Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Thanks! Ik ga ook echt niet aan de wijn komende weken Mag je me aan houden! Die aioli wordt nog even moeilijk, moeten we maar even grondig bediscussieren
Gast- Gast
Zeepje89 schreef:Vraagje voor de dames die op een hometrainer fietsen, hoelang fietsen jullie en hoevaak per week?
Ik zet in op 7x per week. Maar soms is er een keer dat ik niet kan. Dus gemiddeld 6x en dan 30 min per keer.
Marin> goed bezig. Komt wel goed met meer bewegen. Je moet gewoon kijken wat je aan kan.
Gast- Gast
't Gaat hier tot nu toe redelijk, mag wel vaker niet fit zijn... zou voor het afvallen wel goed zijn, die gebrek aan eetlust Ik eet het noodzakelijke, maar daar blijft het ook bij. Dink wel veel water. Collega trakteerde vanmorgen maar zelfs daar had ik heeb trek/behoefte aan.
Gast- Gast
Marin schreef:Thanks! Ik ga ook echt niet aan de wijn komende weken Mag je me aan houden! Die aioli wordt nog even moeilijk, moeten we maar even grondig bediscussieren
Ik ga wel aan de wijn! En die paar stukjes brood met aioli, daar ga ik ook niet moeilijk over doen Zoals ik al eerder zei, het leven moet wel leuk blijven!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben toch automatisch op de hometrainer gegaan. Al heb ik nu minder lang gedaan(10 min maar). Maar het zit zo in mijn systeem. Maar moet echt even mijn lichaam rust geven geloof ik
EN af en toe een wijntje en anoli?? (wat is dat? ) mag gerust. Maar je moet het niet nemen als je er zo gevoelig voor bent dat je er telkens teveel van neemt.
EN af en toe een wijntje en anoli?? (wat is dat? ) mag gerust. Maar je moet het niet nemen als je er zo gevoelig voor bent dat je er telkens teveel van neemt.
Gast- Gast
Het is geen anoli, maar aioli Een soort knoflookmayonaise. Op vrijdag borrelen we altijd en dan bestellen we wat broodjes met kruidenboter en aioli, om te dippen dus
Bliss- Lady Post-a-lot
oow haha volgens mij heb ik dat nog nooit op Maar oke heel gezond is het niet nee
Gast- Gast
Theedoosje schreef:oow haha volgens mij heb ik dat nog nooit op Maar oke heel gezond is het niet nee
OOOH aioli is zooo goddelijk @ 700 kc per 100 gr
Goede dag gehad meiden, ben trots op jullie
Ik had vandaag 1,5 uur vertraging met de trein, weet je hoe groot de verleiding dan is om te snoepen.. Ik vond het iig erg moeilijk
Voor het ontbijt: tomaten/groente sap met lijnzaadolie
Ontbijt: magere yoghurt, 50 gr zonnatura muesli, bramen/aardbeien/kersen 50 gr ofzo
Tussendoor: Banaan + handje druiven
Lunch: 3 volkoren crackers met gekookt eitje/rauwe ham/30 + plakje kaas + rundvleesbouillion
Tussendoor: Roggebrood met 30+kaas + cracker met rauwe ham
Avondeten: omelet van 3 eieren en melk met cherrytomaatjes + 2 speltboterhammen
Drinken: 1 liter water/ 1 liter thee.
Avondtussendoortje hoef ik eigenlijk niet meer, wordt een kopje thee..
Gast- Gast
Zeepje89 schreef:IrmaLaPoes schreef:Zeepje89 schreef:Ik heb zo een tentamen, en door de `stress` wil ik eten. Hoezo een emotieeter? Hebben jullie dat ook?
Ja heel erg, dat is denk ik mijn valkuil. Want over het algemeen kan ik er prima afblijven, maar als ik stress heb... pff!
Nu pak ik maar iets van bleekselderij of zo, ben eigenlijk wel benieuwd of iemand andere tips heeft
Ik ben ook een enorme emotie eter. Ik eet dan bijvoorbeeld een appel maar mag van mezelf dan ook een klein stukje 70% cacao chocolade (echt een klein stukje dan) maar daar kan ik dan zooo van genieten
Gast- Gast
Appeltje> en die verleiding heb jij weerstaan begrijp ik? Super goed joh!
Gast- Gast
Zeepje89 schreef:Inge schreef:zeepje, hoe is het gegaan? ik kan ook eten bij emotie (bij elke emotie) en bij verveling en uit gewenning en gewoon zomaar of omdat ik in mijn hoofd bezig ben met eten
De toets is volgens mij goed gegaan, en ik heb niet gesnoept of dergelijke dus dat is ook mooi haha. Ik ga zo nog maar even op de hometrainer fietsen.
Ik heb vandaag dit gegeten:
O: Bakje magere yoghurt met 4 granen musli
L: 2 pistoletjes met kaas
A: Rijst, bietensalade (extra veel genomen) en een cordon blue.
En qua drinken veel thee gedronken.
Ik mis je tussendoortjes? Ik heb geleerd dat je om de 2/3 uur (dacht ik toch Inge/Theedoosje??) iets moet eten zodat je niet in een keer heel veel honger krijgt..
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Sannie het gaat je gewoon lukken hoor! Zoals jij nu al begonnen bent top!
Met mij gaat ie goed. Ik probeer na 20.00 niks meer te nemen op water of thee na. Heb nu dan ook als tussendoortje een volkoren beschuit (oh die is zooo lekker!) met vruchtenhagel gehad. Ik zou eigenlijk niet sporten..maar heb toch wel zin...wat te doen Ik fiets zowat elke dat op de hometrainer nu (30 min). Maar heb vandaag ook al 45 min gewandeld met vriendin. En ik merkte gisteren dat ik wel ff rustiger aan moest doen, maar heb nu wel weer zin.
Wat goed dat je zoveel beweegt! En je volkoren beschuitje met vruchtenhagel klinkt zooo lekker
Gast- Gast
Sorry voor mijn vele posts achter elkaar maar ik ben echt een chaoot dus kan niet onthouden wat jullie allemaal geschreven hebben. Ik moet wel zeggen dat ik heel veel heb aan jullie steun. Elke keer als ik ook maar denk aan snacken denk ik, NEEE de yesmeiden checken mijn eetlijstje en dat helpt
Gast- Gast
Appel> ik heb ook ooit veel post achter elkaar dus mij maakt het niet uit.
en dat van de tussendoortjes heb ik niet gezegd, maar ja het is wel zo dat je gerust mag nemen.Alleen moet je natuurlijk wel gezonde nemen. En af en toe wat lekker mag gerust. Want jezelf alles ontzeggen werkt vaak averechts.
Zo hebben wij vrijdag een afscheid van onze vestigingsmanager, er zal ongetwijfeld veel lekkers staan, maar ik neem mij voor om wel wat te nemen maar kies dan het gezondste uit of eet iig met mate.
en dat van de tussendoortjes heb ik niet gezegd, maar ja het is wel zo dat je gerust mag nemen.Alleen moet je natuurlijk wel gezonde nemen. En af en toe wat lekker mag gerust. Want jezelf alles ontzeggen werkt vaak averechts.
Zo hebben wij vrijdag een afscheid van onze vestigingsmanager, er zal ongetwijfeld veel lekkers staan, maar ik neem mij voor om wel wat te nemen maar kies dan het gezondste uit of eet iig met mate.
Gast- Gast
Yupz tussendoortjes zijn wel handig om te nemen ja... Je kan het best 3 maaltijden doen en 3/4 gezonde tussendoortjes.
oei aioli, goddelijk
Weet niet meer wie de vraag stelde over sporten maar ik sport 2x in de week 5 kwartier (cardio) dit zijn 2 vaste momenten in de week, dus moet en ga daar ook heen. Sport in mijn uppie. 1x in de week ga ik zwemmen, 3 kwartier baantjes trekken en verder probeer ik alle dagen 30minuten op de crosstrainer te staan (op de sportschool doe ik dit sowieso al 30minuten, maar ook thuis wil ik dit gaan doen)
Vandaag lekker bij schoonouders gegeten, een heerlijke grote kippenpoot, aardappels en sla ow en zelfgemaakte appelmoes (ooeeehhhh jummie)
Eetlijstje
O; 2 volkoren boterhammen met halvarine en kipfilet. 1/2 L thee
T; 1/2 L thee, glas optimel
L; 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas omgebouwd tot tosti met een beetje ketchup en chilisaus, 1/2L thee
T; kiwi 1/2 L thee
D; kip, aardappels met beetje jus, Sla met komkommer, half eitje, tomaat en augurk met een beetje yofresh ow en 2 scheppen zelfgemaakte appelmoes (ongetwijfeld teveel suiker erin maar zo lekker )
45min baantjes getrokken
A; bakje optimel yoghurt
oei aioli, goddelijk
Weet niet meer wie de vraag stelde over sporten maar ik sport 2x in de week 5 kwartier (cardio) dit zijn 2 vaste momenten in de week, dus moet en ga daar ook heen. Sport in mijn uppie. 1x in de week ga ik zwemmen, 3 kwartier baantjes trekken en verder probeer ik alle dagen 30minuten op de crosstrainer te staan (op de sportschool doe ik dit sowieso al 30minuten, maar ook thuis wil ik dit gaan doen)
Vandaag lekker bij schoonouders gegeten, een heerlijke grote kippenpoot, aardappels en sla ow en zelfgemaakte appelmoes (ooeeehhhh jummie)
Eetlijstje
O; 2 volkoren boterhammen met halvarine en kipfilet. 1/2 L thee
T; 1/2 L thee, glas optimel
L; 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas omgebouwd tot tosti met een beetje ketchup en chilisaus, 1/2L thee
T; kiwi 1/2 L thee
D; kip, aardappels met beetje jus, Sla met komkommer, half eitje, tomaat en augurk met een beetje yofresh ow en 2 scheppen zelfgemaakte appelmoes (ongetwijfeld teveel suiker erin maar zo lekker )
45min baantjes getrokken
A; bakje optimel yoghurt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge weet jij of ketchup nou eigenlijk goed is?
Jij bent overigens goed bezig ! En zelfgemaakte appelmoes ja daar mag je best een keer van genieten
Jij bent overigens goed bezig ! En zelfgemaakte appelmoes ja daar mag je best een keer van genieten
Gast- Gast
Mijn schoonmoeder is wat ouder en kookt echt nog ouderwets (lekker) dus zelfgemaakte appelmoes, heerlijke peertjes, goddelijke erwtensoep etc :p. Vond ook dat ik wel mocht genieten van de appelmoes haha.
Ketchup kan volgens mij niet zo heel veel kwaad, hoewel het natuurlijk altijd beter is om het niet te doen. Van de Chilisaus weet ik dat ik het beter niet kan doen, maar had voorheen een chilisaus verslaving en at het overal bij (oke oke niet overal maar wel veel).
Maar de dietiste zei dat het geen kwaad kon als het maar niet te veel was. en als ik het op voedingscentrum invul bij mijn eetlijstje worden de vakjes ook niet opeens rood omdat het slecht is.
Maar durf het niet helemaal zeker te zeggen
Ketchup kan volgens mij niet zo heel veel kwaad, hoewel het natuurlijk altijd beter is om het niet te doen. Van de Chilisaus weet ik dat ik het beter niet kan doen, maar had voorheen een chilisaus verslaving en at het overal bij (oke oke niet overal maar wel veel).
Maar de dietiste zei dat het geen kwaad kon als het maar niet te veel was. en als ik het op voedingscentrum invul bij mijn eetlijstje worden de vakjes ook niet opeens rood omdat het slecht is.
Maar durf het niet helemaal zeker te zeggen
Inge- Ratel
Oke ja ik eet het ook niet dagelijks of zo hoor Maar neem nu voortaan geen mayo/frietsaus meer maar ketchup
Gast- Gast
ja ik ook... en afentoe maak ik een tosti en neem ik daar ook ketchup bij :p
Oke, misschien neem ik toch iets te vaak ketchup haha
Soms neem ik ook wat yofresh 1x in de week een eetlepel bij aardappeltjes uit de oven
Oke, misschien neem ik toch iets te vaak ketchup haha
Soms neem ik ook wat yofresh 1x in de week een eetlepel bij aardappeltjes uit de oven
Inge- Ratel
hhha Yofresh ja heb ik ook wel eens ooit gehad, maar ben nu helemaal voor ketchup
Gast- Gast
appeltje schreef:
Ik mis je tussendoortjes? Ik heb geleerd dat je om de 2/3 uur (dacht ik toch Inge/Theedoosje??) iets moet eten zodat je niet in een keer heel veel honger krijgt..
Tussendoor heb ik eigenlijk helemaal geen trek, misschien zou ik wat meer fruit tussendoor kunnen eten. Zijn crackers ook goed als tussendoor? Zoals jullie merken heb ik er niet zoveel verstand van.
Appeltje, goed dat je de verleiding kan weerstaan zeg!
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
Cracker kan ook wel denk ik, ik neem soms ook een beschuitje of cracker. Maar let wel op je beleg
Gast- Gast
Ik eet altijd curry ipv ketchup (bij een tosti bijvoorbeeld), is dat slechter?
Bliss- Lady Post-a-lot
Zeepje89 schreef:appeltje schreef:
Tussendoor heb ik eigenlijk helemaal geen trek, misschien zou ik wat meer fruit tussendoor kunnen eten. Zijn crackers ook goed als tussendoor? Zoals jullie merken heb ik er niet zoveel verstand van.
Appeltje, goed dat je de verleiding kan weerstaan zeg!
Fruit is goed! Een cracker ook maar idd let op je beleg: dus een kipfiletje, 30+kaas, smeerkaas etc.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Appeltje> en die verleiding heb jij weerstaan begrijp ik? Super goed joh!
Ja die heb ik weerstaan, heb netjes mijn appeltje opgegeten. Dankjewel! Lief dat je dat zegt
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: