar de film……………..
weet iemand nog een lekkere en gezonde snack voor tijdens de film?
Wat goed degenen die afgevallen zijn! Ga zo door!
En Appeltje geloof ik? die waar het zo slecht ging> begin gewoon weer vol goede moet en laat de afgelopen week voor wat het is. Het is toch gebeurd en je kan er niks meer aan doen.
Snoopy> avondsnacken valt bij mij de laatste tijd mee. Ik zorg iig dat ik een flesje water bij mij heb staan, dat helpt vaak wel.
En Appeltje geloof ik? die waar het zo slecht ging> begin gewoon weer vol goede moet en laat de afgelopen week voor wat het is. Het is toch gebeurd en je kan er niks meer aan doen.
Snoopy> avondsnacken valt bij mij de laatste tijd mee. Ik zorg iig dat ik een flesje water bij mij heb staan, dat helpt vaak wel.
Laatst aangepast door Theedoosje op ma 11 apr 2011 - 6:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een tip tegen het avond snacken .... gewoon geen snacks in huis halen! Het is heel drastisch, maar er valt dus ook niets te snacken... Hier werkt het heel goed.... Voor me man heb ik koek in huis wat ik niet lust, dus daar blijf ik dan weer netjes vanaf
Zo te lezen is iedereen hier heel goed bezig met afvallen!
Hebben jullie een vaste weegdag?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Theedoosje schreef:Wat goed degenen die afgevallen zijn! Ga zo door!
En Applestra geloof ik? die waar het zo slecht ging> begin gewoon weer vol goede moet en laat de afgelopen week voor wat het is. Het is toch gebeurd en je kan er niks meer aan doen.
dat was appeltje!
Onze nicknames lijken op elkaar
XXAnnieXX schreef:Ik heb een tip tegen het avond snacken .... gewoon geen snacks in huis halen! Het is heel drastisch, maar er valt dus ook niets te snacken... Hier werkt het heel goed.... Voor me man heb ik koek in huis wat ik niet lust, dus daar blijf ik dan weer netjes vanaf
Dat is inderdaad wel heel erg drastisch maar als het werkt, dan werkt het
Helaas woon ik nog thuis dus mijn ouders doen de boodschappen. Al weten ze wel dat ik aan het afvallen ben en dat ze al het lekkers wat ze kopen of snel zelf moeten opeten of ze leggen het op plekken waar ik toch niet kom
Wat gaat het goed bij jullie zeg! Super.
Ik heb veel gewerkt waardoor ik niet zoveel online ben geweest. Hier gaat het redelijk, had afgelopen week een off week, maar nu weer vol er tegen aan!
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
Oh appelstar excuses
En Annie jij ook succes. het zal zeker helpen als je niks in huis hebt Mijn weegdag s zondags. (of zaterdags als zondags niet uit komt of zo)
En Annie jij ook succes. het zal zeker helpen als je niks in huis hebt Mijn weegdag s zondags. (of zaterdags als zondags niet uit komt of zo)
Gast- Gast
even een vraagje die mij nu zo te binnen schiet.
Op welke manier sporten jullie? Volgens jullie lessen op de sportschool, of fitnessen jullie. Of doen jullie thuis bijv buikspieroefeningen?
Zien jullie wandelen/fietsen ook als sporten of echt alleen het sporten in de sportschool?
Ik sport voornamelijk op de sportschool maar doe ook buikspieroefeingen thuis.
Was eigenlijk wel benieuwd......
Op welke manier sporten jullie? Volgens jullie lessen op de sportschool, of fitnessen jullie. Of doen jullie thuis bijv buikspieroefeningen?
Zien jullie wandelen/fietsen ook als sporten of echt alleen het sporten in de sportschool?
Ik sport voornamelijk op de sportschool maar doe ook buikspieroefeingen thuis.
Was eigenlijk wel benieuwd......
2x in de week 5 kwartier cardio in de sportschool, helaas is volgende week de laatste week en is het vervolg programma pas weer in september (ivm de vakantie).
1x in de week ga ik zwemmen, 45min baantjes trekken.. als het sporten is afgelopen ga ik dat misschien wel 2x per week doen.
Thuis heb ik een crosstrainer en daar sta ik nu 1x per week 30min op (+2x 30 min op de sportschool), maar nu het sporten gaat stoppen ga ik 3x in de week 30 minuten op de crosstrainer of misschien wel 4x in de week
en verder wil ik vaker gaan wandelen en fietsen en als je dat een half uur doet is dat ook zeker beweging :p
1x in de week ga ik zwemmen, 45min baantjes trekken.. als het sporten is afgelopen ga ik dat misschien wel 2x per week doen.
Thuis heb ik een crosstrainer en daar sta ik nu 1x per week 30min op (+2x 30 min op de sportschool), maar nu het sporten gaat stoppen ga ik 3x in de week 30 minuten op de crosstrainer of misschien wel 4x in de week
en verder wil ik vaker gaan wandelen en fietsen en als je dat een half uur doet is dat ook zeker beweging :p
Inge- Ratel
ik doe 1 keer in de week aquajoggen en 1 keer in de week of aquarobics of aquaspinnen. ligt eraan op welke avond ik kan...
verder wandel ik veel met de kleine, en pak ik voor kleine stukjes de fiets.
verder wandel ik veel met de kleine, en pak ik voor kleine stukjes de fiets.
Aagje!- Kletskop
Ondanks dat ik wel denk dat het werkt om niets te kopen voor 's avonds, het lijkt me geen uiteindelijke oplossing. Zeker als je met meer mensen in huis woont, wordt dat erg lastig.
Wat ik zelf heb gedaan is iets meer avondeten. Dan bedoel ik niet gelijk een extra bord, maar net 1 stukje aardappel en een schep extra groente heeft voor mij wonderen gedaan. Meestal hoef ik niet eens een toetje meer.
Over de tips qua lekkers bij de koffie: ik had niet gedacht dat het zoveel zou zijn! Ik dacht juist dat cake heel vet was..??? Vruchtenvlaai is ook nog wel een idee.
@ Appeltje ik ben wel creatief, maar het ziet er nog presentabel (is dat een woord?) uit zien en dat lukt me nooit!
Sporten doe ik momenteel niet. Ik fiets wel overal naartoe, maar naar de sportschool o.i.d. doe ik niet. Het begint tegenwoordig wel steeds meer te kriebelen, maar ik schaam me gewoon. Ook al zou dat niet moeten, ik doe het toch. Ik probeer wel steeds meer ook te gaan wandelen e.d. om toch mijn beweging te krijgen. Ik vind het nu lastig, omdat ik tentamens heb en het liefst zoveel mogelijk wil studeren (en ondertussen ontzettend aan het sog'gen ben hihi).
Wat ik zelf heb gedaan is iets meer avondeten. Dan bedoel ik niet gelijk een extra bord, maar net 1 stukje aardappel en een schep extra groente heeft voor mij wonderen gedaan. Meestal hoef ik niet eens een toetje meer.
Over de tips qua lekkers bij de koffie: ik had niet gedacht dat het zoveel zou zijn! Ik dacht juist dat cake heel vet was..??? Vruchtenvlaai is ook nog wel een idee.
@ Appeltje ik ben wel creatief, maar het ziet er nog presentabel (is dat een woord?) uit zien en dat lukt me nooit!
Sporten doe ik momenteel niet. Ik fiets wel overal naartoe, maar naar de sportschool o.i.d. doe ik niet. Het begint tegenwoordig wel steeds meer te kriebelen, maar ik schaam me gewoon. Ook al zou dat niet moeten, ik doe het toch. Ik probeer wel steeds meer ook te gaan wandelen e.d. om toch mijn beweging te krijgen. Ik vind het nu lastig, omdat ik tentamens heb en het liefst zoveel mogelijk wil studeren (en ondertussen ontzettend aan het sog'gen ben hihi).
girli- Ratel
Nee soms werkt het niet. Ik woon samen met mijn man en die vind het niet erg dat er niets in huis is. Hij weet hoe graag ik wil afvallen, en als dit helpt om het af te leren, dan werkt hij mee .... wat een schat he?
Aagje!- Kletskop
Nou ik heb me tot nu toe redelijk ingehouden, kijken of dat de rest van de avond ook lukt.
Ik eet meestal al redelijk laat, dus dat scheelt. Ik wil ook voortaan proberen mijn ritme te verplaatsen door eerder te gaan slapen, dan ben ik dus ook eerder wakker en heb ik rustig de tijd om te ontbijten (en 's avonds minder tijd om te snacken)
Oh en water drinken doe ik genoeg. Ik heb tegenwoordig een literflesje bij me en die gaat zeker 2x leeg!
Gebruikt hier iemand ook producten die helpen bij het afvallen, zoals Ali? En helpt dat? Ik heb er 1 x naar gekeken en geïnformeerd bij de apotheek, maar vond het veel te duur! €80,- of zo voor een doosje voor een maand. Zo erg geloof ik niet in dat soort producten dat ik dat geld er voor over heb.
Ik eet meestal al redelijk laat, dus dat scheelt. Ik wil ook voortaan proberen mijn ritme te verplaatsen door eerder te gaan slapen, dan ben ik dus ook eerder wakker en heb ik rustig de tijd om te ontbijten (en 's avonds minder tijd om te snacken)
Oh en water drinken doe ik genoeg. Ik heb tegenwoordig een literflesje bij me en die gaat zeker 2x leeg!
Gebruikt hier iemand ook producten die helpen bij het afvallen, zoals Ali? En helpt dat? Ik heb er 1 x naar gekeken en geïnformeerd bij de apotheek, maar vond het veel te duur! €80,- of zo voor een doosje voor een maand. Zo erg geloof ik niet in dat soort producten dat ik dat geld er voor over heb.
Laatst aangepast door Snoopy op ma 11 apr 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Snoopy- Prater
Laatst aangepast door Snoopy op di 12 apr 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
Snoopy- Prater
Ik gebruik niks geen extra producten nee, geloof daar ook niet zo in. Wel drink ik op 1 dag 1/2 L zonnatura thee ideaal gewicht, 1/2 L groene thee, 1/2 L Pu erth thee (chineze gezondsheidsthee), zijn alle 3 thee's die helpen bij het afvallen (je valt natuurlijk niet af door alleen deze thee, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel)
Snoopy, ik probeer ook vaak eerder naar bed te gaan, maar ben niet iemand die vroeg in slaap valt... maar scheelt al wel als ik in bed lig.
Dit zijn wat kleren die ik gekocht heb:
http://www.msmode.nl/-/T-shirt-met-print-pcShUKA4AVcbEAAAElBYc6Fmmwe58KA4AYCToAAAEuae1R2pjq-msmode-WFS-nl_NL-EUR.html?FindColor=82&FindSize=XL&PageForPNProduct=6
http://www.missetam.nl/Tuniek-met-print/nl/product/2262/
http://shop.wefashion.com/Korte-mouw/TOP-MET-WIKKELEFFECT-pcsBAKA4QM7BIAAAElrcg4aFDhwK4KA4QMXeoAAAEumXMXq73J-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?FilterProductID=vQQKA4QMtycAAAEuNDQXq73K&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%3DP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%26CategoryUUIDLevelX%2FP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%3DsBAKA4QM7BIAAAElrcg4aFDh%26colorsearch%3Dgroen
verder een paarse legging, paars spaghettibandjes truitje, 2 basic shirtjes zonder mouwen in het paars en groen
nog 2 bolero's (1 paarse en 1 groenige), wat basic shirtjes, een hema rokje, 2 langere basic shirtjes,
*valt het op wat mijn favo kleur is*
Snoopy, Het gaat voor avondeten?
Als het voor avondeten is zou ik zelf niet voor brood met soep kiezen. Denk dat het werk daar niet op vol te houden is... of je moet er een salade bij nemen?
Tja pasta is een betere keuze dan frituur, zeker als het een rode pastasaus is.
Maar ik denk als je je er verder op de dag er goed aan houdt en in de avond van de kantine eet, dat gewoon moet kunnen hoor... Voor frituur zou ik zo min mogelijk kiezen, maar 1x in de week of 1x in de 2 weken moet dat zeker kunnen.
Kroket schijnt trouwens mee te vallen en kan je best eens eten.
Pannenkoeken zou ik ook niet doen (ben er zelf ook niet dol op)
Ik zou gaan voor soep, brood en een salade of pasta met fruit en zo afentoe eens iets uit de frituur en dan fruit erbij
Saucijzenbroodjes zijn trouwens baggervet
Snoopy, ik probeer ook vaak eerder naar bed te gaan, maar ben niet iemand die vroeg in slaap valt... maar scheelt al wel als ik in bed lig.
Dit zijn wat kleren die ik gekocht heb:
http://www.msmode.nl/-/T-shirt-met-print-pcShUKA4AVcbEAAAElBYc6Fmmwe58KA4AYCToAAAEuae1R2pjq-msmode-WFS-nl_NL-EUR.html?FindColor=82&FindSize=XL&PageForPNProduct=6
http://www.missetam.nl/Tuniek-met-print/nl/product/2262/
http://shop.wefashion.com/Korte-mouw/TOP-MET-WIKKELEFFECT-pcsBAKA4QM7BIAAAElrcg4aFDhwK4KA4QMXeoAAAEumXMXq73J-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?FilterProductID=vQQKA4QMtycAAAEuNDQXq73K&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%3DP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%26CategoryUUIDLevelX%2FP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%3DsBAKA4QM7BIAAAElrcg4aFDh%26colorsearch%3Dgroen
verder een paarse legging, paars spaghettibandjes truitje, 2 basic shirtjes zonder mouwen in het paars en groen
nog 2 bolero's (1 paarse en 1 groenige), wat basic shirtjes, een hema rokje, 2 langere basic shirtjes,
*valt het op wat mijn favo kleur is*
Snoopy, Het gaat voor avondeten?
Als het voor avondeten is zou ik zelf niet voor brood met soep kiezen. Denk dat het werk daar niet op vol te houden is... of je moet er een salade bij nemen?
Tja pasta is een betere keuze dan frituur, zeker als het een rode pastasaus is.
Maar ik denk als je je er verder op de dag er goed aan houdt en in de avond van de kantine eet, dat gewoon moet kunnen hoor... Voor frituur zou ik zo min mogelijk kiezen, maar 1x in de week of 1x in de 2 weken moet dat zeker kunnen.
Kroket schijnt trouwens mee te vallen en kan je best eens eten.
Pannenkoeken zou ik ook niet doen (ben er zelf ook niet dol op)
Ik zou gaan voor soep, brood en een salade of pasta met fruit en zo afentoe eens iets uit de frituur en dan fruit erbij
Saucijzenbroodjes zijn trouwens baggervet
Inge- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: