Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Mensen, June is echt schattig en onschuldig. Die moet je ten aller tijden geloven.
Gast- Gast
Misschien moet ik inderdaad maar eens per uur plannen wat ik moet doen. Dat geeft vast houvast!
Ik hoop dat het goed gaat / is gegaan met je tentamens!
Sterkte , ik weet zeker dat het je lukt je erdoorheen te slaan!
Ik hoop dat het goed gaat / is gegaan met je tentamens!
Sterkte , ik weet zeker dat het je lukt je erdoorheen te slaan!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb volgende week pas de eerste. Deze week nog flink studeren dus .
Per uur plannen is zo fijn.
Gast- Gast
Na volgende week dus deel 2 op terras en daarna deel 3 bij Q?June schreef:Ik heb volgende week pas de eerste. Deze week nog flink studeren dus .
Gast- Gast
June, sorry ik was een beetje flauw bezig
Ik heb niet meegekregen wat er nou precies met je ex was, maar ik vind het niet leuk te lezen dat je er zo'n verdriet van hebt. Kennelijk was jij minder belangrijk voor hem dan hij voor jou? Kan me voorstellen dat het zeer doet om te ontdekken dat iemand die zo belangrijk voor je is, niet genoeg moeite voor je wilt doen. Hoop dat een knuffel je iets troost
En die tentamens... mijn mams zei altijd: 'Doe je best, meer kun je niet doen!' Denk dat dat ook wel voor jou geldt, toch?
Met mij gaat het goed. Fysiek wel wat minder goed, heb heel veel pijn de laatste tijd en afgelopen maandag heb ik onder algehele narcose buisjes in mijn oren gekregen waarbij ik merk dat ik nog steeds erg moe ben van die narcose. Daarentegen hoor ik nu een heel stuk beter en daar ben ik superblij om!
Ben druk bezig met allerlei dingen de afgelopen tijd dus ik ben ook niet veel hier geweest, behalve om gauw even wat dingetjes bij te lezen zo nu en dan.
Ik heb niet meegekregen wat er nou precies met je ex was, maar ik vind het niet leuk te lezen dat je er zo'n verdriet van hebt. Kennelijk was jij minder belangrijk voor hem dan hij voor jou? Kan me voorstellen dat het zeer doet om te ontdekken dat iemand die zo belangrijk voor je is, niet genoeg moeite voor je wilt doen. Hoop dat een knuffel je iets troost
En die tentamens... mijn mams zei altijd: 'Doe je best, meer kun je niet doen!' Denk dat dat ook wel voor jou geldt, toch?
Met mij gaat het goed. Fysiek wel wat minder goed, heb heel veel pijn de laatste tijd en afgelopen maandag heb ik onder algehele narcose buisjes in mijn oren gekregen waarbij ik merk dat ik nog steeds erg moe ben van die narcose. Daarentegen hoor ik nu een heel stuk beter en daar ben ik superblij om!
Ben druk bezig met allerlei dingen de afgelopen tijd dus ik ben ook niet veel hier geweest, behalve om gauw even wat dingetjes bij te lezen zo nu en dan.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel succes en sterkte! Iemand uit mijn scriptiegroepje doet het ook. Ik moet het ook zeker gaan doen.
Hoe sta je er nu voor kwa studie?
Vervelend dat je meer pijn hebt, Sjaan . Fijn dat je beter hoort !
Hoe sta je er nu voor kwa studie?
Vervelend dat je meer pijn hebt, Sjaan . Fijn dat je beter hoort !
Laatst aangepast door Qiara op zo 27 maa 2011 - 13:01; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Waarom hebben ze die buisjes bij jou onder gehele narcose gedaan? Mij is de laatste keer verteld dat ze dat ook gewoon konden doen met een plaatselijke verdoving!
Q: Studie gaat niet zo heel goed. De breuk met mijn ex heeft er echt heel erg ingehakt en de situatie zoals die daarvoor was, was ook niet optimaal, waardoor ik mijn vorige tentamens verpest heb. Ik ga nu maar gewoon halen wat lukt en heb me er bij neer gelegd dat het voor vertraging heeft gezorgd .
Q: Studie gaat niet zo heel goed. De breuk met mijn ex heeft er echt heel erg ingehakt en de situatie zoals die daarvoor was, was ook niet optimaal, waardoor ik mijn vorige tentamens verpest heb. Ik ga nu maar gewoon halen wat lukt en heb me er bij neer gelegd dat het voor vertraging heeft gezorgd .
Gast- Gast
Hoi Merai!
17 april deel 2
17 april deel 2
Qiara- Ratel
Merai schreef:Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
Merai!
Hoe is het met je?
Gast- Gast
Het gaat goed en ik ben dronken
Merai- Ratel
June, klopt maar omdat mijn nekwervels vastgegroeid zitten, kan de arts er bij mij moeilijk bij en als je onder algehele narcose bent geef je wat makkelijker mee. Daarnaast ben ik niet zo'n held dus ben ik allang blij dat ik helemaal onder zeil mocht hahaha
Hai Merai!
Hai Merai!
Smikkell schreef:Heey Merai.Merai schreef:Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
Hai! How r u doing? ov geregeld?
Merai- Ratel
Ah, dat is wel echt balen, June. Goede instelling! Dat geeft je denk ik ook de rust om verder te gaan en je te concentreren op wat er nu aankomt. Zet 'm op, je kan het!
Qiara- Ratel
OV niet geregeld Wel (ge)dronkenMerai schreef:Smikkell schreef:Heey Merai.Merai schreef:Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
Gast- Gast
Smikkell schreef:OV niet geregeld Wel (ge)dronkenMerai schreef:Smikkell schreef:Heey Merai.Merai schreef:Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
! Vond het erg gezellig donderdag!
Merai- Ratel
Wat lief dat je dat nog even zegt! Ik ookMerai schreef:Smikkell schreef:OV niet geregeld Wel (ge)dronkenMerai schreef:Smikkell schreef:Heey Merai.Merai schreef:Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
! Vond het erg gezellig donderdag!
Gast- Gast
My ladies, ik ga nu echt slapen, voordat ik morgen in slaap val boven mijn boeken!
Bedankt voor jullie luisterende oor.
Sjaan: hopelijk voel je je snel weer de oude!
Q: Wil jij me jouw adres PM'en?
Bedankt voor jullie luisterende oor.
Sjaan: hopelijk voel je je snel weer de oude!
Q: Wil jij me jouw adres PM'en?
Gast- Gast
Slaap lekker June! Succes met leren en met je tentamens!
Heel veel succes met studeren, slaap lekker!
Done
Done
Qiara- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: