Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 12 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Zeepje89 do 31 maa 2011 - 21:48

Wat goed applestar! Een soort van gefeliciteerd Wink
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 12 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Zeepje89 do 31 maa 2011 - 21:50

- Hoe heet je M.elissa
- Hoe oud ben je? 21
- Waar woon je? Provincie Utrecht
- Relatie, hoe lang samen (ik ben een enorme romanticus dus kom maar op met die liefdesverhalen :P)? 5 jaar samen
- Kindjes? Nee
- Studie/baan? Ik studeer en werk als bijbaan in de gehandicaptenzorg
- Passies, hobby's? Lezen, films kijken, winkelen,

Is het misschien leuk om van iedereen ook een lijstje bij te houden? Met bijvoorbeeld huidige gewicht, hoeveel kwijt wil etc?
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 22:15

appeltje schreef:Meiden ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie jullie zijn. Ik weet jullie gewicht en lengte etc., deel veel met jullie maar weet eigenlijk niks van jullie dus:

- Hoe oud ben je? Bijna 25 jaar.
- Waar woon je? In Brabant
- Relatie, hoe lang samen (ik ben een enorme romanticus dus kom maar op met die liefdesverhalen :P)? Vandaag precies 4 jaar!
- Studie/baan? Ik doe een HBO opleiding

etc. Very Happy

Samenwonen is inderdaad echt een boosdoener. Koop je allemaal dingen die je lekker vindt! Maar mijn vriend doet ook mee, hij hoeft alleen maar 8 kilo kwijt van zichzelf Wink Maar wij vinden elkaar zo ook knap, ook met kilo's meer.

Vandaag gaan we voor een weekend naar Amsterdam. Ter ere van ons jubileum I love you Ben er nog nooit geweest, dus erg benieuwd. Zit ook 2 avonden dineren bij, dus vrees dat er van lijnen dit weekend niet veel gaat komen. Maar dan maandag maar weer extra hard aan de gang.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 22:46

Lize, daar moet je ook van genieten... daarbij zal je veel lopen dus dat werkt ook bevordelijk smile veeeeeel plezier! Ik hou van Amsterdam Very Happy

Zeepje, ik vind dat idd wel leuk als we dat bijhouden

Theedoosje, ik heb nu maat 46-48 (had 48 soms 50) hoewel het ook erg verschilt per kledingstuk, merk etc..

Applestar, wat fijn... super smile en extra motivatie he smile

Moest vandaag om 9uur op het werk zijn (tot 19uur) en bedacht ik neem mijn brood wel mee en ontbijt op het werk wel. rond 11uur bedacht ik mij "oeps nog niet ontbeten" snel maar gedaan dus. heb al wel een liter thee op.
Vanmorgen ook stiekem gewogen, mijn weegdag is maandag en er was -0,5 af, in totaal nu -15,4 Very Happy nog 6,2 kilo en ik zit onder de 100 Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Zeepje89 do 31 maa 2011 - 23:10

Naam Gewicht Streefgewicht Aantal kg al af Startdatum
Zeepje89 107,9 90 2,9 /

Zoiets?
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:19

Oke ik tel niet meer,maar reageer wel.

Ik ben 1,57, weeg 67 en wil 50, maar ga eerst proberen voor de 55 te gaan en zie dan wel of ik echt perse 50 wil wegen. Als ik tevreden ben met wat ik zie en voel met 55 is dat misschien wel genoeg en hoef ik misschien niet perse er nog 5 vanaf.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:58

Zeepje89 schreef:
Zeepje89 107,9 90 2,9 /

Zoiets?

Ehm.. Ik weet niet hoe ik mijn gegevens daarin moet zetten :P

@ Lize: Gefeliciteerd Very Happy. Geniet van jullie weekendje Amsterdam, superleuk! En dat lijnen komt wel weer, je zult inderdaad ook genoeg lopen.

@ Inge: Wauw over de 15 kilo afgevallen, super goed Very Happy

@ All: ik ga zo werken, ben benieuwd hoe het gaat. Ik weeg me maandag weer. Merk iig wel dat ik een dunnere buik heb (niet meer opgeblazen) en dat voelt al echt heerlijk.
Ik heb maat 44 van broeken meestal. Ik weet het niet precies want broeken kopen vind ik echt een HEL! Bij mijn benen en kont altijd te strak, bij mijn buik te los. Ik draag dus bijna altijd rokjes en jurkjes. Van boven heb ik maat 42 soms 40 maar heb grote borsten dus dat werkt ook niet altijd mee. Valt niet mee hoor :P

Fijn weekend allemaal Very Happy. Hopelijk kan ik dit weekend nog even schrijven maar internet doet het niet altijd goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:59

applestar schreef:even een berichtje vanaf mijn mobiel want ik heb mij vanochtend gewogen : er is alweer 0.7kg af. in totaal nu 1.3kg. dit motiveerd mij weer ontzettend en ook dit topic. ik zal vanavond of morgen op jullie allemaal reageren smile

Wauw super! Mag je trots op zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zeepje89 vr 1 apr 2011 - 1:01

appeltje schreef:
Zeepje89 schreef:
Zeepje89 107,9 90 2,9 /

Zoiets?

@ Lize: Gefeliciteerd Very Happy. Geniet van jullie weekendje Amsterdam, superleuk! En dat lijnen komt wel weer, je zult inderdaad ook genoeg lopen.

@ All: ik ga zo werken, ben benieuwd hoe het gaat. Ik weeg me maandag weer. Merk iig wel dat ik een dunnere buik heb (niet meer opgeblazen) en dat voelt al echt heerlijk.
Ik heb maat 44 van broeken meestal. Ik weet het niet precies want broeken kopen vind ik echt een HEL! Bij mijn benen en kont altijd te strak, bij mijn buik te los. Ik draag dus bijna altijd rokjes en jurkjes. Van boven heb ik maat 42 soms 40 maar heb grote borsten dus dat werkt ook niet altijd mee. Valt niet mee hoor :P

Fijn weekend allemaal Very Happy. Hopelijk kan ik dit weekend nog even schrijven maar internet doet het niet altijd goed.

Als je je gegevens doorgeeft zal ik het erin zetten (zullen waarschijnlijk ook in het topic staan maar ik moet leren van mijzelf Wink ). Werkse!
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:09

Zeepje89 schreef:
appeltje schreef:
Zeepje89 schreef:
Zeepje89 107,9 90 2,9 /

Zoiets?

Als je je gegevens doorgeeft zal ik het erin zetten (zullen waarschijnlijk ook in het topic staan maar ik moet leren van mijzelf Wink ). Werkse!

Begingewicht 103
Streef: 85
Lengte: 1,82
Aantal kilo er al af: 0,0 Wink
Begin datum: 28 maart

Leer ze Wink!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 2:40

Goed bezig allemaal!!!

Begingewicht euhm.. weet niet helemaal zeker.. laatste keer was 78,9
Streef: 70
Lengte: 1,65
Aantal kilo er al af: 0,0
Begin datum: 28 maart

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 15:30

Inge> heb je nog kleding over van 48/50? :P

Ik heb nog niet alles gelezen maar zal mijn gewicht en zo even plaatsten:

Begingewicht: 116,3
Streef: 1e doel 110,0
Lengte: 1,65
Aantal kilo er al af: 4,5 4,9
Begin datum: 6 feb 2011

Zo ik ben weer thuis Wink het was erg gezellig Very Happy
Wel heb ik broodje kroket op (zonder mayo of zo) en beetje chips, turksbroodje en toastjes met soort tapenade. Dus ben wel over de schreef gegaan maar goed, heb wel alleen maar groene thee en water gedronken.
Morgen weer op de hometrainer en gezonder eten Very Happy

Ik had trouwens als ontbijt maar ook lunch brood met aardbeien dus heb wel beetje gezond gedaan Very Happy

Edit> goedemorgen! Ik ben toch nog 0,4 kg afgevallen ondanks het feestje Very Happy Dus ben super blij Very Happy En de zon schijnt wat ook goed doet Very Happy sunny

Gast
Gast

Bericht  applestar vr 1 apr 2011 - 23:45

Hoe heet je: Samantha
Hoe oud ben je: 20 jaar
Waar woon je: provincie Zuid-holland
Relatie: Nope
Kindjes: nee
Studie/baan: Ik werk op een kinderdagverblijf op een 0 tot 2 jaar groep
Passies/hobbys: Scrapbooking, postcrossing, en gezelligheid = )

Gister ging bij mij echt super goed! Komt misschien ook wel omdat ik mij s’ochtends had gewogen en dat er wat af was natuurlijk. Gelukkig denken mijn collega’s op mijn werk er ook aan en houden ze al het lekkers van de groep af, haha
Ik moest gister tot half 7 werken en toen we wilde afsluiten ging het alarm er niet op. Toen moesten we het bedrijf die het alarm geinstaleerd had bellen en toen hebben we dus moeten wachten tot 20.15!!! en toen werden we eindelijk terug gebeld door iemand die ons kon helpen met het alarm. Ik had echt super honger en heb toen maar een pak soepstengels open gemaakt (a)

Mijn eetlijstje van gister:
Ont: Special k ontbijtgranen
Td. 1 l. water
Lunc: 2 boterhammen met smeerkaas en glas water
Td. 1 liter water, appel en banaan
6 soepstengels
Av. Klein beetje spagettie met kaas en een bakje yoghurt

Vanochtend is het ook goed gegaan en ik hoop dat het vandaag ook goed gaat. Vanavond viert mijn vader zijn verjaardag, maar ik denk dat ik mij wel kan in houden. Ik ga zo eerst eens lekker in het zonnetje zitten in de tuin, lekker bruin worden

Mijn gegevens voor in een eventuele tabel:
Naam: Applestar
Gewicht 96.2kg
Streefgewicht: 80kg
Afgevallen: 1.3kg
Startdatum: 24-3/2011

Zo nu eerst even lekker lunchen = )
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Zeepje89 za 2 apr 2011 - 1:43

Ik zal morgen alles even in de tabel verwerken. Moet helaas zo weer werken en kan het nu niet makkelijk op mijn iPhone aanpassen.

Vandaag iedereen succes, met dit mooie weer vind ik het altijd lastiger om dingen te laten staan zoals rosé etc Wink
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar za 2 apr 2011 - 1:47

Zeepje89 schreef:Ik zal morgen alles even in de tabel verwerken. Moet helaas zo weer werken en kan het nu niet makkelijk op mijn iPhone aanpassen.

Vandaag iedereen succes, met dit mooie weer vind ik het altijd lastiger om dingen te laten staan zoals rosé etc Wink

Ik zit hier heerlijk aan een flesje koud water angel
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 1:55

Rose kan ik makkelijk laten staan Wink Ik zat net heerlijk buiten in de zon met een flesje water en zakje snack a jacks Wink

Nu heel even uit de zon. De boodschappen zijn binnen, maar heb geen zin in huishouden Wink Doe ik, of straks of morgen wel :P

Vandaag eten we gemarineerde kipfilet (staat nu lekker in de koelkast) met broccoli en aardappelballetjes uit de oven.

Ik heb al op ontbijt: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel
tussendoor: 1 dubbele boterham met jam van linessa
lunch: 1 dubbele boterham met vruchtenhagel en 1 roggenbroodje met stroop
tussendoor: zakje snack a jacks

En de hele dag door heb ik flesje water bij.

edit: o nu maak ik toch lijstje he Wink

Gast
Gast

Bericht  Zeepje89 za 2 apr 2011 - 1:55

Haha goed bezig!
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 2:02

Appelstar jij bent goed bezig! Maar jeetje zo lang wachten pff dan heb je echt honger. Wat sterk van je dat je dan alleen maar soepstengels hebt gepakt. Super!
Leuk dat jij ook op een kdv werkt Very Happy

Zeepje> hoe gaat het bij jou?

Gast
Gast

Bericht  Zeepje89 za 2 apr 2011 - 3:16

@theedoosje, op het moment even wat minder, had donderdag slaapdienst. Was daarvan gisteren zo moet dan ik a) niet op de hometrainer ben geweest b) 's avonds heb gesnoept. Vanavond weer slaapdienst en de clienten willen er dan een gezellig avondje van maken dus ik ga mijn best doen om niks te eten.

Verder gaat het wel goed, heb afgelopen week 4 of 5 x gefietst op de hometrainer (tussen de 30 tot 60 minuten per keer), hiermee ga ik maandag weer van start!

Ik vind dit topic trouwens heel erg fijn, het is een stok achter de deur en ook gezellig!
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 3:29

Woow zelfs tot 60 min per keer :O Heel goed. En een dag dat het minder gaat hebben we allemaal, als je het maar weer oppakt en verder gaat zoals je eigenlijk bedoeld had Wink
Het gaat je wel lukken:)

Wanneer hebben jullie trouwens je weegdag? Ik had zondag, maar vond zaterdag toch fijner.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 4:06

Inge> bij hoeveel kg er af merkte jij al echt verschil? Ze zeggen vaak bij 5 kg. Maar ik merk nog weinig verschil geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  applestar za 2 apr 2011 - 4:28

@Theedoosje: ik ben nu nog maar pas 1.3kg afgevallen maar je ziet het bij mij bij mijn buik nu al. Ter hoogte van mijn maag is tie nu al een beetje ingevallen. Maar dat heb ik wel al heel snel.
Werk jij dan ook op een KDV? welke leeftijdsgroep heb jij?

Zo strakjes even eten. We eten vandaag lekker makkelijk maar wel heel lekker. Mager rundergehakt met een ui en knoflook op een broodje met een beetje sla saus, hhmmm heerlijk smile

Dan moet ik na het eten snel met een vriendin mee naar het ziekenhuis ( haar oma is met spoed opgenomen met een longontsteking ) daarna naar een handbalwedstrijd van een vriendin en tot slot door naar de verjaardag van mijn vader cheers Lekker druk dus. Het zal wel laat worden vanavond Sleep
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 4:32

Vandaag gegeten:
o: yoghurt, muesli met banaan
td: mandarijn
m: 2 volk boterhammen met mager beleg
td: appel
a: word de bbq...

vanavond een feestje, een bbq.. Dus ga wel lekker genieten en me niet volstampen. ben in dat opzicht toch niet echt een grote eter.
Morgen hebben we familiedag en gaan we pannekoeken eten.
Ik let gewoon wat extra op.

Wilde vandaag sporten, maar niet gelukt. heb wel mn auto en de boot schoongemaakt (dik 3 a 4 uur bezig geweest) is opzich ook wel goed?
Ik ben t weekend niet echt online, dus iedereen heel veel succes en tot maandag!

Gast
Gast

Bericht  Inge za 2 apr 2011 - 4:35

Begingewicht: 121,5
Gewicht nu: 106,1
Streef: eerst maar eens 99,9 daarna 90
Lengte: 1,70
Aantal kilo er al af: 15,4
Begin datum: 14-01-2011 (en 6 kilo van vorig jaar nog)

Weet je wat ik het ergste vind, ben al zo onwijs veel afgevallen en nog steeds dik Sad heb vooral mega bovenarmen Sad

Theedoosje, ga binnenkort mijn kast uitmesten, maar heb vast wel kleding in die maat over (knipte alleen altijd de labeltjes eruit haha :P). weet iig al van 1 spijkerrok dat die mij te groot is nu.... had gelukkig nog 1 van een maatje kleiner die wel paste Very Happy
Ow ik merkte het bij 10 kilo zo'n beetje, maar heb nu pas een broek maatje kleiner. 46 Very Happy
Ligt er denk ook aan waar het gewicht afgaat, bij mij is het veel van mijn bovenbenen afgegaan en van de vetrollen, niet echt van mijn taille nog...
Maar denk dat die 5/6 kilo meer geld als je een kleinere maat hebt, want als ik dan terug ga rekenen hou ik geen maat meer over dan :p

Zeepje, wat goed dat je zoveel op de hometrainer gaat.
Helemaal met je eens dat dit een erg fijn topic is.

Applestar, wat knap dat je ondanks de trek maar 6 soepstengels gegeten hebt, netjes hoor.

Sannie, geniet van de bbq... lekker hoor

Hier alles goed, vandaag gewinkeld, wilde een nieuwe zwarte broek, want 48 is echt te groot. gewoon nergens een goede zwarte broek te vinden. ik wil er 1 die iets wijder uitloopt. Wel hoop leuke zomerbroeken gezien, maar niet gekocht omdat ik hoop dat ik dan maat 44 heb.
Wel een nieuwe spijkerbroek gekocht en een limegroen iets langer zomershirtje bij de miss etam (xl van de gewone maten afdeling :P ik paste soms xxl maar soms ook gewoon niet)
Heerlijk op een terrasje gezeten en een broodje carpaccio gegeten.
Vanavond ovenpatatjes eten! lekker.
Ga morgen richting mijn ouders en dan 's avonds met mijn moeder in utrecht iets eten en daarna naar de musical we will rock you

Had gisteravond op voedingscentrum uitgerekend wat ik gegeten had en kwam echt nog veel te laag uit dus heb en wat blokjes 20+ kaas genomen en een zakje snack a jacks Very Happy (zat echt pas op 900 calorieën oeps)
Eetlijstje vandaag
O; 1 boterham halvarine kipfilet, glas optimel
T; niks, laat ontbijt. 1/2 L water
L; broodje carpaccio (italiaans brood met carpaccio, sla, dressing en kaas -> vast niet super super gezond, wel lekker) en een glas cola light
T; niks, neem zo wat aardbeien, 1/2 L water
D; ovenfriet, tartaar met ui en champignons, sla en ketchup en 1 el yofresh
Zometeen nog wat meer drinken, maar heb flesje water naast mij staan

Laatst aangepast door Inge op za 2 apr 2011 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 5:31

Inge en Applestar> dank je voor de reactie. Ik denk het de ene keer wel te zien zo bij dat gedeelte onder je borsten, dus niet echt de buik (hoewel ik daar ook wel een rol heb whaha). Maar goed dan gaan we gewoon door en merk ik het vanzelf hopelijk wel Very Happy

Inge> je hebt lekker geshopt. Ik hoop ook ooit op de normale afdeling dingen te kunnen vinden. Al duurt dat nog wel eventjes. O ik pm je trouwens eventjes. Dat van de armen, ik ben bang dat het mij gaat flubberen, nog meer maar dan alleen vel nog. Maar ja dat zien we wel. Balen dat je dat irriteert.

Applestar> momenteel sta ik bij de peuters. Maar ik val ook in bj de baby's en bij de bso.
Inge ik pm je even.

Ik heb heerlijk gegeten, zit nu ook vol dus das mooi Very Happy
Morgen ga ik met mijn moeder even een broek shoppen want mijnes zijn echt kapot nu Sad En heb al broeken in wat kleinere maat overgenomen van iemand maar ja die pas ik nog niet, dus ja moet wat Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: