Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 9 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 9:19

Inge schreef:Yupz tussendoortjes zijn wel handig om te nemen ja... Je kan het best 3 maaltijden doen en 3/4 gezonde tussendoortjes.

oei aioli, goddelijk Very Happy

Weet niet meer wie de vraag stelde over sporten maar ik sport 2x in de week 5 kwartier (cardio) dit zijn 2 vaste momenten in de week, dus moet en ga daar ook heen. Sport in mijn uppie. 1x in de week ga ik zwemmen, 3 kwartier baantjes trekken en verder probeer ik alle dagen 30minuten op de crosstrainer te staan (op de sportschool doe ik dit sowieso al 30minuten, maar ook thuis wil ik dit gaan doen)

Vandaag lekker bij schoonouders gegeten, een heerlijke grote kippenpoot, aardappels en sla ow en zelfgemaakte appelmoes (ooeeehhhh jummie)

Eetlijstje
O; 2 volkoren boterhammen met halvarine en kipfilet. 1/2 L thee
T; 1/2 L thee, glas optimel
L; 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas omgebouwd tot tosti met een beetje ketchup en chilisaus, 1/2L thee
T; kiwi 1/2 L thee
D; kip, aardappels met beetje jus, Sla met komkommer, half eitje, tomaat en augurk met een beetje yofresh ow en 2 scheppen zelfgemaakte appelmoes (ongetwijfeld teveel suiker erin maar zo lekker Very Happy)
45min baantjes getrokken
A; bakje optimel yoghurt

Jij hebt ook echt een lekker menuutje! Je eet lekkere dingen iig.

Zelfgemaakte appelmoes is zooo lekker! Ik maak ook altijd zelf mijn appelmoes, haal dan appels bij de boer. Schillen, in stukjes en koken en dan met zoetstof en kaneel (dus dan zit er geen suiker in Wink). Mogen jullie wel een keer komen eten hoor Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 9 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge di 29 maa 2011 - 9:24

deal Very Happy

Bliss, tussen curry en ketchup zit niet zo veel verschil volgens mij

Zeepje, ook al heb je geen trek in tussendoortjes, probeer ze wel te eten. Fruit kan je het beste als tussendoortje nemen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 19:17

Appeltje> deal!! (neem je anders mee met de meeting bij lily :P)

Curry of ketchup ja weet ik eigenlijk niet.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat di 29 maa 2011 - 20:04

Curry is slechter dan kethup het scheelt 43 calorien op de 100 gram
En het is 0,4 procent vetter staat op mijn ketchup en curry flessen nerd
Het is misschien niet superveel, maar alle beetjes helpen toch Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:13

haha dank je Pussycat Very Happy En idd elke beetjes helpen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:15

Weer een nieuwe dag... succes meiden!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:21

Jij ook Sannie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zeepje89 di 29 maa 2011 - 23:58

appeltje schreef:
Zeepje89 schreef:
appeltje schreef:

Ik mis je tussendoortjes? Ik heb geleerd dat je om de 2/3 uur (dacht ik toch Inge/Theedoosje??) iets moet eten zodat je niet in een keer heel veel honger krijgt..

Tussendoor heb ik eigenlijk helemaal geen trek, misschien zou ik wat meer fruit tussendoor kunnen eten. Zijn crackers ook goed als tussendoor? Zoals jullie merken heb ik er niet zoveel verstand van.

Appeltje, goed dat je de verleiding kan weerstaan zeg!

Fruit is goed! Een cracker ook maar idd let op je beleg: dus een kipfiletje, 30+kaas, smeerkaas etc.

Ik heb te straks aan jullie gedacht toen ik mijn appeltje at Wink
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 0:43

Zeepje89 schreef:
appeltje schreef:
Zeepje89 schreef:
appeltje schreef:

Ik mis je tussendoortjes? Ik heb geleerd dat je om de 2/3 uur (dacht ik toch Inge/Theedoosje??) iets moet eten zodat je niet in een keer heel veel honger krijgt..

Tussendoor heb ik eigenlijk helemaal geen trek, misschien zou ik wat meer fruit tussendoor kunnen eten. Zijn crackers ook goed als tussendoor? Zoals jullie merken heb ik er niet zoveel verstand van.

Appeltje, goed dat je de verleiding kan weerstaan zeg!

Fruit is goed! Een cracker ook maar idd let op je beleg: dus een kipfiletje, 30+kaas, smeerkaas etc.

Ik heb te straks aan jullie gedacht toen ik mijn appeltje at Wink

JAAAAA!!! Ik ben trots op je Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 30 maa 2011 - 3:02

Hier gaat het ook nog goed, de weegschaal gaf vanmorgen -0,8 kg aan smile Maar het ligt er ook aan of ik al naar de wc ben geweest of niet :P Vanavond eet ik lasagne, wel calorierijk, maar daarvóór ga ik eerst een uur naar zumba, dus dat compenseert het weer mooi!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zeepje89 wo 30 maa 2011 - 3:22

Bliss schreef:Hier gaat het ook nog goed, de weegschaal gaf vanmorgen -0,8 kg aan smile Maar het ligt er ook aan of ik al naar de wc ben geweest of niet :P Vanavond eet ik lasagne, wel calorierijk, maar daarvóór ga ik eerst een uur naar zumba, dus dat compenseert het weer mooi!

Goed bezig Bliss! Met zumba kan je veel calorieren verbranden toch?
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss wo 30 maa 2011 - 4:28

Zeepje89 schreef:
Bliss schreef:Hier gaat het ook nog goed, de weegschaal gaf vanmorgen -0,8 kg aan smile Maar het ligt er ook aan of ik al naar de wc ben geweest of niet :P Vanavond eet ik lasagne, wel calorierijk, maar daarvóór ga ik eerst een uur naar zumba, dus dat compenseert het weer mooi!

Goed bezig Bliss! Met zumba kan je veel calorieren verbranden toch?

Ja klopt, ik hoorde laatst dat je idd wel 800 calorieën per uur verbrandt, dus dat is best veel! Ik doe het 2x per week en t is ook best intensief, maar dat merk je niet echt omdat het ook leuk is en op leuke muziek.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:49

Wat lekker.. ik heb net ook lasagne op.. straks om 7 uur lekker fitnessen.. heb er zin in!!! van het weekend wil ik weer gaan hardlopen 's ochtends vroeg..smile
De rest vd dag goed gegaan:) niet gesnoept. jeej! en bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  applestar wo 30 maa 2011 - 5:52

@Bliss: Wat goed dat er al 0.8 kg af is! Bij mij zit er ook een heel groot verschil in mijn gewicht als ik niet naar de wc ben geweest van te voren. Daarom weeg ik mij elke vrijdag ochtend voor het ontbijt en nadat ik na de wc ben geweest.

Ik heb vandaag ook even stiekem op de weegschaal gestaan en bij mij is er al -0.6kg af ( sinds 24-3 ) dus er is een begin! Ik ben nu al helemaal heppy  Zo even maar een nieuwe ticker maken.
Vandaag is ook goed gegaan. Het was een gigantisch drukke dag op mijn werk en heb echt even tijd moeten ‘ vrijmaken’ om zelf even te eten. Mijn tussendoortje smorgens heb ik niet gegeten want ik had geen trek.

Ont: Special k ontbijtgranen
Td: thee
Lun: 2 boterhammen met kipfilet en een glas melk
Td: Thee/water, halve appel en 2 soepstengels
Av. Nasi
En straks nog mijn bakje yoghurt.

Ik hoop eigenlijk wel dat deze afvalpoging bij mij nu echt een keer gaat lukken. Dit is al de zoveelste en alle keren daarvoor zijn eigenlijk mislukt. Maar ik hou de moed erin!

Weet iemand trouwens nog lekkere tussendoortjes?
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Zeepje89 wo 30 maa 2011 - 6:20

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 bruine boterhamen met smeerkaas? (ik weet niet meer wat ik op brood had) en een glas vers sap
T: Heleboel thee en een appel
L: 2 boterhamen met kaas en thee
T: Thee
D: aardappelbolletjes uit de oven met kip uit de oven en sla

Voor eventueel straks heb ik nog druiven in de koelkast. Ik weet niet zeker meer of ik dat hier heb gelezen maar bij de AH hadden ze kleine zakjes met snack a jacks in de smaak sour cream & Chive. Zocht iemand die laatst?
Zo ga ik nog maar even 30 a 45 minuten op de hometrainer.
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge wo 30 maa 2011 - 6:28

Zeepje, die groene zakjes zijn idd wel de lekkerste smile Althans dat vind ik :p

Applestar, mijn tussendoortjes bestaan meestal uit fruit, cherrytomaatjes, komkommer (eventueel in azijn met peper), stukje 30+ kaas bij uitzondering met een beetje chilisaus, snack a jack wafel of een zakje snack a jacks, appel met kaneel uit de oven of magnetron, glas optimel, schaaltje optimel kwark
Lekker dat er (stiekem) al 0,6 af is Very Happy

Bliss, netjes hoor 0,8 eraf... zumba lijkt mij ook leuk

Sannie, sport je alleen of met iemand?

Hier ook weer een goede dag, erg drukke dag gehad op het werk dus kon pas om 14.30uur lunchen :o had gelukkig mijn ontbijt meegenomen naar mijn werk dus had om 12uur nog 1 boterham in mijn tas die ik kon eten.

O; 1 volkoren boterham halvarine, kipfilet
T; 1 volkoren boterham halvarine, kipfilet
L; 2 volkoren boterhammen halvarine, kipfilet
T; niks
D; wokgroente, rundergehakt, sausje van tomatenblokjes, tomatenpurree en veel kruiden en 3 el volkoren macaroni
Ik mis vandaag nog fruit en zuivel, gewoon nog niet aan toegekomen vandaag ivm drukdrukdruk op werk (werkte alleen op de groep en de meeste jongeren waren thuis en had een intake van een nieuwe jongere en een behandelplanbespreking en moest een verslag en werkplannen maken en dan voor mijn collega's die 17uur kwamen ook nog het eten voorbereiden en klaar maken)

zometeen komt er een fotograaf langs die wij voor onze bruiloft willen (trouwen volgend jaar) ben benieuwd
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:32

@ Zeepje: ziet er goed uit!

@ Bliss: fijn he als er wat af is!

@ Sannie: Goed van jou dat je niet hebt gesnoept Very Happy

@ Applesta: Ondanks weinig tijd om te eten heb je wel een goed menuutje vandaag hoor smile

@ All:
Vandaag had ik een iets minder dagje. Ik heb 1 jersey gesnoept, dat zijn mijn lievelingssnoepjes en ze lagen zo lief naar me te kijken. Gelukkig kon ik het wel bij 1 houden.

Bij het opstaan: tomaten/groentesap + lijnzaadolie
Ontbijt: Havermout met kaneel en zoetstof
Lunch: 3 volkoren crackers met roomboter/rauwe ham/30 + kaas/appel-peer stroop zonder suiker + aardbeien smile
Avondeten: 3 pannenkoeken met poedersuiker/jam/stroop/kaas
(toen ik de pannekoeken aan het bakken was heb ik gesnoept van het ontbijtspek. Dat kan ik dus niet laten Cry)

Verder geen tussendoortjes omdat ik pas laat wakker was, misschien heft dat mijn gesnoep nog een beetje op. Vanavond denk ik nog een beetje fruit.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:34

Inge schreef:Zeepje, die groene zakjes zijn idd wel de lekkerste smile Althans dat vind ik :p

Applestar, mijn tussendoortjes bestaan meestal uit fruit, cherrytomaatjes, komkommer (eventueel in azijn met peper), stukje 30+ kaas bij uitzondering met een beetje chilisaus, snack a jack wafel of een zakje snack a jacks, appel met kaneel uit de oven of magnetron, glas optimel, schaaltje optimel kwark
Lekker dat er (stiekem) al 0,6 af is Very Happy

Bliss, netjes hoor 0,8 eraf... zumba lijkt mij ook leuk

Sannie, sport je alleen of met iemand?

Hier ook weer een goede dag, erg drukke dag gehad op het werk dus kon pas om 14.30uur lunchen :o had gelukkig mijn ontbijt meegenomen naar mijn werk dus had om 12uur nog 1 boterham in mijn tas die ik kon eten.

O; 1 volkoren boterham halvarine, kipfilet
T; 1 volkoren boterham halvarine, kipfilet
L; 2 volkoren boterhammen halvarine, kipfilet
T; niks
D; wokgroente, rundergehakt, sausje van tomatenblokjes, tomatenpurree en veel kruiden en 3 el volkoren macaroni
Ik mis vandaag nog fruit en zuivel, gewoon nog niet aan toegekomen vandaag ivm drukdrukdruk op werk (werkte alleen op de groep en de meeste jongeren waren thuis en had een intake van een nieuwe jongere en een behandelplanbespreking en moest een verslag en werkplannen maken en dan voor mijn collega's die 17uur kwamen ook nog het eten voorbereiden en klaar maken)

zometeen komt er een fotograaf langs die wij voor onze bruiloft willen (trouwen volgend jaar) ben benieuwd

Ziet er goed uit! Ben benieuwd wat voor werk jij doet, mag je ook pm-en als je wil smile!

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 30 maa 2011 - 6:36

Ik werk met jongeren met gedragsproblemen en een licht verstandelijke beperking die binnen een 24uurs zorg wonen
smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:36

applestar schreef:@Bliss: Wat goed dat er al 0.8 kg af is! Bij mij zit er ook een heel groot verschil in mijn gewicht als ik niet naar de wc ben geweest van te voren. Daarom weeg ik mij elke vrijdag ochtend voor het ontbijt en nadat ik na de wc ben geweest.

Ik heb vandaag ook even stiekem op de weegschaal gestaan en bij mij is er al -0.6kg af ( sinds 24-3 ) dus er is een begin! Ik ben nu al helemaal heppy  Zo even maar een nieuwe ticker maken.
Vandaag is ook goed gegaan. Het was een gigantisch drukke dag op mijn werk en heb echt even tijd moeten ‘ vrijmaken’ om zelf even te eten. Mijn tussendoortje smorgens heb ik niet gegeten want ik had geen trek.

Ont: Special k ontbijtgranen
Td: thee
Lun: 2 boterhammen met kipfilet en een glas melk
Td: Thee/water, halve appel en 2 soepstengels
Av. Nasi
En straks nog mijn bakje yoghurt.

Ik hoop eigenlijk wel dat deze afvalpoging bij mij nu echt een keer gaat lukken. Dit is al de zoveelste en alle keren daarvoor zijn eigenlijk mislukt. Maar ik hou de moed erin!

Weet iemand trouwens nog lekkere tussendoortjes?

Ik herken het wel, dit is ook mijn zoveelste poging en ik wil zo graag dat dit gaat lukken. Denk dat ik aan deze lieve meiden wel steun kan hebben. Ik weet niet of ik er overheen heb gelezen maar hoeveel wil jij afvallen?

Ik eet als tussendoortje veel fruit, cracker, rijstwafel, roggebroodje. Ik maak ook vaak zelf smoothies met veel fruit en soms een beetje yoghurt erdoor. Erg lekker en vult enorm!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:36

Inge schreef:Ik werk met jongeren met gedragsproblemen en een licht verstandelijke beperking die binnen een 24uurs zorg wonen
smile

oooh dat is mijn droombaan!!

Gast
Gast

Bericht  girli wo 30 maa 2011 - 6:46

Ik vind het nog lastig om aan een schema te houden. Vooral ivm lessen op school waarin je niet altijd kan eten wanneer je wilt.

Verder zat ik te denken om bijvoorbeeld een appel mee te nemen naar school, omdat het gezonder is dan bijvoorbeeld liga ofzo. Alleen, ik vind appel veel lekkerder zonder schil en in stukjes. Ik gooi veel te veel weg als ik de appel zo eet. Als ik dat in een tupperware bakje zou stoppen, wordt het dan bruin?

Wat is iedereen goed bezig Very Happy

Ik kwam er vandaag achter dat ik eind mei vorig jaar een document heb geopend om bij te houden hoeveel ik weeg. Blijkbaar heb ik dat nooit gebruikt en vanochtend voor het eerst weer geopend. Ik blijk in die tijd maar 0,4 kilo te zijn aangekomen. Met alles wat ik de afgelopen tijd heb gegeten vind ik dat echt verbazigwekkend weinig!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:53

girli schreef:Ik vind het nog lastig om aan een schema te houden. Vooral ivm lessen op school waarin je niet altijd kan eten wanneer je wilt.

Verder zat ik te denken om bijvoorbeeld een appel mee te nemen naar school, omdat het gezonder is dan bijvoorbeeld liga ofzo. Alleen, ik vind appel veel lekkerder zonder schil en in stukjes. Ik gooi veel te veel weg als ik de appel zo eet. Als ik dat in een tupperware bakje zou stoppen, wordt het dan bruin?

Wat is iedereen goed bezig Very Happy

Ik kwam er vandaag achter dat ik eind mei vorig jaar een document heb geopend om bij te houden hoeveel ik weeg. Blijkbaar heb ik dat nooit gebruikt en vanochtend voor het eerst weer geopend. Ik blijk in die tijd maar 0,4 kilo te zijn aangekomen. Met alles wat ik de afgelopen tijd heb gegeten vind ik dat echt verbazigwekkend weinig!

Dat is dan toch fijn om te weten Very Happy.

Als je een beetje citroensap over je stukjes appel doet wordt die niet bruin!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:24

Inge schreef:Ik werk met jongeren met gedragsproblemen en een licht verstandelijke beperking die binnen een 24uurs zorg wonen
smile

leuk!! lijkt wel een beetje op mijn werk smile

Ik sport samen en alleen smile 1 keer in de week met een (sport)vriendin. en dan 1 keer in de week alleen, dit kan thuis zijn (wandelen o.i.d. of in de sportschool).
Vandaag een beginnersles zumba gehad (1 op 1, mn vriendin voelde zich niet zo fit) en dat ging goed!!!

Mijn eetlijstje:

o: bakje yoghurt met muesli
td: niets, zat bij de kapper de hele ochtend en had niets bij me.
m: 3 crackers + stukje komkommer en 1 stuk fruit
td: 1 stuk fruit
a: lasagne
td: klein bakje yoghurt met muesli....

en 2 liter water. zo nog een glas drinken, douchen en naar bed Very Happy

Goed gedaan allemaal:D
Weet niet wie t ook alwweer zei, maar hoop dat deze poging mij ook helpt!

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 30 maa 2011 - 9:14

Deze poging gaat ons allemaal lukken, we gaan ervoor!

@Appeltje, ik vind het ook geweldig werk, doe dit werk al vanaf mijn 18e (begonnen als stage SPW, daarna SPH gedaan), dus doe dit werk al 9jaar.

@sannie; wat doe jij voor werk?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: