Wat vind je sexy?
+11
Jordana
Flippin' Bitch
Phileine
Pien
Flinder
silly-one
Toet
Burn
Blond
Feline
Roze Roos
15 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat vind je sexy?
Jaaa, niet verstandig, niet verstandig, denk ik danAlex schreef:Jaa, erg he Donnaa
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa, niet verstandig, niet verstandig, denk ik danAlex schreef:Jaa, erg he Donnaa
In mijn geval zeker niet
Gast- Gast
Alex schreef:Roze Roos schreef:Hahaha dat herken ik wel hoor, loop kwijlend achter mannen met Jean Paul aan
Mijn man heeft die!En mijn ex had die ook.
Haha mijn ex had m ook en probeer m aan te smeren bij mn vriendje
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Alex schreef:Roze Roos schreef:Hahaha dat herken ik wel hoor, loop kwijlend achter mannen met Jean Paul aan
Mijn man heeft die!En mijn ex had die ook.
Haha mijn ex had m ook en probeer m aan te smeren bij mn vriendje
Als je er maar niet bij zegt dat je ex die ook had
Gast- Gast
Neee duh en ook niet dat mn vader t heeft! Ik zeg wel gewoon "Weet je welke je moet kopen als je wil dat ik de hele dag aan je vast geplakt zit.......... "
Roze Roos- Ratel
Haha RR.. ik ren juist heel hard weg als iemand Jean Paul op heeft.. Vind dat echt het meest ranzige luchtje! Doe mij maar Armani - Code of Abercrombie & Fitch!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Smaken verschillen!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Neee duh en ook niet dat mn vader t heeft! Ik zeg wel gewoon "Weet je welke je moet kopen als je wil dat ik de hele dag aan je vast geplakt zit.......... "
Hahaha heel goed
Gast- Gast
Hahaha ik mag in ieder geval mee om luchtjes uit te kiezen, had ik goed geregeld dacht ik zo
Roze Roos- Ratel
Ik ken het. Mannen die je met je ogen open helemaal niks vind, maar als je ze alleen ruikt...Alex schreef:ProudMama schreef:Verschilt per man, als het geurtje bij de man past is het zoooo sexy.Alex schreef:ProudMama schreef:Als een man hét geurtje op heeft...
Oh ja, dat ook!
Op welk geurtje doel je nu?
Oké, ik ga nu echt iets heel fouts zeggen. Mijn baas heeft soms ook een luchtje op dat zó lekker is dat ik zelfs hem sexy vind.
Gast- Gast
Maar dat vind ik ook met humor. Ik word pas echt verliefd op een jongen als ik ook om hem kan lachen hoor.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet niet wat erger is.. Je baas of de beste vriend van je ex..Alex schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, niet verstandig, niet verstandig, denk ik danAlex schreef:Jaa, erg he Donnaa
In mijn geval zeker niet
Gast- Gast
Als je baas 50+ is, is baas erger._Donnaa schreef:Ik weet niet wat erger is.. Je baas of de beste vriend van je ex..Alex schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, niet verstandig, niet verstandig, denk ik danAlex schreef:Jaa, erg he Donnaa
In mijn geval zeker niet
Gast- Gast
Ja, daar zit wat inProudMama schreef:Als je baas 50+ is, is baas erger._Donnaa schreef:Ik weet niet wat erger is.. Je baas of de beste vriend van je ex..Alex schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, niet verstandig, niet verstandig, denk ik danAlex schreef:Jaa, erg he Donnaa
In mijn geval zeker niet
Gast- Gast
Heb jij zo'n jonge vader dan?!Alex schreef:Hahaha, toch wel he, Donnaa
Die man is ouder dan mijn vader, please.
Gast- Gast
Mijn broer is zelfs ouder dan m`n baas, whaha!ProudMama schreef:Heb jij zo'n jonge vader dan?!Alex schreef:Hahaha, toch wel he, Donnaa
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb jij zo'n jonge vader dan?!Alex schreef:Hahaha, toch wel he, Donnaa
Ik denk het. Hij wordt 49 dit jaar.
Gast- Gast
Dan is tie jong. punt.Alex schreef:ProudMama schreef:Heb jij zo'n jonge vader dan?!Alex schreef:Hahaha, toch wel he, Donnaa
Ik denk het. Hij wordt 49 dit jaar.
Gast- Gast
Ikvind het luchtje van Bruno Banani - Pure man ook heel erg lekker!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mijn vader was 25, mijn moeder 21.Alex schreef:Ja, toch wel he Hij was nog net 22 toen ik geboren werd.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn vader was 25, mijn moeder 21.Alex schreef:Ja, toch wel he Hij was nog net 22 toen ik geboren werd.
Mijn moeder was 26
Maar dan heb jij dus nog een jonge moeder! Niet dat je vader oud is, hoor
Gast- Gast
- een mooie rug.
- brede schouders/armen.
- Kort kapsel met de voorste plukjes aan de zeikant naar voor óf gemilimeterd.
-Donkere ogen.
- Een beeetje borsthaar.
- Mooie kleding, vooral een mooie broek doet het hem. En daar moet je ook wel een goed lichaam voor hebben, sommige mannen kunnen nog zo'n mooie broek aan trekken maar dan zit het net niet goed. Ik vind het belangrijk dat hij de goede maat heeft en de broek mooi aansluit.
- brede schouders/armen.
- Kort kapsel met de voorste plukjes aan de zeikant naar voor óf gemilimeterd.
-Donkere ogen.
- Een beeetje borsthaar.
- Mooie kleding, vooral een mooie broek doet het hem. En daar moet je ook wel een goed lichaam voor hebben, sommige mannen kunnen nog zo'n mooie broek aan trekken maar dan zit het net niet goed. Ik vind het belangrijk dat hij de goede maat heeft en de broek mooi aansluit.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
OT :p, als een man een kuiltje heeft in zijn borst. Zoals Pieter van de Hoogeband, maar dan iets minder diep. Ik weet niet waarom ik dat sexy vind, zeker omdat je het niet direct ziet haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: