Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Even een korte reactie, misschien later langere reactie... Ben beetje brak van slaapdienst daar achteraan cursus tot 16.30u en daarna sporten tot net... zo lekker eten
Gezellig dat we al met zoveel meiden zijn
eetlijstje vandaag;
O; 1 volkoren boterham halvarine, kipfilet
T; cherrytomaatjes
L; 1 volkorenpuntje met halvarine en kalkoenfilet, 1 donker hard broodje met eiersalade en een glas optimel
T; banaan, cherrytomaatjes
D; zometeen aardappeltjes uit de oven met een beetje ketchup en yogonaise, tartaartje met ui en italiaanse roerbakgroente
later op de avond bakje optimel kwark
verder veel water en thee op vandaag
Vanmorgen niet kunnen wegen want was op mijn werk.
Op de sportschool is vandaag mijn omvang gemeten en daar was nu 6 cm van af, in vergelijking met vorige maand
Ga nu snel eten
eetlijstje vandaag;
T; cherrytomaatjes
L; 1 volkorenpuntje met halvarine en kalkoenfilet, 1 donker hard broodje met eiersalade en een glas optimel
D; zometeen aardappeltjes uit de oven met een beetje ketchup en yogonaise, tartaartje met ui en italiaanse roerbakgroente
Op de sportschool is vandaag mijn omvang gemeten en daar was nu 6 cm van af, in vergelijking met vorige maand
Ga nu snel eten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, wat is het hier ineens druk! Heb helemaal niet meer gekeken, maar ben vandaag begonnen. Gaat wonderbaarlijk goed!
Gast- Gast
(y) top
Ja goed topic geopend dus :p
Ja goed topic geopend dus :p
Inge- Ratel
Ik voel mij nu zwaar/dik etc... heb maar 15 min op de hometrainer gezeten ipv 30. Ik kon niet meer
Ik heb niet echt gek gedaan qua eten of zo. Maar goed ik ga dadelijk lekker douchen en hoop dat ik mij morgen beter voel
Ik heb niet echt gek gedaan qua eten of zo. Maar goed ik ga dadelijk lekker douchen en hoop dat ik mij morgen beter voel
Gast- Gast
pfff jij voelt je slecht omdat je 15 minuten op de hometrainer gezeten hebt? Halloooooo 15 minuten! oke het is niet wat je normaal doet, maar je hebt gewoon 15 minuten op de hometrainer gezeten en dat is beter dan niks... Je doet het elke dag, elke dag , dat is hartstikke knap... dan kan er best eens een minder dagje tussen zitten of een dag dat het niet wil.
Inge- Ratel
Niekske schreef:Hey dames,
Ik ben één van de lezers die actief is in het weight watchers afval topic. Ik wil er voor de zomer 12 kilo af hebben en ben er nu bijna 3 kwijt (in een maand). Ik wilde jullie vooral heel veel succes wensen en zeggen dat het voor mij echt helpt om zo'n topic bij te houden. Soort stok achter de deur zeg maar het motiveert in elk geval heel goed! Ik heb nog wat tips voor magere tussendoortjes of eten:
- week wat rozijnen in warm water en snij een appel in blokjes. Meng de blokjes met de (uitgelekte) rozijnen samen met kaneel een beetje zoetstof. Even warm maken in de magnetron en mjammie. Bijna een appelflap, maar zonder het vette bladerdeeg
- ik vind zelf rauwkost vaak een beetje droog, maar dan dip ik het in ketchup, salsasaus of chilisaus. Die hebben beide heel weinig vet!
- ik ben gek op groenten en salades en ik maak vaak zelf een soort groentenschotel in de oven. Courgette, aubergine, champignons, paprika, ui, tomaat etc... in blokjes snijden, beetje balsamico azijn erover en wat kruiden en dan in de oven.
- dingen in de oven bakken scheelt sowieso veel calorien omdat je de olie of boter achterwege laat. Vis kun je daar ook heel lekker in klaarmaken. Neem dan wel witvis (pangasius of tilapia) want zalm is bijvoorbeeld wel een hele vette vis. Van broodkruimels, kruiden en tomaten heel klein gesneden (+ vocht!) kun je een lekker mengsel maken om eroverheen te smeren, dan krijg je zo'n lekker krokant korstje op je vis.
- voor mij helpt het ook heel erg om het vlees achterwege te laten. Rode sauzen met veel verschillende groenten en kruiden zijn erg low fat en je mist het vlees dan niet echt als je het over pasta of rijst doet of in een wrap met wat sla erbij.
Heel veel succes allemaal!!
Dankjewel voor je steuntje in de rug! Alleen ben ik het er niet mee eens dat je zalm beter niet kan eten want juist zalm is heel goed voor je! Verder heb je wel fijne tips! Ik kan alleen niet zonder mijn vleesje
Gast- Gast
Tnx En niet alleen daardoor dat ik mij zo voel maar beetje zo vanaf einde van de dag tot en met nu.
O en ik weet dat je gelijk hebt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik voel mij nu zwaar/dik etc... heb maar 15 min op de hometrainer gezeten ipv 30. Ik kon niet meer
Meisje ik ben trots op je hoor . Is toch goed dat je er iig nog even op gaat, is beter dan helemaal niks!!
Ik had vandaag een hele lastige eerste dag. Ik moest de hele dag naar school en ben pas net thuis. Op het station en op school zijn altijd zoveel lekkere dingen, dat vind ik echt het moeilijkst maar heb me heeeeel erg ingehouden .
Mijn eetlijstje van vandaag:
Bij het opstaan: tomaten/groente sap met lijnzaadolie en een glas water
Ontbijt: Yoghurt, 50 gr zonnatura muesli (zonder suiker) met een beetje agavesiroop
Tussendoor: Appel
Lunch: 2 roggebroodjes met heel klein beetje roomboter (ik eet geen gewone boter meer vanwege de vele e-nummers die daarin zitten) en rauwe ham. Eitje & verse tomatensoep (die heb ik gezondigd op school ) en een beetje rauwkost zonder dressing
Tussendoor: Appel en roggebroodje met rauwe ham
Avondeten: 3 italiaanse bollen met filet americain en gerookte zalm
Drinken: 1 liter water, 1 liter thee
Gast- Gast
Appeltje, ziet er netjes uit...
Ja trek je dat als avondeten brood met zalm? is wel heel lekker, maar ik wil in de avond wel lekker warm eten en geen brood
Of gewoon even dipje?
ahhh top dat je stiekem wel weet dat ik gelijk heb... Ik kan het tegen andere altijd heel mooi zeggen, maar als ik zelf een afvaldipje heb denk ik precies zo
Ja trek je dat als avondeten brood met zalm? is wel heel lekker, maar ik wil in de avond wel lekker warm eten en geen brood
Hoe komt het dat je je zo voelt?Theedoosje schreef:Tnx En niet alleen daardoor dat ik mij zo voel maar beetje zo vanaf einde van de dag tot en met nu.
Of gewoon even dipje?
ahhh top dat je stiekem wel weet dat ik gelijk heb... Ik kan het tegen andere altijd heel mooi zeggen, maar als ik zelf een afvaldipje heb denk ik precies zo
Inge- Ratel
Inge schreef:Appeltje, ziet er netjes uit...
Ik had ECHT geen zin meer om te koken, ik was pas om 20 uur thuis. En ik vind brood met zalm zooo lekker dus is eigenlijk een traktatie . Ik zit ook echt megavol nu, hoef denk ik mijn avondsnackje niet eens meer
Gast- Gast
Italiaanse bollen vullen ook flink zo lekker als ze vers zijn...
Snap dat je dan weinig zin hebt om te koken
Snap dat je dan weinig zin hebt om te koken
Inge- Ratel
Inge schreef:Hoe komt het dat je je zo voelt?Theedoosje schreef:Tnx En niet alleen daardoor dat ik mij zo voel maar beetje zo vanaf einde van de dag tot en met nu.
Of gewoon even dipje?
Geen idee waarom ik mij zo voel. Merk wel dat ik klein beetje last van mj rug heb als ik op moet staan, voel me oud
Laten we hopen dat het vandaag gewoon een dipdag of ja was niet eens de hele dag zo pas avond. En ik hoop dat het morgen weer beter gaat.
Gast- Gast
Inge schreef:Even een korte reactie, misschien later langere reactie... Ben beetje brak van slaapdienst daar achteraan cursus tot 16.30u en daarna sporten tot net... zo lekker eten
eetlijstje vandaag;
T; cherrytomaatjes
Ga nu snel eten
Wauw 6 centimeter! Dat schiet op joh, ik moet me ook een keer opmeten eigenlijk.
Je lijstje ziet er goed uit! Cherrytomaatjes zijn lekker he . Ik vind wel dat je best weinig eet, trek je dat wel op een dag? Met name ontbijt en lunch..
Gast- Gast
Inge goed bezig met je 6 cm er af!! Ik ben mijn meetlint kwijt Moet denk ik een nieuwe aanschaffen.
Appel> fijn dat je nu geen trek meer hebt in tussendoortje vanavond
Appel> fijn dat je nu geen trek meer hebt in tussendoortje vanavond
Gast- Gast
Theedoosje, Het is trouwens helemaal niet erg om een rustdag te nemen trouwens qua sport... Ik mag na 1 dag sporten de dag erna trouwens niet sporten (behalve zwemmen of wandelen) moet een dag tussen zitten.
Dus misschien is je rug een klein beetje overbelast ivm het vele sporten (wat super goed is natuurlijk, maar wel een omschakeling voor je lichaam )
Appeltje, normaal ontbijt ik met 2 boterhammen en lunch ik met 2 boterhammen, maar had nu cursus van het werk en we hadden lekkere broodjes gehaald... dat bruine harde broodje was ook echt een grote bol (ter grote van een italiaanse bol :p dus zat flink vol).
Kwam vanmorgen uit mijn slaapdienst en dan moet ik er zo vroeg uit dat ik 's ochtends nog niet echt kan eten, had 2 broodjes gesmeerd en bij mij, maar maar 1 van opgegeten omdat ik vol zat.
heerlijk ja cherrytomaatjes :p
Dus misschien is je rug een klein beetje overbelast ivm het vele sporten (wat super goed is natuurlijk, maar wel een omschakeling voor je lichaam )
Appeltje, normaal ontbijt ik met 2 boterhammen en lunch ik met 2 boterhammen, maar had nu cursus van het werk en we hadden lekkere broodjes gehaald... dat bruine harde broodje was ook echt een grote bol (ter grote van een italiaanse bol :p dus zat flink vol).
Kwam vanmorgen uit mijn slaapdienst en dan moet ik er zo vroeg uit dat ik 's ochtends nog niet echt kan eten, had 2 broodjes gesmeerd en bij mij, maar maar 1 van opgegeten omdat ik vol zat.
heerlijk ja cherrytomaatjes :p
Inge- Ratel
Inge> dat kan goed hoor en zeker met de wandeling van dik 2 uur gisteren er bij
Misschien morgen maar een dag rust nemen qua sporten. AL voelt het wel goed als ik toch er op ben geweest
Misschien morgen maar een dag rust nemen qua sporten. AL voelt het wel goed als ik toch er op ben geweest
Gast- Gast
Ik heb dag 1 goed doorstaan, geen extra dingen gesnaaid, dus dan vind ik het goed. Op naar dag 2
Heb nu wel trek trouwens en dat is mijn valkuil! Ga zo maar naar bed denk ik, dan merk ik er niks meer van
Heb nu wel trek trouwens en dat is mijn valkuil! Ga zo maar naar bed denk ik, dan merk ik er niks meer van
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ik heb dag 1 goed doorstaan, geen extra dingen gesnaaid, dus dan vind ik het goed. Op naar dag 2
+1 Ik ga nu ook lekker naar bed en niks meer eten
Gast- Gast
Terwijl je slaapt ja? Was dat maar waar!
Jammer trouwens dat ik geen vriend heb, anders had ik nog op een andere manier calorieën kunnen verbranden in bed
Jammer trouwens dat ik geen vriend heb, anders had ik nog op een andere manier calorieën kunnen verbranden in bed
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss> bij mij werkt dan water als ik echt nog trek krijg. Heb altijd flesje water bij mij staan.
Gast- Gast
Bliss schreef:Terwijl je slaapt ja? Was dat maar waar!
Even een lekker feitje voor je, een nacht slaap verbrand je ongeveer 450 calorieën!!! Fijn he, slaap lekker !
Gast- Gast
Ik drink ook water als ik trek heb, helaas heb ik buiktrek en heb ik tussenmijnorentrek... bij dat laatste werk water niet
Als je slaapt verbrand je trouwens wel calorieën
Als je slaapt verbrand je trouwens wel calorieën
Inge- Ratel
Theedoosje schreef:Bliss> bij mij werkt dan water als ik echt nog trek krijg. Heb altijd flesje water bij mij staan.
Ik ook, maar ik probeer eigenlijk vlak voor het slapen gaan niet meer zoveel te drinken. Heb namelijk plas-issues, als in dat ik 20x per dag moet plassen en heb geen zin om er 's nachts vaak uit te moeten!
@ appeltje: oh dat is relaxed! Snap niet hoe dat kan, maar dat maakt verder ook helemaal niet uit
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh Bliss dat is wel erg vervelend. Nee dan zou ik dat ook niet doen. Anders iets van fruit of zo nemen als je het echt niet volhoudt anders.
Gast- Gast
Dan ga ik maar veel slapen whaha. Verbrand je echt zo veel joh? Dat wist ik ook niet. Wel wat maar zoveel.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: