Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 16 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 7:04

Theedoosje schreef:
Sannie89 schreef:
Theedoosje schreef:Heel goed. Ja ik mag van mijzelf ook soms wat lekkers. Anders red ik het niet hahah Very Happy

Ik ga even lekker buiten lunchen. Tot later!

Dat is inderdaad een goede!!

Geen flauw idee dat ik van die slechte dagen had :S Nu er maar gewoon weer op gaan letten:P
Ik ben van plan om morgen na mijn werk gelijk te gaan sporten.. rijd er toch bijna langs, dus dan kan ik net zo goed even een afrit eerder nemen en een uurtje gaan sporten. Als ik eenmaal de spullen in mn auto heb liggen gaat het wel.
Thuis sporten 'lukt' niet echt, heb geen hometrainer en ook niet zon dvd. Ga nog wel eens een rondje lopen, maar dat vind ik alleen niet zo leuk. Laatst wel start to run les 1 gedaan en me voorgenomen les 2 te gaan doen. Maar niet meer gedaan...

Oke dus als je de spullen bij je hebt gaat het wel. Dan moet je zorgen dat je die ook meeneemt in de auto smile En bedenken waarom je gaat sporten. Wat wil je er mee bereiken?

ja\, vind ik het zonde om te gaan smile ik sport, omdat ik me dan lekkerder in mn vel zit.
nadeel nu is alleen dat ik 4 vroege heb, aan de ene kant heerlijk.. aan de andere kant funest (voel me nu na 1 dag al super moe!), morgen kan ik niet op tijd naar bed, zaterdag word vaak ook moeilijk.. liefst ga ik nu al slapen, maar dat vind ik echt niet kunnen. Vrijdag na mijn werk ben ik altijd moe! (best zware dag, veel heen en weer lopen met een rolstoel van 116 kg).... maar ik ga t proberen. al is t maar halfuur, 3 kwartier smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 16 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss do 7 apr 2011 - 7:18

Hmm het gaat ff niet zo goed bij mij. Doordat de weegschaal eerst dus ineens weer meer aangaf, was ik al minder gemotiveerd. Vanmorgen wel weer -0.8 in totaal, maar schiet totaal niet op zo. Heb vanmorgen op het werk een chocolaatje gehad en zit nu blokjes kaas te eten :shock: En ik was juist zo goed bezig vorige week!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  applestar do 7 apr 2011 - 7:23

Bliss schreef:Hmm het gaat ff niet zo goed bij mij. Doordat de weegschaal eerst dus ineens weer meer aangaf, was ik al minder gemotiveerd. Vanmorgen wel weer -0.8 in totaal, maar schiet totaal niet op zo. Heb vanmorgen op het werk een chocolaatje gehad en zit nu blokjes kaas te eten :shock: En ik was juist zo goed bezig vorige week!
het komt helemaal goed! iedereen heeft wel eens een dip dag en dan snaai je ook wat sneller. je gewicht kan ook heel erg schommelen. miss hield je wel vocht vast of had je net iets gegegten? ik zou een vaste weegdag uitkiezen en ook dezelfde tijd ( als je dat nog niet had ) misschien scheeld dat ook wel weer.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:06

Bliss > je bent wel 0,8 kg kwijt!! Kei goed joh! Very Happy En de ene week gaat nou eenmaal beter dan de andere. En soms kan je gewicht zelfs ook stagneren even, maar laat je niet tegen houden en pak het gewoon op waar je gebleven bent en dan komt het echt wel goed smile

Sannie> je moet even een ritme vinden van werken met sporten erbij denk ik. Dan ben je op een gegeven moment ook minder moe en krijg je meer energie denk ik. Dat heb ik ook sinds ik sport. OP begin ging het moeizaam, maar nu merk ik dat ik het heerlijk vind die energie te hebben om te sporten.

Gast
Gast

Bericht  applestar do 7 apr 2011 - 8:52

Theedoosje schreef:Bliss > je bent wel 0,8 kg kwijt!! Kei goed joh! Very Happy En de ene week gaat nou eenmaal beter dan de andere. En soms kan je gewicht zelfs ook stagneren even, maar laat je niet tegen houden en pak het gewoon op waar je gebleven bent en dan komt het echt wel goed smile

Sannie> je moet even een ritme vinden van werken met sporten erbij denk ik. Dan ben je op een gegeven moment ook minder moe en krijg je meer energie denk ik. Dat heb ik ook sinds ik sport. OP begin ging het moeizaam, maar nu merk ik dat ik het heerlijk vind die energie te hebben om te sporten.
ik moet zeggen dat ik dat ook heb gehad en bij mik heeft het zeker een half jaar geduurd totdat ik de combi een beetje had gevonden.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 17:20

Theedoosje schreef:

Dank je theedoosje smile Ik merk gewoon dat ik meer aan sporten toe kom als ik vrij ben of een late dienst heb (dan ga ik overdag). Ik vind t heerlijk om onregelmatig te werken, helaas heb ik hierdoor nooit een vast ritme. Al kom ik wel als ik kan 'uitslapen' om 8.30/9.00u uit bed..smile maar we gaan ervoor

Dank je!

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 7 apr 2011 - 21:33

Theedoosje schreef:Bliss > je bent wel 0,8 kg kwijt!! Kei goed joh! Very Happy En de ene week gaat nou eenmaal beter dan de andere. En soms kan je gewicht zelfs ook stagneren even, maar laat je niet tegen houden en pak het gewoon op waar je gebleven bent en dan komt het echt wel goed smile

Ja dat is ook zo. En sinds januari ben ik 3 tot 3,5 kg kwijt, maar dat vergeet ik steeds omdat ik tussendoor ff niet gelijnd heb. Ik hoop dat ik de spirit weer te pakken krijg! Deze week ook geen zumba gehad, cursus was afgelopen, maar maandag begint het weer.

Iedereen weer succes vandaag!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  applestar vr 8 apr 2011 - 4:00

Hallo dames!

Wat een heerlijk weer is het toch!
Mijn dag is weer goed gegaan. Ik kwam heel erg in de verleiding om paaseitjes te eten, want die had mijn collega gekocht. Ik was ervoor gezwicht maar toen ik er 1 op had was ik er ook gelijk klaar mee want ik vond ze helemaal niet lekker. Het waren gevulde en de vulling was niet lekker.
Kwam dat even goed uit voor mij

Mijn eetlijstje voor vandaag:

Ont: special k ontbijtgranen
Td: 4 koppen thee, 1 paaseitje
Lun: 2 boterhammen met vruchtenhagelslag en een boterham met eiersalade
Td: appel, 2 water en 4 glazen thee

Vanavond gaan we spaggettie eten. Hmmm Met een lekker zelf gemaakt sausje en verse groente smile
Ik hoop dat ik mij vanavond goed in kan houden want ik vind de vrijdag avond wel het moeilijkst.

Ik had vanochtend stiekem even op de weegschaal gestaan ( met kleren aan en nadat ik gegeten had ) en toen zag ik al dat ik was afgevallen. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen percies aangeeft. Kan niet wachten!

Maar nu nog eerst even genieten van het mooie weer buiten. Zullen jullie zeker ook wel doen?

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:19

Ik ben toch wrs minder afgevallen door ziekte dan eerst Wink Nou ja ik ben gewoon weer wat bij gekomen door weer normaal te hebben gegeten. Maar het is toch nog altijd minder dan ik op de vorige officiele weegdag woog Very Happy Dus ben wel blij Wink

Vandaag wel een mini nuts en mini kitkat gehad (collega ging met zwangerschapsverlof) en bakje chips net hier thuis Wink Ik heb vandaag niet meer gesport,had geen energie meer. Ben nog steeds beetje aan het hoesten, waardoor slapen ook niet echt optimaal gaat.

Maar komt wel weer goed Wink Dat gevoel heb ik Very Happy

Succes iedereen nog voor de weegdag Wink Mijne is zondag.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 8 apr 2011 - 20:46

Gister was een K*Tdag! Ik had het heel druk en ik voelde me totaal niet lekker. Dus heb ik van alles gegeten wat ik niet mag. Vandaag weer streng aan de slag. Ik ga zo een bakje cruesli met yoghurt eten. Zonder suiker, ben er helemaal trots op Very Happy

girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Bliss za 9 apr 2011 - 1:07

Er is bij mij echt geen peil meer op te trekken! Ging vandaag op de weegschaal staan en toen gaf ie ineens -1,5 kg aan! (en in totaal dan -4 kg ongeveer) Leuk natuurlijk, maar de vraag is voor hoe lang... Ik ben een levende jojo!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 2:18

Bliss wanneer is je weegdag dan? (misschien heb ik dat al gevraagd maar ben het ff kwijt sorry!)

Hier gaat het wel lekker.

O: 1 dubbele boterham vruchtenhagel + water
T: eierkoek + water
L: 1 dubbele boterham vruchtenhagel en 1 ontbijtkoekje zonder boter + water
L: dat wordt nasi met beetje satesaus.

Oke de eierkoeken zijn misschien iets minder Wink maar niet zo heel slecht volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 2:42

Theedoosje schreef:
Oke de eierkoeken zijn misschien iets minder Wink maar niet zo heel slecht volgens mij.

Volgens Sonja niet. Very Happy

Maar is het niet een beetje weinig?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 2:46

ABE schreef:
Theedoosje schreef:

Volgens Sonja niet. Very Happy

Maar is het niet een beetje weinig?

Hoezo weinig?

En oja volgens Sonja niet nee haha.

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 9 apr 2011 - 4:45

Ik heb geen weegdag, sta elke dag op de weegschaal! Als er iets bij is gekomen, wil ik dat meteen weten, zodat ik actie kan ondernemen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:53

Bliss schreef:Ik heb geen weegdag, sta elke dag op de weegschaal! Als er iets bij is gekomen, wil ik dat meteen weten, zodat ik actie kan ondernemen smile

Oh maar dan weet je niet echt hoeveel je afvalt denk ik, aangezien je erg kan schommelen per dag. Ik vind het daarom handig 1 echte weegdag te hebben om goed te kunnen vergelijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:55

Theedoosje schreef:

Hier gaat het wel lekker.

O: 1 dubbele boterham vruchtenhagel + water
L: 1 dubbele boterham vruchtenhagel en 1 ontbijtkoekje zonder boter + water
L: dat wordt nasi met beetje satesaus.
2 gebakken eitjes op brood. (we hadden geen zin om te koken:P dus dat komt morgen)

Gast
Gast

Bericht  applestar za 9 apr 2011 - 5:56

zo even een berichtje vanaf mijn telefoon want het internet hier is hopeloos. vandaag is het goed gegaan. ik heb mij alleen niet gewogen dat doe ik morgen wel ( en dan hoop ik dat mijn internet het weer doet zodat ik wat uitgebreider kan reageren)
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Inge za 9 apr 2011 - 7:11

Hier ook alles prima...
Heb vandaag in de winkel snack a jack zakjes sweet chili gevonden.. ben zo benieuwd Very Happy vanavond even uitproberen.

Bliss, jeetje wat een schommeling zeg :o waarschijnlijk hou je sommige dagen gewoon veel vocht vast.

Vandaag uit mijn werk de stad in gegaan en lekker met een vriendin geluncht, veel gelopen en wat leuke dingen geshopt smile

O; 1 boterham halvarine kipfilet, kopje thee
L; meergranenbol met carpaccio, oude kaas en veel rauwkost, 2 cola light
T; 1 l water, banaan
D; volkoren macaroni met rundergehakt, roerbakgroente, spinazie, tomaat en tomatenblokjes.
nu 1/2 L thee
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss za 9 apr 2011 - 7:16

Theedoosje schreef:
Bliss schreef:Ik heb geen weegdag, sta elke dag op de weegschaal! Als er iets bij is gekomen, wil ik dat meteen weten, zodat ik actie kan ondernemen smile

Oh maar dan weet je niet echt hoeveel je afvalt denk ik, aangezien je erg kan schommelen per dag. Ik vind het daarom handig 1 echte weegdag te hebben om goed te kunnen vergelijken.

Nou, ik schrijf het gewicht elke dag op, dus dan heb ik na een tijdje wel een overzicht van hoeveel eraf is. Misschien kan ik er nog een keer een mooie grafiek van maken Wink

@ Inge: ja erg hè, die schommelingen? Ik heb ook een spastische darm, daar kan t ook mee te maken hebben. Ik moet best vaak naar de wc en als ik dan een keer niet ben geweest, voel ik me ook meteen heel opgeblazen en misschien uit zich dat op de weegschaal ofzo?? Heb net roti gegeten en heb nog een zakje Cracottes (ofzo? soort chips met minder vet van LU) gehaald voor vanavond, dus morgen kan er maar zo weer een kilo bij aan zitten...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  applestar za 9 apr 2011 - 8:20

Bliss schreef:
Theedoosje schreef:

Nou, ik schrijf het gewicht elke dag op, dus dan heb ik na een tijdje wel een overzicht van hoeveel eraf is. Misschien kan ik er nog een keer een mooie grafiek van maken Wink

@ Inge: ja erg hè, die schommelingen? Ik heb ook een spastische darm, daar kan t ook mee te maken hebben. Ik moet best vaak naar de wc en als ik dan een keer niet ben geweest, voel ik me ook meteen heel opgeblazen en misschien uit zich dat op de weegschaal ofzo?? Heb net roti gegeten en heb nog een zakje Cracottes (ofzo? soort chips met minder vet van LU) gehaald voor vanavond, dus morgen kan er maar zo weer een kilo bij aan zitten...
ik heb ook last van spastische darmen maar ik merk het echt aan de weegschaal als ik meer last heb van mijn darmen. echt heel irritant
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 19:08

Vervelend lijkt mij als je zo last van je darmen hebt.

Hier goed nieuws Very Happy Ik ben weer 1,5 kg kwijt!! Mijn 1e doel is bereikt!!! Ik weeg nu 109.9 kg Very Happy Ben zo blij Very Happy
Mijn nieuwe doel is: 100kg (of ja net er onder :P)

Ik ga zo maar eens een ontbijtje maken smile

Gast
Gast

Bericht  applestar za 9 apr 2011 - 21:58

vandaag hier ook goed nieuws! Ik stond vanmorgen op de weegschaal en die gaf -0,5kg aan! ik weeg nu 95.7kg bijna mijn eerst doen behaald smile
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:25

Jeej goed zo Applestar!! Wat wordt je volgende doel? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge za 9 apr 2011 - 23:27

Ook hier was de weegschaal tevreden 105,1 Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: