Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stilstaande roltrappen: wat doe jij?

+10
Zwerver
Moon
Jeanette
Qiara
Minx
TGR
Caramba
Jerry
May
Phileine
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stilstaande roltrappen: wat doe jij? - Pagina 2 Empty Re: Stilstaande roltrappen: wat doe jij?

Bericht  Zwerver di 22 maa 2011 - 22:38

vruchtenhagel schreef:Ik neem dan de gewone trap want ook ik loop niet lekker op de treden van de roltrap door mijn kleine benen..
+1 Tenzij de gewone trappen nog weer een end weg zijn
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilstaande roltrappen: wat doe jij? - Pagina 2 Empty Re: Stilstaande roltrappen: wat doe jij?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:40

Ik loop dan gewoon naar boven (via die stilstaande roltrap dus). Ik snap niet zo goed waarom je dan de normale trap zou pakken. Maar ik heb een redelijk normale lengte en lange benen, misschien dat ik dus het probleem niet zo zie.

Laatst aangepast door Alex op di 22 maa 2011 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Serena di 22 maa 2011 - 22:40

Als er een gewone trap naast staat neem ik die, maar als ik echt al voor de roltrap ga loop ik toch op de roltrap. Ookal loopt dat niet lekker door die hoge treden (en dan ben ik gemiddeld qua lengte Rolling Eyes )

en voor degene die altijd op zoek zijn naar een gewone trap: die moet in elk gebouw aanwezig zijn, voor brandveiligheid...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  smooch di 22 maa 2011 - 22:59

Ik neem dan gewoon de stilstaande roltrap. Wat ontzettend raar loopt door dat gevoel wat Jen al zei.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 23:00

Ligt aan m'n bui. Maar meestal sta ik stil smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:02

Als ik de roltrap wil nemen, maar die staat stil, dan neem ik de gewone trap. Dat vind ik prettiger lopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:09

Razz_ schreef:Ligt aan m'n bui. Maar meestal sta ik stil smile

Dannn zal je niet heel ver komen...
.. Op een stilstaande roltrap.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:11

Megara schreef:Wonen al die mensen die lopen op roltrappen in de drukke randstad of zo? Hier in het oosten zie ik bijna nooit iemand lopen op die krengen. En ja, ook ik sta lekker lui stil.

+1

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 23 maa 2011 - 8:19

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Laquisia wo 23 maa 2011 - 8:31

Aziraphale schreef:

Je bent mij net voor. Ik zag de titel van dit topic en wou meteen dat filmpje plaatsen Wink.
Hij blijft erg.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: