Snel advies gevraagd (Poes)
+4
kimz
Zora
Minx
SoGood
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Snel advies gevraagd (Poes)
Ik liep net van mij auto naar huis toe tot er ineens heel blij een poes kwam aanlopen. Deze poes bleef me volgen en ik had niet echt het idee dat het een buitenpoes was. Ze heeft een nummer om haar nek dus dat heb ik gebeld, alleen de eigenaar neemt niet op. Heb wel de voicemail ingesproken.
Inmiddels zit ze bij mij thuis, (gewoon met me meegelopen) maar ik vraag me af of ik daar goed aan doe want misschien is het ook wel de bedoeling dat ze buiten is?
Ze heeft ook een adres om haar nek, misschien even langs gaan of maar weer buiten zetten?
Inmiddels zit ze bij mij thuis, (gewoon met me meegelopen) maar ik vraag me af of ik daar goed aan doe want misschien is het ook wel de bedoeling dat ze buiten is?
Ze heeft ook een adres om haar nek, misschien even langs gaan of maar weer buiten zetten?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Snel advies gevraagd (Poes)
Woont ze ver bij jou vandaan? zo nee dan binnen houden zo ja dan weer buiten zetten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Tja, ik zou het prettig vinden als ze me zouden bellen (wat je dus al gedaan hebt) en als het niet te ver is even langs zouden komen.
Maar het kan ook gewoon zijn dat ze je onwijs aardig vind natuurlijk maar voor de rest wel veel buiten is.
Maar het kan ook gewoon zijn dat ze je onwijs aardig vind natuurlijk maar voor de rest wel veel buiten is.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Woont ze ver bij jou vandaan? zo nee dan binnen houden zo ja dan weer buiten zetten.
Bedoel je niet andersom?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
ja haha inderdaad andersom zou beetje vreemd zijn als dit het advies was.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Als er een adres op staat en het dichtbij is zou ik gewoon even langs lopen.
Ik zou haar niet weer naar buiten zetten maar afwachten tot ik contact kan krijgen met de eigenaar.
Ik zou haar niet weer naar buiten zetten maar afwachten tot ik contact kan krijgen met de eigenaar.
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
+1kimz schreef:Als er een adres op staat en het dichtbij is zou ik gewoon even langs lopen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Telnr op adres ook al voicemail
Ze heeft zich al op de bank gesetteld. Diva.
Oh, nu ook op bed...
Ze heeft zich al op de bank gesetteld. Diva.
Oh, nu ook op bed...
Laatst aangepast door Sogood op ma 21 maa 2011 - 9:43; in totaal 2 keer bewerkt
SoGood- Ratel
Fairytale schreef:ja haha inderdaad andersom zou beetje vreemd zijn als dit het advies was.
Haha ik moest ook wel even kijken hoor
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zal ik hem niet terug buiten zetten? Misschien is het wel de bedoeling..
SoGood- Ratel
Ik zou inderdaad als het adres dichtbij is even langslopen, en haar daar in de tuin neerzetten o.i.d.
Is het verder weg dan zou ik nogmaals proberen te bellen. Aan de ene kant denk ik dat ik haar binnen zou houden, aan de andere kant wil je de poes ook niet teveel laten wennen, dus zou ik ook weer gaan twijfelen of ik haar niet buiten zou zetten.
Waarschijnlijk is het wel een buitenpoes omdat ze een halsbandje om heeft. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze bijna nooit buiten komt, en áls ze wel buiten komt ze wegloopt... en daarom een bandje heeft.
Lastig... lastig!
Is het verder weg dan zou ik nogmaals proberen te bellen. Aan de ene kant denk ik dat ik haar binnen zou houden, aan de andere kant wil je de poes ook niet teveel laten wennen, dus zou ik ook weer gaan twijfelen of ik haar niet buiten zou zetten.
Waarschijnlijk is het wel een buitenpoes omdat ze een halsbandje om heeft. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze bijna nooit buiten komt, en áls ze wel buiten komt ze wegloopt... en daarom een bandje heeft.
Lastig... lastig!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Onze poes is ook vaak zo brutaal om gewoon bij andere naar binnen te gaan in de hoop op iets lekkers.
Zelf hebben wij zo ook twee poezen die regelmatig bij ons binnen wandelen als de deur open staat.
En een poes is toch eigenlijk nooit de weg kwijt hoor. Het schijnt dat ze in een straal van zo'n 2 km van hun eigen huis rond dwalen.
Denk dus dat ze vast wel weer thuis aankomt.
Maar bellen naar de eigenaar is natuurlijk altijd goed, kan me niet voorstellen dat dat niet gewaardeerd wordt!
Zelf hebben wij zo ook twee poezen die regelmatig bij ons binnen wandelen als de deur open staat.
En een poes is toch eigenlijk nooit de weg kwijt hoor. Het schijnt dat ze in een straal van zo'n 2 km van hun eigen huis rond dwalen.
Denk dus dat ze vast wel weer thuis aankomt.
Maar bellen naar de eigenaar is natuurlijk altijd goed, kan me niet voorstellen dat dat niet gewaardeerd wordt!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
En? Wat heb je uiteindelijk gedaan?
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Ik ben ook benieuwd, Sogood.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
jeetje dat is frappant... ik zou kijken of je haar elders kunt plaatsen als in de woon/ slaap kamer.. al weet ik natuurlijk niet hoe de situatie er nu voorstaat. Ik zou het zelf geen fijn idee vinden als mensen mijn kat bij hun binnen lieten en dan overal lieten snuffelen/ ruiken/ liggen etc... Reden hiervoor is dat ik bang ben dat mijn kat het daar dan te leuk zou vinden en er steeds weer heen ging lopen! Natuurlijk is het ook fijn voor die mensen, stel nou dat die kat wel weg is gelopen dan zit hij in ieder geval ergens veilig binnen...
Lastig....
Ik ben overigens net als bovenstaande dames benieuwd naar hoe het uiteindelijk gegaan/ afgelopen is!
Lastig....
Ik ben overigens net als bovenstaande dames benieuwd naar hoe het uiteindelijk gegaan/ afgelopen is!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Soortgelijke onderwerpen
» Advies gevraagd.
» Advies gevraagd!
» Advies gevraagd..