Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Bij mij gaat t nog ok. Gisteren wel wijntjes gedronken, brood met aioli gegeten én nog patat en een broodje kroket 's avonds (met ZvB, vruchtenhagel en Marin), maar vanmorgen gaf de weegschaal toch weer 0.3 minder aan. In totaal dus nu -1.1 kg. Ga vanavond op stap en dan gaan er weer de nodige wijntjes in, maar morgen heb ik zumba, dus dan sport ik het er wel weer af Ben wel relaxed erin en voel me goed!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss> fijn dat er toch wat af is goed bezig!
Ik had gisterenavond ook lekkere dingetjes gegeten en broodje kroket dus was ook minder goed, maar was ook gewoon wat kwijt Succes weer verder ! Fijne avond
Ik had gisterenavond ook lekkere dingetjes gegeten en broodje kroket dus was ook minder goed, maar was ook gewoon wat kwijt Succes weer verder ! Fijne avond
Gast- Gast
@ Appeltje (wat een gezonde naam trouwens )
Ik denk wel dat er een onderliggende reden van mijn eten is ja. Zoals ik eerder zei, ik ben niet vanochtend wakker geworden met een 100+ gewicht. In de jaren dat ik al die kilo's ben aangenomen had ik elke ochtend kunnen denken "nu is het genoeg". Iets heeft me daarvan weerhouden. Bovendien weet ik van mijzelf dat ik wel een emo-eter ben. Als ik me rot voel, neem ik iets lekkers. Een keer moet kunnen, maar niet altijd.
Ik weet niet of dat het echt faalangst is of onzekerheid. Ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten uitzoeken. Ik moet ook gewoon meer vertrouwen in mijzelf krijgen. Ik kan best wel wat, ook al denk ik niet altijd dat het zo is.
@ Snoopy
Uitstellen is misschien wel het woord voor mij. "maandag ga ik beginnen", "na mijn verjaardag/na dat feestje/na ..........." Gewoon stomme excuses omdat het makkelijker is om door te blijven gaan dan om iets te veranderen.
Wow, 10 kilo afvallen door eigenlijk alleen gelukkig te zijn Zo zie je maar weer hoe belangrijk goed in je vel zitten is.
Ik ben ooit bijna 15 kilo afgevallen door te stoppen met snoepen. Zeer effectief, maar geen aanrader. Ik nam na een aantal weken een glas cola en stond te stuiteren door de kamer.
Ik heb het topic helemaal bijgelezen en wat zijn jullie allemaal goed bezig!!!!
Ik denk wel dat er een onderliggende reden van mijn eten is ja. Zoals ik eerder zei, ik ben niet vanochtend wakker geworden met een 100+ gewicht. In de jaren dat ik al die kilo's ben aangenomen had ik elke ochtend kunnen denken "nu is het genoeg". Iets heeft me daarvan weerhouden. Bovendien weet ik van mijzelf dat ik wel een emo-eter ben. Als ik me rot voel, neem ik iets lekkers. Een keer moet kunnen, maar niet altijd.
Ik weet niet of dat het echt faalangst is of onzekerheid. Ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten uitzoeken. Ik moet ook gewoon meer vertrouwen in mijzelf krijgen. Ik kan best wel wat, ook al denk ik niet altijd dat het zo is.
@ Snoopy
Uitstellen is misschien wel het woord voor mij. "maandag ga ik beginnen", "na mijn verjaardag/na dat feestje/na ..........." Gewoon stomme excuses omdat het makkelijker is om door te blijven gaan dan om iets te veranderen.
Wow, 10 kilo afvallen door eigenlijk alleen gelukkig te zijn Zo zie je maar weer hoe belangrijk goed in je vel zitten is.
Ik ben ooit bijna 15 kilo afgevallen door te stoppen met snoepen. Zeer effectief, maar geen aanrader. Ik nam na een aantal weken een glas cola en stond te stuiteren door de kamer.
Ik heb het topic helemaal bijgelezen en wat zijn jullie allemaal goed bezig!!!!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Girli> dank je. Hoe gaat het bij jou dan? En je kan het ook. Ik maak tegenwoordig echt afwegingen met wat ik haal in de winkel. Zo wilde ik een sausje bij de broccoli, maar ik kijk nu wel welke de minste calorieën heeft. Dat deed ik voorheen ook nooit, toen koos iik gewoon de lekkerste In plaats van chips, neem ik nu snack a jacks bijvoorbeeld (en soms een bakje chips maar niet meer zo schransen als ik deed hahah).
Dus je moet eigenlijk bekijken wat jij ook een lekker alternatief vind voor de 'verkeerde' dingen.
Succes voor jou want je kan het !
Dus je moet eigenlijk bekijken wat jij ook een lekker alternatief vind voor de 'verkeerde' dingen.
Succes voor jou want je kan het !
Gast- Gast
Nou ik heb mijzelf niet echt kunnen inhouden op de verjaardag. Heb wel het een en ander lekker gesnoept
Dus vandaag ben ik weer lekker streng voor mijzelf!
Vanmorgen heb ik 2 broodjes met kipfilet op en een glas melk.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel bijzonders te melden
Dus vandaag ben ik weer lekker streng voor mijzelf!
Vanmorgen heb ik 2 broodjes met kipfilet op en een glas melk.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel bijzonders te melden
Wat doen jullie eigenlijk met producten die niet in je 'dieet' passen die je nog in huis hebt? Weggooien vind ik zonde en ga ik niet doen, maar kan het eigenlijk ook niet opeten.
Ik heb maandag mijn weegdag gemaakt. Omdat ik nog niet echt bezig ben geweest met lijnen, maar voor met een patroon creeren verwacht ik niet dat er iets af is. Wel hoop ik dat het niet meer is geworden.
@ Applestar ik zou haast zeggen, wees niet te streng voor jezelf. Je mag best genieten van lekkere dingen. Een dieet moet geen straf zijn, bovendien hou je het dan veel minder goed/lang vol.
Ik heb maandag mijn weegdag gemaakt. Omdat ik nog niet echt bezig ben geweest met lijnen, maar voor met een patroon creeren verwacht ik niet dat er iets af is. Wel hoop ik dat het niet meer is geworden.
@ Applestar ik zou haast zeggen, wees niet te streng voor jezelf. Je mag best genieten van lekkere dingen. Een dieet moet geen straf zijn, bovendien hou je het dan veel minder goed/lang vol.
girli- Ratel
Die producten liggen hier nog in huis... maar ik koop het niet meer bij (zoals chips, moet ik gewoon niet in huis hebben).
Soms geef ik iets weg (pas stroopwafels in huis gehaald omdat we visite kregen, de dag erna mijn vriend de stroopwafels mee naar zijn werk laten nemen )
En heel soms gebruik ik het (een pakje honig bijvoorbeeld, maar dat is heel afentoe)
Zometeen richting mijn ouders en vanavond in utrecht wat eten en naar de musical we will rock you
Soms geef ik iets weg (pas stroopwafels in huis gehaald omdat we visite kregen, de dag erna mijn vriend de stroopwafels mee naar zijn werk laten nemen )
En heel soms gebruik ik het (een pakje honig bijvoorbeeld, maar dat is heel afentoe)
Zometeen richting mijn ouders en vanavond in utrecht wat eten en naar de musical we will rock you
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Gewicht | lengte | Streefgewicht | Aantal kg al af | Startdatum |
Zeepje89 | 107,9 | 1,82 | 90 | 2,9 | / |
Appeltje | 103 | 1,82 | 85 | 0,0 | 28 maart |
Sannie89 | 78,9 | 1,65 | 70 | 0,00 | 28 maart |
Theedoosjes | 116,3 | 1,65 | 110 | 4.9 | 6 februari |
Appelstar | 96,2 | - | 80 | 1.3 | 24 maart |
Inge | 121,1 | 1,70 | 99,9 | 15,4 | 14-01-2011 |
Zo, het staat allemaal in een tabel (wat een rot klus trouwens haha).
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
hallo,
ik ben ook weer terug van een weekendje weggeweest. Wat een berichtjes allemaal zeg! Conclusie is volgens mij wel dat iedereen eigenlijk wel goed bezig is!
ik heb mij het weekend, so far, redelijk in kunnen houden, kleine porties gegeten en niet te gek gedaan..
Deze week ga ik weer veel sporten en netjes eten. (alleen ligt er wel chips is de kast, kijken hoe lang ik eraf kan blijven)
succes weer allemaal deze week!
mijn lengte: 1.80
mijn gewicht: 83
streefgewicht: 70
start datum: 28-03-2011
ik ben ook weer terug van een weekendje weggeweest. Wat een berichtjes allemaal zeg! Conclusie is volgens mij wel dat iedereen eigenlijk wel goed bezig is!
ik heb mij het weekend, so far, redelijk in kunnen houden, kleine porties gegeten en niet te gek gedaan..
Deze week ga ik weer veel sporten en netjes eten. (alleen ligt er wel chips is de kast, kijken hoe lang ik eraf kan blijven)
succes weer allemaal deze week!
mijn lengte: 1.80
mijn gewicht: 83
streefgewicht: 70
start datum: 28-03-2011
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
girli schreef:Wat doen jullie eigenlijk met producten die niet in je 'dieet' passen die je nog in huis hebt? Weggooien vind ik zonde en ga ik niet doen, maar kan het eigenlijk ook niet opeten.
dat is inderdaad wel zo. Ik mocht van mijzelf wel wat lekkers op de verjaardag, alleen dat is een beetje meer geworden.
Ik heb af en toe het gevoel dat ik wel streng voor mijzelf moet zijn anders haak ik zo snel af. Ik heb al duizende pogingen gedaan om af te vallen. Dan begon ik goed en viel ik zo'm 3 kilo af maar daarna stond ik heel lang stil en dan ging ik elke keer in de fout en kapte ik er weer mee.
Nu wil ik zo graag dat het nu wel goed gaat en dat ik het vol hou.
Voor het lijstje: Mijn lengte is 1.71m
Ik ben weer terug uit Amsterdam! Was echt een geweldig weekend, lijkt net of ik een week op vakantie ben geweest. Wel flink gezondigd, maar morgen gaan we weer met goede moed aan de gang.
Gast- Gast
We hebben niet echt verkeerde dingen meer in huis. Maar anders ging het op door vriend
Inge> veel plezier bij de musical !
Lize> fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Goed dat je er morgen weer tegen aan gaat
Bluppie> netjes van je hoor dat je toch nog zo je best hebt gedaan! En vergeet de zak chips of verstop hem hahah En denk aan lekker fruit bijvoorbeeld Het komt wel goed met je
Lize> fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Goed dat je er morgen weer tegen aan gaat
Bluppie> netjes van je hoor dat je toch nog zo je best hebt gedaan! En vergeet de zak chips of verstop hem hahah En denk aan lekker fruit bijvoorbeeld Het komt wel goed met je
Gast- Gast
O Theedoosje, jij bent al flink afgevallen of niet?
Mijn lijstje:
Lengte: 1.73 m
Gewicht: 100.8 kg
Streefgewicht: 85 kg
Startdatum: 28 maart 2011
Mijn lijstje:
Lengte: 1.73 m
Gewicht: 100.8 kg
Streefgewicht: 85 kg
Startdatum: 28 maart 2011
Gast- Gast
Lize> mwa valt nog wel mee, 4,9 kilo in 8 weken.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lize> mwa valt nog wel mee, 4,9 kilo in 8 weken.
Das best netjes hoor!!
Hier is het vandaag goed gedaan qua eten. Was alleen vanmiddag in slaap gevallen tijdens het kijken van een dvd en toen werd ik om half 7 wakker, toen was net het eten klaar. Wat had ik toen een trek zeg.
We hebben alleen niet zo heel super gezond gegeten maar chinees gehaald. Ik heb er wel een salade bij gegeten
Morgen is het weekend alweer voorbij. Gaat wel snel zo'n weekend haha.
Ik ga mij morgen stiekempjes toch wegen, kan het niet laten................
Wanneer is jouw weegdag Applestar? EN ja ik weeg ook heel vaak
Lekker chinees eten En salade ook lekker
Lekker chinees eten En salade ook lekker
Gast- Gast
Ik vind dat toch erg goed hoor Theedoosje! Ik mag van mezelf maar 1x per week wegen.
Gast- Gast
Dank je Lize En ja ik eigenlijk ook 1x maar dat lukt mij niet
Gast- Gast
Waarom zo vaak wegen? Het gaat er dan niet sneller vanaf hoor
girli- Ratel
haha nee ja weet niet...hopen dat er toch weer wat af iis zo snel ?
Gast- Gast
Jawel hoor, elke dag dat loopje naar de weegschaal, die extra beweginggirli schreef:Waarom zo vaak wegen? Het gaat er dan niet sneller vanaf hoor
Mij helpt het wel echt, stel ik heb eens slechter gegeten en er is wat bij, ben ik die dag gelijk gemotiveerd om mij weer strak er aan te houden...
Vandaag een hele gezellige dag gehad bij mijn ouders en de musical was super leuk... echt een aanrader We will rock you...
Daarvoor heel slecht patat met mayo en ketchup, hamburger en een softijsje gegeten (bij dat tentje voor het beatrixtheater)...
Morgen kan ik niet wegen want ben bij mijn ouders, dus dinsdag wordt het wegen voor mij
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
haha Nja, het moet natuurlijk geen obsessie worden. Dat is meer wat ik bedoelde.
Triest moment voor mij, 0,3 kilo zwaarder Ik heb de weegschaal verplaatst, daar zou nog wat in kunnen zitten. Het is gewoon veel te veel. Deze week echt aan de slag. Het moet nu gewoon gaan gebeuren. Anders word ik straks echt wakker op 150 kilo ofzo.
Triest moment voor mij, 0,3 kilo zwaarder Ik heb de weegschaal verplaatst, daar zou nog wat in kunnen zitten. Het is gewoon veel te veel. Deze week echt aan de slag. Het moet nu gewoon gaan gebeuren. Anders word ik straks echt wakker op 150 kilo ofzo.
girli- Ratel
Goedemorgen!!
Ik heb nog geen vaste weegmoment (ik heb geeneens een weegschaal!) ik weeg altijd op mn werk, dus moet dan even kijken wanneer ik daar tijd voor heb.. slecht heh:)
van t weekend een slecht weekend gehad, bbq, uit eten (pannenkoeken met dessert) verder weinig gezondigd. dus vandaag weer goed beginnen
vanavond een avonddienst, dat vind ik altijd t pittigst. heb dan 's avonds zon trek!
Ik heb nog geen vaste weegmoment (ik heb geeneens een weegschaal!) ik weeg altijd op mn werk, dus moet dan even kijken wanneer ik daar tijd voor heb.. slecht heh:)
van t weekend een slecht weekend gehad, bbq, uit eten (pannenkoeken met dessert) verder weinig gezondigd. dus vandaag weer goed beginnen
vanavond een avonddienst, dat vind ik altijd t pittigst. heb dan 's avonds zon trek!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:We hebben niet echt verkeerde dingen meer in huis. Maar anders ging het op door vriend
aan fruit denken komt wel goed heb nu een verse ananas in huis en kiwi's. Dan ga ik die maar eens snijden en opeten... kan eigenlijk al niet wachten
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Hmm bij mij was er vanmorgen ook ineens weer 0.3 bij! Raar, want ik heb gisteren niet zoveel gegeten én nog een uur intensief zumba gedaan! Dus nu weer -0.8 ipv -1.1 in totaal. Maar ja, ik ga gewoon weer verder en hoop dat er gauw weer wat af gaat. Kan ook wel eens wat verschillen per dag natuurlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: