Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
SNoopy> Echt eerder op staan denk ik voortaan Neem tijd voor je ontbijt. Ik ontbijt met boterhammen. Ik weet niet wat jij in de ochtend weg krijgt.
En idd eerst eten voor je gaat bank hangen. Anders eet je dus blijkbaar echt laat. Hoewel ik ook wel tussen 7 en half 8 kan eten soms. Ligt er aan tot hoe laat ik moet werken. Succes!
En idd eerst eten voor je gaat bank hangen. Anders eet je dus blijkbaar echt laat. Hoewel ik ook wel tussen 7 en half 8 kan eten soms. Ligt er aan tot hoe laat ik moet werken. Succes!
Gast- Gast
appeltje schreef:Catwoman79 schreef:Ik moet er ook hoognodig wat aan gaan doen, maar weet nog niet hoe.
Ik ben in het verleden heel veel afgevallen door weight watchers. Maar ik heb geen zin meer in al die punten tellen.
En elke keer naar die bijeenkomsten was ook niet bepaald goedkoop.
Nu het mooier weer wordt kom ik er wel weer meer uit met wandelen en fietsen. Dat scheelt al een hoop.
Ik ben nu 106 kg bij 1,81 m. Ook veel te zwaar dus.
Mijn eerste doel is onder die 100 te komen en uiteindelijk wil ik naar die 90 toe.
Als ik kijk naar mijn BMI dan moet ik zelfs naar 80 toe, maar of ik dat wil gaan redden weet ik nog niet.
Denk dat wij ongeveer hetzelfde figuur . Idd zegt mijn bmi ook dat ik onder de 80 moet maar dat is mijn doel niet. Jaren geleden woog ik 86 en dat vond ik mooi bij mezelf dus daar wil ik naar toe. Hoe wil je het nu gaan doen?
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik sowieso wil beginnen met geen tussendoortjes en de auto vaker laten staan. Want ja het is zo makkelijk om de auto te pakken als die voor de deur staat.
Maar sporten wordt gewoon een probleem voor mij bij een sportschool enzo .... dat geld heb ik gewoon niet, ook al zou ik graag 2 a 3 keer per week weer willen fitnessen
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Tussendoortjes mag je echt wel. alleen moet je dan kiezen voor wat gezonds zoals fruit, yoghurt, snack a jack bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik eet volgens mij best veel op een dag, heb snel trek altijd en voel me altijd raar als ik een paar uur niks eet (lage bloedsuikerspiegel).
Op een doordeweekse dag eet ik als volgt:
8:00 dubbele cracker met bijv. Philadelphia light (paprika & kruiden)
10:15 banaan
12:15 twee boterhammen (met bijv. kipgehakt of smeerpaté van Linera), een appel en een klein bekertje Cup a Soup (kip)
15:15 nog twee boterhammen
17:00 Liga (een pakje, dus twee biscuits)
18:30 avondeten
20:30 appel
Dit is wat ik eet als ik verder niet zit te snaaien ofzo. Ik werk op een school en wat ik als lunch eet vind ik genoeg, zit dan wel even vol, maar na school moet ik echt gewoon weer wat eten. Kan ik aan dit eetpatroon iets veranderen/verbeteren? Tips zijn welkom!
Ik zou een steviger ontbijt nemen als ik jou was. En verder heb ik er eigenlijk niet zoveel op aan te merken. Prima toch?
Gast- Gast
@ Giacomo: ik at eerst ook altijd twee boterhammen als ontbijt, maar dan at ik er dus zes op een dag in totaal en dat leek me toch wat veel! Vandaar dat ik het heb vervangen door die twee crackers (al is dit idd best weinig voor me).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ik eet volgens mij best veel op een dag, heb snel trek altijd en voel me altijd raar als ik een paar uur niks eet (lage bloedsuikerspiegel).
12:15 twee boterhammen (met bijv. kipgehakt of smeerpaté van Linera), een appel en een klein bekertje Cup a Soup (kip)
Dit is wat ik eet als ik verder niet zit te snaaien ofzo. Ik werk op een school en wat ik als lunch eet vind ik genoeg, zit dan wel even vol, maar na school moet ik echt gewoon weer wat eten. Kan ik aan dit eetpatroon iets veranderen/verbeteren? Tips zijn welkom!
Ik zou 's ochtends iets anders dan crackers eten of krijg je dat niet weg? Misschien kun je bij je banaan nog een cracker pakken en in plaats van de liga misschien een roggebroodje met beleg? In liga's zitten veel suikers die snel vervliegen zeg maar waardoor je snel weer licht in je hoofd wordt. Wat voor brood eet je? Want dat wil ook nog wel eens schelen
Gast- Gast
Catwoman79 schreef:appeltje schreef:Catwoman79 schreef:Ik moet er ook hoognodig wat aan gaan doen, maar weet nog niet hoe.
Ik ben in het verleden heel veel afgevallen door weight watchers. Maar ik heb geen zin meer in al die punten tellen.
En elke keer naar die bijeenkomsten was ook niet bepaald goedkoop.
Nu het mooier weer wordt kom ik er wel weer meer uit met wandelen en fietsen. Dat scheelt al een hoop.
Ik ben nu 106 kg bij 1,81 m. Ook veel te zwaar dus.
Mijn eerste doel is onder die 100 te komen en uiteindelijk wil ik naar die 90 toe.
Als ik kijk naar mijn BMI dan moet ik zelfs naar 80 toe, maar of ik dat wil gaan redden weet ik nog niet.
Denk dat wij ongeveer hetzelfde figuur . Idd zegt mijn bmi ook dat ik onder de 80 moet maar dat is mijn doel niet. Jaren geleden woog ik 86 en dat vond ik mooi bij mezelf dus daar wil ik naar toe. Hoe wil je het nu gaan doen?
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik sowieso wil beginnen met geen tussendoortjes en de auto vaker laten staan. Want ja het is zo makkelijk om de auto te pakken als die voor de deur staat.
Maar sporten wordt gewoon een probleem voor mij bij een sportschool enzo .... dat geld heb ik gewoon niet, ook al zou ik graag 2 a 3 keer per week weer willen fitnessen
Ik zou zeker je tussendoortjes niet schrappen! Maar kies voor fruit, roggebroodje, rijstwafels oid.
Gast- Gast
appeltje schreef:Catwoman79 schreef:appeltje schreef:Catwoman79 schreef:
Ik zou zeker je tussendoortjes niet schrappen! Maar kies voor fruit, roggebroodje, rijstwafels oid.
Ik bedoelde ook eigenlijk geen "slechte" tussendoortjes meer. Ik ben nogal een snaaier namelijk
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
appeltje schreef:Bliss schreef:Ik eet volgens mij best veel op een dag, heb snel trek altijd en voel me altijd raar als ik een paar uur niks eet (lage bloedsuikerspiegel).
Ik zou 's ochtends iets anders dan crackers eten of krijg je dat niet weg? Misschien kun je bij je banaan nog een cracker pakken en in plaats van de liga misschien een roggebroodje met beleg? In liga's zitten veel suikers die snel vervliegen zeg maar waardoor je snel weer licht in je hoofd wordt. Wat voor brood eet je? Want dat wil ook nog wel eens schelen
Eet je altijd een banaan 's ochtends? Want dat is niet goed, ik zou afwisselen met ander fruit en maximaal 1 x per week een banaan.
Misschien dat je 's ochtends weer boterhammen kan eten en dan die boterhammen van 15.15 vervangen door crackers. Op die manier eet je geen 6 boterhammen per dag en wel een steviger ontbijt.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
@ appeltje: zie mijn vorige post! Ik at altijd brood, maar dat leek me toch wat veel, zes boterhammen op een dag. Krijg het prima weg hoor, heb geen moeite met ontbijten!
Roggebrood is idd wel een goede tip, maar dat is niet makkelijk om mee te nemen natuurlijk. Zo'n liga gooi je zo in je tas, maar ik weet idd dat het niet echt goed is. Lastig om daar een goede vervanger voor te vinden...
Ik eet meestal Pain de Boulogne tegenwoordig, van dat hele donkere brood is dat. Al neem ik voor de afwisseling ook nog wel eens maisbrood, maar dat vult wel een stuk minder goed.
@ Snoopy: ik eet meestal 3x per week een banaan. Op de dagen dat ik er geen eet, neem ik dan vaak ook een Liga. Ook niet echt goed dus, maar ander fruit vult voor geen meter Het moet ook handig mee te nemen zijn, ben nogal lui op t gebied van eten en t moet zoveel mogelijk in hapklare brokken klaar staan
Roggebrood is idd wel een goede tip, maar dat is niet makkelijk om mee te nemen natuurlijk. Zo'n liga gooi je zo in je tas, maar ik weet idd dat het niet echt goed is. Lastig om daar een goede vervanger voor te vinden...
Ik eet meestal Pain de Boulogne tegenwoordig, van dat hele donkere brood is dat. Al neem ik voor de afwisseling ook nog wel eens maisbrood, maar dat vult wel een stuk minder goed.
@ Snoopy: ik eet meestal 3x per week een banaan. Op de dagen dat ik er geen eet, neem ik dan vaak ook een Liga. Ook niet echt goed dus, maar ander fruit vult voor geen meter Het moet ook handig mee te nemen zijn, ben nogal lui op t gebied van eten en t moet zoveel mogelijk in hapklare brokken klaar staan
Bliss- Lady Post-a-lot
6 boterhammen is niet veel op een dag vind ik.
Ik eet s ochtend vaak 4 (2 dubbele) en s middags 3 (1 dubbele en 1 enkele).
Ik eet s ochtend vaak 4 (2 dubbele) en s middags 3 (1 dubbele en 1 enkele).
Gast- Gast
Ik meende te herinneren van de dietist, 5-7 boterhammen op een dag...???
Wat veel mensen ineens
Wat veel mensen ineens
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
korte reactie, want pc op het werk doet beroerd (de u en de l doen het niet ds moet die letters elke keer kopieren pakken)
Sushi, je kan ook op zondag kiezen voor een bruin afbakbroodje?
Ik mag van de dietiste 4 boterhammen op een dag, niet meer en niet minder.
Atijd volkoren brood omdat dat beter is dan bruin brood of meergranen
ik vind het jammer dat een banaan niet het beste stuk fruit is, het is zo lekker makkelijk
ga nu de pc afsuiten, wordt er gek van
ik vind het jammer dat een banaan niet het beste stuk fruit is, het is zo lekker makkelijk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:korte reactie, want pc op het werk doet beroerd (de u en de l doen het niet ds moet die letters elke keer kopieren pakken)
Succes vandaag dames! Vandaag mijn eerste echte dag.. Ga zo ontbijten
Gast- Gast
Ik wil ook graag meeschrijven hier, als ik dat vol ga houden. Om te 'beginnen' wil ik twintig kilo afvallen...maar liever meer. Eten doe ik in lijn van Amber, zoals meerdere hier. Of nou ja..dat probeer ik.
Valkuil: wijn en chips
Ik ontbijt altijd met een banaan trouwens... Anders voel ik me zo slap en het eet makkelijk weg steeds even een.hapje tijdens het klaarmaken 's morgens. Maar das niet de beste optie, alleen weet ik niet waarmee ik het moet vervangen.
Valkuil: wijn en chips
Ik ontbijt altijd met een banaan trouwens... Anders voel ik me zo slap en het eet makkelijk weg steeds even een.hapje tijdens het klaarmaken 's morgens. Maar das niet de beste optie, alleen weet ik niet waarmee ik het moet vervangen.
Gast- Gast
Ik ben trouwens niet van plan om minder alcohol te gaan drinken Klinkt alsof ik een alcoholist ben, maar dat valt reuze mee! Ik drink thuis nooit, maar eigenlijk alleen als ik uitga (of op vrijdagmiddag/-avond ga borrelen). Vind dat gewoon gezellig, dus dat blijf ik doen. Het leven moet wel leuk blijven
Bliss- Lady Post-a-lot
Heej Reev!! Is brood niks voor jou?
Iedereen succes met afvallen vandaag! Het is hier lekker weer, dus een extra stukje lopen kan prima Ik zet denk ik mijn auto dadelijk een stukje verder van het werk...hoewel de straatjes hier zo smal zijn en ik hem liever op de parkeerplek heb....nou ja ik zie wel.
Iedereen succes met afvallen vandaag! Het is hier lekker weer, dus een extra stukje lopen kan prima Ik zet denk ik mijn auto dadelijk een stukje verder van het werk...hoewel de straatjes hier zo smal zijn en ik hem liever op de parkeerplek heb....nou ja ik zie wel.
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik ben trouwens niet van plan om minder alcohol te gaan drinken Klinkt alsof ik een alcoholist ben, maar dat valt reuze mee! Ik drink thuis nooit, maar eigenlijk alleen als ik uitga (of op vrijdagmiddag/-avond ga borrelen). Vind dat gewoon gezellig, dus dat blijf ik doen. Het leven moet wel leuk blijven
Moet je je ook niet ontzeggen. Als je maar met mate drinkt lijkt het mij geen probleem.
Gast- Gast
Nou ja, áls ik drink, dan drink ik ook goed
Bliss- Lady Post-a-lot
Hey dames,
Ik ben één van de lezers die actief is in het weight watchers afval topic. Ik wil er voor de zomer 12 kilo af hebben en ben er nu bijna 3 kwijt (in een maand). Ik wilde jullie vooral heel veel succes wensen en zeggen dat het voor mij echt helpt om zo'n topic bij te houden. Soort stok achter de deur zeg maar het motiveert in elk geval heel goed! Ik heb nog wat tips voor magere tussendoortjes of eten:
- week wat rozijnen in warm water en snij een appel in blokjes. Meng de blokjes met de (uitgelekte) rozijnen samen met kaneel een beetje zoetstof. Even warm maken in de magnetron en mjammie. Bijna een appelflap, maar zonder het vette bladerdeeg
- ik vind zelf rauwkost vaak een beetje droog, maar dan dip ik het in ketchup, salsasaus of chilisaus. Die hebben beide heel weinig vet!
- ik ben gek op groenten en salades en ik maak vaak zelf een soort groentenschotel in de oven. Courgette, aubergine, champignons, paprika, ui, tomaat etc... in blokjes snijden, beetje balsamico azijn erover en wat kruiden en dan in de oven.
- dingen in de oven bakken scheelt sowieso veel calorien omdat je de olie of boter achterwege laat. Vis kun je daar ook heel lekker in klaarmaken. Neem dan wel witvis (pangasius of tilapia) want zalm is bijvoorbeeld wel een hele vette vis. Van broodkruimels, kruiden en tomaten heel klein gesneden (+ vocht!) kun je een lekker mengsel maken om eroverheen te smeren, dan krijg je zo'n lekker krokant korstje op je vis.
- voor mij helpt het ook heel erg om het vlees achterwege te laten. Rode sauzen met veel verschillende groenten en kruiden zijn erg low fat en je mist het vlees dan niet echt als je het over pasta of rijst doet of in een wrap met wat sla erbij.
Heel veel succes allemaal!!
Ik ben één van de lezers die actief is in het weight watchers afval topic. Ik wil er voor de zomer 12 kilo af hebben en ben er nu bijna 3 kwijt (in een maand). Ik wilde jullie vooral heel veel succes wensen en zeggen dat het voor mij echt helpt om zo'n topic bij te houden. Soort stok achter de deur zeg maar het motiveert in elk geval heel goed! Ik heb nog wat tips voor magere tussendoortjes of eten:
- week wat rozijnen in warm water en snij een appel in blokjes. Meng de blokjes met de (uitgelekte) rozijnen samen met kaneel een beetje zoetstof. Even warm maken in de magnetron en mjammie. Bijna een appelflap, maar zonder het vette bladerdeeg
- ik vind zelf rauwkost vaak een beetje droog, maar dan dip ik het in ketchup, salsasaus of chilisaus. Die hebben beide heel weinig vet!
- ik ben gek op groenten en salades en ik maak vaak zelf een soort groentenschotel in de oven. Courgette, aubergine, champignons, paprika, ui, tomaat etc... in blokjes snijden, beetje balsamico azijn erover en wat kruiden en dan in de oven.
- dingen in de oven bakken scheelt sowieso veel calorien omdat je de olie of boter achterwege laat. Vis kun je daar ook heel lekker in klaarmaken. Neem dan wel witvis (pangasius of tilapia) want zalm is bijvoorbeeld wel een hele vette vis. Van broodkruimels, kruiden en tomaten heel klein gesneden (+ vocht!) kun je een lekker mengsel maken om eroverheen te smeren, dan krijg je zo'n lekker krokant korstje op je vis.
- voor mij helpt het ook heel erg om het vlees achterwege te laten. Rode sauzen met veel verschillende groenten en kruiden zijn erg low fat en je mist het vlees dan niet echt als je het over pasta of rijst doet of in een wrap met wat sla erbij.
Heel veel succes allemaal!!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik zou ook graag mee willen doen.
Ik ben 1,65 m en ongeveer 78-80 kg..
2 jaar geleden ben ik 8 kilo afgevallen door alleen meer te sporten en gezonder te eten. helaas zit dit er weer aan... en ik voel me zo dik... zit mezelf echt in de weg.
Graag zou ik weer naar de 70 gaan.. (liefst 65.. maar 70 is ook goed) toen voelde ik mezelf echt fijn.
2 jaar geleden heb ik het samen met een collega gedaan en dat lukte goed.. nu alleen, lukt het niet. zeker de afgelopen weken niet.....
Mag ik aansluiten, meedoen en wie kan me die schop onder mn kont geven?
Vandaag gegeten:
Klein bordje aarbeienyoghurt
stuk komkommer
2 thee met honing (drink thee eigenlijk altijd zonder suiker, maar als er honing staat vind ik dat wel erg lekker)
2 bruine boterhammen met kaas/komkommer
2 mandarijntjes
Ik ben 1,65 m en ongeveer 78-80 kg..
2 jaar geleden ben ik 8 kilo afgevallen door alleen meer te sporten en gezonder te eten. helaas zit dit er weer aan... en ik voel me zo dik... zit mezelf echt in de weg.
Graag zou ik weer naar de 70 gaan.. (liefst 65.. maar 70 is ook goed) toen voelde ik mezelf echt fijn.
2 jaar geleden heb ik het samen met een collega gedaan en dat lukte goed.. nu alleen, lukt het niet. zeker de afgelopen weken niet.....
Mag ik aansluiten, meedoen en wie kan me die schop onder mn kont geven?
Vandaag gegeten:
Klein bordje aarbeienyoghurt
stuk komkommer
2 thee met honing (drink thee eigenlijk altijd zonder suiker, maar als er honing staat vind ik dat wel erg lekker)
2 bruine boterhammen met kaas/komkommer
2 mandarijntjes
Gast- Gast
Mag ik mij ook aanmelden? Ik reageer eigenlijk nooit maar zou mij bij dit topic graag willen aansluiten.
Ik ben meer dan een maand geleden begonnen met start to run. Hiermee viel ik helaas niet af. Nu doe ik zoveel mogelijk fietsen op mijn hometrainer en dit werkt goed. Startgewicht was 107,9 bij 1,82 m, laatste weegmoment woog ik 105,2. Ik let ook op mijn eten.
Ik ben meer dan een maand geleden begonnen met start to run. Hiermee viel ik helaas niet af. Nu doe ik zoveel mogelijk fietsen op mijn hometrainer en dit werkt goed. Startgewicht was 107,9 bij 1,82 m, laatste weegmoment woog ik 105,2. Ik let ook op mijn eten.
Zeepje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 102
Heel vaag, maar ik voel me altijd meteen lichter als ik 1 of 2 dagen voor mn gevoel goed bezig ben geweest Helaas voelt de weegschaal dat toch anders Het kan mij niet snel genoeg gaan!
Bliss- Lady Post-a-lot
@ Bliss: Dat heb ik ook vaak. Je gevoel zegt dat er al een boel af is maar de weegschaal zegt toch wat anders. Dat werkt bij mij soms erg demotiverend. Vandaar dat ik ook al zo vaak gestopt en weer opnieuw begonnen ben.
Vandaag ben ik dus begonnen met weight watchers. Ik heb besloten om niet naar de bijeenskomsten te gaan, omdat ik de vorige keren tijdens het afvallen al heel veel steun aan dit forum had En ik vind het toch ook best prijzig. Wel heb ik een boekje waar alle punten zowat instaan. Ik ben nu nog vooral aan het bijhouden wat ik eet en uitrekenen hoe ik uitkom qua punten maar dat komt wel goed in de loop van de dagen.
Vandaag ging het goed omdat ik er heel bewust bezig mee ben en op mijn werk word ik behoorlijk gestimuleerd om de lekkere dingen te laten staan. Dus dat helpt ook wel. Ik ga mij morgen wegen om te kijken wat mijn gewicht nu is en dan zal ik ook mijn ticker weer eens aanpassen want die ik ook alweer van een tijdje geleden.
Ik hoop dat we elkaar in dit topic flink kunnen helpen en motiveren want dat helpt bij mij wel Ik hoop bij jullie ook!
Vandaag ben ik dus begonnen met weight watchers. Ik heb besloten om niet naar de bijeenskomsten te gaan, omdat ik de vorige keren tijdens het afvallen al heel veel steun aan dit forum had En ik vind het toch ook best prijzig. Wel heb ik een boekje waar alle punten zowat instaan. Ik ben nu nog vooral aan het bijhouden wat ik eet en uitrekenen hoe ik uitkom qua punten maar dat komt wel goed in de loop van de dagen.
Vandaag ging het goed omdat ik er heel bewust bezig mee ben en op mijn werk word ik behoorlijk gestimuleerd om de lekkere dingen te laten staan. Dus dat helpt ook wel. Ik ga mij morgen wegen om te kijken wat mijn gewicht nu is en dan zal ik ook mijn ticker weer eens aanpassen want die ik ook alweer van een tijdje geleden.
Ik hoop dat we elkaar in dit topic flink kunnen helpen en motiveren want dat helpt bij mij wel Ik hoop bij jullie ook!
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 25 kilo afvallen in 6 maanden.......
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: