Ik ben moe
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ben moe
ik heb het heel erg druk met school waardoor ik veel stress heb. Veel vriendinnen zoeken momenteel steun bij mij door persoonlijke omstandgdheden en ik wil er voor iedereen zijn maar dat vergtontzettend veel energie.
Ik ben heel erg moe en daar voel ik me schuldig over.
Ik ben heel erg moe en daar voel ik me schuldig over.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Re: Ik ben moe
Hoezo voel je je schuldig omdat jij moe bent dan? Je moet ook aan jezelf denken meisje. Natuurlijk is het fijn en ontzettend lief dat je er voor anderen bent, maar je bent er zelf ook nog.
Gast- Gast
We zijn allemaal wel eens moe. Daar hoef je je zeker niet schuldig over te voelen.
Vandaag ben jij het, volgende week iemand anders van de groep.
Vandaag ben jij het, volgende week iemand anders van de groep.
Gast- Gast
Ja mag best aangeven dat je momenteel niet zo veel energie hebt en dat je liever even geen steun kan bieden omdat je dit gewoon niet aan kan ivm je studie. Ze zullen het vast wel begrijpen.
Het is overigens wel lief dat je er zo voor iedereen bent, maar nu moet je even een pas op de plaats maken denk ik.
Het is overigens wel lief dat je er zo voor iedereen bent, maar nu moet je even een pas op de plaats maken denk ik.
Gast- Gast
Ja daar heb je gelijk in en dat besef heb ik zelf ook wel. Maar toch voel ik me schuldig dat ik er niet voor iedereen kan zijn op dit moment. Ik heb altijd al een groot verantwoordelijksheidgevoel voor anderen gehad. Ik zet anderen snel op de eerste plek en vergeet mijzelf daar heel snel bij.
Laquisia- Prater
Theedoosje schreef:Ja mag best aangeven dat je momenteel niet zo veel energie hebt en dat je liever even geen steun kan bieden omdat je dit gewoon niet aan kan ivm je studie. Ze zullen het vast wel begrijpen.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik herken het, ik denk ook altijd aan anderen en heb daar altijd veel voor over, maar ben er nu wel achter dat ik mijn eigen grenzen moet behouden en ook echt aan mezelf moet blijven denken, en de tijd voor mezelf nemen.
Gast- Gast
Ik weet dat ik om mijzelf moet denken en dat ik er niet altijd voor anderen kan zijn maar het ook daadwerkelijk doen en het aangeven is een ander verhaal. Om een concreet voorbeeld te geven. 2 goede vrienden van mij hebben vandaag met elkaar gebroken. ëén van beide zit er helemaal door heen. Ik voel me zeer verantwoordelijk om er voor diegene te zijn. Zo zijn er meerdere personen. Ik kan niet zeggen dat ik door eigen omstandigdheden het niet kan opbrengen om er voor hen te zijn.
Ik ben zelfs te moe om het goed te kunnen verwoorden.
Laquisia- Prater
Ik vind dat je nu echt even aan jezelf moet denken.
Straks negeer je het moe zijn en ben je verder van huis.
Jij bent toch ook belangrijk? Ik bedoel, uiteindelijk sta je er ooit alleen voor.
Straks negeer je het moe zijn en ben je verder van huis.
Jij bent toch ook belangrijk? Ik bedoel, uiteindelijk sta je er ooit alleen voor.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik snap dat je er dan wil zijn voor een ander. Maar soms vallen dingen nou eenmaal ongelukkig samen: jij moe en zij gebroken relatie. Maar dan nog zou ik aangeven dat je het even niet trekt en dat je als het wat beter met je gaat voor ze bent. Het voelt ook rot want ja juist dan wil je er voor iemand zijn, maar ja het gaat nu blijkbaar even niet,
Gast- Gast
Ik heb voor morgen met de andere partij van het gebroken stel afgesproken. Ook voor diegene wil ik er zijn. Ik wil ook niet het gevoel kweken dat ik partij voor één kies want zij zijn beide erg dierbaar voor mij. Daarna denk ik een tijdje aan mijzelf en ga ik mij totaal op mijn studie richten zodat ik alles over 2 weken in kan leveren.
Bedankt voor jullie inzichten.
Bedankt voor jullie inzichten.
Laquisia- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: