Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Ben vandaag weer goed begonnen! Nog enkel thee gedronken en niks gesnoept
Vandaag alleen rotnieuws gehad. Mijn hond moet geopereerd worden, aan dr knie. Zeer zware operatie
Vandaag alleen rotnieuws gehad. Mijn hond moet geopereerd worden, aan dr knie. Zeer zware operatie
Gast- Gast
ai balen.. sterkte ermee!
Vandaag op de sportschool gewogen, zag er erg tegenop (ipv de patat, hamburger en ijsje gister) maar was in vergelijking met vorige week maandag 1,3 kilo afgevallen (op de weegschaal op de sportschool)... Morgen even op onze eigen weegschaal wegen.
Net lekker gesport, weer 30min op de crosstrainer gestaan en verder buikspieroefeningen, roeien en nog wat dingen nu lekker eten
Vandaag op de sportschool gewogen, zag er erg tegenop (ipv de patat, hamburger en ijsje gister) maar was in vergelijking met vorige week maandag 1,3 kilo afgevallen (op de weegschaal op de sportschool)... Morgen even op onze eigen weegschaal wegen.
Net lekker gesport, weer 30min op de crosstrainer gestaan en verder buikspieroefeningen, roeien en nog wat dingen nu lekker eten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Haai meiden!
Vandaag is het niet zo goed gedaan bij mij : (
Ik heb 6 paaseitjes op en een stukje boterkoek. Baal er echt heel erg van. Nu kom ik daarvan geen kilo’s aan maar baal wel.
Ik heb mij vermorgen ook niet gewogen, ik had mij verslapen en was het een beetje vergeten. Ik ga mij nu gewoon weer elke vrijdag of zaterdag wegen. Gewoon een vaste dag.
Mijn eetlijstje voor vandaag was:
Ont: Special k ontbijtgranen met melk
Td: 1 liter water
Lun: 2 boterhammen met kipfilet
Td: 6 paaseitjes, stukje boterkoek en 0.5 l water
Av: snitzeltje met bonen en een beetje appelmoes
Straks denk nog een bakje yoghurt maar op dit moment het ik er nog geen trek in
Verder niet zo veel bijzonders te melden. Ik ga lekker vroeg naar bed, de wekker gaat morgen half 6. Pff
@girlie: het kan ook nog liggen aan het moment wanneer je jezelf weegt. Als ik mij na het eten weeg, weeg ik ook veel zwaarder dan als ik nog niet gegeten heb. Hetzelfde geld voor als ik naar de wc moet. Als ik voordat ik naar de wc ga weeg ik zwaarder dan dat ik daarna weeg. ( om even positief te blijven )
@bliss: het kan ook door je spieropbouw komen of gewoon een verkeerd moment gekozen om te wegen?
Vandaag is het niet zo goed gedaan bij mij : (
Ik heb 6 paaseitjes op en een stukje boterkoek. Baal er echt heel erg van. Nu kom ik daarvan geen kilo’s aan maar baal wel.
Ik heb mij vermorgen ook niet gewogen, ik had mij verslapen en was het een beetje vergeten. Ik ga mij nu gewoon weer elke vrijdag of zaterdag wegen. Gewoon een vaste dag.
Mijn eetlijstje voor vandaag was:
Ont: Special k ontbijtgranen met melk
Td: 1 liter water
Lun: 2 boterhammen met kipfilet
Td: 6 paaseitjes, stukje boterkoek en 0.5 l water
Av: snitzeltje met bonen en een beetje appelmoes
Straks denk nog een bakje yoghurt maar op dit moment het ik er nog geen trek in
Verder niet zo veel bijzonders te melden. Ik ga lekker vroeg naar bed, de wekker gaat morgen half 6. Pff
@girlie: het kan ook nog liggen aan het moment wanneer je jezelf weegt. Als ik mij na het eten weeg, weeg ik ook veel zwaarder dan als ik nog niet gegeten heb. Hetzelfde geld voor als ik naar de wc moet. Als ik voordat ik naar de wc ga weeg ik zwaarder dan dat ik daarna weeg. ( om even positief te blijven )
@bliss: het kan ook door je spieropbouw komen of gewoon een verkeerd moment gekozen om te wegen?
Hooi allemaal.
Mijn dag ging op zich goed. Maar ben nu aan de zoute drop voor mijn keel. Slecht maar verlicht iets. ben zo aan het hoesten waardoor mij keel wat zeer begon te doen. En we hebben oven frietjes en een frikandel uit de oven gehad. Dus niet echt goed zo aan het einde van de dag
Ik heb na een hele dag werken nu geen puf meer om te sporten (komt doordat gehoest de hele dag ) Daar baal ik wel van, maar goed morgen hoop ik op beter.
Mijn dag ging op zich goed. Maar ben nu aan de zoute drop voor mijn keel. Slecht maar verlicht iets. ben zo aan het hoesten waardoor mij keel wat zeer begon te doen. En we hebben oven frietjes en een frikandel uit de oven gehad. Dus niet echt goed zo aan het einde van de dag
Ik heb na een hele dag werken nu geen puf meer om te sporten (komt doordat gehoest de hele dag ) Daar baal ik wel van, maar goed morgen hoop ik op beter.
Gast- Gast
girli schreef:haha Nja, het moet natuurlijk geen obsessie worden. Dat is meer wat ik bedoelde.
Triest moment voor mij, 0,3 kilo zwaarder Ik heb de weegschaal verplaatst, daar zou nog wat in kunnen zitten. Het is gewoon veel te veel. Deze week echt aan de slag. Het moet nu gewoon gaan gebeuren. Anders word ik straks echt wakker op 150 kilo ofzo.
als ik mij 's avonds weeg, ben ik ook zwaarder dan de volgende ochtend bijvoorbeeld.
Probeer elke keer op ongeveer hetzelfde tijdstip te wegen, dan is het preciezer.
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Heey meiden!
Ik meld me ook maar weer eens!
@ Theedoosje. Wat ik had begrepen is dat iedere 5 kilo 1 kledingmaat is dus misschien kun je toch al wat merken! Vind het super dat je al 5 kilo kwijt bent, snap dat je vindt dat het langzaam gaat maar juist dit tempo is goed denk ik. Dan krijg je geen jojo effect. Hoe gaat het met je keel? Niet ziek worden hoor!
@ Bliss: wat goed dat je al een kilo kwijt bent, mag je trots op zijn .
@ Girli: Ik vind het onwijs knap dat je zo naar jezelf kan kijken, je bent al heel goed op weg. Ik heb de dingen die niet in mijn dieet passen nog in huis maar dat is niet echt handig. Hoop dat mijn vriend ze snel op eet . Mijn weegschaal scheelt per waar hij staat 2 kilo, niet echt handig. Ik weeg me altijd op de wii.
@ Zeepje: Dankjewel voor de tabel! Super fijn
@ Lize: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Wat hebben jullie allemaal gedaan? Ben benieuwd!
@ Inge: Die musical lijkt me heel leuk. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!
@ Applestar: Het valt nog mee met je 6 paaseitjes, als ik eenmaal begin kan ik niet meer ophouden
@ Allemaal: Het weekend was niet echt gezond.. Vrijdag heb ik overdag weinig gegeten. ’s Avonds een halve tompouce en een paar chipjes. Zaterdag heb ik heerlijk gegourmet en me ook echt niet ingehouden! Zondag wilde ik weer gezond doen maar omdat het mijn afscheid was kreeg ik ontbijt op bed van de jongeren met croissantjes, ’s avonds heb ik frietjes gegeten. Echt zo slecht allemaal maar heb er wel van genoten.
Ik heb me maandag ochtend gewogen en er was maar 100 gram af . Ik weet ook wel dat ik tussen woensdag en maandag niet heel gezond heb gegeten maar had toch gehoopt op meer. Gisteren was ik onwijs moe en heb ik ook niet echt gezond gegeten. Vandaag nog een keer op de wii gestaan en er was weer 100 gram af. Ik moet deze week dus wel echt even flink aan de slag. Ik kan jullie motivatie wel gebruiken want ik baal echt dat ik nog niks ben afgevallen .
Ik heb trouwens op de wii even terug gekeken, op mijn zwaarst was ik 105,7, afgelopen zomer was ik 95!! Dan ben ik dus veel aangekomen in korte tijd. Komende zomer wil ik eigenlijk weer op de 95 zitten.
Succes deze week weer iedereen
Ik meld me ook maar weer eens!
@ Theedoosje. Wat ik had begrepen is dat iedere 5 kilo 1 kledingmaat is dus misschien kun je toch al wat merken! Vind het super dat je al 5 kilo kwijt bent, snap dat je vindt dat het langzaam gaat maar juist dit tempo is goed denk ik. Dan krijg je geen jojo effect. Hoe gaat het met je keel? Niet ziek worden hoor!
@ Bliss: wat goed dat je al een kilo kwijt bent, mag je trots op zijn .
@ Girli: Ik vind het onwijs knap dat je zo naar jezelf kan kijken, je bent al heel goed op weg. Ik heb de dingen die niet in mijn dieet passen nog in huis maar dat is niet echt handig. Hoop dat mijn vriend ze snel op eet . Mijn weegschaal scheelt per waar hij staat 2 kilo, niet echt handig. Ik weeg me altijd op de wii.
@ Zeepje: Dankjewel voor de tabel! Super fijn
@ Lize: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Wat hebben jullie allemaal gedaan? Ben benieuwd!
@ Inge: Die musical lijkt me heel leuk. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!
@ Applestar: Het valt nog mee met je 6 paaseitjes, als ik eenmaal begin kan ik niet meer ophouden
@ Allemaal: Het weekend was niet echt gezond.. Vrijdag heb ik overdag weinig gegeten. ’s Avonds een halve tompouce en een paar chipjes. Zaterdag heb ik heerlijk gegourmet en me ook echt niet ingehouden! Zondag wilde ik weer gezond doen maar omdat het mijn afscheid was kreeg ik ontbijt op bed van de jongeren met croissantjes, ’s avonds heb ik frietjes gegeten. Echt zo slecht allemaal maar heb er wel van genoten.
Ik heb me maandag ochtend gewogen en er was maar 100 gram af . Ik weet ook wel dat ik tussen woensdag en maandag niet heel gezond heb gegeten maar had toch gehoopt op meer. Gisteren was ik onwijs moe en heb ik ook niet echt gezond gegeten. Vandaag nog een keer op de wii gestaan en er was weer 100 gram af. Ik moet deze week dus wel echt even flink aan de slag. Ik kan jullie motivatie wel gebruiken want ik baal echt dat ik nog niks ben afgevallen .
Ik heb trouwens op de wii even terug gekeken, op mijn zwaarst was ik 105,7, afgelopen zomer was ik 95!! Dan ben ik dus veel aangekomen in korte tijd. Komende zomer wil ik eigenlijk weer op de 95 zitten.
Succes deze week weer iedereen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hier ging gisteren redelijk goed, wel smarties gegeten maar dat kwam door stress. Vandaag ga ik ook weer op de hometrainer fietsen dus komt vast wel goed.
Ik weeg ´s ochtends voor het ontbijten, ik heb alleen geen vaste weegdag omdat het wisseld ivm werk. Ik denk dat ik vrijdag als vaste dag ga nemen. Nu moet ik bekennen dat ik afgelopen week niet gewogen heb maar ik durf ook niet zo goed omdat ik van het weekend heb gezondigt haha.
@Appeltje, 100 gram is niet heel veel, maar iedergeval iets toch! Ik kan jou gevoel wel begrijpen. Nieuwe week, nieuwe kansen toch
Hier ging gisteren redelijk goed, wel smarties gegeten maar dat kwam door stress. Vandaag ga ik ook weer op de hometrainer fietsen dus komt vast wel goed.
Ik weeg ´s ochtends voor het ontbijten, ik heb alleen geen vaste weegdag omdat het wisseld ivm werk. Ik denk dat ik vrijdag als vaste dag ga nemen. Nu moet ik bekennen dat ik afgelopen week niet gewogen heb maar ik durf ook niet zo goed omdat ik van het weekend heb gezondigt haha.
@Appeltje, 100 gram is niet heel veel, maar iedergeval iets toch! Ik kan jou gevoel wel begrijpen. Nieuwe week, nieuwe kansen toch
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
appeltje, je moet het anders bekijken... je hebt een flink ongezond heerlijk weekend gehad, als je daar maar van genoten hebt... En je bent niet aangekomen zelf nog iets afgevallen... dat is toch een hele prestatie, ondanks dat het 100gram was
Ze zeggen idd dat 5/6 kilo een maat kleiner is, maar dat is niet zo als je zwaarder bent. Ik was pas bij 15kilo een maat kleiner... denk dat dat meer voor de kleinere maten geldt, bij mij moet het vet natuurlijk van meerdere plekken af.
Ik woog nog precies hetzelfde, maar dat is niet zo gek na de patat, hamburger en het ijsje van zondag zal er eind van de week wel weer wat af zijn ga ik vanuit
Ik weeg mij altijd in de ochtend, na het plassen, voor het ontbijt. Op de sportschool weeg ik mij rond 17uur (op maandag en donderdag).
Zometeen slaapdienst, weinig zin in
Ze zeggen idd dat 5/6 kilo een maat kleiner is, maar dat is niet zo als je zwaarder bent. Ik was pas bij 15kilo een maat kleiner... denk dat dat meer voor de kleinere maten geldt, bij mij moet het vet natuurlijk van meerdere plekken af.
Ik woog nog precies hetzelfde, maar dat is niet zo gek na de patat, hamburger en het ijsje van zondag zal er eind van de week wel weer wat af zijn ga ik vanuit
Ik weeg mij altijd in de ochtend, na het plassen, voor het ontbijt. Op de sportschool weeg ik mij rond 17uur (op maandag en donderdag).
Zometeen slaapdienst, weinig zin in
Inge- Ratel
Hallo,
Ik had ook al in het andere topic geschreven.
Ik wil ook graag gaan meeschrijven in dit topic, als dat mag van jullie. Ik wil namelijk ook heel wat kilo's kwijt. Ik weeg nu 103kg, en dat is echt TEveel! Ik wil graag afvallen tot de 78kg bij een lengte van 1.74m.
Ik ben sinds vorige week ingeschreven bij een sportschool en ben tot nu toe al drie keer geweest. Af en toe is het lastig inplannen omdat ik én studeer én onregelmatig werk. Mijn streven is drie keer per week maar minimaal twee keer per week.
Vanmorgen ben ik ook begonnen bij een dietiste. Ik heb namelijk al heel veel diëten gevolgd en ik ging alles door elkaar halen. Dit zag de dietiste ook in mijn eetpatroon terug. Vanaf vanmiddag begin ik dus met een schone lei.'
Heb straks al boodschappen gehaald voor de hele week! Dus ben benieuwd of het dit keer wel gaat lukken. Ik ben in ieder geval heel veel meer gemotiveerd dan andere keren.
Ik ga nu even alles teruglezen wat jullie allemaal hebben geschreven.
Ik had ook al in het andere topic geschreven.
Ik wil ook graag gaan meeschrijven in dit topic, als dat mag van jullie. Ik wil namelijk ook heel wat kilo's kwijt. Ik weeg nu 103kg, en dat is echt TEveel! Ik wil graag afvallen tot de 78kg bij een lengte van 1.74m.
Ik ben sinds vorige week ingeschreven bij een sportschool en ben tot nu toe al drie keer geweest. Af en toe is het lastig inplannen omdat ik én studeer én onregelmatig werk. Mijn streven is drie keer per week maar minimaal twee keer per week.
Vanmorgen ben ik ook begonnen bij een dietiste. Ik heb namelijk al heel veel diëten gevolgd en ik ging alles door elkaar halen. Dit zag de dietiste ook in mijn eetpatroon terug. Vanaf vanmiddag begin ik dus met een schone lei.'
Heb straks al boodschappen gehaald voor de hele week! Dus ben benieuwd of het dit keer wel gaat lukken. Ik ben in ieder geval heel veel meer gemotiveerd dan andere keren.
Ik ga nu even alles teruglezen wat jullie allemaal hebben geschreven.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
welkom hier BR, natuurlijk ben je welkom om mee te schrijven... succes, ik lees dat je al goed bezig bent
Inge- Ratel
@ BR: Gezellig! Moet je even aan Zeepje vragen of ze je in het schema erbij wil zetten. Heel veel succes
@ Inge: Succes met je slaapdienst!!
@ Inge: Succes met je slaapdienst!!
Gast- Gast
appeltje schreef:@ BR: Gezellig! Moet je even aan Zeepje vragen of ze je in het schema erbij wil zetten. Heel veel succes
Roept u maar
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
Het moet niet gekker worden! Vanmorgen stond ik op de weegschaal en die gaf weer gewoon het startgewicht van vorige week maandag aan :affraid: Terwijl er zaterdag al 1.1 kg af was... Nu was ik vanmorgen nog niet naar de wc geweest en dat scheelt bij mij echt. Ik ga me dus voortaan niet meer wegen als ik niet naar de wc ben geweest, heeft geen zin. Maar sowieso snap ik het niet, ik heb niet echt slecht gegeten de afgelopen dagen! Hoop dat er snel weer wat af gaat, anders raak ik gedemotiveerd!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Het moet niet gekker worden! Vanmorgen stond ik op de weegschaal en die gaf weer gewoon het startgewicht van vorige week maandag aan :affraid: Terwijl er zaterdag al 1.1 kg af was... Nu was ik vanmorgen nog niet naar de wc geweest en dat scheelt bij mij echt. Ik ga me dus voortaan niet meer wegen als ik niet naar de wc ben geweest, heeft geen zin. Maar sowieso snap ik het niet, ik heb niet echt slecht gegeten de afgelopen dagen! Hoop dat er snel weer wat af gaat, anders raak ik gedemotiveerd!!
NEEE Bliss! Je bent super goed bezig, naar de wc gaan kan echt wel een kilo schelen. Ik heb een keer gewogen voor een nadat ik ging plassen en dat scheelde al 600 gram moet je nagaan! Dus volgende keer echt eerst naar de wc gaan en vooral zo door gaan!! Ik snap hoe je je voelt, ik moet ook resultaat zien anders raak ik gedemotiveerd
Gast- Gast
Goedemiddag!
Nog niet kunnen wegen, ff kijken of t donderdag lukt..
Ik vandaag wat gezondigd, wat paaseitjes (2) en een mars delight.. had zon trek!! Nu me maar weer goed bezig houden.
wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!
Nog niet kunnen wegen, ff kijken of t donderdag lukt..
Ik vandaag wat gezondigd, wat paaseitjes (2) en een mars delight.. had zon trek!! Nu me maar weer goed bezig houden.
wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!
Gast- Gast
Dit is eigenlijk wat ik bedoelde met niet te vaak op de weegschaal staan. Het is niet de bedoeling dat het als een soort obsessie wordt om maar te kijken hoeveel er af is. Ik heb makkelijk praten. Ik vind het vooral belangrijk om een goed eetpatroon te hebben (waar ook plaats is voor iets lekkers) en niet die kilo's op nr 1. Al zijn die zeker ook belangrijk.
Welkom BR!
Welkom BR!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Dit is eigenlijk wat ik bedoelde met niet te vaak op de weegschaal staan. Het is niet de bedoeling dat het als een soort obsessie wordt om maar te kijken hoeveel er af is. Ik heb makkelijk praten. Ik vind het vooral belangrijk om een goed eetpatroon te hebben (waar ook plaats is voor iets lekkers) en niet die kilo's op nr 1. Al zijn die zeker ook belangrijk.
Welkom BR!
+1 Ik weeg me max 1 keer per week en meet de rest aan mijn kleren af
Gast- Gast
Hallo meiden!
Vandaag is het een druk dagje geweest voor mij en heb ik een beetje op rara tijden gegeten. Wel gelukkig ‘goed’ gegeten dus daar ben ik wel blij om. Vaak ga ik juist op dit soort dagen de fout in.
vanmorgen ging de wakker erg vroeg 5.50. Ik ging namelijk met een vriendin mee die haar examen moest doen. Zij doet de kappersopleiding en zij had nog een vrouwelijk model nodig. Ik ben helemaal geknipt en mijn haar is bruin geverfd, mijn eigen haarkleur is blond. Ik moet er wel een beetje aan wennen en waarschijnlijk laat ik er wel nog blonde plukjes in zetten.
Ik heb 4 uur! In de kapperstoel gezeten, kreeg er zowat een houte kont van.
Na haar examen gingen we nog wat eten bij La place, bij de V&D. wel gewoon lekker gezond maar het was erg lekker.
Mijn eetlijstje:
Ont: Special k ontbijtgranen
Td: 2 glazen thee + broodje gezond
Lunch: Broodje met kipfilet, sla en komkommer + bosbessen/yoghurt drankje
Td: 0,5l water en een banaan
Av. Tartaartje met spinazie en een bakje yoghurt + glas water
Nu ik mijn lijstje zo typ, zie ik dat ik veelste weinig heb gedronken, vandaar had ik aan het einde van de dag hoofdpijn had.
Ik hoop ik morgen weer een beetje in een goed ritme komt van eten want ik had op de raarste tijden trek vandaag haha.
Net heb ik ook nog even buikspieroefeningen gedaan want ik wilde eigenlijk naar de sportschool maar ik ben kapot en ik ga lekker vroeg mijn bed in want morgen gaat de wekker weer vroeg ( 6.15)
Doen jullie thuis ook buikspieroefeningen? Ik merk dat ik hetzelf wel fijn vind om te doen en dat het mij steeds ‘makkelijker’ af gaat. Ben het wel een beetje aan het opbouwen. Zit nu ongeveer op 150 buikspieroefeningen en om de paar dagen doe ik er 25 bij.
@appeltje: ( mijn collega had ondertussen de paaseitjes ook weggehaald hoor
ik snap je frustratie wel. Ik heb dat ook heel lang gehad en dan deed ik zo mijn best en dan was er gewoon helemaal niets af. Dat was ook de voornamelijkste reden dat ik steeds opgaf want het is wel demotiverend. Maar hou vol, waarschijnlijk is er volgende week weer een boel af!
@BlackRabbit: Welkom ! en op naar de er af vliegende kilootjes!
Vandaag is het een druk dagje geweest voor mij en heb ik een beetje op rara tijden gegeten. Wel gelukkig ‘goed’ gegeten dus daar ben ik wel blij om. Vaak ga ik juist op dit soort dagen de fout in.
vanmorgen ging de wakker erg vroeg 5.50. Ik ging namelijk met een vriendin mee die haar examen moest doen. Zij doet de kappersopleiding en zij had nog een vrouwelijk model nodig. Ik ben helemaal geknipt en mijn haar is bruin geverfd, mijn eigen haarkleur is blond. Ik moet er wel een beetje aan wennen en waarschijnlijk laat ik er wel nog blonde plukjes in zetten.
Ik heb 4 uur! In de kapperstoel gezeten, kreeg er zowat een houte kont van.
Na haar examen gingen we nog wat eten bij La place, bij de V&D. wel gewoon lekker gezond maar het was erg lekker.
Mijn eetlijstje:
Ont: Special k ontbijtgranen
Td: 2 glazen thee + broodje gezond
Lunch: Broodje met kipfilet, sla en komkommer + bosbessen/yoghurt drankje
Td: 0,5l water en een banaan
Av. Tartaartje met spinazie en een bakje yoghurt + glas water
Nu ik mijn lijstje zo typ, zie ik dat ik veelste weinig heb gedronken, vandaar had ik aan het einde van de dag hoofdpijn had.
Ik hoop ik morgen weer een beetje in een goed ritme komt van eten want ik had op de raarste tijden trek vandaag haha.
Net heb ik ook nog even buikspieroefeningen gedaan want ik wilde eigenlijk naar de sportschool maar ik ben kapot en ik ga lekker vroeg mijn bed in want morgen gaat de wekker weer vroeg ( 6.15)
Doen jullie thuis ook buikspieroefeningen? Ik merk dat ik hetzelf wel fijn vind om te doen en dat het mij steeds ‘makkelijker’ af gaat. Ben het wel een beetje aan het opbouwen. Zit nu ongeveer op 150 buikspieroefeningen en om de paar dagen doe ik er 25 bij.
@appeltje: ( mijn collega had ondertussen de paaseitjes ook weggehaald hoor
ik snap je frustratie wel. Ik heb dat ook heel lang gehad en dan deed ik zo mijn best en dan was er gewoon helemaal niets af. Dat was ook de voornamelijkste reden dat ik steeds opgaf want het is wel demotiverend. Maar hou vol, waarschijnlijk is er volgende week weer een boel af!
@BlackRabbit: Welkom ! en op naar de er af vliegende kilootjes!
Welkom BR...jij ook succes met afvallen.
Nou dat 5kg 1 maat kleiner is geld niet bij mij. Ik merk er nog weinig van maar goed we gaan lekker door.
Alleen eet ik nu niet normaal omdat ik niet helemaal fit bent. Ik heb alleen beschuitjes op, brinta en een kiwi. Plus water. Oow en dan wat dropjes voor mijn keel.
Sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer, heb er even de puf niet voor.
Nou dat 5kg 1 maat kleiner is geld niet bij mij. Ik merk er nog weinig van maar goed we gaan lekker door.
Alleen eet ik nu niet normaal omdat ik niet helemaal fit bent. Ik heb alleen beschuitjes op, brinta en een kiwi. Plus water. Oow en dan wat dropjes voor mijn keel.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Welkom BR...jij ook succes met afvallen.
Arme Theedoosje! Ziek maar goed uit
Ziek zijn is wel goed voor de lijn, dat is dan het enige voordeel
Gast- Gast
Theedoosje beterschap! Hopelijk knap je snel weer op!
Mijn eetlijstje van vandaag:
Ontbijt: Havermout met zoetstof en kaneel
Tussendoor: Chocolaatje (merci)
Lunch: 4 speltboterhammen, 2 met gerookte zalm, 1 met kokosbrood, 1 met kipfilet
Tussendoor: Aardbeitjes
Avondeten: Krieltjes uit de oven, rundervink & witlofsalade
Tussendoor: Raketje
Ik heb van de jongeren als afscheid zo'n 3 kilo chocola gekregen en die staart me aaaaaan , heb er vandaag maar 1 op
Ontbijt: Havermout met zoetstof en kaneel
Tussendoor: Chocolaatje (merci)
Lunch: 4 speltboterhammen, 2 met gerookte zalm, 1 met kokosbrood, 1 met kipfilet
Tussendoor: Aardbeitjes
Avondeten: Krieltjes uit de oven, rundervink & witlofsalade
Tussendoor: Raketje
Ik heb van de jongeren als afscheid zo'n 3 kilo chocola gekregen en die staart me aaaaaan , heb er vandaag maar 1 op
Gast- Gast
Van de drie?appeltje schreef:Ik heb van de jongeren als afscheid zo'n 3 kilo chocola gekregen en die staart me aaaaaan , heb er vandaag maar 1 op
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
haha
Theedoosje, beterschap.
Blis, dat moet haast wel komen omdat je niet naar het toilet geweest ben, kan haast niet anders.
Hier weer een goede dag... at op mijn werk en daar aten ze lasagna (heel slecht, wel lekker), Heb voor mijzelf een zak wokgroente gehaalt met wat gehakt en zilvervliesrijst, beetje ketchup erdoor en heb heerlijk gegeten
O; 1 volkoren boterham halvarine, kipfilet. 1/2 L thee
T; 1/2 L thee, glas optimel
L; 2 volkoren boterhammen halvarine, 20+ kaas en beetje ketchup 1/2 L thee
T; 2 aardbeien, 2 koppen thee
D; 2 el zilvervliesrijst, 400gr wokgroente, 60gr rundergehakt en 2 el ketchup
A; klein bakje optimel kwark zo nog wat druiven en cherrytomaatjes
Theedoosje, beterschap.
Blis, dat moet haast wel komen omdat je niet naar het toilet geweest ben, kan haast niet anders.
Hier weer een goede dag... at op mijn werk en daar aten ze lasagna (heel slecht, wel lekker), Heb voor mijzelf een zak wokgroente gehaalt met wat gehakt en zilvervliesrijst, beetje ketchup erdoor en heb heerlijk gegeten
O; 1 volkoren boterham halvarine, kipfilet. 1/2 L thee
T; 1/2 L thee, glas optimel
L; 2 volkoren boterhammen halvarine, 20+ kaas en beetje ketchup 1/2 L thee
T; 2 aardbeien, 2 koppen thee
D; 2 el zilvervliesrijst, 400gr wokgroente, 60gr rundergehakt en 2 el ketchup
A; klein bakje optimel kwark zo nog wat druiven en cherrytomaatjes
Inge- Ratel
Het gaat nu iets beter geloof ik. Ik ga zo weer proberen een boterham te eten.
Ik ging mij eens wegen gisteren, maar zit dus al aan de 109,8 Dus ik zou mijn 1e doel al bereikt hebben Maar goed we zien zondag wel en hoe het is als ik weer normaal kan eten
Oow en dank jullie voor de beterschapswensen
Appeltje> kun je de chocola niet weg geven? Wel knap dat je het bij 1 (stukje? reep?) hebt gehouden als je zoveel hebt liggen.
Ik ging mij eens wegen gisteren, maar zit dus al aan de 109,8 Dus ik zou mijn 1e doel al bereikt hebben Maar goed we zien zondag wel en hoe het is als ik weer normaal kan eten
Oow en dank jullie voor de beterschapswensen
Appeltje> kun je de chocola niet weg geven? Wel knap dat je het bij 1 (stukje? reep?) hebt gehouden als je zoveel hebt liggen.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: