Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Nou, mijn dag was redelijk goed. Ik heb goed ontbeten, rond 11 uur tussendoortje en rond 13.15 uur lunch. Daarna zou ik om 15.15 tussendoortje eten, maar wat ik had meegenomen was niet te eten. Dus toen niets meer gegeten tot avondeten wat ook pas 19.15 uur was. Als toetje heb ik heerlijk yoghurt met appel/rozijnen/kaneel gegeten en daar zat ik zo vol van dat ik sindsdien niets meer heb gegeten.
Ik moet vooral nog echt een schema uitwerken wanneer ik wil/moet eten. Vandaag totaal geen behoefte gehad aan snacken dus dat is zeer positief!
Ik moet vooral nog echt een schema uitwerken wanneer ik wil/moet eten. Vandaag totaal geen behoefte gehad aan snacken dus dat is zeer positief!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb zo een tentamen, en door de `stress` wil ik eten. Hoezo een emotieeter? Hebben jullie dat ook?
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
Registratiedatum : 18-11-10
Zeepje89 schreef:Ik heb zo een tentamen, en door de `stress` wil ik eten. Hoezo een emotieeter? Hebben jullie dat ook?
Ja heel erg, dat is denk ik mijn valkuil. Want over het algemeen kan ik er prima afblijven, maar als ik stress heb... pff!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
IrmaLaPoes schreef:Zeepje89 schreef:Ik heb zo een tentamen, en door de `stress` wil ik eten. Hoezo een emotieeter? Hebben jullie dat ook?
Ja heel erg, dat is denk ik mijn valkuil. Want over het algemeen kan ik er prima afblijven, maar als ik stress heb... pff!
Nu pak ik maar iets van bleekselderij of zo, ben eigenlijk wel benieuwd of iemand andere tips heeft
Zeepje89- Fluisteraar
Heej Zeepje. Ik heb niet zoveel last van stress eigenlijk, maar soms eet ik omdat ik mij verveel of zo.
Maar een tip> fruit/groentes eten idd, water of thee of zo drinken.
Vandaag heb ik al 45 min gewandeld met vriendin. Vandaag sla ik denk ik het fietsen over, aangezien mijn lichaam mij even terug roept geloof ik.
Ik heb nog nog niks tussendoor gehad, alleen maar ontbijt en lunch gehad. (ja vroeg lunch, moet zo werken). Ik neem zo nog een paar soepstengels.
O en ik voel mij weer goed Dat nare gevoel is weg van gisterenavond
Maar een tip> fruit/groentes eten idd, water of thee of zo drinken.
Vandaag heb ik al 45 min gewandeld met vriendin. Vandaag sla ik denk ik het fietsen over, aangezien mijn lichaam mij even terug roept geloof ik.
Ik heb nog nog niks tussendoor gehad, alleen maar ontbijt en lunch gehad. (ja vroeg lunch, moet zo werken). Ik neem zo nog een paar soepstengels.
O en ik voel mij weer goed Dat nare gevoel is weg van gisterenavond
Gast- Gast
Heel fijn theedoosje, weer sportief bezig geweest vandaag, hoewel het geen straf is om te lopen met dit weer. Wilde ook gaan lopen maar niet zo'n zin om in mijn uppie te gaan lopen
Ik heb ook alleen nog maar ontbijt en lunch op, overdag heb ik niet zo'n behoefte aan tussendoortjes, pak zo toch even een kiwi
zeepje, hoe is het gegaan? ik kan ook eten bij emotie (bij elke emotie) en bij verveling en uit gewenning en gewoon zomaar of omdat ik in mijn hoofd bezig ben met eten
Vandaag een vrije dag na 8 dagen gewerkt te hebben. heerlijk in het zonnetje gezeten met wat tijdschriften, net maar naar binnen gegaan want verbande al lichtjes.
Zometeen eten bij mijn schoonouders, geen idee wat. in ieder geval kip. Ze hadden 4 hele kippen gewonnen dus wij gaan meehelpen om er 1 op te eten :p verder geen idee wat ze eten, zie wel.
Daarna ga ik samen met mijn vriend zwemmen, weer 3 kwartier baantjes trekken.
Ik heb ook alleen nog maar ontbijt en lunch op, overdag heb ik niet zo'n behoefte aan tussendoortjes, pak zo toch even een kiwi
zeepje, hoe is het gegaan? ik kan ook eten bij emotie (bij elke emotie) en bij verveling en uit gewenning en gewoon zomaar of omdat ik in mijn hoofd bezig ben met eten
Vandaag een vrije dag na 8 dagen gewerkt te hebben. heerlijk in het zonnetje gezeten met wat tijdschriften, net maar naar binnen gegaan want verbande al lichtjes.
Zometeen eten bij mijn schoonouders, geen idee wat. in ieder geval kip. Ze hadden 4 hele kippen gewonnen dus wij gaan meehelpen om er 1 op te eten :p verder geen idee wat ze eten, zie wel.
Daarna ga ik samen met mijn vriend zwemmen, weer 3 kwartier baantjes trekken.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Bij mij gaat het vandaag ook wel goed. Onze directeur was jarig, dus er stonden allerlei vlaaien, maar ik heb niks genomen! Verder heb ik ipv dubbele cracker als ontbijt en banaan om 10:15 op beide momenten een boterham gegeten. Was ook prima eigenlijk, dus kan ik mooi afwisselen met de 'ochtendbanaan' Had er wel kaas op, wat niet zo goed is natuurlijk.
TD, fijn dat t weer beter gaat! Inge, sportief bezig joh, met dat zwemmen. Heb ik ook een hele tijd gedaan, maar op een gegeven moment begon t me echt de keel uit te hangen! Ik doe nu 2x per week zumba en ik fiets elke dag naar t werk (2x een kwartier).
Ik sta trouwens wel elke dag op de weegschaal en het verschil tussen gisteren en vandaag was 0,5 kg Maar dit wisselt bij mij nogal regelmatig, dus kan maar zo zijn dat die halve kg er morgen weer bij aan zit!
TD, fijn dat t weer beter gaat! Inge, sportief bezig joh, met dat zwemmen. Heb ik ook een hele tijd gedaan, maar op een gegeven moment begon t me echt de keel uit te hangen! Ik doe nu 2x per week zumba en ik fiets elke dag naar t werk (2x een kwartier).
Ik sta trouwens wel elke dag op de weegschaal en het verschil tussen gisteren en vandaag was 0,5 kg Maar dit wisselt bij mij nogal regelmatig, dus kan maar zo zijn dat die halve kg er morgen weer bij aan zit!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Het lukt me nog goed om van het lekkers af te blijven, hoewel ik toch savonds wel een koekje neem. Maar dat mag volgens mijn puntensysteem
Gast- Gast
Inge> lekker die kip Ik hou er wel van En wat goed dat je gaat zwemmen straks! Het was heerlijk weer goed dat je heb genoten er van.
Bliss> wat super goed dat je de vlaaien hebt laten staan! Ben trots op je! En netjes gegeten verder geloof ik, top dus!
Ik heb verder geen tussendoortje gehad vanmiddag, heb net 3 wraps op met sla, krokante kip en honing-mosterd-dressing..hmmm.
Ik heb heerlijk gewerkt vanmiddag, en ze waren ook blij met mij (moest op andere vestiging) dus dat doet ook goed En het zonnetje he, zo heerlijk
Op naar morgen
Bliss> wat super goed dat je de vlaaien hebt laten staan! Ben trots op je! En netjes gegeten verder geloof ik, top dus!
Ik heb verder geen tussendoortje gehad vanmiddag, heb net 3 wraps op met sla, krokante kip en honing-mosterd-dressing..hmmm.
Ik heb heerlijk gewerkt vanmiddag, en ze waren ook blij met mij (moest op andere vestiging) dus dat doet ook goed En het zonnetje he, zo heerlijk
Op naar morgen
Gast- Gast
Lize schreef:Het lukt me nog goed om van het lekkers af te blijven, hoewel ik toch savonds wel een koekje neem. Maar dat mag volgens mijn puntensysteem
Goed bezig!
Gast- Gast
Inge schreef:zeepje, hoe is het gegaan? ik kan ook eten bij emotie (bij elke emotie) en bij verveling en uit gewenning en gewoon zomaar of omdat ik in mijn hoofd bezig ben met eten
De toets is volgens mij goed gegaan, en ik heb niet gesnoept of dergelijke dus dat is ook mooi haha. Ik ga zo nog maar even op de hometrainer fietsen.
Ik heb vandaag dit gegeten:
O: Bakje magere yoghurt met 4 granen musli
L: 2 pistoletjes met kaas
A: Rijst, bietensalade (extra veel genomen) en een cordon blue.
En qua drinken veel thee gedronken.
Zeepje89- Fluisteraar
Vandaag is t goed gegaan!
Gister om 2300u een beetje snaaibui. Vanmiddag wezen lunchen, maar salade met scampi's op.. vond dat wel kunnen!
Net een beetje nasi met daarna een mandarijntje en zit bomvol
Gister om 2300u een beetje snaaibui. Vanmiddag wezen lunchen, maar salade met scampi's op.. vond dat wel kunnen!
Net een beetje nasi met daarna een mandarijntje en zit bomvol
Gast- Gast
Sannie ook goed gedaan hoor. Volgens mij zijn scampi's niet zo verkeerd...correct me if i'm wrong
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Sannie ook goed gedaan hoor. Volgens mij zijn scampi's niet zo verkeerd...correct me if i'm wrong
dat dacht ik ook...
mijn probleempje is dat ik het overdag wel redelijk vol houdt.. maar 's avonds!! en dan vooral als ik tot 23u moet werken...
Gast- Gast
Anders s avonds iets van een yoghurt of zo nog?
Gast- Gast
ja dat doe ik thuis dan.. maar op mijn werk hebben ze dan lekkere koekje etc... eer ik thuis be (23.30) is de honger weer voorbij... maar eigenlijk wil ik 2 uur voordat ik ga slapen niet meer eten....
Tis me 2 jaar geleden ook gelukt.. maar nu... morgenavond weer lekker sporten iig.. vandaag de hele dag gewinkeld... (en niets gesnoept! behalve de salade)... dusse.. das ook prima:)
hoe gaat t met jou?
Tis me 2 jaar geleden ook gelukt.. maar nu... morgenavond weer lekker sporten iig.. vandaag de hele dag gewinkeld... (en niets gesnoept! behalve de salade)... dusse.. das ook prima:)
hoe gaat t met jou?
Gast- Gast
@Girli: ik ben ook nog een beetje zoekende naar een schema. Want vaak als ik er één probeer te maken loopt alles toch weer anders. Waardoor ik een maaltijd oversla en daardoor weer ga snacken.
@zeepje: heel herkenbaar!!
@bliss: wat knap je dat je vlaaien hebt laten staan!
Vandaag is bij mij prima gegaan. Ik heb niet echt trek gehad Dit is wat ik op heb:
Ontbijt: Special k ontbijgranen
Tussendoor: Plakje ontbijtkoek en heel veel thee
Lunch: 2 bruine boterhammen met kipfilet en een glas melk
Tussendoor: Appel en heeel veel thee
Avondeten: Kipfilet met gebakken aardappeltjes en glas water
En dan voor straks nog een bakje yoghurt.
Sporten jullie hiernaast nog? Ik sport wel bij de sportschool maar ben nog een bepaald schema aan het ‘zoeken’. Ik volg om de week een vaste les op vrijdagavond, XCO. Eigenlijk is dat elke week maar ik werk om de week tot half 7 en als ik tot half 7 moet werken red ik het niet.
Daarnaast wil ik nog 2x gaan cardio-en. Alleen elke keer als ik het mezelf voorstel op die avond te sporten komt er wel weer iets tussen of ben ik gewoon echt kapot. Hoe doen jullie dat?
@zeepje: heel herkenbaar!!
@bliss: wat knap je dat je vlaaien hebt laten staan!
Vandaag is bij mij prima gegaan. Ik heb niet echt trek gehad Dit is wat ik op heb:
Ontbijt: Special k ontbijgranen
Tussendoor: Plakje ontbijtkoek en heel veel thee
Lunch: 2 bruine boterhammen met kipfilet en een glas melk
Tussendoor: Appel en heeel veel thee
Avondeten: Kipfilet met gebakken aardappeltjes en glas water
En dan voor straks nog een bakje yoghurt.
Sporten jullie hiernaast nog? Ik sport wel bij de sportschool maar ben nog een bepaald schema aan het ‘zoeken’. Ik volg om de week een vaste les op vrijdagavond, XCO. Eigenlijk is dat elke week maar ik werk om de week tot half 7 en als ik tot half 7 moet werken red ik het niet.
Daarnaast wil ik nog 2x gaan cardio-en. Alleen elke keer als ik het mezelf voorstel op die avond te sporten komt er wel weer iets tussen of ben ik gewoon echt kapot. Hoe doen jullie dat?
Ik sport ongeveer 2 keer per week.. ook op de sportschool. Zo af en toe doe ik een les mee. 1 keer per week sport ik met een sportmaatje, dit motiveert wel extra!
De andere keer ga ik vaak overdag (ben ik nog lekker fit) en tijdens t cardioen lees ik altijd een boek.... anders verveel ik me te snel
De andere keer ga ik vaak overdag (ben ik nog lekker fit) en tijdens t cardioen lees ik altijd een boek.... anders verveel ik me te snel
Gast- Gast
Sannie het gaat je gewoon lukken hoor! Zoals jij nu al begonnen bent top!
Met mij gaat ie goed. Ik probeer na 20.00 niks meer te nemen op water of thee na. Heb nu dan ook als tussendoortje een volkoren beschuit (oh die is zooo lekker!) met vruchtenhagel gehad. Ik zou eigenlijk niet sporten..maar heb toch wel zin...wat te doen Ik fiets zowat elke dat op de hometrainer nu (30 min). Maar heb vandaag ook al 45 min gewandeld met vriendin. En ik merkte gisteren dat ik wel ff rustiger aan moest doen, maar heb nu wel weer zin.
Met mij gaat ie goed. Ik probeer na 20.00 niks meer te nemen op water of thee na. Heb nu dan ook als tussendoortje een volkoren beschuit (oh die is zooo lekker!) met vruchtenhagel gehad. Ik zou eigenlijk niet sporten..maar heb toch wel zin...wat te doen Ik fiets zowat elke dat op de hometrainer nu (30 min). Maar heb vandaag ook al 45 min gewandeld met vriendin. En ik merkte gisteren dat ik wel ff rustiger aan moest doen, maar heb nu wel weer zin.
Gast- Gast
O ik probeer dus elke avond onder gtst en weekend onder iedereen is gek op Jack of zo 30 min op de hometrainer te gaan. Maar heb ook in mijn hoofd dan als ik een keer niet kan is het ook niet erg.
Gast- Gast
Ik kan eigenlijk beter in dit topic meeschrijven, dan in het voor de zomer afvallen topic, omdat ik 18 kilo wil afvallen, over verloop van tijd. Maar voorlopig ben ik er pas 1tje kwijt, dus het schiet nog niet erg op
Gast- Gast
Heej marin!
Elke kilo is er 1 he. En je moet ergens beginnen.
Wat ga jij er aan doen om het kwijt te raken?
Elke kilo is er 1 he. En je moet ergens beginnen.
Wat ga jij er aan doen om het kwijt te raken?
Gast- Gast
Ik ben pas sinds vrijdag echt begonnen hoor. Maar toch in die paar dagen al een kilo kwijt. Dus dat is wel lekker, motiveert wel om te beginnen.
Ik wil nu de eerste komende drie weken echt totaal niet snoepen. Ik doe momenteel niet heel veel (zit thuis), dus verbrand ook niet bijzonder veel energie. Daarom ben ik nu gewoon 3 maaltijden per dag aan het eten, en niets meer. En dat gaat tot nu toe prima! Veel thee en water, maar ook nog wel cola light. En ik ben meer begonnen met bewegen. Gisteren bijna een uur gefietst en strandwandeling gemaakt, vandaag gefietst en gezwommen. En zo wil ik 3 a 4 keer per week bewegen.
En dan na die 3 weken zie ik wel weer hoe het dan gaat, eerst even kleine stapjes zetten!
Ik wil nu de eerste komende drie weken echt totaal niet snoepen. Ik doe momenteel niet heel veel (zit thuis), dus verbrand ook niet bijzonder veel energie. Daarom ben ik nu gewoon 3 maaltijden per dag aan het eten, en niets meer. En dat gaat tot nu toe prima! Veel thee en water, maar ook nog wel cola light. En ik ben meer begonnen met bewegen. Gisteren bijna een uur gefietst en strandwandeling gemaakt, vandaag gefietst en gezwommen. En zo wil ik 3 a 4 keer per week bewegen.
En dan na die 3 weken zie ik wel weer hoe het dan gaat, eerst even kleine stapjes zetten!
Gast- Gast
Vraagje voor de dames die op een hometrainer fietsen, hoelang fietsen jullie en hoevaak per week?
Zeepje89- Fluisteraar
Goed bezig Marin! Met dit lekkere weer zou ik gewoon elke dag even buiten een wandeling(etje) maken als ik jou was, heerlijk joh Ik heb nog helemaal niet van de zon kunnen genieten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: