Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 17 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli zo 10 apr 2011 - 1:05

Wat goed van jullie allemaal Very Happy Fijn dat de eerste doelen al behaald worden/zijn!

@ Bliss kijk je uit dat het geen obsessie voor je wordt?

Ik heb morgen mijn weegdag. Ik verwacht er niet al te veel van. Ik zit gewoon in de knoop met mijzelf en het lukt me niet om die discipline op te bouwen. Ik ben inmiddels zover dat wat ik ook voel, eten het niet zal verhelpen. Toch helpt die conclusie niet met stoppen met eten grrrrrrr. Ik heb deze twee weken pas 1 dag 's avonds iets gegeten, het was japanse mix, dus dat is niet heel slecht. Toetjes eet ik ook niet, ik zit gewoon vol na het avondeten. Het lukt me 's middags gewoon niet tussen het tussendoortje (meestal fruit) en het avondeten. Wie heeft er tips?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 17 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar zo 10 apr 2011 - 1:58

Mijn eerste doel is om de 95.0kg te halen en mijn tweede doel word om de 90.0kg te halen.
Had eigenlijk stiekem wel gehoopt dat er nog meer af zou zijn want ik heb echt mijn best gedaan deze week, maar goed.

Ik heb eindelijk weer eens internet dus kan ik lekker uitgebreid reageren smile

Mijn eetlijstje van gister was:

Ont: special k ontbijtgranen met melk
td: 1. l. water
Lun: 1 boterham met kipfilet en een appel en banaan en een glas melk
Td 1. l water en een sultana
Av: tomaten soep ( zelf gemaakt ) met een stuk stokbrood
Td: 2 glazen siroop

Mijn eetlijstje van vandaag tot nu toe
Ont: 2 boterhammen met file american
td: 0,5l water
lun: kopje tomatensoep, een appel, banaan en glas melk

Verder gaat het het goed ( klinkt wel erg saai zo ) Ben volop aan het genieten van het mooie weer. Ben gister nog even gaan shoppen met mams want ik had echt een paar nieuwe bh's nodig. Gelukkig was er nog een leuke actie bij de hunkemuller en ben ik goed geslaagd.
Volgende week op jacht naar een zomerjas want die ik vorig jaar aanhad is veelste groot Very Happy

applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  applestar zo 10 apr 2011 - 2:01

girli schreef:Wat goed van jullie allemaal Very Happy Fijn dat de eerste doelen al behaald worden/zijn!

@ Bliss kijk je uit dat het geen obsessie voor je wordt?

Ik heb morgen mijn weegdag. Ik verwacht er niet al te veel van. Ik zit gewoon in de knoop met mijzelf en het lukt me niet om die discipline op te bouwen. Ik ben inmiddels zover dat wat ik ook voel, eten het niet zal verhelpen. Toch helpt die conclusie niet met stoppen met eten grrrrrrr. Ik heb deze twee weken pas 1 dag 's avonds iets gegeten, het was japanse mix, dus dat is niet heel slecht. Toetjes eet ik ook niet, ik zit gewoon vol na het avondeten. Het lukt me 's middags gewoon niet tussen het tussendoortje (meestal fruit) en het avondeten. Wie heeft er tips?

Je kan ook andere tussendoortjes nemen. Fruit vult bij mij soms ook niet echt heel veel en dan heb ik na een half uurtje al weer trek.
Andere tussendoortjes die ook gezond zijn en mogen:
- plakje ontbijtkoek
- eierkoek
- Soepstengels
- Cup a soep
- sultana
En bij mij werkt water drinken erg goed tegen trek. Ik heb dan altijd een flesje water bij mij en mocht ik trek hebben kan ik zo 0.5l of een liter water drinken en dan zit ik weer voor een tijdje vol.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:10

Ja flesje water heb ik ook altijd bij mij Wink

Mijn lijstje vandaag:

O: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel en 1 dubbele met ontbijtkoek er op :P + water
T: water
L: 1 dubbele boterham met stroop + ontbijkoek + water
T: (nog niks)
L: (nog niks)

Gast
Gast

Bericht  applestar zo 10 apr 2011 - 2:28

Theedoosje schreef:Ja flesje water heb ik ook altijd bij mij Wink

Mijn lijstje vandaag:

O: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel en 1 dubbele met ontbijtkoek er op :P + water
T: (nog niks)
L: (nog niks)

volgens mij ben jij helemaal verslaafd aan de vruchtenhagelslag smile haha
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:51

applestar> zou je denken? Very Happy O en die tussendoortjes die jij noemt zou ik ook kunnen nemen Wink

Inge > goed bezig! Very Happy

Girli> Je bent wel goed bezig hoor! Als je maar 1x s avonds nog maar wat heb gehad en dat je de toetjes laat staan. Al kan je wel bv yoghurt nemen.
Ook kan je dat tussendoor nemen trouwens. Vervelend dat je dat moeilijke moment hebt. Als fruit te weinig is voor je zou ik bv iets nemen wat Applestrar opnoemt, of de yoghurt. En hou flesje water bij je die je kan nemen bij trek :P

Gast
Gast

Bericht  girli zo 10 apr 2011 - 3:14

Hmm.... misschien kan ik het combineren. Dat ik ipv een banaan neem, een banaan in plakjes snij met wat yoghurt. Of bijvoorbeeld een appel in stukjes met yoghurt. Dan moet ik alleen zorgen dat het niet te veel wordt.

Als toetje neem ik ook geen yoghurt, ik heb gewoon helemaal een honger meer. Ondanks dat ik dan geen zuivel neem op een dag, vind ik het helemaal niet erg.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:18

Mijn lijstje vandaag:

D: nasi wel mat beetje satesaus Wink

Gast
Gast

Bericht  girli zo 10 apr 2011 - 4:48

Theedoosje schreef:

Mijn lijstje vandaag:

Eet je brood met ontbijtkoek erop? confused
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  applestar zo 10 apr 2011 - 4:51

girli schreef:Hmm.... misschien kan ik het combineren. Dat ik ipv een banaan neem, een banaan in plakjes snij met wat yoghurt. Of bijvoorbeeld een appel in stukjes met yoghurt. Dan moet ik alleen zorgen dat het niet te veel wordt.

Als toetje neem ik ook geen yoghurt, ik heb gewoon helemaal een honger meer. Ondanks dat ik dan geen zuivel neem op een dag, vind ik het helemaal niet erg.
dat eet ik ook wel eens. das best lekker aha. ik ga zo pitza eten Heel erg lekker maar erg slecht voor de lijn haha. ik ga vanavond wel wat extra buikspieroefeningen doen Wink
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Bliss zo 10 apr 2011 - 7:29

@ girli: haha, het wordt geen obsessie hoor! Ik ben gewoon te nieuwsgierig om maar één keer per week op de weegschaal te kunnen staan smile Vandaag gaf ie -1,7 aan trouwens! Very Happy Als dit nu zo blijft en ik val nog een kilo af, dan ben ik op een gewicht dat ik al jaren niet meer heb gehad, dus daar ben ik al heel blij mee. Heb ook weer een oude broek gepast vanmorgen en die paste bijna weer! (jammer dat t model niet meer echt hip is, hoewel hij wel voor een boyfriend jeans door zou kunnen gaan Wink)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:35

Goed bezig Bliss Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 10 apr 2011 - 11:46

Oeps ik heb heel erg gezondigd vandaag, oke dat wist ik van te voren al wel hoor :p

O; 1 boterham halvarine, kipfilet
L; 2 boterhammen 20+ kaas
T; 2 soesjes, een mega glas rosebier
D; olijfjes, carpaccio, gemarineerde kip, gemarineerde varkenshaas, spareribs, stukje ossenhaas, aardappeltjes met knoflookmayo, mais en als toetje allerlei kleine toetjes (brownie, cheescake, creme brulee, walnootijs, bosbessenijs, slagroom)
A; wat nacho's met salsasaus

en lekker dat het was :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aagje! zo 10 apr 2011 - 21:21

Hoi!

als jullie het goed vinden zou ik hier graag mee willen schrijven smile

Zal me even voorstellen. Ik ben dus Annie en ben net 25 jaar smile ! Heb een dochtertje en ben getrouwd! En ik wil graag 15 kilo of meer afvallen Very Happy ...

Groetjes
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  girli zo 10 apr 2011 - 21:47

Tuurlijk, geen probleem Very Happy Welkom Annie!

Er is bij mij alsnog 0,3 kilo af en als het goed is ook 0,2% vet, maar die laatste vertrouw ik niet helemaal. Daarvoor zou ik de handleiding van de weegschaal erbij moeten pakken.

Ik moet zeggen, het motiveert wel!
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Penny Blossom zo 10 apr 2011 - 23:27

Welkom Annie!

Ik laat ook weer wat van mij horen! Een paar dagen al niets meer geschreven, druk, druk, druk!
Het afgelopen weekend is opzicht wel goed gegaan, was alleen zaterdagavond en zondagochtend echt niet lekker. Zaterdagavond ook hoge koorts gehad. Vandaag gaat het weer goed!

Mijn lijstje van vandaag is:
O: Conflakes met halfvolle melk
T: Geen, had een laat ontbijt en vroege lunch, ik doe in de middag twee kleine tussendoortjes.
L: 4 crackers, 2 met kaas en 2 met halvarine + anijshagel, 1 beker optimel

Ik ga zo boodschappen kopen, thuis poetsen en vanavond zumbaën (?)

Ik heb ook altijd een flesje water bij me. Als ik er 1 drink, dan drink ik in totaal ruim 2 liter op een dag, en dat vind ik voldoende. Trouwens, morgen is mijn weegdag, ben benieuwd wat er vanaf is Very Happy
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Aagje! zo 10 apr 2011 - 23:52

Ik loop bij een dietiste en mijn eetschema is:

O: bruine boterham met margarine + vruchtenhagel/appelstroop/jam + melk

T: bruine boterham met gezond beleg (rosbief, kip, ham, kaas)

L: 2 bruine boterhammen ook met gezond beleg + beker melk of optimel

T: iets van fruit 2x. meestal om 14.00 en om 16.00

D: stukje vlees, 2 opschep groente, paar aardappeltjes of pasta/rijst

Verder probeer ik veel water en thee te drinken
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  applestar ma 11 apr 2011 - 2:11

even stiekem een berichtje vanaf mijn werk want ik heb nee gezegt tegen paaseitjes!! ben zo trots op mijzelf. moet het even kwijt.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Monte ma 11 apr 2011 - 2:33

Theedoosje schreef:

Mijn lijstje vandaag:

Wat is een dubbele boterham, zijn dat er 2, maar dan met 1x beleg?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Penny Blossom ma 11 apr 2011 - 2:35

applestar schreef:even stiekem een berichtje vanaf mijn werk want ik heb nee gezegt tegen paaseitjes!! ben zo trots op mijzelf. moet het even kwijt.

goed bezig!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 2:37

Heey meiden,

Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik heb echt een enorm slechte week gehad, heb zoveel ongezond gegeten. Baal er enorm van dus ik wil nu weer echt goed beginnen. Ik ga me denk ik woensdag even wegen dan weet ik hoe slecht die week echt is geweest Wink. Ik ga nu even reageren op jullie berichtjes!

xx

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 2:50

@ Reva: Wat gaaaaf NYC! Dan mag je idd zondigen Very Happy

@ Theedoosje: Ben je weer helemaal opgeknapt? En wat goed dat je je eerste doel hebt bereikt, en dat door keihard je best te doen. Ik ben trots op jou Very Happy

@ Blackrabbit: WOO 14 boterhammen 1 zak chips! Die eet ik normaal zo leeg Embarassed Ben ook heel benieuwd of er wat af is bij jou!

@ Applestar: Wat ben jij sterk zeg! Elke keer die lekkere dingen afslaan, mag je echt heel trots op zijn Very Happy. En wat goed dat je bijna je eerste doel hebt gehaald!!

@ Bliss: Ik weet dat het lastig is maar je zou je echt wat minder moeten gaan wegen.. Het schommelt enorm bij jou en dan raak je zoo gedemotiveerd. En dat terwijl je zo goed bezig bent!

@ Inge: Ik vind het zo knap dat jij het volhoudt! Fijn dat je lekker hebt genoten van je snackdag Very Happy

@ Girli: Geef jezelf ook de tijd om aan alles te wennen, en heb vertrouwen want je kunt het echt wel!

@ Annie: gezellig Very Happy

@ All: Vanaf vandaag ga ik er ook weer tegenaan. Gelukkig heeft vriendlief van het weekend gehoord dat hij was aangekomen dus hij doet nu ook mee. Dat scheelt voor mij zoveel! Ik wil ook proberen weer te gaan sporten maar ik heb daar zo’n gruwelijke hekel aan. Ik heb nog wel een step apparaat staan, ik wil daar in ieder geval om de dag een half uurtje op gaan staan. Dat is al een begin weer..

Mijn eetlijstje tot nu:

Ontbijt: 4 beschuitjes met muisjes/hagelslag
Lunch: 4 crackers met mager beleg + 3 augurken
Tussendoor: Aardbeien
Avondeten: italiaanse broodsalade (lievelingseten en super mager Very Happy)

Nog niet echt een goed eetlijstje maar had geen brood/muesli en ontbeet pas laat. Maar iig nog niet gesnoept en dat is voor mij nu al heel wat..

Succes iedereen weer Very Happy

Gast
Gast

Bericht  girli ma 11 apr 2011 - 2:52

BlackRabbit schreef:
applestar schreef:even stiekem een berichtje vanaf mijn werk want ik heb nee gezegt tegen paaseitjes!! ben zo trots op mijzelf. moet het even kwijt.

goed bezig!
Woooohooooo!!! cheers
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss ma 11 apr 2011 - 2:57

Nou ja, ik weeg me nu gewoon alleen nog op de dagen dat ik een goed gevoel heb én naar de wc ben geweest Wink Dit was vanmorgen dus niet het geval, dus het had zo gekund dat ie weer een kilo meer aangaf. Ik voel zelf 's morgens wel aan of ik me zwaar of licht voel die dag en ik ga gewoon alleen op de lichte dagen wegen Very Happy

Goed bezig iedereen! Vanavond begint mijn nieuwe zumbacursus, maar ik voel me helemaal niet lekker. Holtes zitten vol, pijnlijke klieren en de hele dag al buikpijn. Ik overweeg dus om niet te gaan, maar dat is wel een slecht begin. Morgen moet ik ook weer, want ik ga eigenlijk op maandag en woensdag, maar woensdag kan ik niet. Wat vinden jullie, gaan of niet gaan?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  girli ma 11 apr 2011 - 2:57

appeltje schreef:Heey meiden,

Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik heb echt een enorm slechte week gehad, heb zoveel ongezond gegeten. Baal er enorm van dus ik wil nu weer echt goed beginnen. Ik ga me denk ik woensdag even wegen dan weet ik hoe slecht die week echt is geweest Wink. Ik ga nu even reageren op jullie berichtjes!

xx
Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Het is nu vooral belangrijk om deze week weer goed te beginnen en weer lekker verder te gaan Very Happy Een slechte dag/week maakt niet gelijk het hele afvallen mislukt. We hebben allemaal wel eens een terugvaller. Yes you can Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: