Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stilstaande roltrappen: wat doe jij?

+10
Zwerver
Moon
Jeanette
Qiara
Minx
TGR
Caramba
Jerry
May
Phileine
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stilstaande roltrappen: wat doe jij? Empty Stilstaande roltrappen: wat doe jij?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:29

Oke, als we dan toch bezig zijn....

Ik heb dus echt een hekel aan stilstaande roltrappen. Ik ben nogal klein (1.52m) en die treden zijn veel te hoog om er over heen te lopen of om er af te lopen. Als ik zie dat er een roltrap stilstaat dan neem ik gewoon de andere trap.

Wat doen jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilstaande roltrappen: wat doe jij? Empty Re: Stilstaande roltrappen: wat doe jij?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:34

Je moet sowieso de trap nemen als je niet van plan bent om te gaan lopen op een roltrap. En zo hoog is dat toch niet?! Iig moet jij dus altijd lopen anders kom ik te laat op mijn afspraken ;-)

Gast
Gast

Stilstaande roltrappen: wat doe jij? Empty Re: Stilstaande roltrappen: wat doe jij?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:35

Wonen al die mensen die lopen op roltrappen in de drukke randstad of zo? Hier in het oosten zie ik bijna nooit iemand lopen op die krengen. En ja, ook ik sta lekker lui stil.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:36

Hahaha,

Nou geloof mij. Ik heb kleine benen en die traptreden zijn echt hoog! Nou ja, het is ook weer niet dat ik een berg moet beklimmen of zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:37

Als ze stil staan neem ik overigens wel gewoon de trap hoor. Mijn reactie was op roltrappen die het wel doen, nog een beetje door het vorige topic. Ik ben ook niet al te groot en snap je maar al te goed.

Gast
Gast

Bericht  Phileine di 22 maa 2011 - 8:42

Megara schreef:Als ze stil staan neem ik overigens wel gewoon de trap hoor. Mijn reactie was op roltrappen die het wel doen, nog een beetje door het vorige topic. Ik ben ook niet al te groot en snap je maar al te goed.

Mee eens.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  May di 22 maa 2011 - 8:42

Bij een stilstaande roltrap loop ik gewoon omhoog. Maar ik heb ook wel lange benen, dus geen last dat de treden te hoog zijn.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jerry di 22 maa 2011 - 8:42

En wat nou als ze in de V&D stilstaan? Daar hebben ze toch geen gewone trappen?

Ik heb een keer in de metro in Londen een stilstaande roltrap beklommen; werd een beetje duizelig van al die streepjes!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:45

Jerry schreef:En wat nou als ze in de V&D stilstaan? Daar hebben ze toch geen gewone trappen?

Jawel hoor, ook daar zijn gewoon normale trappen, net zoals in de Bijenkorf.

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 22 maa 2011 - 8:49

waar dan?!
Heb ze in bv. Zwolle nog nooit gezien (ook niet actief gezocht, maar toch...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:50

In die ben ik nog nooit geweest, maar ik ga meestal met de trap daar. Ze zitten aan de kant van de lift, niet zo heel opvallend iig.

Gast
Gast

Bericht  May di 22 maa 2011 - 8:52

Jerry schreef:waar dan?!

In Enschede heeft de V&D ook geen gewone trap hoor. Dus niet elke V&D heeft het, en volgens mij heeft onze Bijenkorf ook geen gewone trap.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:52

Bitterkoek_ schreef:Hahaha,

Nou geloof mij. Ik heb kleine benen en die traptreden zijn echt hoog! Nou ja, het is ook weer niet dat ik een berg moet beklimmen of zo.
Nou, ik ga er morgen op letten. Ik ben het zo gewend en altijd te laat dus die hoogte zie ik nooit ( hou me ook op wat voor trap dan ook vast aan de leuning dus misschien valt het daarom niet op).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:52

Isabella schreef:
Jerry schreef:En wat nou als ze in de V&D stilstaan? Daar hebben ze toch geen gewone trappen?

Jawel hoor, ook daar zijn gewoon normale trappen, net zoals in de Bijenkorf.

Bij ons niet, bij ons is er alleen een lift naast de roltrap. Wel een grote overigens, dus genoeg mensen die tegelijk kunnen.

Ik neem dan altijd de gewone trap, vind roltrappen die stil staan eng, ben je lekker aan het doorlopen erop en gaat die opeens wel werken en ga jij op je snufferd. Mad

In Den Haag moest ik wel trouwens, bij de randstadrail zaten alleen maar roltrappen, doodeng. Mijn man moest eerst.

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 22 maa 2011 - 9:20

Als de trap stilstaat, loop ik wel even, wel vermoeied, want heb korte pootjes.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:21

Als er geen andere trap in de buurt is loop ik over de roltrap. In een lift ga ik sowieso niet dus dan is de keuze snel gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 22 maa 2011 - 9:36

Huilen en ThyssenKrupp bellen dat ik vastzit of ze een monteur kunnen sturen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:39

Coco schreef:

In Den Haag moest ik wel trouwens, bij de randstadrail zaten alleen maar roltrappen, doodeng. Mijn man moest eerst. [/color]

Dan ben ik benieuwd waar je bent opgestapt? Want ik kan gewoon met de trap haha, dan heb je denk ik pech gehad met de halte Sad

Gast
Gast

Bericht  Minx di 22 maa 2011 - 9:47

Jerry schreef:waar dan?!

die heeft inderdaad geen trap. De lift zit er wel maar ook die moet je wel een beetje zoeken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 10:05

Ik pak dan de roltrap, uit gewoonte, of omdat ik geen zin heb om 'om' te lopen.

Maar hey! Hebben jullie dat ook? Dat als je een stilstaande roltrap pakt, je het gevoel heeft alsof 'ie toch beweest zodra je erop stapt? Alsof je een beetje zweeft, heel gek! Hoe goed ik me er ook op concentreer, het gebeurd me altijd. Dat gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Qiara di 22 maa 2011 - 12:45

Ik pak vaker de roltrap, omdat ik daar dan al sta. Af en toe pak ik toch de gewone trap.

Ik ken dat gevoel wel, Jen_!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:16

Isabella schreef:
Coco schreef:

In Den Haag moest ik wel trouwens, bij de randstadrail zaten alleen maar roltrappen, doodeng. Mijn man moest eerst. [/color]

Dan ben ik benieuwd waar je bent opgestapt? Want ik kan gewoon met de trap haha, dan heb je denk ik pech gehad met de halte Sad

Bij de halte bij het NH hotel bij het Prinsesmargrietplantsoen (zoiets).

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 22:29

Birgit schreef:Als er geen andere trap in de buurt is loop ik over de roltrap. In een lift ga ik sowieso niet dus dan is de keuze snel gemaakt.

+1 Ben ook als de schijt voor liften! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Moon di 22 maa 2011 - 22:30

Jawel alle V&D's hebben trappen, deze zijn ook voor als er brand uitbreekt. Ze zitten in een hoek, wel vaak min of meer 'verborgen'.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:35

Ik neem dan de gewone trap want ook ik loop niet lekker op de treden van de roltrap door mijn kleine benen..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: